SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Inb4 Nouri op rechtsbuitenCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Interessante namen zitten er tussen, hopen op een genotsopstelling
Publiek zal morgen wel roepen om APPIEGOD![]()
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet altijd deze wedstrijdselectie hanteren?![]()
Eens, gelukkig zit nu het grote talent Westermann erbij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.Oh.![]()
Vandaar ook de pi.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hapt lekker zeg tsjongejonge.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bosz zal wel Heiko en Schone basisplek gevenquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, gelukkig zit nu het grote talent Westermann erbij.![]()
![]()
Pas nou op, straks wordt dit topic boos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo jammer, al die vreselijke spelers die alleen maar op basis van leeftijd geselecteerd worden.![]()
Boerquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bosz zal wel Heiko en Schone basisplek geven
Tete-Sanchez-Westermann-Viergever
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.Oh.![]()
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.![]()
Graag Schone <-> Ziyech en Younes <-> Sinkgraven/Cernyquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
En dat terwijl je Serero er beter bij kan houden als '6' *(niet volbezet) en Schöne wel als buitenspeler (kan hij niet) of als halfspeler (veel te veel keuze)quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.Oh.![]()
Laat die Younes er maar uit, met zijn kleine longen kan hij 2 wedstrijden niet aan in zo'n korte tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
Vind Schone wel een klasse beter dan Serero met veel meer krediet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan trap je Thuli Wonderboy naar de tribune omdat ie liever nog een jaar een dik salaris opstrijkt, maar Schone die precies hetzelfde doet mag wel gewoon gezellig meedoen.![]()
Kan ik mee leven, alhoewel ik Cassierra ook graag weer in de spits wil zien bij Ajax.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Graag Schone <-> Ziyech en Younes <-> Sinkgraven/CernyOh.![]()
Schøne is veel te traag om nog vanaf de basis mee te kunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind Schone wel een klasse beter dan Serero met veel meer krediet.![]()
Ik wil Sinkgraven wel op linksbuiten zien met Ziyech op linkshalf, volgens mij kunnen die elkaar wel goed vinden en met elkaar afwisselen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laat die Younes er maar uit, met zijn kleine longen kan hij 2 wedstrijden niet aan in zo'n korte tijd.Oh.![]()
Terugkomend op mijn vorige zeikposts,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo Peter, hopelijk hierna ook doorpakken.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik verwacht de Ligt wel in de basis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer
Bazoer-Riedewald-Schöne
El Ghazi-Dolberg-Younes
Ik gok hierop.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:50 schreef Sir.Myph het volgende:
Terugkomend op mijn vorige zeikposts,Handig, lekker snel uitgeschakeld worden voor de bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo Peter, hopelijk hierna ook doorpakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sink op linksbuiten is prima, op het middenveld heeft hij niks te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Sinkgraven wel op linksbuiten zien met Ziyech op linkshalf, volgens mij kunnen die elkaar wel goed vinden en met elkaar afwisselen.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Handig, lekker snel uitgeschakeld worden voor de beker![]()
Ik zou hem graag in het centrum zien naast Sanchez. Davinson is meer een sloper en ontwikkelt zich verdedigend erg goed dus dat is een speler waar Veltman baat bij heeft om zijn acties te kunnen maken in opbouwend opzicht. Als rechtsback vind ik het met alle liefde van de wereld niet zoveel, maar dat komt waarschijnlijk simpelweg door het feit dat de linkerkant van de defensie ook niet klopt.quote:![]()
Ipv Sanchez? Zou ik prima vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht de Ligt wel in de basis.Oh.![]()
Daarover verschillen we van mening, maar daar komen we toch niet uitquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink op linksbuiten is prima, op het middenveld heeft hij niks te zoeken..
Oh.![]()
Misschien moet Veltman gewoon een transfer maken en zit zijn "tijd" erop bij Ajax, zou het totaal niet erg vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag in het centrum zien naast Sanchez. Davinson is meer een sloper en ontwikkelt zich verdedigend erg goed dus dat is een speler waar Veltman baat bij heeft om zijn acties te kunnen maken in opbouwend opzicht. Als rechtsback vind ik het met alle liefde van de wereld niet zoveel, maar dat komt waarschijnlijk simpelweg door het feit dat de linkerkant van de defensie ook niet klopt.
Maar hij moet inderdaad in het centrum naast Sanchez, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als hij lekker op de bank gaat zitten en Riedewald gewoon op CV. Dan komt er ook een plek vrij voor Ziyech.![]()
Ik twijfel alleen over wie er dan op zes zou moeten. Ik ben nog een beetje sceptisch over de rol van Bazoer daarin.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien moet Veltman gewoon een transfer maken en zit zijn "tijd" erop bij Ajax, zou het totaal niet erg vinden.
Maar hij moet inderdaad in het centrum naast Sanchez, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als hij lekker op de bank gaat zitten en Riedewald gewoon op CV. Dan komt er ook een plek vrij voor Ziyech.![]()
Dat zou je kunnen proberen in de beker bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen over wie er dan op zes zou moeten. Ik ben nog een beetje sceptisch over de rol van Bazoer daarin.![]()
![]()
Dat is een puik idee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen proberen in de beker bijvoorbeeld.
De vorige keer dat ze met een relatief interessante opstelling de beker ingingen, werden we met 0-4 afgeklopt.
![]()
Gelukkig kan Traoré nu niet tegen ons scoren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een puik idee.
De vorige keer dat ze met een relatief interessante opstelling de beker ingingen, werden we met 0-4 afgeklopt.
Oh.![]()
Tete in de basis, Dolberg in de spits, Ziyech op het middenveld, ik zie het probleem niet zo. Je mist dan alleen het scorend vermogen van Klaassen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Handig, lekker snel uitgeschakeld worden voor de bekerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Ligt er wss in. Ik zou dit begrijpen als je tegen een amateurelftal moet, maar dat is niet het geval. Dit is iig de gelegenheid bij uitstek voor Ajax om zich wederom te blameren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tete in de basis, Dolberg in de spits, Ziyech op het middenveld, ik zie het probleem niet zo. Je mist dan alleen het scorend vermogen van Klaassen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat konden ze ook met het basiselftal, het elftal wat nu de wei in komt is niet veel slechter dan dat. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Ligt er wss in. Ik zou dit begrijpen als je tegen een amateurelftal moet, maar dat is niet het geval. Dit is iig de gelegenheid bij uitstek voor Ajax om zich wederom te blameren.Oh.![]()
Ik zie het niet zo somber in eerlijk gezegd. Ligt er wel een beetje aan wat Bosz doet qua opstelling. Als ie nog steeds vasthoudt aan Ziyech op rechtsbuiten word ik een beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Ligt er wss in. Ik zou dit begrijpen als je tegen een amateurelftal moet, maar dat is niet het geval. Dit is iig de gelegenheid bij uitstek voor Ajax om zich wederom te blameren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beide. Viergever of Westermannetje linksback.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ipv Sanchez? Zou ik prima vinden.![]()
Gewoon de videoref omkopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef KingRadler het volgende:
Ajax kan nu eindelijk de scheidsrechter niet meer omkopen in bekerwedstrijd dankzij videorefMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beelden worden geleverd door fox en fox is joods.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef KingRadler het volgende:
Ajax kan nu eindelijk de scheidsrechter niet meer omkopen in bekerwedstrijd dankzij videoref
Argument ontkracht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sinds Jan Jood door Pelle als Ajax hoofd werd gezien is ie opvallend kritisch tov Ajax.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Beelden worden geleverd door fox en fox is joods.
Argument ontkracht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mijn verwachting op basis van dit bericht.quote:Ajax-trainer Peter Bosz geeft woensdag de nodige Ajacieden rust in het bekerduel met Willem II. Vijf basisspelers behoren niet tot de wedstrijdselectie van de Amsterdammers. Vijf jeugdspelers zijn wel opgenomen in de selectie
De basisspelers die rust krijgen, zijn Davy Klaassen, Nemanja Gudelj, Mitchell Dijks, Joël Veltman en Bertrand Traoré. In de selectie van Bosz zijn Frenkie de Jong, Vaclav Cerny, Matthijs de Ligt, Donny van de Beek en Abdelhak Nouri de verrassende namen. Laatstgenoemde mag zich dus mogelijk opmaken voor zijn debuut in het eerste. Hij blinkt al weken uit bij Jong Ajax.
Voor de negentienjarigen De Jong en Nouri is dit de eerste selectie voor de hoofdmacht van Ajax. Zij hebben dan ook nog geen duel gespeeld in het eerste van de Amsterdammers. Ook De Ligt wacht nog op zijn debuut, maar hij zat al wel eens bij de selectie. Verder heeft Bosz voor de bekende namen gekozen.
Onana; Tete, Sánchez, Westermann, Viergever; Riedewald, Schone, Nouri; Ziyech, Dolberg, Youness
en/of misschien de Ligt voor Sanchez en Cassierra voor Dolberg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Younes - Dolberg - El Ghazi
Ziyech - Riedewald - Bazoer
Viergever - Westermann - Sanchez - Tedje
U hoorde het hier eerst.![]()
nouri start in de basisquote:Op woensdag 21 september 2016 09:00 schreef TheJanitor het volgende:
Younes - Dolberg - El Ghazi
Ziyech - Riedewald - Bazoer
Viergever - Westermann - Sanchez - Tedje
U hoorde het hier eerst.
bosz gaat geen ziyech en nouri op het middenveld zetten
ergo
je opstelling klopt niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Goed verhaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nouri start in de basis
bosz gaat geen ziyech en nouri op het middenveld zetten
ergo
je opstelling klopt niet.![]()
hoopquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Westermann erin staat helemaal.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal wel weer billenkijpen wordenwooblabalurg![]()
Die is slecht he?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als Westermann erin staat helemaal.![]()
Heitinga was beter.quote:
Zimling was beterFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kan niet eens een speler noemen waarmee hij valt te vergelijken, omdat ie zo slecht is.quote:wooblabalurg![]()
quote:Bertrand Traoré heeft bij Ajax een duidelijk doel voor ogen. De 21-jarige aanvaller wil zich in Amsterdam ontwikkelen tot een basisspeler van Chelsea.
Na twee mislukte pogingen slaagde Ajax er afgelopen zomer wél in Traoré voor een jaar te huren van Chelsea. 'Mijn contract werd verlengd en het pad naar een basisplaats bij Chelsea moest ik elders afleggen', aldus Traoré tegen Voetbal International. 'Dat kon in Engeland bij een andere club, maar ik vond Ajax de beste optie.'
'Voor mij is Ajax het beste wat me nu kan overkomen. Spelen in een aanvallende ploeg, in een competitie als de Eredivisie. Nederland is hét land voor talenten. Dat heb ik zelf een paar jaar geleden gemerkt. Hier is alles op het voetbal gericht, dat is heerlijk voor een aanvaller. Daarom wilde ik nu zeker naar Ajax, en helemaal met deze trainer.'
'Peter Bosz gaf de doorslag, absoluut', vervolgde de aanvaller uit Burkina Faso, die eerder al anderhalf jaar samenwerkte met Bosz. 'Hij kent me door en door, onder hem ben ik bij Vitesse beter geworden en ga ik nu ook bij Ajax beter worden. Maar het allerbelangrijkste is dat ik weer wekelijks minuten kan maken.'
Het uiteindelijke doel van Traoré is voetballen op het allerhoogste podium. 'In Europa, in de Premier League of de Champions League. Ik heb eraan mogen ruiken en het verlangen is alleen maar toegenomen. Maar nu telt alleen Ajax. Chelsea houdt me wekelijks in de gaten, dat krijg ik door, dus ik mag geen duel verzaken. In Amsterdam ligt de sleutel naar een basisplaats bij Chelsea. Mijn ultieme droom.'
Traoré kwam tot dusver acht keer in actie namens Ajax. Afgelopen donderdag tijdens het uitduel met Panathinaikos in de Europa League (1-2) maakte hij zijn eerste treffer in Amsterdamse dienst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bosz haalde Ziyech naar de kant om hem tegen "zichzelf" in bescherming te nemen. "Hij leed balverlies die hij normaal nooit lijdt" aldus Bosz. Daarnaast stipte Bosz de opeenvolging van wedstrijden aan met Marokko en Ajax, belasting die Ziyech niet gewend is.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Opstelling Ajax: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Schöne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg, Cassierra.![]()
sink lb wutt?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:59 schreef Ooku het volgende:
Opstelling Ajax: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Schöne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg, Cassierra.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schöne op 6 met Ziyech en Bazoer ervoor, kan ik mee leven.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Als er iemand niet geschikt is voor de 6 positie is het Schöne wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Sir.Myph het volgende:
Schöne op 6 met Ziyech en Bazoer ervoor, kan ik mee leven.Oh.![]()
wellicht is het een openbaring, denk het overigens nietquote:Op woensdag 21 september 2016 13:02 schreef wieisboos het volgende:
Cruijff zette bij Barcelona ook middenvelders op de backposities maar ik denk niet dat onze Sink dit aankan
#geloofinbosz #ditmoetikzien #sinkgodtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Boer
Tete-Westermann-De Ligt
Schone-Bazoer-Ziyech-Sinkgraven
El Ghazi-Dolberg-Cassierra
Lijkt me duidelijk.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
6-4 nederlaagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een 3-5-2 met Sink en Ghazi die de hele flank bestrijkenquote:Op woensdag 21 september 2016 13:05 schreef gazhims3lv het volgende:
Boer
Tete-Westermann-De Ligt
Schone-Bazoer-Ziyech-Sinkgraven
El Ghazi-Dolberg-Cassierra
Lijkt me duidelijk.Oh.![]()
Ach het A-team kon het ook niet bolwerken tegen Willem II.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:13 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax maar geen Manu gaat doen in de beker dat ze zelfs gaan verliezen met een B team.Oh.![]()
Ziyech moet eerst zorgen dat hij zich waar maakt als speler, hij heeft gewoon nog niet veel te zeggen. Hij kan altijd nog een treitervlog beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:25 schreef BobW het volgende:
Nu moet Ziyech voor elke vrije trap overleggen met Schöne![]()
![]()
Schone ipv Nouri
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 21-09-2016 om 13:30:23Bosz gooit Ajax op schop: Ziyech op middenveld en debuut talent https://t.co/LxHmL3EI5I #ajax door @MikeVerweij reageer retweet
![]()
Lijkt wel jong Ajax:
Opstelling Ajax: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Schöne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg en Cassierra.![]()
Ziyech op middenveld is wel een vooruitgang. Ik reken op 3-4-3 met 3 sterke verdedigers en Schone + Sinkgraven moeten de flanken doen![]()
Nu moet Ziyech dus goed spelen. Want dat was het excuus voor zijn slechte spel : hij stond op rechts
Charlie: How's it going in there?
hij moet een vrije rol hebben als alles om hem draait dan komt het goed bij Ajaxquote:Op woensdag 21 september 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu moet Ziyech dus goed spelen. Want dat was het excuus voor zijn slechte spel : hij stond op rechts![]()
Als je dat moet hebben om te renderen ben je ongeschikt voor dit niveauquote:Op woensdag 21 september 2016 13:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij moet een vrije rol hebben als alles om hem draait dan komt het goed bij AjaxCharlie: How's it going in there?
1/10 trolquote:Op woensdag 21 september 2016 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Willem II was tegen het A-team van Ajax al te sterk, ben benieuwd hoe dat tegen het B-team is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die grap is al vaker gemaakt vandaar je matige poging.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zaterdag 20 augustus 2016 19:45 u, Ajax - Willem II 1-2FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is geen grap, Hansiequote:Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die grap is al vaker gemaakt vandaar je matige poging.![]()
Ziyech kan echt niet voetballen he?quote:Op woensdag 21 september 2016 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je dat moet hebben om te renderen ben je ongeschikt voor dit niveauwooblabalurg![]()
Dat zeg ik niet. Maar als hij en op het middenveld moet en een vrije rol, kan dat wel het beste zijn voor Ziyech maar is dat het ook voor Ajax?quote:Op woensdag 21 september 2016 14:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ziyech kan echt niet voetballen he?
Vanavond zal hij toch wel wat meer moeten laten zien. Het lag immers aan de rechtsbuiten positie dat hij minder speelt...Charlie: How's it going in there?
Het leek bijna zo.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als hij en op het middenveld moet en een vrije rol, kan dat wel het beste zijn voor Ziyech maar is dat het ook voor Ajax?
Vanavond zal hij toch wel wat meer moeten laten zien. Het lag immers aan de rechtsbuiten positie dat hij minder speelt...
Denk dat Ziyech geen vrije rol nodig heeft, als het team en hij goed spelen krijgt iedereen genoeg ruimte. Aan de zijlijn vind ik dat hij te weinig en op verkeerde momenten aan de bal komt en daarom niet bepalend kan zijn.wooblabalurg![]()
De laatste wedstrijd van Ziyech tegen W2 was het puur en alleen zijn verdienste dat Twente met 10 man een achterstand omboog in winst. Tegen teams als W2, die niet echt bijster goed kunnen voetballen en gewoon uit elkaar gespeeld kunnen worden, maken spelers als Ziyech vaak het verschil.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als hij en op het middenveld moet en een vrije rol, kan dat wel het beste zijn voor Ziyech maar is dat het ook voor Ajax?
Vanavond zal hij toch wel wat meer moeten laten zien. Het lag immers aan de rechtsbuiten positie dat hij minder speelt...![]()
Aan de zijlijn speelde hij gewoon slecht. Dat was ook nergens voor nodig wat op rechts hoef je ook niet per se alle ballen naar de tegenstander te spelen. Maar goed. Vanavond op zijn natuurlijke positie, moet hij maar eens laten zien waarom er grof is betaaldquote:Op woensdag 21 september 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het leek bijna zo.
Denk dat Ziyech geen vrije rol nodig heeft, als het team en hij goed spelen krijgt iedereen genoeg ruimte. Aan de zijlijn vind ik dat hij te weinig en op verkeerde momenten aan de bal komt en daarom niet bepalend kan zijn.toch?
Ik ben op de hoogte van zijn staat van dienst. Maar dat hij de sterren van de hemel balde bij fct kopen we nu niks voor. Nu moet het namelijk bij Ajaxquote:Op woensdag 21 september 2016 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd van Ziyech tegen W2 was het puur en alleen zijn verdienste dat Twente met 10 man een achterstand omboog in winst. Tegen teams als W2, die niet echt bijster goed kunnen voetballen en gewoon uit elkaar gespeeld kunnen worden, maken spelers als Ziyech vaak het verschil.
Het is gewoon te debiel voor woorden dat je middenvelders gaat opstellen op de buitenposities. Zie Sinkgraven, Schöne en nu Ziyech. Dat heeft totaal geen zin en gaat niet werken. Ziyech gaat vanavond op het middenveld mondjes snoeren tegen Willem FUCKING 2![]()
![]()
3-4-3quote:Op woensdag 21 september 2016 13:36 schreef KingRadler het volgende:
Lijkt wel jong Ajax:
Opstelling Ajax: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Schöne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg en Cassierra.Bosz gaat vol-kamikaze-modus
Niks mis met 3-4-3, moet prima kunnen tegen dit soort teams. Vorig jaar ook een paar keer gebeurd, mag wel vakerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet kunnen maar ik vrees dat Heiko achterin op snelheid wordt afgetroefdquote:Op woensdag 21 september 2016 16:32 schreef Tagliano het volgende:
Niks mis met 3-4-3, moet prima kunnen tegen dit soort teams. Vorig jaar ook een paar keer gebeurd, mag wel vaker
Boer
Tete - Heiko - De Ligt
Schone - Bazoer - Ziyech - Sinkgraven
Ghazi - Dolberg - Cassierra![]()
Volgens De Telegraaf zal Sinkgraven linksback komen te staan, yeah right.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Dat is inderdaad ook wel een beetje wat ik vrees, aan de andere kant kwamen we vorig jaar in een 3-4-3 met Heitinga zelfs het eerste rondje doorquote:Op woensdag 21 september 2016 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet kunnen maar ik vrees dat Heiko achterin op snelheid wordt afgetroefd
Boer
Tete - Heiko - De Ligt
Schone - Bazoer - Ziyech - Sinkgraven
Ghazi - Dolberg - CassierraMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met 3 verdedigers en bazoer er voor red je het welquote:Op woensdag 21 september 2016 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een beetje wat ik vrees, aan de andere kant kwamen we vorig jaar in een 3-4-3 met Heitinga zelfs het eerste rondje doorHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eigenlijk zijn het er 2 en een halfquote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers en bazoer er voor red je het welRED ONS HENNIEGOD![]()
Bazoer zou je zelfs gezien zijn opleiding ook nog achterin kunnen zetten. Niet dat dat zijn beste positie is natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers en bazoer er voor red je het welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gudelj en Viergever er uit, Bazoer en Dolberg er in, Klaassen op 6, Ziyech op 10, Dolberg op 9, Troaré op 7 en Bazoer op 4quote:Op woensdag 21 september 2016 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bazoer zou je zelfs gezien zijn opleiding ook nog achterin kunnen zetten. Niet dat dat zijn beste positie is natuurlijkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Krulquote:Op woensdag 21 september 2016 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gudelj en Viergever er uit, Bazoer en Dolberg er in, Klaassen op 6, Ziyech op 10, Dolberg op 9, Troaré op 7 en Bazoer op 4
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Riedewald
Klaassen/Gudelj/Bazoer-Ziyech
Traore-Dolberg-Younes
OpgelostMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Krulquote:Op woensdag 21 september 2016 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krul
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Riedewald
Klaassen/Gudelj/Bazoer-Ziyech
Traore-Dolberg-Younes
Opgelost
Tete-Sanchez-Riedewald-Dijks
Klaassen-Bazoer-Ziyech
Traoré-Dolberg-Younes
Slotje.gifWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ben ik niet met je eens, is maar hoe je het als speler invultquote:Op woensdag 21 september 2016 16:12 schreef Bronson_ het volgende:
Het is gewoon te debiel voor woorden dat je middenvelders gaat opstellen op de buitenposities. Zie Sinkgraven, Schöne en nu Ziyech. Dat heeft totaal geen zin en gaat niet werken. Ziyech gaat vanavond op het middenveld mondjes snoeren tegen Willem FUCKING 2![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:12 schreef Bronson_ het volgende:
Het is gewoon te debiel voor woorden dat je middenvelders gaat opstellen op de buitenposities. Zie Sinkgraven, Schöne en nu Ziyech. Dat heeft totaal geen zin en gaat niet werken. Ziyech gaat vanavond op het middenveld mondjes snoeren tegen Willem FUCKING 2
Echte topploegen doen niet anders. Mata, Ozil, Toornstra, Silva, Iniesta en Rodriguez spelen allemaal wel eens vanaf de zijkant. Waar het mis gaat voor een middenvelder aan de buitenkant is als hij de opdracht krijgt te spelen als een echte links- of rechtsbuiten.![]()
I see what you did therequote:Op woensdag 21 september 2016 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor.
Echte topploegen doen niet anders. Mata, Ozil, Toornstra , Silva, Iniesta en Rodriguez spelen allemaal wel eens vanaf de zijkant. Waar het mis gaat voor een middenvelder aan de buitenkant is als hij de opdracht krijgt te spelen als een echte links- of rechtsbuiten.Oh.![]()
Middenvelders op de vleugels kan op zich ook wel, maar niet als het spel zo vreselijk statisch is als bij Ajax op het moment (en eigenlijk de afgelopen drie seizoenen).Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Weer iemand kapot gemaakt door Peter.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Daley AlbaFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Lijkt mij toch dat Sinkgraven gewoon op het middenveld speelt? Tegen ik geloof Liefering riep ook iedereen moord en brand dat Sinkgraven linksback zou spelen, kwam hij ook gewoon op het middenveld in een 3-4-3Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zal het wel worden ja, of gewoon 3-5-2 waar Sinkgraven en Ghazi de hele flank bestrijken. Cassierra zal ook niet echt als linksbuiten spelen lijkt me, maar meer als tweede spits.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Lijkt mij toch dat Sinkgraven gewoon op het middenveld speelt? Tegen ik geloof Liefering riep ook iedereen moord en brand dat Sinkgraven linksback zou spelen, kwam hij ook gewoon op het middenveld in een 3-4-3Oh.![]()
Zou ook best kunnen jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden ja, of gewoon 3-5-2 waar Sinkgraven en Ghazi de hele flank bestrijken. Cassierra zal ook niet echt als linksbuiten spelen lijkt me, maar meer als tweede spits.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
een fantasieopstelling tegen een club waar je paar weken terug nog thuis van verloor
westerman basis
weet niet of ik dit wil aanzien![]()
Positief blijven anders ben je een zuurpruim.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Adames het volgende:
een fantasieopstelling tegen een club waar je paar weken terug nog thuis van verloor
westerman basis
weet niet of ik dit wil aanzienDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Westermann is anders vrij vermakelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef Adames het volgende:
westerman basis
weet niet of ik dit wil aanzienOh.![]()
Dolberg gaat scoren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met deze verdediging gaan we echt keihard nat
Kan je nagaan hoe slecht die jongen isquote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Heeinz het volgende:
Broertje van Gudelj is ook linksback
Apart dat hij niet speeltRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze zien het bij Ajax weer later dan bij de rest van de wereld.
Geen back-up linksback, hoe kan dat nou?Oh.![]()
Riedewald, Viergever en Westermann kunnen ook linksback als de nood hoog isquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen back-up linksback, hoe kan dat nou?![]()
JA MAAR WE HEBBEN WEL 15 MIDDENVELDERS!!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen back-up linksback, hoe kan dat nou?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die eerste twee doen het daar ook nooit echt lekker. Van Westermann weet ik het niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef BobW het volgende:
[..]
Riedewald, Viergever en Westermann kunnen ook linksback als de nood hoog isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja dan moet je dus weer gaan schuiven met spelers, dat kan toch niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef BobW het volgende:
[..]
Riedewald, Viergever en Westermann kunnen ook linksback als de nood hoog isOh.![]()
Ik hoop maar dat Tete als een gek heeft getraind op voorzetten, en vandaag laat zien dat hij gewoon hoort te spelen![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef KingRadler het volgende:
het heeft nu weinig zin om scheids uit te schelden als er een videoref is hij ziet nu alles.![]()
Die goal tegen Feyenoord?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
"Dat doet 'ie een keer in z'n leven" zei iemand nog eens toch? 😎![]()
Ds.kuyt?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
"Dat doet 'ie een keer in z'n leven" zei iemand nog eens toch? 😎![]()
Dit is mooi natuurlijk.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
dacht hier bij Vermeer vs Van Rhijn, maar die opmerking hebben ze dus vaker gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
"Dat doet 'ie een keer in z'n leven" zei iemand nog eens toch? 😎
![]()
![]()
Balletje van Ziyech hoor, ook al ging ie naast.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
het is nu natuurlijk wachten tot de videoref een debiele uitspraak doetquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef KingRadler het volgende:
het heeft nu weinig zin om scheids uit te schelden als er een videoref is hij ziet nu alles.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die Ligt er lekker inHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ziyechnooit meer Gudelj de corners laten nemen svp
Kijk Peter, zie je wie die hoekschoppen nam?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoppa! Gelijk weer doelpunten uit corners. Ik zie goede dingen!
Hij niet![]()
Riedewald eruit aub en gewoon CV zetten (liever Veltman eruit nog dan Riedewald). Zoals ze bij VI al zeiden het is geen 6. Bazoer heeft daar veel meer aanleg voor, loopvermogen, body etc. Klaassen moet sowieso spelen aangezien ik verwacht dat die volgend jaar zal vertrekken dus die moet in de etalage.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef Heeinz het volgende:
Middenveld met Riedewald, Bazoer en Ziyech
Durf te dromen![]()
gek he, Bazoer doet ook aardig mee trouwens met het spel maken.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech krijgt een vrije rol en verrek, ze voetballen veel beter![]()
Riedewald lb en klaassen er bijquote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef Heeinz het volgende:
Middenveld met Riedewald, Bazoer en Ziyech
Durf te dromenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik zie nog wel risico's op een flinke hoeveelheid tegentreffers tegen een betere tegenstander, maar hopelijk bevat deze wedstrijd voor Bosz veel leermomentjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech krijgt een vrije rol en verrek, ze voetballen veel beterVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Spelers niet op andere posities zetten aub. Haal die Haps gewoon op ofzo en verkoop Dijks in de winter.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Riedewald lb en klaassen er bij![]()
Als je dat doet moet je alsnog een speler op een andere positie zetten zodra Haps geblesseerd/geschorst is Hansquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers niet op andere posities zetten aub. Haal die Haps gewoon op ofzo en verkoop Dijks in de winter.![]()
Nee want Owusu en die andere gozer heb je nog (naam kwijt ook een back uit de jeugd).quote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je dat doet moet je alsnog een speler op een andere positie zetten zodra Haps geblesseerd/geschorst is Hans![]()
Daar willen ze vast 6 miljoen voor. Riedewald heeft al op lb gespeeldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers niet op andere posities zetten aub. Haal die Haps gewoon op ofzo en verkoop Dijks in de winter.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bazoer voor Gudelj, Riedewald CV en op rechtsbuiten een koekebakker, Ziyech vrije rol en corners laten nemen
Die zullen wel niet goed genoeg zijn anders stonden ze er nu wel inquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want Owusu en die andere gozer heb je nog (naam kwijt ook een back uit de jeugd).![]()
5 miljoen prima deal voor Haps. Kereltje heeft veel potentie. 6 wat aan de hoge kant maar Marcgod zal dat wel regelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar willen ze vast 6 miljoen voor. Riedewald heeft al op lb gespeeld![]()
Je moet z'n voetballende kwaliteiten gewoon gebruiken als inschuivende centrale verdediger. Ala vertonghen heb je meer variatie in de opbouw.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riedewald eruit aub en gewoon CV zetten (liever Veltman eruit nog dan Riedewald). Zoals ze bij VI al zeiden het is geen 6. Bazoer heeft daar veel meer aanleg voor, loopvermogen, body etc. Klaassen moet sowieso spelen aangezien ik verwacht dat die volgend jaar zal vertrekken dus die moet in de etalage.![]()
Gewoon aftikken jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5 miljoen prima deal voor Haps. Kereltje heeft veel potentie. 6 wat aan de hoge kant maar Marcgod zal dat wel regelen.![]()
Eens, Traore rechts.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bazoer voor Gudelj, Riedewald CV en op rechtsbuiten een koekebakker, Ziyech vrije rol en corners laten nemen![]()
Nee dat kun je dan ook van Nouri/De Jong zeggen en die zijn echt wel goed genoeg. Ajax moet altijd wat jeugdspelers door laten stromen en niet iedere positie bezetten met 2 aankopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zullen wel niet goed genoeg zijn anders stonden ze er nu wel in![]()
Heerlijk om een centrale verdediger te zien die zo lekker kan voetballen als De Ligt kan. Die passes, zet dat eens af tegen dat geklooi van Viergever altijd.![]()
Contrast met clown hw4 is ook grootquote:Op woensdag 21 september 2016 21:18 schreef TheArt het volgende:
Heerlijk om een centrale verdediger te zien die zo lekker kan voetballen als De Ligt kan. Die passes, zet dat eens af tegen dat geklooi van Viergever altijd.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zoals ze bij VI al terecht opgemerkt hadden (ben het niet vaak met ze eens) is Riedewald behoorlijk overschat als 6 en zeker geen fantastische voetballer. Bazoer heeft meer techniek in zn linkerknie dan Riedewald in zn hele lichaam.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet z'n voetballende kwaliteiten gewoon gebruiken als inschuivende centrale verdediger. Ala vertonghen heb je meer variatie in de opbouw.![]()
Ik had het ook over riedewald, excuses voor de onduidelijkheid ik ben het 100% met je eens. Bazoer, heeft voor z'n leeftijd zoveel rust, overzicht, inzicht, een prima techniek en goed schot. Daarnaast staat hij fysiek z'n mannetje, lijkt mij de ideale 6.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals ze bij VI al terecht opgemerkt hadden (ben het niet vaak met ze eens) is Riedewald behoorlijk overschat als 6 en zeker geen fantastische voetballer. Bazoer heeft meer techniek in zn linkerknie dan Riedewald in zn hele lichaam.![]()
Riedewald is een veel groter talent in de verdediging. Lijkt me duidelijk dat er op het middenveld betere opties zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had het ook over riedewald, excuses voor de onduidelijkheid ik ben het 100% met je eens. Bazoer, heeft voor z'n leeftijd zoveel rust, overzicht, inzicht, een prima techniek en goed schot. Daarnaast staat hij fysiek z'n mannetje, lijkt mij de ideale 6.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had het ook over riedewald, excuses voor de onduidelijkheid ik ben het 100% met je eens. Bazoer, heeft voor z'n leeftijd zoveel rust, overzicht, inzicht, een prima techniek en goed schot. Daarnaast staat hij fysiek z'n mannetje, lijkt mij de ideale 6.![]()
Jammer dat dat wijf van mij het nooit met mij eens is
![]()
![]()
Sowieso, als je middenveld al overvol is moet je vooral geen schaarse verdedigers wegpromoveren naar het middenveld.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Riedewald is een veel groter talent in de verdediging. Lijkt me duidelijk dat er op het middenveld betere opties zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hopelijk ziet bosz het ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Riedewald is een veel groter talent in de verdediging. Lijkt me duidelijk dat er op het middenveld betere opties zijn.![]()
Nee. Alleen om hem te verkopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Gaat Pelle Clement ooit een potje voor Ajax 1 spelen? Net bijgetekend.![]()
Vanuit zijn kant gezien ook slim. Jaar langer garantie op salaris en in ieder geval werk.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Alleen om hem te verkopen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Syntix het volgende:
Meteen oogaids, ik zie Schöne met de aanvoerdersband![]()
![]()
Ik gun hem wat friet met mayonaisequote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik gun het Ziyech wel heel erg om er nu eentje lekker in te trappen![]()
of 2quote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik gun het Ziyech wel heel erg om er nu eentje lekker in te trappen![]()
Jij bent de zoon van Sunrise en Bad der haring?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gun hem wat friet met mayonaise![]()
Wie zijn die nobuddies Hans?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent de zoon van Sunrise en Bad der haring?![]()
Dit is al je derde post over dat Ziyech volgens jou zo dun is en het boeit nog steeds niemandquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gun hem wat friet met mayonaise![]()
Dankje Hansquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is al je derde post over dat Ziyech volgens jou zo dun is en het boeit nog steeds niemand
#ZiyechViesdun![]()
In de 70e minuut Ziyech wisselen voor Nouri na zijn 2e goal en dan Appie de 6 en 7-0 zien maken #genotDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had Nouri gewoon moeten laten starten.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
In de 70e minuut Ziyech wisselen voor Nouri na zijn 2e goal en dan Appie de 6 en 7-0 zien maken #genot![]()
Lekker potje hoor, veel meer schwung dan tegen Heracles.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sinkgraven op linksback kan ook prima in dit soort potjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker potje hoor, veel meer schwung dan tegen Heracles.Oh.![]()
Voorzetjes moeten wel beterquote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef BobW het volgende:
Sinkgraven speelt ook lekker veel vooruitOh.![]()
Valt me 100% mee ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven op linksback kan ook prima in dit soort potjes.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Leuk om naar te kijken, ben alleen niet o lyrisch als sommigen. Het is maar tegen W2 en Ajax speelt met allemaal spelers die geen wedstrijd in de benen hebben.![]()
Hij krijgt verdedigend niet veel te doen verder, maar dat hij kan voetballen wisten we al natuurlijkquote:Oh.![]()
Lyrisch ook wat overdreven, maar het loopt voetballend al een stuk beter als met Klaassen en Finding Neno op het middenveldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:41 schreef franske19 het volgende:
Leuk om naar te kijken, ben alleen niet o lyrisch als sommigen. Het is maar tegen W2 en Ajax speelt met allemaal spelers die geen wedstrijd in de benen hebben.Oh.![]()
Hehehe. Finding Nemoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyrisch ook wat overdreven, maar het loopt voetballend al een stuk beter als met Klaassen en Finding Neno op het middenveld
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
El Ghazi geeft Bosz nou niet echt reden om hem te overwegen op rechtsbuiten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar wel genoeg reden om traore daar te zetten en ziyech middenveldquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:
Wel Ghazi geeft Bosz nou niet echt reden om hem te overwegen op rechtsbuiten.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel genoeg reden om traore daar te zetten en ziyech middenveldVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Opportunistisch dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit elftal mogen ze wel even laten staanCharlie: How's it going in there?
Kijk Cerny, dat werd ook wel weer eens tijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
prachtig ja, wat een flair.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech is wel echt een genot om naar te kijken![]()
Dat is helemaal geen rood manquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik denk dat ze vooral de intentie van Kali meenemen. Die was er niet om de bal af te pakken...quote:![]()
Rood? Ik heb iets gemist volgens mij?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een historische rode kaart heb je gemist.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Rood? Ik heb iets gemist volgens mij?![]()
Flank heet zo'n ding, maar inderdaad dat was wel een tenenkrommende uitspraak van Bosz.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef Wotte het volgende:
Hakim moet eerst wennen op de rechtervlankVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
HakimHeerserHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hinderlijk buitenspel, wat een commentator.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje beschamend, neem me niet kwalijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Flank heet zo'n ding, maar inderdaad dat was wel een tenenkrommende uitspraak van Bosz.![]()
Als El ghazi eens leert z'n acties niet te ver doordrijven moet, dan wordt het misschien nog eens wat.![]()
Als dit verdedigend rendeert wel genot iddquote:Op woensdag 21 september 2016 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
--Ziyech----Klaassen
--------Bazoer
El Ghazi kan er niks vanquote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef Wotte het volgende:
Als El ghazi eens leert z'n acties niet te ver doordrijven moet, dan wordt het misschien nog eens wat.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee, gaat niet echt best.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dijks--Riedewald---Sanchez--Tete.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als dit verdedigend rendeert wel genot idd![]()
Met je eens hoor. Gewoon veel te vroeg gekomen en daardoor is het verwachtjngspatroon bezopen.quote:
Zon jongen verdient vertrouwen.Charlie: How's it going in there?
Krijgt hij al seizoenen lang.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Gewoon veel te vroeg gekomen en daardoor is het verwachtjngspatroon bezopen.
Zon jongen verdient vertrouwen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Veltman passeren voelt wel een beetje dubbel.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dijks--Riedewald---Sanchez--Tete.Charlie: How's it going in there?
Roept mijn vrouw ook al jaren. Je komt veel te vroegquote:Op woensdag 21 september 2016 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Gewoon veel te vroeg gekomen en daardoor is het verwachtjngspatroon bezopen.
Zon jongen verdient vertrouwen.![]()
![]()
Bij mij niet, kan er niks van.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman passeren voelt wel een beetje dubbel.![]()
Mwaaahquote:Op woensdag 21 september 2016 22:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij mij niet, kan er niks van.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: