Ga je dit keer voor de opzettelijke thuisbevalling?quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:00 schreef Savvy. het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het eerste pakje dan alsnog in de ziekenhuistas doen.
Mijn man heeft de ziekenhuistas gewoon aan de vk gegeven toen ik per ongeluk thuis beviel en zij heeft daar het pakje uitgehaald
Jeetje Logi! Maar wat fijn dat er een hartje klopte!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:09 schreef Logician2.0 het volgende:
Vandaag weer bloedingen, helderrood alsof ik een bloedneus had van onderen.
Om 15u hadden we een spoedecho.
Ondanks alle bloedingen, was er een hartslag te zien en het vruchtzakje zat mooi hoog in de baarmoeder en zag er goed uit ook was het exact op schema qua groei. 6wk 5dgn.
Bloedverlies is onverklaarbaar maar komt niet uit de baarmoeder zelf.
Omdat het bloedverlies zo verwarrend is mag ik altijd bellen voor een extra echo en ze waren superlief voor me
Nou Savvy, dan doe je het kennelijk toch erg subtielquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Savvy! Ik weet de echte naam van je oudste wel, maar je oude usernaam niet meerIk kom er nog wel op
Wat fijn dat het goed gaat met de zwangerschap
![]()
En Logi, wat een gekke achtbaan zeg! Gelukkig klopt het hartje
Ik had de OP gemist!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou Savvy, dan doe je het kennelijk toch erg subtiel
Nee helemaal niets qua bloed terug te vinden in de bmm.. En daardoor ook niet echt verklaarbaar, maar was wel goed nieuws volgens de gyn. We moeten alleen even voorzichtig doen met gemeenschap etc (alsof ik daar nu aan denk) ivm meer bloedingen maar dan puur voor ons eigen gevoel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeetje Logi! Maar wat fijn dat er een hartje klopte!
Er was geen bloed in de baarmoeder te vinden dus? Wat gek!
Dus waarschijnlijk iets in de bmm? Ik heb ook van die heftige bloedingen gehad maar bij mij ware er duidelijk meerdere pockets met bloed in de baarmoeder te zien. Waarschijnlijk gerelateerd aan innesteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Geen idee, maar als ik een pakje als Het Eerste Pakje zou bestempelen zou ik het niet tof vinden als ze uiteindelijk iets anders als eerste aanhad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:38 schreef snoenk het volgende:
Is het niet normaal dan om andere kleding in ziekenhuistas te hebben als het de bedoeling is om thuis te bevallen?
Ja ze was halverwege en ineens... oh shit die had natuurlijk blauw gemoeten... mja dan is weghalen wat lastig dus nu maar gewoon roze! Echt jongens rocken datquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het leuk was gm! Waarom is het vogeltje roze?
ja! Toch een meisje! Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:31 schreef Unihipili het volgende:
Meld!
Ik ben inmiddels bevallen, zondagochtend van 3640g dochter.
Ik had een plank in de kast ingericht met de spullen die (ook) mee moesten als we evt. naar het ziekenhuis zouden moeten. Vriend kon zo de hele plank leegvegen in de weekendtas. Werkte prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:38 schreef snoenk het volgende:
Is het niet normaal dan om andere kleding in ziekenhuistas te hebben als het de bedoeling is om thuis te bevallen?
Wow ja dat zal je een hoop energie gekost hebben en kosten idd. Ik hoop dat jullie ondanks dat wel lekker kunnen genieten!quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:02 schreef Unihipili het volgende:
Ja.
Wel een bevalling van 25u.
Thuis begonnen in bad maar al snel niet genoeg kracht om mezelf boven water te houden of überhaupt nog een houding te vinden en met niet vorderende ontsluiting (11u over 2cm doen + persdrang is een beetje lang hè?) naar zkh gegaan waar heel goed geluisterd is en gehandeld naar mijn wensen.
Maar wel heel zwaar dus en de borstvoeding loopt niet lekker dus alle energie daar voor nodig.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Logi ik lees je update .. wat fijn dat je een kloppend hartje had die overeen komt met de termijn![]()
En uni op dezelfde dag als ik bevallen![]()
... zondagskindjes ftw
... haha scheelt ook maar 5 gram mijn chick wog 3635
![]()
inmiddels vast een stuk minder want ze schijt zich een slag in de rondte![]()
Super!!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:59 schreef Cygne het volgende:
Uni, gefeliciteerd!
Logi wat een opluchting, een hartje en mooi op schema!
Ik kom ook net bij de verloskundige vandaan. Mochten voor het eerst hartje luisteren. Wat mooi.Alle bloeduitslagen ook perfect, ook die van de schildklier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens allemaal in het babytopic!![]()
Ik denk het wel. Maar misschien wordt het dan nu wel per ongeluk een ziekenhuisbevallingquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Savvy uit de kast <3
[..]
Ga je dit keer voor de opzettelijke thuisbevalling?![]()
Volgens mij was ik iets eerder dan jij, bevallen in juli 2013. Maar nu wel samen bij de peutersquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Savvy uit de kast! Hebben wij vorige keer ook niet samen gepost?
ik vouwde het boxkleed altijd dubbel. Dan kwamen de haren alleen op de onderkant.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef sproetjes het volgende:
Uni gefeliciteerd!
Gm mooie bellypaint
Logi wat fijn dat jullie een hartje hebben gezien, maar wat naar van de bloedingen.
En twink die foto's
Vraagje voor de dames met katten: wanneer hebben jullie de box opgezet en werkten ballonnen/zilver papier echt om ze eruit te houden? En hoe doen/deden jullie het als de baby er is met t boxkleed enzo? Wij hebben twee langharige katten die graag op dekentjes enzo liggen...
bibi is nog niet ingedaald nee. Maar wel op wegquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:09 schreef snoenk het volgende:
Uni gefeliciteerd met jullie meisje!
Cyne wat fijn van de bloeduitslagen!
Twinkle mooi meisje![]()
Vandaag ook weer goedgekeurd bij vk. Ik heb bibi op mijn kaart staan betekent dat dan dat ze al een beetje is ingedaald ook? Weet de afkortingen wel maar niet of dat ingedaald is ja of nee.
En blugh ben het zatstrontverkouden en die klote pijn en maagzuur
![]()
Hoop dat ze met 40 weken toch echt besluit om te komen
Ohh dat dubbelvouwen is wel slim! Hier 2 langharige pluizenballen, de box wordt in het nieuwe huis afgeleverd als ik 36+5 ben.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik vouwde het boxkleed altijd dubbel. Dan kwamen de haren alleen op de onderkant.
Box heb ik denk ik bij 39+5 opgezet. Onhandig lomp ding
Wat een goede vraag! Ik heb ook een kat die altijd overal op en in klimt. Box staat nog niet, ik wilde dat graag aankomend weekend doen (maandag 38 weken), maar we hebben zojuist een andere klus bedacht dus ik denk niet dat het er van komt. Ik denk ook niet echt dat je de kat kan leren om er niet in te gaan, dus ik vind t niet zo heel erg als ie een weekje later pas neergezet wordt. Mocht het kindje zich eerder aandienen dan moet vriend de box maar alleen of met een van de ouders neerzetten de eerste week..quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef sproetjes het volgende:
Uni gefeliciteerd!
Gm mooie bellypaint
Logi wat fijn dat jullie een hartje hebben gezien, maar wat naar van de bloedingen.
En twink die foto's
Vraagje voor de dames met katten: wanneer hebben jullie de box opgezet en werkten ballonnen/zilver papier echt om ze eruit te houden? En hoe doen/deden jullie het als de baby er is met t boxkleed enzo? Wij hebben twee langharige katten die graag op dekentjes enzo liggen...
Antistoffen bepalen. Kan via de verloskundige of huisarts. Maar je zou wel een uitzondering zijn, meer dan 95% van de volwassenen heeft de waterpokken gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:19 schreef Fazzoletti het volgende:
Aaargh ik spot zojuist waterpokken bij FIk vroeg m'n moeder nog eens of ik het nou echt wel heb gehad als kind. Ze dacht van wel maar is niet 100% zeker. Met 4 kinderen vergeet je blijkbaar wat nou bij wie hoorde
Is er een manier om daar achter te komen?
wat wupwup zegt. Ik dacht t ook nooit gehad te hebben maar bleek gelukkig toch antistoffen te hebben heb t vroeger waarschijnlijk dan gewoon niet zo heftig gehad. Mijn ouders waren helemaal verbaasd want die hebben nooit wat gemerkt hahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:19 schreef Fazzoletti het volgende:
Aaargh ik spot zojuist waterpokken bij FIk vroeg m'n moeder nog eens of ik het nou echt wel heb gehad als kind. Ze dacht van wel maar is niet 100% zeker. Met 4 kinderen vergeet je blijkbaar wat nou bij wie hoorde
Is er een manier om daar achter te komen?
ja hoor. Mijn deurmatten zijn niet zo speelsquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat wupwup zegt. Ik dacht t ook nooit gehad te hebben maar bleek gelukkig toch antistoffen te hebben heb t vroeger waarschijnlijk dan gewoon niet zo heftig gehad. Mijn ouders waren helemaal verbaasd want die hebben nooit wat gemerkt haha
en sq goede tip! Bleef bij jullie het mobiel ook veilig? Kan me voorstellen dat een van de twee dat hier namelijk ook interessant gaat vinden haha.
Dit ja!quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een trol is die verloskundige van jou room...
Jepp.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:38 schreef Savvy. het volgende:
Wat een rare reactie Room![]()
Heb je wel geroepen 'I told you so!' toen ze het zelf merkte?
Maak je je zorgen? Dan sowieso bellen. En dat laatste klinkt meer als een instructie voor 37+ weken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef sproetjes het volgende:
Even egopost voor de dubbel check ik had vannacht een aantal uur vrij typerende menstruatie achtige "pijn" (tussen aanhalingstekens want het zijn meer zeurende krampen die ik herken van de momenten dat t op doorbreken stond zegmaar) waar is misselijk van werd en nu weer... Donderdag ochtend heb ik een controle afspraak bij de vk ('morgen 33 weken) neem aan dat ik niet eerder daarvoor hoef te bellen tenzij pijnlijker/regelmatiger toch?
Nee zorgen niet maar eerste keer zwanger dus dan denk ik meteen ehmmm ja "hoort dit"?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maak je je zorgen? Dan sowieso bellen. En dat laatste klinkt meer als een instructie voor 37+ weken.
Kan nog een groeispurt aankondigen maar de kleine kan ook gaan indalen,daar heb ik bij dochter ook krampen van gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Nee zorgen niet maar eerste keer zwanger dus dan denk ik meteen ehmmm ja "hoort dit"?
Beide klinkt logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan nog een groeispurt aankondigen maar de kleine kan ook gaan indalen,daar heb ik bij dochter ook krampen van gehad...
Als t aanhoud en/of je je erg zorgen maakt, dan kan bellen geen kwaad.
Ah wordt dat dan ook getest? Ik wilde morgen gaan maar ik heb dit 3 jaar terug natuurlijk ook a gedaan. Ik bel ze morgen wel even, thx voor de tip!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:07 schreef Burdie het volgende:
Uni gefeliciteerd![]()
ik hoop dat je bv snel lekker op gang komt
.
Fazz, hebben ze bij jou bij de intake geen bloed geprikt om diverse antistoffen te bepalen? Even je vk bellen om te vragen. Ik kom ook uit een groot gezin maar heb geen antistoffen tegen waterpokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |