huh?quote:Op zondag 25 september 2016 11:40 schreef Flippiee het volgende:
Kut Haags. In iedere SC reageren maar niet op mijn sociale vraag. Hommo bezem zemmel boeler dat je bent.
Als Ado zo blijft spelen dan eindigen ze gewoon keurig 18e.quote:Op zondag 25 september 2016 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga alvast een vrachtwagen met zakdoekjes voor je tranen bestellen.
Tranen van verdriet.
Komt wel goed. Goed elftal. Gister was incidentje.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als AZ nu voorsprongen blijft weggeven dan staan ze straks ook lekker rechterrijtje.
Ik hoop het ook. Meestal ballen ze wel leuk maar soms maken ze het onnodig erg spannend. Het probleem van een subtopper.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel goed. Goed elftal. Gister was incidentje.
Die eindigen gewoon op plek 4.quote:Op zondag 25 september 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Meestal ballen ze wel leuk maar soms maken ze het onnodig erg spannend. Het probleem van een subtopper.
We zullen zien Haags. Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 25 september 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die eindigen gewoon op plek 4.
Europees sloegen ze wel een kleine flater met de 1-1.quote:Op zondag 25 september 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien Haags. Bedankt voor het vertrouwen.
Valt tegen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso al een beetje uit het zwarte gat na de huwelijksreis?
Tsja. Ik denk dat als dat ongeluk met Wuytens niet gebeurd zou zijn dat het er anders uit had kunnen zien. De jongens waren daardoor beetje erg de weg kwijt dan.quote:Op zondag 25 september 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Europees sloegen ze wel een kleine flater met de 1-1.
Helemaal mee eens. Was ook erg naar.quote:Op zondag 25 september 2016 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Ik denk dat als dat ongeluk met Wuytens niet gebeurd zou zijn dat het er anders uit had kunnen zien. De jongens waren daardoor beetje erg de weg kwijt dan.
Das pools.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |