Als Ado zo blijft spelen dan eindigen ze gewoon keurig 18e.quote:Op zondag 25 september 2016 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga alvast een vrachtwagen met zakdoekjes voor je tranen bestellen.
Tranen van verdriet.
Komt wel goed. Goed elftal. Gister was incidentje.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als AZ nu voorsprongen blijft weggeven dan staan ze straks ook lekker rechterrijtje.
Ik hoop het ook. Meestal ballen ze wel leuk maar soms maken ze het onnodig erg spannend. Het probleem van een subtopper.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel goed. Goed elftal. Gister was incidentje.
Die eindigen gewoon op plek 4.quote:Op zondag 25 september 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Meestal ballen ze wel leuk maar soms maken ze het onnodig erg spannend. Het probleem van een subtopper.
We zullen zien Haags. Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 25 september 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die eindigen gewoon op plek 4.
Europees sloegen ze wel een kleine flater met de 1-1.quote:Op zondag 25 september 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien Haags. Bedankt voor het vertrouwen.
Valt tegen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso al een beetje uit het zwarte gat na de huwelijksreis?
Tsja. Ik denk dat als dat ongeluk met Wuytens niet gebeurd zou zijn dat het er anders uit had kunnen zien. De jongens waren daardoor beetje erg de weg kwijt dan.quote:Op zondag 25 september 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Europees sloegen ze wel een kleine flater met de 1-1.
Helemaal mee eens. Was ook erg naar.quote:Op zondag 25 september 2016 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Ik denk dat als dat ongeluk met Wuytens niet gebeurd zou zijn dat het er anders uit had kunnen zien. De jongens waren daardoor beetje erg de weg kwijt dan.
Das pools.quote:
oh, nou wanneer ik in Polen ben zal ik er eens naar kijkenquote:Op zondag 25 september 2016 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Das pools.
Ik was van de week aan het facetimen met mijn oma entoen claimde ze dat westerlingen altijd ziek zijn omdat ze niet amol gebruiken.
Verder is het gewoon een kwakzalvers middel.
https://www.amazon.com/Amol-Liquid-150ml-liquid/dp/B0006NZ7RW
je kan kopen op amazonquote:Op zondag 25 september 2016 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nou wanneer ik in Polen ben zal ik er eens naar kijken
ja, 40 uur gedeclerareerd volgende week.quote:Op zondag 25 september 2016 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Inso.
Nu wordt hij een noeste werker. Een echte havenslaaf.
moneeeyssquote:Op zondag 25 september 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, 40 uur gedeclerareerd volgende week.
Je moet wat als je vrouw de hele week diep in de nachtdienst zit.
Maar bevalt me niks
bahbahquote:Op zondag 25 september 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet volgende week 32 uur werken.. wtf. Op zondag serieus elf uur
. En iedere dag pas om tien thuis, volgende dag half zeven wekker.
En het moet, stress school alles
ja ach, ik moet zeggen ik kan ook wel proberen wat te regelen dat iemand een avondje overneemt.. maar ik ben in de maand oktober echt twee weekenden weg en wil mn vakantieuren niet inleveren dus is ook redelijk freewill.quote:
eigenlijk vooral omdat ik me anders echt doodverveelquote:Op zondag 25 september 2016 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk, waarom doe je t anders
Misschien kun je van je eerste goede salaris op vakantie naar polenquote:Op zondag 25 september 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga als ik later gewoon normaal inkomen heb eindelijk leuke kleren kopen.
dat is wel heel positief ofcoursequote:Op zondag 25 september 2016 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige goede is dat er de laatste 12 maanden stelselmatig veel geld uit is gegaan en weinig in.
Dus dat is nu niet meer.
jezus manquote:Op zondag 25 september 2016 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigenlijk vooral omdat ik me anders echt doodverveel
Polen staat al best lang op de planning, komt alleen niet zo veel van.. Nog nieeeet, komt welquote:Op zondag 25 september 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je van je eerste goede salaris op vakantie naar polen
Wat moet ik anders als ik overdag alleen ben.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Polen staat al best lang op de planning, komt alleen niet zo veel van.. Nog nieeeet, komt wel
hahaquote:Op zondag 25 september 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders als ik overdag alleen ben.
Ik heb een babytje nodig.
Dat ziet er prachtig uit jaquote:Op zondag 25 september 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
camperen in de tatra gebergte lijkt me wat voor jou
Harde werker. Ik ben trots op je.quote:Op zondag 25 september 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, 40 uur gedeclerareerd volgende week.
Je moet wat als je vrouw de hele week diep in de nachtdienst zit.
Maar bevalt me niks
Gelukkig is het maar alleen dit blok om de 2 weken (gynaecologie afdeling)quote:Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde werker. Ik ben trots op je.
Lijkt me lastig, als je partner een avondrooster heeft.
Etsu staat niet eens in mijn top 5.quote:Op maandag 26 september 2016 08:22 schreef Chai het volgende:
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Van users, homo's of FOK! homo's?quote:Op maandag 26 september 2016 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu staat niet eens in mijn top 5.
Etsu is niet zo boeiendquote:Op maandag 26 september 2016 08:22 schreef Chai het volgende:
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |