oh dat jaquote:
wanneerquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:05 schreef Tjacka het volgende:
raar dat je mij weer van die appjes app ging negeren hoor inso
liet happy een scheetquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, leek wel of er een bom ontplofte.
Iets minder erg dan dat.quote:
vuurwerk?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets minder erg dan dat.
Maar serieus. Hondje is helemaal bang. Klootzakken hier altijd.
Ik denk het. Hoor het hier wel vaker.quote:
Nah, klinkt anders.quote:
Wat ben jij vuig gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik masturbeer dagelijks op die foto.
Alsof het vreemd is om dagelijks op een foto van een fokster te masturberen.quote:
Dat hoef je bij flippiee dan niet te proberen.quote:Op woensdag 21 september 2016 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het vreemd is om dagelijks op een foto van een fokster te masturberen.
Moeten ze maar niet zo knap zijn.
Scheelt mij weer vieze gedachtes dat mensen dat kunnen doen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat hoef je bij flippiee dan niet te proberen.
Ik fap wel altijd op onze combinatiefotoquote:Op woensdag 21 september 2016 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scheelt mij weer vieze gedachtes dat mensen dat kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:31 schreef Tjacka het volgende:
deze dusOh damn dat is lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
voquote:Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn dat is lelijk
vond ik ook alquote:Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn dat is lelijk
quote:Op woensdag 21 september 2016 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vo
[..]
vond ik ook al
mijn eigen gezicht is een stuk beter
Ja best goed! Alleen niet zoveel zin in scriptie schrijven, hahaquote:
Ik ook totaaal nietquote:Op woensdag 21 september 2016 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja best goed! Alleen niet zoveel zin in scriptie schrijven, haha
Nou twee weken terug pas, want ik had een kapotte laptop.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook totaaal niet![]()
Wanneer ben jij begonnen, ook drie weken terug oid?
Oh, ik heb een half jaarquote:Op woensdag 21 september 2016 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou twee weken terug pas, want ik had een kapotte laptop.
Een jaar lijkt zo lang nu het nog maar net begonnen is.
Een computermodel uitbreiden om te kijken hoe het gesteente een paar duizend kilometers onder onze voeten zich zou kunnen gedragen. Lekker hypothetisch allemaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb een half jaarmaar ik zit nu ook van .. kut ik zit nu al in mn derde week en kijk wat je op papier hebt
![]()
Wat ging jij ook al weer doen, in jip en janneke taal zodat ik het ook snap?
hahahaha, hoe het zich zou kunnen gedragen.. nouja heb je iig een schikking hequote:Op woensdag 21 september 2016 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een computermodel uitbreiden om te kijken hoe het gesteente een paar duizend kilometers onder onze voeten zich zou kunnen gedragen. Lekker hypothetisch allemaal.
Dus ik ben nu nog niet echt aan het schrijven, maar meer aan het prutsen met dat model.
En jij?
Ja je kunt er niet echt gaan kijken of het klopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, hoe het zich zou kunnen gedragen.. nouja heb je iig een schikking he
Risk prediction voor hart- en vaatziekten bij mensen die al iets van een hart- en vaatziekten hebben gehad omdat kans groter is dat ze nog iets krijgen en er uiteindelijk aan overlijden enzooo. En dan het liefst vertaald in een risicoscore tool zodat ziekenhuizen meteen weten of patiënt hoger risico is en daarom bepaalde behandelingen nodig zou hebben
Dat maakt het wel weer interessant, want je wil toch wel dat het zo veel mogelijk kloptquote:Op woensdag 21 september 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je kunt er niet echt gaan kijken of het klopt.
Ah, dat klinkt wel interessant. Dan ga je veel statistiek gebruiken zeker.
quote:Op woensdag 21 september 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
Wat doen jullie allemaal slimme dingen zeg.
Hopelijk kunnen jullie dat samen gaan oplossen dan.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel weer interessant, want je wil toch wel dat het zo veel mogelijk klopt
Uhu. Doe dit samen met cardiologen van Radboud UMC, en zij hebben wel idee wat er allemaal mee speelt.. maar ze kunnen geen statistiek. En tadaaa, hier ben iiiikkkk, redder in nood (hopelijk)
uhuquote:Op woensdag 21 september 2016 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie dat samen gaan oplossen dan.
Moet je zelf de data verzamelen of ga je bestaande data analyseren?
Oh dat valt al weer mee.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhunee data is er al, en zelfs al opgeschoond
![]()
Wat zou je willen doen en waarom twijfel je? Ja ik ben al aan het schrijven, niet thesis zelf dan.. maar proposalquote:Op woensdag 21 september 2016 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat valt al weer mee.
Kun je ook lekker snel beginnen met schrijven.
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar een deeltijdopleiding voor hierna, maar heb nog twijfels. :$
Als je dat eenmaal hebt, heb je ook eigenlijk al een structuur om vanuit te werken voor het eindproduct ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen en waarom twijfel je? Ja ik ben al aan het schrijven, niet thesis zelf dan.. maar proposalmaar is wel belangrijke basis en veel daarvan gebruik je ook in je thesis natuurlijk
je zou haar fb nog dm'enquote:Op woensdag 21 september 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, klaar met werken.
Het ging al beter dan gister.
Ik ben blij dat ik een stagiair heb, dat scheelt toch.
Ik heb helaas nog geen sexy foto van Flippa.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat hoef je bij flippiee dan niet te proberen.
heb ik nietquote:Op woensdag 21 september 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou ook nog de foto's van je zusje sharen.
Best prima. Sportleef is lekker.quote:
Welk lijstjequote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb ik niet
Vul jij het lijstje eens in
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komenquote:Op woensdag 21 september 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal hebt, heb je ook eigenlijk al een structuur om vanuit te werken voor het eindproduct ja.
Ik zou denk ik wel iets in onderwijs willen doen, dus misschien lesbevoegdheid halen voor in het basisonderwijs.
De twijfel is een beetje omdat ik dan eigenlijk mijn hele opleiding tot nu toe een beetje aan de kant zou zetten. Maar dat maakt eigenlijk ook niet zoveel uit als ik het diploma toch nog achter de hand heb.
Ja het gaat goed maar kan ook beterquote:Op woensdag 21 september 2016 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Best prima. Sportleef is lekker.
Met jou?
Als je al een hbo- of wo-diploma hebt kan het op sommige plekken in twee jaar als een avondopleiding, dus dat valt eigenlijk ook nog wel mee. Je kunt dan ook naast de stages nog parttime werken. Binnenkort maar gewoon eens een avond kijken bij zo'n opleiding denk ik, om te horen wat ze precies van je verwachten.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komen.
Wat kan er precies beter dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets? En nee, dat maakt niet uit want je hebt je diploma. Misschien dat je dan later wel weer even wat moet ophalen en inkomen in je stof, maar moet goed komen.
[..]
Ja het gaat goed maar kan ook beter![]()
. Sportleef, netjes netjes
dankje crackquote:Op woensdag 21 september 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh ja Inso gefeliciteerd!!!
Sorry beetje laat
Ohh, ja twee jaar is zo voorbij. En als je daarnaast ook nog parttime kan werken, scheelt ook veelquote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je al een hbo- of wo-diploma hebt kan het op sommige plekken in twee jaar als een avondopleiding, dus dat valt eigenlijk ook nog wel mee. Je kunt dan ook naast de stages nog parttime werken. Binnenkort maar gewoon eens een avond kijken bij zo'n opleiding denk ik, om te horen wat ze precies van je verwachten.
Aandacht besteden aan mezelfquote:
Was het een mooie bruiloft?quote:
Is wel heel belangrijk ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja twee jaar is zo voorbij. En als je daarnaast ook nog parttime kan werken, scheelt ook veel. En ja, laat maar weten hoe het was
[..]
Aandacht besteden aan mezelf
[..]
Was het een mooie bruiloft?
hoi?quote:Op donderdag 22 september 2016 07:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best veel geslapen, maar toch vies moe.
Hoi, nog even over foodtruckdingetje, dat was toch dit weekend? Want ik zou wel kunnen zondaggggg, of zaterdag na half acht 's avondsquote:
Ja, dat was dit weekend.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, nog even over foodtruckdingetje, dat was toch dit weekend? Want ik zou wel kunnen zondaggggg, of zaterdag na half acht 's avonds. Als u ook nog wil en kan en alles, want ben beetje laat natuurlijk he
Ik zat vanochtend net onder de 82quote:Op donderdag 22 september 2016 08:12 schreef Fera het volgende:
Jeej, twee kilo kwijt.Waarschijnlijk vooral vocht, maar blijft leuk om te zien.
Arme Inso.quote:
Valt wel mee. Denk ik.quote:Op zondag 25 september 2016 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Inso.
Nu wordt hij een noeste werker. Een echte havenslaaf.
Ik lig nog in bed. (+)quote:
eh ja wel goed hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. (+)
AZ speelde gisteren gelijk. (-)
Gisterenavond wel goed uiteten geweest. (+)
Laten we zeggen. Ja.
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |