Als je dat eenmaal hebt, heb je ook eigenlijk al een structuur om vanuit te werken voor het eindproduct ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen en waarom twijfel je? Ja ik ben al aan het schrijven, niet thesis zelf dan.. maar proposalmaar is wel belangrijke basis en veel daarvan gebruik je ook in je thesis natuurlijk
je zou haar fb nog dm'enquote:Op woensdag 21 september 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, klaar met werken.
Het ging al beter dan gister.
Ik ben blij dat ik een stagiair heb, dat scheelt toch.
Ik heb helaas nog geen sexy foto van Flippa.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat hoef je bij flippiee dan niet te proberen.
heb ik nietquote:Op woensdag 21 september 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou ook nog de foto's van je zusje sharen.
Best prima. Sportleef is lekker.quote:
Welk lijstjequote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb ik niet
Vul jij het lijstje eens in
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komenquote:Op woensdag 21 september 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal hebt, heb je ook eigenlijk al een structuur om vanuit te werken voor het eindproduct ja.
Ik zou denk ik wel iets in onderwijs willen doen, dus misschien lesbevoegdheid halen voor in het basisonderwijs.
De twijfel is een beetje omdat ik dan eigenlijk mijn hele opleiding tot nu toe een beetje aan de kant zou zetten. Maar dat maakt eigenlijk ook niet zoveel uit als ik het diploma toch nog achter de hand heb.
Ja het gaat goed maar kan ook beterquote:Op woensdag 21 september 2016 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Best prima. Sportleef is lekker.
Met jou?
Als je al een hbo- of wo-diploma hebt kan het op sommige plekken in twee jaar als een avondopleiding, dus dat valt eigenlijk ook nog wel mee. Je kunt dan ook naast de stages nog parttime werken. Binnenkort maar gewoon eens een avond kijken bij zo'n opleiding denk ik, om te horen wat ze precies van je verwachten.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komen.
Wat kan er precies beter dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komen.
[..]
Ja het gaat goed maar kan ook beter![]()
. Sportleef, netjes netjes
dankje crackquote:Op woensdag 21 september 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh ja Inso gefeliciteerd!!!
Sorry beetje laat
Ohh, ja twee jaar is zo voorbij. En als je daarnaast ook nog parttime kan werken, scheelt ook veelquote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je al een hbo- of wo-diploma hebt kan het op sommige plekken in twee jaar als een avondopleiding, dus dat valt eigenlijk ook nog wel mee. Je kunt dan ook naast de stages nog parttime werken. Binnenkort maar gewoon eens een avond kijken bij zo'n opleiding denk ik, om te horen wat ze precies van je verwachten.
Aandacht besteden aan mezelfquote:
Was het een mooie bruiloft?quote:
Is wel heel belangrijk ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja twee jaar is zo voorbij. En als je daarnaast ook nog parttime kan werken, scheelt ook veel. En ja, laat maar weten hoe het was
[..]
Aandacht besteden aan mezelf
[..]
Was het een mooie bruiloft?
hoi?quote:Op donderdag 22 september 2016 07:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best veel geslapen, maar toch vies moe.
Hoi, nog even over foodtruckdingetje, dat was toch dit weekend? Want ik zou wel kunnen zondaggggg, of zaterdag na half acht 's avondsquote:
Ja, dat was dit weekend.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, nog even over foodtruckdingetje, dat was toch dit weekend? Want ik zou wel kunnen zondaggggg, of zaterdag na half acht 's avonds. Als u ook nog wil en kan en alles, want ben beetje laat natuurlijk he
Ik zat vanochtend net onder de 82quote:Op donderdag 22 september 2016 08:12 schreef Fera het volgende:
Jeej, twee kilo kwijt.Waarschijnlijk vooral vocht, maar blijft leuk om te zien.
Arme Inso.quote:
Valt wel mee. Denk ik.quote:Op zondag 25 september 2016 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Inso.
Nu wordt hij een noeste werker. Een echte havenslaaf.
Ik lig nog in bed. (+)quote:
eh ja wel goed hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. (+)
AZ speelde gisteren gelijk. (-)
Gisterenavond wel goed uiteten geweest. (+)
Laten we zeggen. Ja.
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |