29 december, bijna tegelijk met Blue!quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ben jij nou ook alweer uitgerekend? Omdat je niet in de OP staat vergeet ik het steeds
Daar ga ik zeker weten binnenkort een keer gebruik van maken thnxquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn positieve geluiden sproetjes en Sam! Fijn!
En sproet, mij hebben ze de vorige keer ook helemaal tot waanzin gedreven ivm grote buik / baby. Als je ervaringen of een luisterend oor zoekt mag je me altijd lastig vallen
Ja omdat ze vind dat ik wel heel hard groei... en ze had het over elke 4 weken ofzo... maar ik vind het nu wel mooi geweest geloof ik.quote:
Nee, want tnt was t allemaal keurig, behalve de laatste maar die heb ik nog niet besproken met de gyn, dat hoor ik maandag wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:26 schreef Molo het volgende:
Heb je daar dan koolhydraatarm dieet bij?
(Nieuwsgierig naar effect daarvan omdat ik toen grensgeval zwangerschapsdiabetes was)
Dat laatste vooral ja. Maandag ook gelijk weer groei-echo, ben benieuwd hoever hij voorligt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:34 schreef Molo het volgende:
Ah ok
Hoop dat het meevalt, geen suikerdips na geboorte enzo vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |