abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:50:56 #1
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165452267
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:54:26 #2
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165452323
Nog even de laatste uit de vorige:

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:50 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ja, je logt in op tinder via je facebook account. Je facebook profiel is niet zichtbaar, maar Tinder gebruikt wel je profielfoto (en eventueel andere foto's die je uit je facebook album selecteert voor Tinder), je naam en je leeftijd. En als je een koppeling met Instagram maakt, worden ook je instagram foto's zichtbaar voor Tinder gebruikers. Dus houd wel rekening met wat je deelt met de rest van de wereld!

En kijk er ook niet van op dat je af en toe een bekende ziet langskomen, dat is mij al enkele keren overkomen. Geen probleem, ik doe er niet geheimzinnig over. Ik heb naar aanleiding daarvan wel mijn fotoselectie aangepast (géén karperfoto's!) ... mijn foto's waren iets té onthullend om met jan en alleman te delen. Mocht er een match zijn, dan komen die foto's alsnog wel op een passend moment... :-)
pi_165464306
Deze zomer begonnen met daten.. Toch een behoorlijk aantal dates gehad, dates die me niet zagen zitten, hookup dates die toch nergens op uit gingen lopen..

Maar nu heb ik een écht leuk iemand leren kennen. Er was oprecht een goede klik en ze is gewoon O+ Goede humor, spontaan, staat midden in het leven, leuk uiterlijk, volwassen, zelfstandig enz..

Ik denk dat het deels ook komt omdat ik mezelf nu ook echt heb opengesteld tijdens de date. Wat nu misschien ook beter lukte omdat ze leuk is.

Grappig is dat ik met haar slechts een kwartiertje gechat had voordat we hadden afgesproken. Met andere zit je soms 3 weken te chatten en dan zie je elkaar en vind je elkaar niks :')
  woensdag 21 september 2016 @ 08:12:42 #4
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165465549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:15 schreef Zolder het volgende:
Deze zomer begonnen met daten.. Toch een behoorlijk aantal dates gehad, dates die me niet zagen zitten, hookup dates die toch nergens op uit gingen lopen..

Maar nu heb ik een écht leuk iemand leren kennen. Er was oprecht een goede klik en ze is gewoon O+ Goede humor, spontaan, staat midden in het leven, leuk uiterlijk, volwassen, zelfstandig enz..

Ik denk dat het deels ook komt omdat ik mezelf nu ook echt heb opengesteld tijdens de date. Wat nu misschien ook beter lukte omdat ze leuk is.

Grappig is dat ik met haar slechts een kwartiertje gechat had voordat we hadden afgesproken. Met andere zit je soms 3 weken te chatten en dan zie je elkaar en vind je elkaar niks :')
Ja op zich is dat helemaal niet verkeerd. Paar maanden terug ook dagje gechat en ze zei daarna ook "Zullen we komend weekend afspreken want dan weet ik tenminste wie je echt bent" uiteindeljk afgesproken en was niet echt een klik dus binnen een week van beide kanten weer 'klaar'. Daar heb je wat mij betreft meer aan dan weken chatten en het er dan op gokken :Y
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165479936
Krijgen jullie ook geen meldingen van Tinder meer sinds de nieuwe update? Had vandaag gewoon 4 matches en 0 meldingen... Valt me trouwens wel op dat het ineens hard gaat. Wordt weer kouder buiten? ;) Heb iig een paar nu overgeschakeld naar WA voordat ze verdwijnen in Tinder gelukkig :)

[ Bericht 23% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 21-09-2016 21:47:52 ]
  woensdag 21 september 2016 @ 21:22:49 #6
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_165480654
Afgelopen week voor het eerst een speeddate avond gehad. Ik had 2 'matches', waarvan één na een paar dagen zei dat ze iemand had gevonden waar het 'net iets meer mee klikte', en de ander heeft nog steeds niks laten horen.

Ik had met één van de twee dames waar ik een match mee had 20 minuten gepraat ipv de gebruikelijke 3 minuten, omdat zij als eerste op mijn lijstje stond en de avond later van start ging. Leuk gesprek, heb haar aardig goed leren kennen en vica versa.

En dan zegt ze dat ze een verder wil gaan met iemand waar ze net iets meer een klik mee voelde... terwijl ze daar maar 3 min mee heeft gepraat :?

Hoe krijg je tijdens dat soort avonden nou een klik met de ander? Zo origineel mogelijke vragen stellen? Ik snap best dat je op een avond niet 15 keer over je werk wil praten, maar wat is nou een goede tactiek?
pi_165480844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef Ypmaha het volgende:
Afgelopen week voor het eerst een speeddate avond gehad. Ik had 2 'matches', waarvan één na een paar dagen zei dat ze iemand had gevonden waar het 'net iets meer mee klikte', en de ander heeft nog steeds niks laten horen.

Ik had met één van de twee dames waar ik een match mee had 20 minuten gepraat ipv de gebruikelijke 3 minuten, omdat zij als eerste op mijn lijstje stond en de avond later van start ging. Leuk gesprek, heb haar aardig goed leren kennen en vica versa.

En dan zegt ze dat ze een verder wil gaan met iemand waar ze net iets meer een klik mee voelde... terwijl ze daar maar 3 min mee heeft gepraat :?

Hoe krijg je tijdens dat soort avonden nou een klik met de ander? Zo origineel mogelijke vragen stellen? Ik snap best dat je op een avond niet 15 keer over je werk wil praten, maar wat is nou een goede tactiek?
Een klik kun je niet forceren met 'de juiste vragen', dat is een gevoelskwestie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 september 2016 @ 22:42:05 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165483640
quote:

Heeft ze niet ondertussen ook met die ander al afgesproken?
Daarbij is t een gevoel. Ik kan best uren met iemand gezellig kletsen. Maar die ene waar ik net dat leuke oogcontact mee had, leuker vinden.

Originele vragen stellen is zeker goed. Maar ze moeten niet te bedacht uitkomen. Daarbij, als die klik er is maakt het niet uit waar je het over hebt. Al is het de 100x over je werk, dan vertel je t graag en is de ander oprecht geïnteresseerd.
pi_165484482
quote:

Hij was gewoon meer haar type. Misschien net zo aardig als jij, maar net wat aantrekkelijker voor haar.

Om even in mannentermen te blijven: jij was een aardige Apple iPhone 6, maar de ander meer een Samsung GalaxyS6Edge. Toch net ietsje gelikter uiterlijk, terwijl je met allebei op zich goed overweg kan en er mee doen wat je wil :) En zij was blijkbaar meer fan van het Samsung uiterlijk, je hebt namelijk ook Apple liefhebbers :)
Volgende keer dus een Apple liefhebber tegenkomen, die zal jou sneller tegen je aandrukken ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 22 september 2016 @ 07:01:21 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_165487766
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 23:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij was gewoon meer haar type. Misschien net zo aardig als jij, maar net wat aantrekkelijker voor haar.

Om even in mannentermen te blijven: jij was een aardige Apple iPhone 6, maar de ander meer een Samsung GalaxyS6Edge. Toch net ietsje gelikter uiterlijk, terwijl je met allebei op zich goed overweg kan en er mee doen wat je wil :) En zij was blijkbaar meer fan van het Samsung uiterlijk, je hebt namelijk ook Apple liefhebbers :)
Volgende keer dus een Apple liefhebber tegenkomen, die zal jou sneller tegen je aandrukken ;)
Die vergelijking.....
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 22 september 2016 @ 07:39:18 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165487888
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Die vergelijking.....
Wel kloppend. Sommigen walgen van een iPhone en sommigen willen er best eens mee spelen of als kortstondige vervanging, maar moeten er niet aan denken om hem voor langere tijd te hebben.
pi_165487974
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Die vergelijking.....
Meeste Fok!kers zijn geeks, dus kunnen dit beter voorstellen, dan als we het over "klik" gaan hebben :)
  donderdag 22 september 2016 @ 08:20:14 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165488114
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een klik kun je niet forceren met 'de juiste vragen', dat is een gevoelskwestie.
Dat schijnt dus wel zo te zijn. Zal straks eens opzoeken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 22 september 2016 @ 08:23:33 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165488138
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:20 schreef sanger het volgende:

Je kan heel veel sturen, dat wel. Want bepaalde vragen, kunnen bepaalde emoties triggeren enzo. Dus in die zin kan je je aantrekkelijker maken.
Maar als je dat doet, lijkt het me dat je grotendeels een rol speelt, en of dat nu de beste basis is om mee te beginnen...
  donderdag 22 september 2016 @ 08:39:43 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_165488266
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wel kloppend. Sommigen walgen van een iPhone en sommigen willen er best eens mee spelen of als kortstondige vervanging, maar moeten er niet aan denken om hem voor langere tijd te hebben.
quote:
4s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Meeste Fok!kers zijn geeks, dus kunnen dit beter voorstellen, dan als we het over "klik" gaan hebben :)
Ik vind het een extreme vergelijking ;) maar ach. ontopic maar weer
pi_165488289
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan heel veel sturen, dat wel. Want bepaalde vragen, kunnen bepaalde emoties triggeren enzo. Dus in die zin kan je je aantrekkelijker maken.
Maar als je dat doet, lijkt het me dat je grotendeels een rol speelt, en of dat nu de beste basis is om mee te beginnen...
De klik ontstaat imo niet door de gestelde vragen, maar door jouw (in general) reactie op mijn antwoorden, de snelheid van je reacties, je ogen daarbij, etc. Daar gaat een lijstje "juiste vragen" niet bij helpen. Dan ben je nog steeds hulpeloos na stap 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165488378
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De klik ontstaat imo niet door de gestelde vragen, maar door jouw (in general) reactie op mijn antwoorden, de snelheid van je reacties, je ogen daarbij, etc. Daar gaat een lijstje "juiste vragen" niet bij helpen. Dan ben je nog steeds hulpeloos na stap 1.
Dit
Vooral als je er zo diep over na moet gaan denken

Het is toch ook niet zo erg?
Wat als je geforceerd had dat ze als eerst met jou ging daten. Dan was ze er na 3 dates achter gekomen dat jullie geen echte klinkt hadden en stond je als nog met lege handen maar dan heb je er veel meer in zitten
  donderdag 22 september 2016 @ 09:24:59 #18
416020 K44S
The bearded man
pi_165488639
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit
Vooral als je er zo diep over na moet gaan denken

Het is toch ook niet zo erg?
Wat als je geforceerd had dat ze als eerst met jou ging daten. Dan was ze er na 3 dates achter gekomen dat jullie geen echte klinkt hadden en stond je als nog met lege handen maar dan heb je er veel meer in zitten
Dan weer zeuren dat ze het niet eerder had kunnen zeggen :).
  donderdag 22 september 2016 @ 09:45:41 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165488889
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ow dat sowieso, maar als je al niet weet wat te vragen / enkel over jezelf praat enzo, dan ben je al snel geholpen met epaalde vragen.
En soms ook de manier waarop je de vraag stelt, de verwoording zegt ook iets over de persoon zelf. Maar zoals gezegd, er is meer nodig voor een klik
pi_165489062
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 08:20 schreef sanger het volgende:

[..]

Natuurlijk, je kan alles acteren.

Daarom komen de beste acteurs ook zo realistisch over..

Maar om de rest van je relatie steeds een rol te moeten spelen, wordt vrij vermoeiend ;)
pi_165491633
Gisteren 3 chats gehad met dames op OKC. Wel gezellig. 1 dame was Duits in een plaatsje vlakbij Nederlandse grens.

Het blijft een aparte site, dat OKC.

Of je vind high class yuppen vrouwen, werkend in Amsterdam, netjes, bijna kak gekleed. Met gemeenschappelijk dat ze gek van reizen zijn. Of het zijn expats, of extreme alto's die meteen open relatie en 100 piercings hebben.

De gulden middenweg lijkt er niet :')
  donderdag 22 september 2016 @ 12:45:33 #22
65960 sanger
pi_165491863
quote:
4s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, je kan alles acteren.

Daarom komen de beste acteurs ook zo realistisch over..

Maar om de rest van je relatie steeds een rol te moeten spelen, wordt vrij vermoeiend ;)
Zo bedoel ik het niet. Er schijnt een reeks vragen te zien die er voor zorgen dat je iedereen verliefd op je kunt laten worden :')

Overigens in meerdere onderzoeken aangetoond dat het werkte.

Niet dat ik er zelf in geloof overigens.
  donderdag 22 september 2016 @ 13:11:04 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165492244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:45 schreef sanger het volgende:

Zo bedoel ik het niet. Er schijnt een reeks vragen te zien die er voor zorgen dat je iedereen verliefd op je kunt laten worden :')

Overigens in meerdere onderzoeken aangetoond dat het werkte.

Niet dat ik er zelf in geloof overigens.
Oww die 47 vragenlijst ofzo?
Dan moet de ander daar ook enorm open voorstaan. Want zijn volgens mij nogal intieme (persoonlijke) vragen. Dus dan krijg je enorme verbondenheid met elkaar. Dat is nog iets anders dan langdurige verliefdheid.
Dat is geen kwestie van elkaar vragen stellen en klaar, volgens mij zit daar het hele in de ogen kijken enzo ook bij.
pi_165492288
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oww die 47 vragenlijst ofzo?
Dan moet de ander daar ook enorm open voorstaan. Want zijn volgens mij nogal intieme (persoonlijke) vragen. Dus dan krijg je enorme verbondenheid met elkaar. Dat is nog iets anders dan langdurige verliefdheid.
Dat is geen kwestie van elkaar vragen stellen en klaar, volgens mij zit daar het hele in de ogen kijken enzo ook bij.
Dat ja. Er zitten ook vragen bij om je expres 'ongemakkelijk' te laten voelen.
Als je samen stress ervaart dan voel je je verbonden met de ander of sta je sneller open voor de ander of zoiets

Dat is niet te dupliceren op een date lijkt me
Of het lijkt me dat je dat ook niet moet willen, vooral niet zonder te zeggen waarom je die wazige confronterende vragen stelt :D
pi_165492344
Ik meen trouwens zelf wel te merken dat mijn open persoonlijkheid het goed doet op dates :@
Ik ben heel open en eerlijk en stel vragen die dat ook van de ander verwachten.

Ik krijg bijna altijd terug van mensen dat het zo makkelijk is om contact met me te maken en een connectie te voelen zeg maar omdat ik zo open en geïnteresseerd ben

Niet bedoelt om mezelf op te hemelen of zo hoor :@ Helemaal niet
Maar meer zo van dat ik denk dat daar wel iets zit. En dat daar mee 'te sturen' zou zijn als je dat zou willen. Denk ik
  donderdag 22 september 2016 @ 13:20:09 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165492422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Allures het volgende:
Ik meen trouwens zelf wel te merken dat mijn open persoonlijkheid het goed doet op dates :@
Ik ben heel open en eerlijk en stel vragen die dat ook van de ander verwachten.

Ik krijg bijna altijd terug van mensen dat het zo makkelijk is om contact met me te maken en een connectie te voelen zeg maar omdat ik zo open en geïnteresseerd ben

Niet bedoelt om mezelf op te hemelen of zo hoor :@ Helemaal niet
Maar meer zo van dat ik denk dat daar wel iets zit. En dat daar mee 'te sturen' zou zijn als je dat zou willen. Denk ik
Het helpt zeker als je je meer open stelt. Doe dat zelf niet snel, qua antwoorden wel, maar qua gevoel totaal niet. En ik merk wel verschil als ik daar wel een keer open voor sta en daarin wat meer loslaat.
pi_165492456
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het helpt zeker als je je meer open stelt. Doe dat zelf niet snel, qua antwoorden wel, maar qua gevoel totaal niet. En ik merk wel verschil als ik daar wel een keer open voor sta en daarin wat meer loslaat.
Ik probeer alleen nu te bedenken hoe je dat doet als je niet een extravert persoon bent en daar kom ik niet uit :D :@
  donderdag 22 september 2016 @ 13:22:53 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165492474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:21 schreef Allures het volgende:
Ik probeer alleen nu te bedenken hoe je dat doet als je niet een extravert persoon bent en daar kom ik niet uit :D :@
Volg je niet helemaal, maar is ook wel heel erg offtopic om daar dieper op in te gaan ;)
pi_165492624
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volg je niet helemaal, maar is ook wel heel erg offtopic om daar dieper op in te gaan ;)
Nou hoe je jezelf aan kunt leren om meer extraverte eigenschappen te tonen (bijvoorbeeld op een date of zo'n speeddate avond) als je introvert bent
Zonder dat het nep over komt
Want als het nep lijkt is het meteen over natuurlijk. Dan ziet niemand je zitten
  donderdag 22 september 2016 @ 13:33:21 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165492662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:31 schreef Allures het volgende:

Nou hoe je jezelf aan kunt leren om meer extraverte eigenschappen te tonen (bijvoorbeeld op een date of zo'n speeddate avond) als je introvert bent
Want als het nep lijkt is het meteen over natuurlijk. Dan ziet niemand je zitten
Veel oefenen. Dus zal het in het begin overkomen als nep misschien of misschien valt het wel mee (terwijl het wel nep voelt)
Kies je momenten, dus niet teveel op het moment als je haar/hem echt leuk vindt. Maar probeer het bij een ander uit hoe dat overkomt.
En door dingen veel te doen kan het iets worden wat je steeds meer vanzelf gaat doen / natuurlijk wordt.
  donderdag 22 september 2016 @ 13:36:44 #31
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165492730
dames alsjeblief
pi_165492874
quote:

[..]

Als je echt geïnteresseerd bent, dan zal een introvert dat ook wel doen. Je kunt natuurlijk ook een schema volgen als een introvert.

Ik bedoel het is een kwestie van interessante dingen vragen en daar positief op reageren. En eerlijk de vragen beantwoorden.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165493153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:44 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als je echt geïnteresseerd bent, dan zal een introvert dat ook wel doen. Je kunt natuurlijk ook een schema volgen als een introvert.

Ik bedoel het is een kwestie van interessante dingen vragen en daar positief op reageren. En eerlijk de vragen beantwoorden.
Ja maar die oprechte interesse komt pas later toch? en mensen vormen snel een indruk van je
Dus ik kan me voorstellen dat je in situaties komt waarbij je niet echt jezelf hebt kunnen laten zien (omdat je nog niet op je gemak was of zo) en dat de ander al wel besluit het niet te zien zitten met je
  donderdag 22 september 2016 @ 14:41:26 #34
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165493833
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Veel oefenen. Dus zal het in het begin overkomen als nep misschien of misschien valt het wel mee (terwijl het wel nep voelt)
Kies je momenten, dus niet teveel op het moment als je haar/hem echt leuk vindt. Maar probeer het bij een ander uit hoe dat overkomt.
En door dingen veel te doen kan het iets worden wat je steeds meer vanzelf gaat doen / natuurlijk wordt.
Oefenen heeft zeker nut! En wat voor jou misschien heel onnatuurlijk overkomt in het begin, valt een ander niet eens op. Probeer maar eens uit: verklein de afstand tot de degene met wie je praat door wat voorover te buigen en zachter te praten, onderstreep de dingen die je wilt zeggen met handgebaren, kijk iemand aan als je een reactie wilt uitlokken... Tip: ga bij een toneelvereniging!
pi_165494765
quote:

[..]

1-3 glazen alcohol vantevoren naar binnen gooien.

Een reden dat een hoop introverte mensen alcoholist worden....
pi_165495326
Ook ik ben vandaag na 3 jaar weer vrijgezel. Het idee is nog erg wennen en het voelt nog vreemd, maar heb mezelf voorgenomen niet bij de pakken neer te zitten en afleiding te zoeken. Zojuist voor het eerst Tinder geinstalleerd en ondanks dat het best grappig is vind ik het toch nog wel erg een vleeskeuring :9

Ben benieuwd of er een paar matches uit zullen komen :)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  donderdag 22 september 2016 @ 16:20:02 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165495496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef erniee het volgende:
Ook ik ben vandaag na 3 jaar weer vrijgezel. Het idee is nog erg wennen en het voelt nog vreemd, maar heb mezelf voorgenomen niet bij de pakken neer te zitten en afleiding te zoeken. Zojuist voor het eerst Tinder geinstalleerd en ondanks dat het best grappig is vind ik het toch nog wel erg een vleeskeuring :9

Op zoek naar een rebound?
pi_165495546
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:07 schreef erniee het volgende:

Niks mis met rebounden als dat is waar je naar op zoek bent, maar na een relatie van drie jaar zou ik ook even de tijd nemen om die te verwerken voordat je echt weer iets serieus gaat zoeken :P
pi_165495647
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op zoek naar een rebound?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niks mis met rebounden als dat is waar je naar op zoek bent, maar na een relatie van drie jaar zou ik ook even de tijd nemen om die te verwerken voordat je echt weer iets serieus gaat zoeken :P
Nee, niet opzoek naar een rebound. Zoiets komt vanzelf. Maar wil nu gewoon lekker lol maken en leuke dates hebben. Weet van vrienden dat ze best leuke dates hebben gehad zonder dat het direct wat definitiefs moet worden :)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_165495773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:30 schreef erniee het volgende:

[..]

[..]

Nee, niet opzoek naar een rebound. Zoiets komt vanzelf. Maar wil nu gewoon lekker lol maken en leuke dates hebben. Weet van vrienden dat ze best leuke dates hebben gehad zonder dat het direct wat definitiefs moet worden :)
Is dat niet de definitie van rebounden? :@ Gewoon lol maken zonder verplichtingen? Maar hoop dat je wat leuks tegenkomt in ieder geval ^O^ Pas wel gewoon op je eigen gevoelens (je bent immers nog niet eens 24u vrijgezel als ik het zo lees) :) (goed bedoeld overigens :P)
pi_165495970

Deezer ben jij dit?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 22 september 2016 @ 16:57:02 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165496117
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:47 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]

Deezer ben jij dit?
doet t niet bij mij ;(
pi_165496177
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

doet t niet bij mij ;(
Werkt deze?

donderdag 22 september 2016 @ 17:11:05 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165496417
Nop
pi_165496457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 17:11 schreef Cue_ het volgende:
Nop
Gek, hier wel....

Openen in nieuw blad, en dan http:// ervoor zetten.
  donderdag 22 september 2016 @ 17:17:50 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165496547
Ow nu wel beide (nadat ik hem in m'n browser had) maar, leuk :D
pi_165510746
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:47 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]

Deezer ben jij dit?
Nop, gebruik geen Messenger ;) Maar baal nog wel dat ik gewoon met de vorige dame pizza en al heb gegeten. Achteraf gewoon op mijn kosten zitten eten :') Never nooit een vervolg. Daarom wil ik ook niet al te veel investeren in eerste dates, als je in een flow zit heb je er zo een paar in de maand.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:02:36 #48
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165511372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nop, gebruik geen Messenger ;) Maar baal nog wel dat ik gewoon met de vorige dame pizza en al heb gegeten. Achteraf gewoon op mijn kosten zitten eten :') Never nooit een vervolg. Daarom wil ik ook niet al te veel investeren in eerste dates, als je in een flow zit heb je er zo een paar in de maand.
:')

Moet je niet gewoon even een contract voor een vast aantal dates opstellen die ze moet ondertekenen voor je er geld in gaat investeren?
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:04:03 #49
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165511404
Anywho, ik heb een leuke meid online leren kennen en we zijn bezig een datum te prikken om wat te gaan drinken :)
pi_165511478
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jezus, een hele pizza? Wat een profiteur.
pi_165511518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Blijkbaar date ik met meiden die zelf niet aanbieden om te betalen, dus enigszins niet opletten wat ze bestellen.
pi_165511580
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar date ik met meiden die zelf niet aanbieden om te betalen, dus enigszins niet opletten wat ze bestellen.
Ik was volkomen sarcastisch.
pi_165511590
_O-
pi_165511595
quote:

[..]

[..]

vrouwen die eten O+
Hell To The Liars
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:13:15 #55
242666 BeamofLight
pi_165511605
online daten kost gewoon veeeeel tijd en beetje geld. Ja dat geldt voor elke vrouw ook.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:13:51 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165511618
Nou Deezer heeft het weer voor elkaar, emmers vol aandacht voor deze man ^O^ Klasse troll
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:16:12 #57
242666 BeamofLight
pi_165511657
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
Nou Deezer heeft het weer voor elkaar, emmers vol aandacht voor deze man ^O^ Klasse troll
deezer?
troll?
jealous?
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:17:30 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165511679
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

deezer?
troll?
jealous?
Ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo erg is.
pi_165511697
En de vrouwen lopen gillend weg hier..
Die denken dat alle mannelijke Fokkers zo zijn :'(

Bij Droopie krijg je gratis pizza (mits we voor 16.00 kunnen afspreken bij Domino's)
Hell To The Liars
pi_165511878
Stelletje golddiggers zijn het ook :r
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:30:32 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165511904
Ja goed, weer genoeg aandacht zo. Laten we weer ontopic gaan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165511978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:30 schreef Samzz het volgende:
Ja goed, weer genoeg aandacht zo. Laten we weer ontopic gaan :).
Hoe zit het met jouw dateleven dan? Is het gevuld?
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:39:52 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165512084
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe zit het met jouw dateleven dan? Is het gevuld?
Er is één man die me wil daten :o.

Dus dat gaan we volgende week plannen, hij is nog op vakantie.
pi_165512199
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er is één man die me wil daten :o.

Dus dat gaan we volgende week plannen, hij is nog op vakantie.
Ben je zo verschrikkelijk dan, dat je schrikt? :P
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:53:50 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165512328
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je zo verschrikkelijk dan, dat je schrikt? :P
Verbazing is het :P. Had t niet verwacht van die persoon namelijk.

Anyhow, how about you :D.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:57:05 #66
65960 sanger
pi_165512386
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon even een contract voor een vast aantal dates opstellen die ze moet ondertekenen voor je er geld in gaat investeren?
_O-

Dat, of minimaal sex :D
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:57:32 #67
65960 sanger
pi_165512392
quote:

[..]

[..]

Ze had de duurste dus?
  vrijdag 23 september 2016 @ 13:01:26 #68
65960 sanger
pi_165512483
Vanavond zie ik mijn date weer O+

Ze gaat mee naar de voetbal, moet zelf voetballen :)
pi_165512941
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verbazing is het :P. Had t niet verwacht van die persoon namelijk.

Anyhow, how about you :D.
Qua dates niets. Wat gesprekken lopen op OKC, waarvan ik er 1 waarschijnlijk niet snel ga ontmoeten, want ze woont in Brussel.
pi_165544546
Oké, leuke klik op de app al paar dagen, maar ze is een roker... maar niet lang meer zegt ze! Die heb ik vaker gehoord haha. Maar goed, als het verder ook in het echt klikt wil ik het best door de vingers zien. Verschil tussen een pakje per dag en een pakje per 3 dagen.
pi_165544609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 23:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Oké, leuke klik op de app al paar dagen, maar ze is een roker... maar niet lang meer zegt ze! Die heb ik vaker gehoord haha. Maar goed, als het verder ook in het echt klikt wil ik het best door de vingers zien. Verschil tussen een pakje per dag en een pakje per 3 dagen.
😂😂
Vermakelijke post.
Zit je nu gewoon thuis bij je vader en de moeder op de bank Gordon te kijken en dan kom je hiermee.
Hell To The Liars
pi_165544632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:01 schreef sanger het volgende:
Vanavond zie ik mijn date weer O+

Ze gaat mee naar de voetbal, moet zelf voetballen :)
Als ze van voetballen houd "then she is a keeper" 😆
Hell To The Liars
pi_165547724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 23:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Lekker zoenen met een asbak.
  zondag 25 september 2016 @ 08:05:45 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165547759
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 23:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als ze van voetballen houd "then she is a keeper" 😆
Of je laat ze langzaam voetbal leuk vinden, dat werkt net zo goed. Mijn ex checkt nog steeds de uitslagen van mijn club, ook al zijn we al jaren uit elkaar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 25 september 2016 @ 11:27:36 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165549723
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 08:05 schreef yats het volgende:

[..]

Of je laat ze langzaam voetbal leuk vinden, dat werkt net zo goed. Mijn ex checkt nog steeds de uitslagen van mijn club, ook al zijn we al jaren uit elkaar.
Moet ze er wel open voor staan.
pi_165549813
Of je accepteert dat je niet alles deelt en dat dat dikke prima is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 25 september 2016 @ 11:38:12 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165549927
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
My point exactly.
pi_165549951
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 08:05 schreef yats het volgende:

[..]

Neuh, liever niet hoor. Mag ze ver vandaan blijven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 25 september 2016 @ 11:44:27 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_165550081
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 11:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Moet ze er wel open voor staan.
Ik zou denk ik gek worden als mijn vriendin letterlijk ALLES net zo leuk vind als ik.
pi_165550127
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is ook wel zo realistisch.
pi_165551014
Ik vind vrouwen die van voetbal houden extreem onaantrekkelijk :{
pi_165557370
quote:
15s.gif Op zondag 25 september 2016 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind vrouwen die van voetbal houden extreem onaantrekkelijk :{
Waarom?
  zondag 25 september 2016 @ 17:57:39 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165557625
Vanavond een date :). Terrasje.
  zondag 25 september 2016 @ 18:09:57 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165557846
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zou denk ik gek worden als mijn vriendin letterlijk ALLES net zo leuk vind als ik.
Oh, dat zeker. Gelukkig zal dat nooit gebeuren. We hebben beide wel onze eigen hobby's, al is het wel leuk om je een beetje in elkaars interesses te verdiepen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_165562502
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:57 schreef Samzz het volgende:
Vanavond een date :). Terrasje.
^O^
pi_165567533
Ik heb weer eens het gevoel dat het in echt tegen gaat vallen... leuke kop en klik maar volgens mij een tikkeltje te pittig en breder figuur dan ik nu in mijn hoofd heb. Nu na een dikke week heb je alles wel gezegd zonder dat je elkaar al hebt gezien, maar komende week gaat lastig worden qua afspreken van beide kanten.
pi_165567593
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 18:09 schreef yats het volgende:

[..]

Oh, dat zeker. Gelukkig zal dat nooit gebeuren. We hebben beide wel onze eigen hobby's, al is het wel leuk om je een beetje in elkaars interesses te verdiepen.
Klinkt gezond. :Y
  maandag 26 september 2016 @ 08:42:40 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165568794
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2016 21:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

^O^
Update'je, leuke date gehad, gezellig gekletst, geen gemiespel over wie wat betaalt, volgende date gepland voor komend weekend :).
pi_165569469
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Update'je, leuke date gehad, gezellig gekletst, geen gemiespel over wie wat betaalt, volgende date gepland voor komend weekend :).
En lijkt je het wat?

Korte vrijgezelle periode zo toch, of niet?
  maandag 26 september 2016 @ 09:46:37 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165569578
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

En lijkt je het wat?

Korte vrijgezelle periode zo toch, of niet?
Oh joh, daar ben ik nog niet mee bezig. Eerst maar eens lekker chill wat daten :P.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 09:53:01 #91
45833 crew  Fogel
pi_165569675
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^

Zijn er serieus mensen die precies gaan kijken en zeiken dat bv zijn cola 10 cent goedkoper was dan jouw koffie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 26 september 2016 @ 09:55:29 #92
242666 BeamofLight
pi_165569714
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 09:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^

Zijn er serieus mensen die precies gaan kijken en zeiken dat bv zijn cola 10 cent goedkoper was dan jouw koffie?
nie doen
pi_165569729
quote:

[..]

Klinkt goed ^O^

Waarschijnlijk bedoelt ze dat de heer in kwestie gewoon betaald heeft zonder het erover te hebben :).

En om in te gaan op je vraag, op de cent zal er niet zo snel gekeken worden denk ik. Al blijft het opletten, genoeg golddiggers die altijd willen dat "de heer" betaald.
pi_165569800
Ik dacht even dat dit topic voor daten onderling van fokkers was :D
Lambo of Rekt
  maandag 26 september 2016 @ 10:05:02 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165569870
quote:

[..]

Klinkt goed ^O^

Meer een running gag ;(.

Ik heb het nog nooit meegemaakt. De ene keer betaal ik, de andere keer hij. Heb er iig nog nooit moeilijk over gedaan.
  maandag 26 september 2016 @ 10:10:19 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_165569969
Moeite doen om betalen :'). Zelfs toen ik werkloos was was ik niet zo gierig.
pi_165569974
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Daar komt zelden iemand voor uit...

Pas als je de verbouw tips in K&W leest vanwege samen hokken, of de aangekondigde kinderen in OUD blijken FOK!kers het met elkaar te doen :')
  maandag 26 september 2016 @ 10:12:50 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570022
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Mag best, hoor :7.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 10:13:48 #99
45833 crew  Fogel
pi_165570046
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Meer een running gag ;(.

Ik heb het nog nooit meegemaakt. De ene keer betaal ik, de andere keer hij. Heb er iig nog nooit moeilijk over gedaan.
Ah ok. Dit is allemaal nog nieuw voor me... Dus die running gags ben ik me niet van bewust.

Maar om de beurt klinkt helemaal prima :Y
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 26 september 2016 @ 10:14:10 #100
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165570056
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:10 schreef K44S het volgende:
Moeite doen om betalen :'). Zelfs toen ik werkloos was was ik niet zo gierig.
Dat dus, het is maar geld. Al denk ik dat sammz meer bedoeld dat ze er een beetje een grapje van probeerden te maken ipv geneuzel over wie er betaald.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 10:14:21 #101
45833 crew  Fogel
pi_165570060
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 10:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh hai, daten? *)
  maandag 26 september 2016 @ 10:15:42 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570084
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus, het is maar geld. Al denk ik dat sammz meer bedoeld dat ze er een beetje een grapje van probeerden te maken ipv geneuzel over wie er betaald.
Ik bedoel gewoon een grapje te maken idd. Als in, ik datete geen D. :').

Flauw.
  maandag 26 september 2016 @ 10:16:03 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570092
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Oh hai, daten? *)
Jij woont in Noorwegen -O-.
  maandag 26 september 2016 @ 10:24:33 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165570239
Dat gezeik over drinken/eten qua kosten uitsplitten heb ik ook gewoon nooit begrepen. Zowel niet op dates als etentjes met vrienden/collega's.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165570259
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 10:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit is suggestief? :9
Lambo of Rekt
  maandag 26 september 2016 @ 10:29:53 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570310
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 10:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is suggestief? :9
Misschien :7.

Date je inmiddels weer?
  maandag 26 september 2016 @ 10:30:34 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570324
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat gezeik over drinken/eten qua kosten uitsplitten heb ik ook gewoon nooit begrepen. Zowel niet op dates als etentjes met vrienden/collega's.
Vind ik ook, hoor :). Gewoon lekker doen, plezier is ook wat waard.
  maandag 26 september 2016 @ 10:46:33 #108
242666 BeamofLight
pi_165570526
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Meer een running gag ;(.

ja maar toen was t jouw vriend en relatie enzo he
  maandag 26 september 2016 @ 10:48:45 #109
416020 K44S
The bearded man
pi_165570554
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:14 schreef yats het volgende:

[..]

Bij Samzz is die grap bekent.
Jammer dat alleen andere gierig doen. Vind je het gek dat dames never nooit een 2e date willen.

En als het klikt met de chick of dude... dan betaald deze echt wel de helft
  maandag 26 september 2016 @ 10:55:45 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_165570640
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Inderdaad. Paar maanden terug gewoon ¤60 neergetikt na een date. Heb haar niet weer gezien daarna. Geen probleem.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 26 september 2016 @ 10:57:28 #111
242666 BeamofLight
pi_165570667
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 10:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad. Paar maanden terug gewoon ¤60 neergetikt na een date. Heb haar niet weer gezien daarna. Geen probleem.
haha opschepper. Een hoer kost 50.
  maandag 26 september 2016 @ 11:06:29 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165570791
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja maar toen was t jouw vriend en relatie enzo he
Ik heb in m'n leven wel met meerdere mannen gedate, hoor ;(.
  maandag 26 september 2016 @ 11:26:03 #113
12888 Skull-splitter
pi_165571081
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vind ik ook, hoor :). Gewoon lekker doen, plezier is ook wat waard.
Ik snap echt wel dat als je krap bij kas zit dat je niet het duurste neemt, maar als vrienden/collega's bespreek je dat gewoon. Maar dan nog is het meer een kwestie van doen dan lekker met de rekenmachine aan de slag :')

En ene keer zelf betalen, andere keer de date, dat vind ik niet meer dan normaal.
  maandag 26 september 2016 @ 12:19:01 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_165572450
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik snap echt wel dat als je krap bij kas zit dat je niet het duurste neemt, maar als vrienden/collega's bespreek je dat gewoon. Maar dan nog is het meer een kwestie van doen dan lekker met de rekenmachine aan de slag :')

En ene keer zelf betalen, andere keer de date, dat vind ik niet meer dan normaal.
Mee eensch
  maandag 26 september 2016 @ 12:25:39 #115
242666 BeamofLight
pi_165572641
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:

dikker is dan op de fotos
gelooft in Christus
kinderen heeft
groter is dan jij bent
vegetarier is
neukt op de 1e date
Android gebruikt
  maandag 26 september 2016 @ 12:29:13 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165572757
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:

dikker is dan op de fotos - Geen probleem, tenzij tientonner.
gelooft in Christus - Afhankelijk hoe streng.
kinderen heeft - no go.
groter is dan jij bent - perfect!
vegetarier is - geen probleem mee.
neukt op de 1e date - als het klikt klikt het.
Android gebruikt - Geen probleem mee.
pi_165572771
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

Daten lijkt zo'n geforceerde manier van mensen om die band af te dwingen. :)
  maandag 26 september 2016 @ 12:35:16 #118
242666 BeamofLight
pi_165572930
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Drieklank het volgende:
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

helemaal mee eens; van tennissen krijg je honger
pi_165573021
quote:
Een paar observaties:

Ik vind het al leuk als mensen met me praten ;( Laat staan dat ik na het tennissen en dan ook nog sociaal moet doen :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 26 september 2016 @ 12:39:18 #120
416020 K44S
The bearded man
pi_165573051
quote:

dikker is dan op de fotos: Ligt er aan hoeveel
gelooft in Christus: Liever niet (ondanks christelijk opgevoed.
kinderen heeft: moet ze wel erg leuk zijn
groter is dan jij bent: onmogelijk met mijn lengte
vegetarier is:nee
neukt op de 1e date: mwah, niet perse
Android gebruikt: JA>
  maandag 26 september 2016 @ 12:41:27 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_165573122
quote:
Een paar observaties:

Dit zou voor mij ideaal zijn. En hoe ik het wens.
  maandag 26 september 2016 @ 12:42:52 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165573176
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef K44S het volgende:

[..]

Dit zou voor mij ideaal zijn. En hoe ik het wens.
Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.

Ik moet zeggen dat ik daten met iemand die ik al ken ook wel prettig vind :).
  maandag 26 september 2016 @ 12:49:27 #123
12888 Skull-splitter
pi_165573421
quote:

dikker is dan op de fotos-Definieer dikker. Ik val prima op wat steviger, maar kijk vooral of het klikt.
gelooft in Christus-lichtelijk een probleem
kinderen heeft-absoluut niet mijn voorkeur, maar mocht ik iemand leren kennen en leuk genoeg vinden...
groter is dan jij bent-Gevoelsmatig lastig.
vegetarier is-geen voorkeur voor, maar zal later lastig zijn.
neukt op de 1e date-hangt van de klik af.
Android gebruikt-al gebruikt ze een nokia uit het jaar blok.
pi_165573453
quote:

gelooft in Christus
kinderen heeft
groter is dan jij bent
vegetarier is
neukt op de 1e date
Android gebruikt
Geef allemaal geen neuk, mits klik.
  maandag 26 september 2016 @ 12:51:38 #125
12888 Skull-splitter
pi_165573498
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar als je iemand al langer kent dan is dat vaak wel lastig. Wel vind ik het prettig als ik iemand uit vriendenkringen date in de zin dat ik dan makkelijker in kan schatten wat voor een type het is. Een beetje like-minded is wel zo leuk.
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 12:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Geef allemaal geen neuk, mits klik.
Tot je vier jaar verder bent, er kinderen aan dreigen te komen en het kind ineens vegetarisch en/of christelijk opgevoed moet worden. Dat kun je voorkomen door eerder een inschatting te maken.

Verder deel ik je mening wel, maar daten is ook vooral aftasten en kijken of het klikt/werkt.
pi_165573621
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar als je iemand al langer kent dan is dat vaak wel lastig. Wel vind ik het prettig als ik iemand uit vriendenkringen date in de zin dat ik dan makkelijker in kan schatten wat voor een type het is. Een beetje like-minded is wel zo leuk.

[..]

Tot je vier jaar verder bent, er kinderen aan dreigen te komen en het kind ineens vegetarisch en/of christelijk opgevoed moet worden. Dat kun je voorkomen door eerder een inschatting te maken.

Verder deel ik je mening wel, maar daten is ook vooral aftasten en kijken of het klikt/werkt.
Dingen afkappen op een 'what if' omdat je misschien 4 jaar down the road nog steeds bij elkaar plakt vind ik per definitie hatelijk en kortzichtig. Sommige dingen staan niet in steen, we'll cross that bridge when we get there. Maar begrijp dat niet iedereen zo denkt, niet iedereen staat zo in het leven.
  maandag 26 september 2016 @ 12:59:05 #127
12888 Skull-splitter
pi_165573723
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 12:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dingen afkappen op een 'what if' omdat je misschien 4 jaar down the road nog steeds bij elkaar plakt vind ik per definitie hatelijk en kortzichtig. Sommige dingen staan niet in steen, we'll cross that bridge when we get there. Maar begrijp dat niet iedereen zo denkt, niet iedereen staat zo in het leven.
Afkappen is niet hetzelfde als ook gewoon realistisch kijken. Als ik bij alles denk "ach, het valt wel mee want ik vind haar leuk" dan weet ik dat het daarna vies tegen kan vallen. Je kunt niet alles voor zijn en je kunt ook niet alles aan elkaar leuk vinden. Maar kijk rustig nog eens naar mijn antwoorden ;)
  maandag 26 september 2016 @ 13:00:05 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_165573760
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Was me nog bijna gelukt ook ;(. Helaas (denk ik) te vroeg afgehaakt en daar door haar misgelopen (ze zag het niet gebeuren ;( ).

Nog altijd baal ik ervan.

Maar goed. That was that.
  maandag 26 september 2016 @ 13:08:12 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165574007
quote:

dikker is dan op de fotos Ligt eraan hoeveel dikker. Maar minder aantrekkelijk
gelooft in Christus Hoeft niet erg te zijn, maar zolang discussies maar wel kunenn / niet raar aflopen
kinderen heeft Vind ik minder, want heb er zelf te weinig mee
groter is dan jij bent Ideaal
vegetarier is Ik eet teveel vlees om mee te doen
neukt op de 1e date Kan
Android gebruikt Ideaal O+
pi_165574918
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ah, jij haat op apple, dat was het :o
  maandag 26 september 2016 @ 13:39:43 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165575037
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 13:35 schreef HostiMeister het volgende:

Ah, jij haat op apple, dat was het :o
;)
  maandag 26 september 2016 @ 13:47:43 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165575260
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

In mijn geval is het oppervlakkig kennen, en ook nog niet eens zo heel lang :).
pi_165575418
quote:
Een paar observaties:

je doet toch het zelfde? Ik date alleen met iemand die me aanspreekt en waar ik wat mee te praten heb voor de daadwerkelijke date.
De teleurstelling kan in jouw scenario ook komen als blijkt dat je op iets anders niet matched. Dan kun je daar nog van balen want het leek zo lekker te gaan als je het alleen over tennis had.

Ik denk dat het balen gewoon meer opvalt omdat daar meer over te zeggen is in een topic als dit
Bij een geslaagde date zeg je hier na de eerste 3 dates 'ja was leuk' (zoals Samzz net) maar dat blijf ook geen weken typen
pi_165575720
quote:
dikker is dan op de fotos... Hangt er vanaf hoeveel.
gelooft in Christus... Voor mij een absolute nogo
kinderen heeft... Afhankelijk van hoeveel en of ze eventueel in de toekomst nog meer kinderen wil, niet perse een probleem.
groter is dan jij bent... Dan moet ze verder wel enorm leuk zijn
vegetarier is... Principieel vega gaat botsen als een malle, dus geen behoefte aan.
neukt op de 1e date... Hoeft geen probleem te zijn. Kan gebeuren
Android gebruikt... Boeien
A mind with a heart of it's own
pi_165576288
quote:

-kilo xtra geen probleem, obesitas neem ik afscheid. Vroeger wel gehad (dame met obesitas, erkende ze zelf ook dat ze dit had) maar toen was mijn zelfvertrouwen rond het vriespunt.
gelooft in Christus
-alleen als ze streng in de leer is en geen seks voor het huwelijk wil no-go. En als ze plannen heeft kinderen te gaan indoctrineren, mochten we ooit toevallig kroost krijgen.
kinderen heeft
-no go, in het verleden al gehad. Gedoe...
groter is dan jij bent
-voor een nacht geen probleem, maar meestal zien vrouwen die toch al niet zitten dus het probleem lost zich vanzelf op.
vegetarier is
-jammer maar overkomelijk.
neukt op de 1e date
-prima toch? Weet je dat meteen dat het goed zit, als het na 5 dates ruk blijkt te zijn heb je tijd weg gegooid.
Android gebruikt
-gebruik ik zelf ook. Maar goed, je probeert grappig te doen op je iPhone BOL
pi_165576847
quote:
Een paar observaties:

Dat klinkt leuk, maar in de praktijk leef je maar in een klein kringetje van mensen.

Je hebt als je jong bent je klas en vrienden misschien uit je dorp /wijk. Dan nog een sport of muziek vereniging. Daar lopen wel wat vrijgezellen rond. Vaak raken die snel bezet.

Dan later nog je werkplek. Maar wat als je werkplek wordt overheerst door 1 geslacht? Of leeftijd categorie waar jij niet op valt.

Ook sport of toneel clubs zijn kleine groepjes. Je hebt misschien 5 vrijgezelle dames en dan moet je ze net maar liggen.

Verder durven mensen ook niet openlijk te daten. Ik heb wel eens mensen van werk gedate. 1 nodigde ik zelf uit maar ze bleek bezet. Een ander kwam niet opdagen (hadden ook geen verdere contact gegevens). Een ander kwam ik via een dating site tegen, maar we werkten ook niet op dezelfde lokatie (dus kwamen elkaar nooit tegen).

Allen wilden het nooit openlijk bespreken op het werk dat ze daten.

Dus contact via werk gaat nooit openlijk. Ergens ook wel logisch, want als het niet goed gaat, kan dat frustraties opleveren op de werkvloer. Zelfde geld voor sporten.

Zolang het goed gaat is het leuk, met die dame tennissen. Tot ze blijkt ook met een andere tennisser thuis tactieken door te nemen. Of ze ziet je niet zitten en gaat daarna openlijk met een mede tennisser. Of het gaat wel goed, maar andere tennissers gunnen het jullie niet.

Dus dan besluiten mensen toch liever te daten. Daten is dan die ervaringen zelf op gaan bouwen. Dat werkt effectief uiteindelijk net zo goed.
pi_165577548
quote:

dikker is dan op de fotos hangt er vanaf hoeveel
gelooft in Christus als ze het maar niet van mij verlangd
kinderen heeft dealbreaker
groter is dan jij bent heel zeldzaam en liever niet, een vrouw van >1.93m ziet er al snel lomp uit.
vegetarier is ik eet veel vlees..
neukt op de 1e date geen probleem
Android gebruiktpluspunt, fuck Apple fangirls .
pi_165577804
quote:
Een paar observaties:

Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
  maandag 26 september 2016 @ 16:52:10 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_165580181
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
Het is maar net hoe je er mee omgaat.

Als je werkloos thuis zit kan je mokken dat het aan de overheid en de banken ligt.
Je kan ook actie ondernemen.

Zelfde geldt voor daten: Ga speed daten, schrijf je in op datingwebsites, onderzoek een hobby waar je sociaal voor moet zijn.
pi_165580419
quote:
Een paar observaties:

Ik word nog genegeerd door de vrouwen. In het echt leven krijg ik toch meer aandacht :P
Mijn foto's zullen vast gewoon kut zijn :'(

Deezertje, help me! Ik geef je 3 euro. Reiskosten en eten moet je zelf betalen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 26 september 2016 @ 17:55:45 #141
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165581377
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:05 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik word nog genegeerd door de vrouwen. In het echt leven krijg ik toch meer aandacht :P
Mijn foto's zullen vast gewoon kut zijn :'(

Deezertje, help me! Ik geef je 3 euro. Reiskosten en eten moet je zelf betalen.
Iemand buiten internet ontmoeten heeft bij mij iig nog altjjd de voorkeur boven daten via internet, spontaner enzo. Als je wel irl sjans hebt is het toch niet zo'n halszaak dat je het via datingsites niet zo goed doet? :)
pi_165582271
quote:

[..]

Mijn sociale kring is de afgelopen jaren alleen maar gegroeid en is nog steeds groeiende. Nee, dat gaat inderdaad niet vanzelf, maar als je uit je comfortzone stapt en er een beetje moeite voor wil doen, blijkt er een hoop mogelijk.
pi_165582836
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn sociale kring is de afgelopen jaren alleen maar gegroeid en is nog steeds groeiende. Nee, dat gaat inderdaad niet vanzelf, maar als je uit je comfortzone stapt en er een beetje moeite voor wil doen, blijkt er een hoop mogelijk.
Dat doe ik zeker wel. Alleen lukt het me niet makkelijk om van een kennis een vriend te maken. Hoe doe jij dat?
pi_165582923
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:10 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker wel. Alleen lukt het me niet makkelijk om van een kennis een vriend te maken. Hoe doe jij dat?
Mijn doel is niet vrienden maken. Mijn doel is uitzoeken waar ik blij van word. Daarbij kom ik mensen tegen die ook blij worden van die dingen. Daar spreek ik dan af en toe mee af. Sommige van die mensen zie ik alleen bij de dingen waar ik ze van ken, weer anderen kom ik af en toe op feestjes tegen en sommige daarvan sijpelen zo door de vriendschapszone in. En ja dat duurt even, dat is inherent aan vriendschap in mijn ogen. En omdat het dus ook even duurt moet dat niet je doel zijn, maar bezig zijn met dingen die jij leuk/belangrijk vindt. Daar wordt je blijer van, dat is winst op zich, maar het doet ook iets met je energie en wat je uitstraalt naar andere mensen toe (tenminste bij mij) en het geeft je de gelegenheid mensen te ontmoeten die diezelfde dingen leuke n interessant vinden.

Iets gaan doen in de hoop er vrienden mee te maken heeft imo geen zin.
  maandag 26 september 2016 @ 19:26:39 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165583159
  maandag 26 september 2016 @ 21:50:52 #146
12888 Skull-splitter
pi_165587873
quote:

[..]

Ik had het er onlangs met een collega over, eind twintig: waar begin je dan?

Ikzelf ben 33, werk onregelmatig en ben niet zo van de sportclubs en dergelijke, dan is het mazzel hebben tijdens het uitgaan wil je uberhaupt aan dates komen of via vriendenkringen mensen leren kennen. Veel meer optie heb je dan iig niet.

Over opties gesproken: ik knap echt gigantisch af op rokers :')
pi_165588586
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn doel is niet vrienden maken. Mijn doel is uitzoeken waar ik blij van word. Daarbij kom ik mensen tegen die ook blij worden van die dingen. Daar spreek ik dan af en toe mee af. Sommige van die mensen zie ik alleen bij de dingen waar ik ze van ken, weer anderen kom ik af en toe op feestjes tegen en sommige daarvan sijpelen zo door de vriendschapszone in. En ja dat duurt even, dat is inherent aan vriendschap in mijn ogen. En omdat het dus ook even duurt moet dat niet je doel zijn, maar bezig zijn met dingen die jij leuk/belangrijk vindt. Daar wordt je blijer van, dat is winst op zich, maar het doet ook iets met je energie en wat je uitstraalt naar andere mensen toe (tenminste bij mij) en het geeft je de gelegenheid mensen te ontmoeten die diezelfde dingen leuke n interessant vinden.

Iets gaan doen in de hoop er vrienden mee te maken heeft imo geen zin.
Ik ben het zo vaak met jou eens!
  dinsdag 27 september 2016 @ 00:52:05 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165592731
quote:

dikker is dan op de fotos : hangt er vanaf hoeveel dikker, echt obese is een nee.
gelooft in Christus : alleen als ze respecteert dat ik niet geloof
kinderen heeft : dat gaat hem niet worden
groter is dan jij bent : kan, a komt het zelden voor
vegetarier is : geen probleem
neukt op de 1e date : geen probleem
Android gebruikt : gebruik ik zelf ook
pi_165596573
Happn is wel een grappige app, maar krijgen jullie er werkelijk contact mee?

Plus de app lijkt vaste punten te nemen, op de kaartjes waar je elkaar gekruist zou hebben...
"In the neighbourhood of"en dan zie je vaak vaste punten terug komen..
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:28:37 #150
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165597999
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Godshand het volgende:
Happn is wel een grappige app, maar krijgen jullie er werkelijk contact mee?

Plus de app lijkt vaste punten te nemen, op de kaartjes waar je elkaar gekruist zou hebben...
"In the neighbourhood of"en dan zie je vaak vaste punten terug komen..
Nog geen matches tot nu toe (3 weken). Inderdaad zie ik telkens dezelfde locaties terugkomen (verkeersknooppunten vooral). Wel regelmatig nieuwe gezichten in de resultaten, maar nog geen match tot nu toe...
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:28 #151
416020 K44S
The bearded man
pi_165598025
Zijn dating-apps inmiddels niet achterhaalt ?
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:04:17 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165598752
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik had het er onlangs met een collega over, eind twintig: waar begin je dan?
Dingen doe die je zelf leuk vind, daar begin je.

quote:
Ikzelf ben 33, werk onregelmatig en ben niet zo van de sportclubs en dergelijke, dan is het mazzel hebben tijdens het uitgaan wil je uberhaupt aan dates komen of via vriendenkringen mensen leren kennen. Veel meer optie heb je dan iig niet.
Wat dacht je er van als je gewoon uit gaat voor ontspanning zonder daar ook maar iets aan te hangen. En wees open, maak eens een praatje met iemand. Als je dat vaker doet kom je van zelf die mensen wel weer tegen en dan is een praatje maken veel makkelijker en zo kan je door gaan. Het is ook meteen een leuke manier van oefenen met contact maken met vrouwen en daar een leuk gesprekje mee te voeren en wie weet een date. Tegelijk vergroot je mooi je sociale kring.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:09:27 #153
12888 Skull-splitter
pi_165598896
Oh maar als ik op pad ga dan zit daar nooit scoringsdrang aan vast hoor. Ik ga alleen niet vaak uit en heb ook niet veel vrienden in dezelfde stad wonen.

Ik ga wel uit maar dan spreken we met vrienden meestal af in een centrale stad, voor ons meestal Tilburg.

Hier ga ik vooral naar bioscoop en soms wat drinken maar dan heb ik meestal gewone gesprekken.

Wat ik aan bedoelde te geven is dat binnen wat ik leuk vind ik hier te weinig mensen ken om er natuurlijk in te rollen zoals dat vroeger wel ging. 12 jaar en 6 verhuizingen doen dat ook wel met je natuurlijk, maar ik ben al snel aangewezen op toevalstreffers, vriendenkringen of op datingapps/sites als het om relaties gaat.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:24:13 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165599262
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh maar als ik op pad ga dan zit daar nooit scoringsdrang aan vast hoor. Ik ga alleen niet vaak uit en heb ook niet veel vrienden in dezelfde stad wonen.
Dan moet je dus andere opties bedenken. Ga eens buiten de deur ontbijten met een krantje er bij. Maar kijk wel om je heen, groet mensen. Je hebt zo aanspraak. Of ga eens na shoppen even een biertje aan de bar ergens drinken. Niks geks aan en ook nu, je hebt zo aanspraak.

quote:
Ik ga wel uit maar dan spreken we met vrienden meestal af in een centrale stad, voor ons meestal Tilburg.
Leuke stad! Zorg dat je er een uurtje of mis 2 eerder ben en doe alvast een drankje op de heuvelrug zo heet dat dacht ik. Heb je zo aanspraak ook van vrouwen.

quote:
Hier ga ik vooral naar bioscoop en soms wat drinken maar dan heb ik meestal gewone gesprekken.
Is prima toch "gewone" gesprekken. Maar probeer die op gedeelde interesse te sturen. En wees eens brutaal en nodig haar uit om ergens heen te gaan wat jullie alle 2 intereseert.

quote:
Wat ik aan bedoelde te geven is dat binnen wat ik leuk vind ik hier te weinig mensen ken om er natuurlijk in te rollen zoals dat vroeger wel ging. 12 jaar en 6 verhuizingen doen dat ook wel met je natuurlijk, maar ik ben al snel aangewezen op toevalstreffers, vriendenkringen of op datingapps/sites als het om relaties gaat.

Of je laat vroeger wat het is en ga in het nu leven. Pfff klink als een hippy haha. Maar in dit stukje lees ik een aantal excuses om het te rechtvaarden. Vroeger ging het makkelijker, vaak verhuist, weinig mensen delen mijn interesse. Nou zorg dat je die dan leert kennen of vergroot je interesse. Je wereldje is zo groot of klein als dat je zelf wil.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:30:58 #155
12888 Skull-splitter
pi_165599456
Ik ben niet van de gemaakte gesprekken om maar aanspraak te krijgen.

Ik spreek prima mensen aan en vraag rustig naar dingen samen te doen als dat nodig is. Maar je snapt denk ik gewoon niet hoe ik in elkaar zit en komt nogal oordelend uit de hoek zonder dat daar aanleiding toe is.

Ik geef alleen aan wat me nu in de weg staat om lokaal rond te kijken hier in Den Haag en wat qua dates drempelverlagend werkt. Soms werkt dat, soms niet. Godalmighty. Zeg je tegen depressieve mensen ook dat ze gewoon wat vrolijker moeten kijken? Luisteren/lezen is een kunst.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:37:31 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165599636
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben niet van de gemaakte gesprekken om maar aanspraak te krijgen.
Wie zegt dat de gesprekken gemaakt moeten zijn?

quote:
Ik spreek prima mensen aan en vraag rustig naar dingen samen te doen als dat nodig is. Maar je snapt denk ik gewoon niet hoe ik in elkaar zit en komt nogal oordelend uit de hoek zonder dat daar aanleiding toe is.
Klopt ik reageer op wat ik lees, iets anders kan ik niet doen natuurlijk. Jij vraagt je af waar te beginnen en je geeft aan niet nieuwe vrienden te kunnen maken en daar reageer ik op. Meer is het niet.

quote:
Ik geef alleen aan wat me nu in de weg staat om lokaal rond te kijken hier in Den Haag en wat qua dates drempelverlagend werkt. Soms werkt dat, soms niet. Godalmighty. Zeg je tegen depressieve mensen ook dat ze gewoon wat vrolijker moeten kijken? Luisteren/lezen is een kunst.
"Ik ben eind 20, waar begin je dan?" <-- dat is een vraag. En daar reageer ik op ;)

Maae prima, succes verder en een fijne dag.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:40:57 #157
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165599726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef K44S het volgende:
nee joh, ik ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen! Puur uit nieuwsgierigheid...
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:49:57 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165599940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef clixplicity het volgende:

[..]

nee joh, ik ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen! Puur uit nieuwsgierigheid...
De meest gebruikte smoes voor velen :D
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:58:07 #159
12888 Skull-splitter
pi_165600111
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wie zegt dat de gesprekken gemaakt moeten zijn?

[..]

Klopt ik reageer op wat ik lees, iets anders kan ik niet doen natuurlijk. Jij vraagt je af waar te beginnen en je geeft aan niet nieuwe vrienden te kunnen maken en daar reageer ik op. Meer is het niet.

[..]

"Ik ben eind 20, waar begin je dan?" <-- dat is een vraag. En daar reageer ik op ;)

Maae prima, succes verder en een fijne dag.
Als je goed gelezen had wist je dat dat nou net mijn collega was. Ik zie wel. Ik ben net vijf, zes maanden vrijgezel en hoewel ik wel weer wil daten is dat nu vooral voorzichtig kijken ipv dat ik als doel een partner, asap is.

Maar die tips van je kan ik ook wel bedenken, je negeert alleen dat ik wellicht andere voorkeuren heb.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En waarom zou dat een slechte eigenschap zijn?
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:03:26 #160
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165600217
quote:

[..]

Je hebt me door! Maar waarom niet? Ik houd graag meerdere opties open...
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:03:55 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165600226
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
De eigenschap van smoesjes gebruiken? :?
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:08:10 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165600302
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had wist je dat dat nou net mijn collega was. Ik zie wel. Ik ben net vijf, zes maanden vrijgezel en hoewel ik wel weer wil daten is dat nu vooral voorzichtig kijken ipv dat ik als doel een partner, asap is.

Maar die tips van je kan ik ook wel bedenken, je negeert alleen dat ik wellicht andere voorkeuren heb.

Oke
quote:
Eigenschap?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:03 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Je hebt me door! Maar waarom niet? Ik houd graag meerdere opties open...
Gelijk heb je! Gewoon doen, je hebt niks te verliezen.
pi_165600571
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef K44S het volgende:
Want?
pi_165600642
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke

[..]

Eigenschap?

[..]

Gelijk heb je! Gewoon doen, je hebt niks te verliezen.
Zeg, was jij niet getrouwd, 3 kinderen enzo?
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:28:32 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165600755
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg, was jij niet getrouwd, 3 kinderen enzo?
Nee en nee?
pi_165600794
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee en nee?
Prima verder als je tips post hoor...

Maar ik dacht kortom dat je geen vrijgezel meer was. Het getrouwde was gechargeerd ;)
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:33:15 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165600853
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Prima verder als je tips post hoor...

Maar ik dacht kortom dat je geen vrijgezel meer was. Het getrouwde was gechargeerd ;)
Klopt deels, ik heb een relatie en een dochter van 5 maanden. Maar geen 3 kinderen, getrouwd of verloofd :D
pi_165600955
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt deels, ik heb een relatie en een dochter van 5 maanden. Maar geen 3 kinderen, getrouwd of verloofd :D
Top!

Jouw dating skills hebben je niet lege handen opgeleverd :P
pi_165601574
Hoe heb je zo aanspraak als je ergens gaat zitten ontbijten of op het terras gaat zitten?

Mensen gaan naar die plekken met iemand en zitten, naar mijn mening, niet echt te wachten op vreemden die ze aanspreekt
Als ik ga lunchen ga ik met een vriendin, om bij te praten of zo. Als daar dan een loerende man met een krantje om de suiker gaat vragen dan krijgt ie de suiker maar meer niet
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:29:43 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165601997
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Top!

Jouw dating skills hebben je niet lege handen opgeleverd :P
Nou skills wil ik het niet noemen :D
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:30:03 #171
242666 BeamofLight
pi_165602004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Hoe heb je zo aanspraak als je ergens gaat zitten ontbijten of op het terras gaat zitten?

Mensen gaan naar die plekken met iemand en zitten, naar mijn mening, niet echt te wachten op vreemden die ze aanspreekt
Als ik ga lunchen ga ik met een vriendin, om bij te praten of zo. Als daar dan een loerende man met een krantje om de suiker gaat vragen dan krijgt ie de suiker maar meer niet
jij kent hem niet....
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:35:52 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165602090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Zeker door de weeks zitten er wel meer mensen alleen op het terras, van ontbijt tot even wat drinken. Als je regelmatig zo iets doet en vriendelijk mensen groet kom je ze van zelf tegen en heb je zo een gesprekje. Begint vaak met de "weertje he" opmerking. Je hoeft het zelfs niet eens zelf te doen. Als je er relaxt bij zit is de kans zeer groot dat het tafeltje naast je je aanspreekt. Helemaal als je er vaker komt.

quote:
Dat is ook juist de doelgroep niet, die zitten er met een specifiek doel. Je moet ook niet staren of wat dan ook of een compleet verhaal opsteken. Het zit hem in de kleine dingen. Het zijn vaak hele opervlakkige dingen en soms is dat het begin van leuk contact. En vaak ook niet.
pi_165602120
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeker door de weeks zitten er wel meer mensen alleen op het terras, van ontbijt tot even wat drinken. Als je regelmatig zo iets doet en vriendelijk mensen groet kom je ze van zelf tegen en heb je zo een gesprekje. Begint vaak met de "weertje he" opmerking. Je hoeft het zelfs niet eens zelf te doen. Als je er relaxt bij zit is de kans zeer groot dat het tafeltje naast je je aanspreekt. Helemaal als je er vaker komt.

[..]

Dat is ook juist de doelgroep niet, die zitten er met een specifiek doel. Je moet ook niet staren of wat dan ook of een compleet verhaal opsteken. Het zit hem in de kleine dingen.
Dus de doelgroep is mensen die wekelijks alleen ergens gaan zitten?
Sorry dat klikt als bejaarden
Het lijkt me sowieso een kleine groep en de kans dat daar iemand tussen zit... Tja het zal in theorie vast kunnen maar het lijkt me net zo zinvol als voor de diepvries maaltijden gaan zitten wachten tot iemand er 1tje pakt
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:46:12 #174
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165602270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso een kleine groep en de kans dat daar iemand tussen zit... Tja het zal in theorie vast kunnen maar het lijkt me net zo zinvol als voor de diepvries maaltijden gaan zitten wachten tot iemand er 1tje pakt
Ga voor de gein maar eens tussen 6 en 7 rondhangen in de supermarkt en je zult versteld staan van de hoeveelheden maaltijdsalades en pizza's die in de mandjes van singles belanden. Een knipoog en de opmerking "Hé, nog een geitenkaasliefhebber" doen wonderen!
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:47:28 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165602287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee de doelgroep is mensen die relaxt zitten en gewoon uit gemakzucht daar zitten. Niet zoals jij aangeeft bij praten met een vriend / vriendin. Of alleen met zich zelf bezig is.

quote:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat die groep veel groter is dan je nu denkt. Ik heb jaren in de horeca gewerkt en je hebt altijd wel mensen die alleen zitten / komen en toch hebben die altijd wel aanspraak en een gesprekje. Met mensen die ze niet kennen elke keer weer. Van vaste gasten tot toerist. Dat soort mensen zie je ook vaak alleen op stap gaan. Drinken rustig een biertje en die doen er vaak niet eens moeite voor en worden aangesproken. Of ze maken zelf een kleine opmerking en hebben de hele avond aanspraak.
pi_165602288
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:46 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ga voor de gein maar eens tussen 6 en 7 rondhangen in de supermarkt en je zult versteld staan van de hoeveelheden maaltijdsalades en pizza's die in de mandjes van singles belanden. Een knipoog en de opmerking "Hé, nog een geitenkaasliefhebber" doen wonderen!
Je hebt daar wel eens een nr gescoort?
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:54:57 #177
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165602400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Je hebt daar wel eens een nr gescoort?
Nee, maar dat komt omdat ik er niet naar op zoek ben.
pi_165602423
Ik denk dat het nogal een stap is van 'oh je hebt ook het liefst die met kip?' naar 'mag ik je nr'
Maar ik zou het wel cool vinden als het iemand wel gelukt is?

Ik heb wel eens mijn nr gegeven aan iemand die ik op straat tegen kwam. Ik had een lekke band. Hij liep met me op.
Maar toen was ik heel jong en naïef en die kerel heeft me wel genezen op dat gebied :')
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:01:31 #179
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165602501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:56 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat het nogal een stap is van 'oh je hebt ook het liefst die met kip?' naar 'mag ik je nr'

Ik heb wel eens mijn nr gegeven aan iemand die ik op straat tegen kwam. Ik had een lekke band. Hij liep met me op.
Maar toen was ik heel jong en naïef en die kerel heeft me wel genezen op dat gebied :')
Dat is ook best een stap! Maar ik denk dat het vooral een grote stap in je hoofd is.. Je kunt de reactie van de ander niet voorspellen, misschien word je afgewezen, in gedachten is de kans op succes misschien minimaal etc., dus je verstand zegt 'niet doen'. Maar door niets te doen wordt het natuurlijk nooit wat...
pi_165602556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:01 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat is ook best een stap! Maar ik denk dat het vooral een grote stap in je hoofd is.. Je kunt de reactie van de ander niet voorspellen, misschien word je afgewezen, in gedachten is de kans op succes misschien minimaal etc., dus je verstand zegt 'niet doen'. Maar door niets te doen wordt het natuurlijk nooit wat...
Nee klopt, ik ben groot voorstander van je moet het sowieso proberen
Maar ik vraag me wel serieus af hoeveel mensen er voor open staan. Ik ben een cynische bitch dus misschien schat ik het niet goed in maar ik denk heel heel weinig

Ik snap ook niet zo goed waar je dan op af gaat. Want je weet niks van die ander behalve dat ie van kip houdt
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:06:02 #181
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165602631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:03 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee klopt, ik ben groot voorstander van je moet het sowieso proberen
Maar ik vraag me wel serieus af hoeveel mensen er voor open staan. Ik ben een cynische bitch dus misschien schat ik het niet goed in maar ik denk heel heel weinig

Ik snap ook niet zo goed waar je dan op af gaat. Want je weet niks van die ander behalve dat ie van kip houdt
Ja, dat plus hoe iemand eruit ziet, that's it. Je kunt jezelf ook afvragen of je op basis daarvan al nummers wilt gaan uitwisselen...
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:06:21 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165602636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waar je dan op af gaat.
Uiterlijk / uitstraling
pi_165602654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ja, dat plus hoe iemand eruit ziet, that's it. Je kunt jezelf ook afvragen of je op basis daarvan al nummers wilt gaan uitwisselen...
Ja precies, dat bedoel ik
Ik zou dat dus zelf echt niet doen
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:11:30 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165602739
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uiterlijk / uitstraling
Dit dus, en wat heb je te verliezen? Een 06 nummer is simpel te blokkeren op je telefoon.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:15:05 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165602827
Zou niet weten waarom dat niet als basis kan dienen.
Anders zou je nooit iemand in de kroeg bv kunnen aanspreken bv :+
pi_165602997
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Zou niet weten waarom dat niet als basis kan dienen.
Anders zou je nooit iemand in de kroeg bv kunnen aanspreken bv :+
Dan praat je wat langer toch?
pi_165603002
Onlangs toevallig (voor het eerst) telefoonnummer van iemand gevraagd en gekregen. Niet helemaal vergelijkbaar want mijn kind had fijn met haar kind gespeeld. Verder ook geen bedoelingen voor mezelf achter. Moraal van het verhaal: het zijn je eigen belangen die je in je hoofd haalt die het moeilijk maken. /caretoomuch *) of begin niet met het moeilijkste (= nummers vragen van iemand die je wil daten maar gewoon wat gezelligheid mee zoekt)?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:27:37 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165603140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:21 schreef Koral het volgende:
Onlangs toevallig (voor het eerst) telefoonnummer van iemand gevraagd en gekregen. Niet helemaal vergelijkbaar want mijn kind had fijn met haar kind gespeeld. Verder ook geen bedoelingen voor mezelf achter. Moraal van het verhaal: het zijn je eigen belangen die je in je hoofd haalt die het moeilijk maken. /caretoomuch *) of begin niet met het moeilijkste (= nummers vragen van iemand die je wil daten maar gewoon wat gezelligheid mee zoekt)?
Oeh, leuk *O*!
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:29:06 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165603173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:21 schreef Allures het volgende:

Dan praat je wat langer toch?
Hoeft niet, kan wel. Zelfde als in de supermakrt, kan je ook hele gesprekken mee aanknopen of daarna nog wat doen.
En in de kroeg kan je ook gelijk daarna weer weglopen (want evt vriendin die weg wil ofzo).
Je kan het zo gek niet bedenken.
pi_165603233
Na een tijdje weer terug in dit topic, genoeg meegemaakt op dating gebied.

Vorige maand een date met een meisje, passen heel goed bij elkaar in mijn ogen. Ook gezoend op die 1e date en een leuke avond gehad. 2e date afgesproken maar die dag was ze ziek (dat geloof ik, daarover zou ze niet liegen). Maar een 2e date is er daarna niet meer van gekomen omdat ze op dit moment niet tevreden is over zichzelf. Ze wil eerst aan zichzelf werken (lichamelijk) en daarna eventueel verder daten.

Baal er ontzettend van, maar na 1 date ben je toch nog niet zo gehecht aan elkaar. Over app nu een weekje ook geen contact helaas. Ik probeerde daarvoor haar wel gerust te stellen dat ze er prima uit ziet, dat was ook zeker geen leugen maar dat was niet voldoende. Ze ziet er voor mij echt heel goed uit, maar ze vindt zelf dat ze te dik is.

Ben benieuwd of ze gewoon makkelijk van me af wilde komen, of dat het toch wat gecompliceerder ligt. Wat denken jullie?
pi_165603248
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeft niet, kan wel. Zelfde als in de supermakrt, kan je ook hele gesprekken mee aanknopen of daarna nog wat doen.
En in de kroeg kan je ook gelijk daarna weer weglopen (want evt vriendin die weg wil ofzo).
Je kan het zo gek niet bedenken.
Als ik zo leuk met iemand sta te praten in de supermarkt dat mijn aardappelkrokketjes ontdooit zijn dan zou ik overwegen mijn nr te geven
Maar mijn punt was meer dat ik niet voor zo'n gesprek open zou staan op dat moment en op die plek
Ik zou reageren met 'haha ja ik hou ook van die met kip' en door lopen. Dat geeft niet echt ingang voor een gesprek

In de kroeg is dat in mijn opinie toch anders
En hiervoor geldt natuurlijk ook dat het heus wel te doen is om in de supermarkt een nr te scoren. Maar het lijkt me nou niet echt de ideale plek om op in te gaan zetten, net als alleen op een terras gaan zitten
Ik kan wel wat plekken verzinnen waar je kansen mij hoger lijken, zoals de kroeg
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:34:16 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165603282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Als ik zo leuk met iemand sta te praten in de supermarkt dat mijn aardappelkrokketjes ontdooit zijn dan zou ik overwegen mijn nr te geven
Maar mijn punt was meer dat ik niet voor zo'n gesprek open zou staan op dat moment en op die plek
Ik zou reageren met 'haha ja ik hou ook van die met kip' en door lopen. Dat geeft niet echt ingang voor een gesprek

In de kroeg is dat in mijn opinie toch anders
En hiervoor geldt natuurlijk ook dat het heus wel te doen is om in de supermarkt een nr te scoren. Maar het lijkt me nou niet echt de ideale plek om op in te gaan zetten, net als alleen op een terras gaan zitten
Ik kan wel wat plekken verzinnen waar je kansen mij hoger lijken, zoals de kroeg
Dat mensen er minder snel op zijn ingesteld en daardoor anders reageren dan bv een kroeg. Dat snap ik.

Maar het ging om het feit van wat de reden dan is om op iemand af te stappen (uiterlijk / innerlijk) en die hoeft niet te verschillen tov de kroeg.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:13 #193
242666 BeamofLight
pi_165603305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:32 schreef SeabornLegend het volgende:

Vorige maand een date met een meisje, passen heel goed bij elkaar in mijn ogen. Ook gezoend op die 1e date en een leuke avond gehad. 2e date afgesproken maar die dag was ze ziek (dat geloof ik, daarover zou ze niet liegen). Maar een 2e date is er daarna niet meer van gekomen omdat ze op dit moment niet tevreden is over zichzelf. Ze wil eerst aan zichzelf werken (lichamelijk) en daarna eventueel verder daten.

Baal er ontzettend van, maar na 1 date ben je toch nog niet zo gehecht aan elkaar. Over app nu een weekje ook geen contact helaas. Ik probeerde daarvoor haar wel gerust te stellen dat ze er prima uit ziet, dat was ook zeker geen leugen maar dat was niet voldoende. Ze ziet er voor mij echt heel goed uit, maar ze vindt zelf dat ze te dik is.

Ben benieuwd of ze gewoon makkelijk van me af wilde komen, of dat het toch wat gecompliceerder ligt. Wat denken jullie?
ze wil jou niet en alleen daarom moet jij haar ook niet willen. En stop met nadenken over haar. Er zijn er meer hoorde ik.
pi_165603314
quote:

Tja kan allebei
Kan dat ze echt super slecht in haar vel zit en er achter kwam dat daten nu gewoon even niet gaat

Maar gewoon een 'ik vind mezelf te dik' terwijl die keus toch echt verder aan jou is (als jij haar lekker vind dan is het geen probleem toch? Dan ze daten en afvallen tegelijk, zolang jij geen feeder bent) vind ik niet echt heel logisch verder
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:36:23 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165603324
quote:
Als ze er echt mee zit, kan jij er wel anders over nadenken, maar dan zal ze je niet geloven. Of uberhaupt geloven dat jij haar leuk genoeg vindt of leuker kan vinden dan een ander (want andere meiden zijn toch slanker enzo)

Kan dan wel begrijpen dat je liever eerst zorgt dat je het zelf goed wilt hebben (afvallen / acceptatie / wat dan ook). Want anders werkt het vaak toch niet helemaal.
pi_165603333
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat mensen er minder snel op zijn ingesteld en daardoor anders reageren dan bv een kroeg. Dat snap ik.

Maar het ging om het feit van wat de reden dan is om op iemand af te stappen (uiterlijk / innerlijk) en die hoeft niet te verschillen tov de kroeg.
Nee dat was een zijpad :P In oorsprong reageerde ik op het iemand ontmoeten doordat je buiten de deur gaat ontbijten en dan aanspraak krijgt met dat het net zo logisch is als iemand ontmoeten bij de eenpersoonsmaaltijden :@
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:37:35 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165603346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:36 schreef Allures het volgende:

Nee dat was een zijpad :P In oorsprong reageerde ik op het iemand ontmoeten doordat je buiten de deur gaat ontbijten en dan aanspraak krijgt met dat het net zo logisch is als iemand ontmoeten bij de eenpersoonsmaaltijden :@
Klopt, Vandaar ook dat ik maar een klein stukje van je had gequote en puur daarop reageerde ;)
pi_165603384
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oeh, leuk *O*!
Ja. Stond wel een beetje van mezelf te kijken achteraf. Ben normaal gesproken helemaal niet zo contact zoekerig. Op m'n werk nemen mensen ook met mij contact op als andersom. Misschien komt het wel een beetje door dit forum. Praten we tenslotte ook makkelijk met elkaar zonder elkaar te kennen, maar goed voor dat ik verder afdwaal succes met daten iedereen. *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:56:18 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165603762
quote:
Heel verhaal
Ze moet je niet, reden doet er niet toe.
Op naar de volgende!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Het is niet perse het ontbijten het gaat er om dat je naar buiten gaat en dingen gaat doen, en dat je sneller contact / aanspraak hebt dan je zal verwachten. Mits je er zelf voor open staat. En daar uit kan van alles ontstaan en vaak ook niks. Ik noemde ontbijt omdat dat toch iets is wat je moet doen en vaker door mensen alleen gedaan word. Je moet het niet puur en alleen doen om te versieren of sociale contacten opdoen. Maar dat moet je nergens doen. Als je iets doet moet je dat voor je zelf doen, de rest is leuk mee genomen. Je moet ook niks doen wat je zelf niet wil doen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:26:31 #200
416020 K44S
The bearded man
pi_165604266
quote:

[..]

Ik ben heel vaak nieuwsgierig. trap er te vaak in

quote:
4s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?
Mag het allemaal niet spontaner?
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:29:36 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165604310
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:26 schreef K44S het volgende:
Mag het allemaal niet spontaner?
Hoezo is een datingsite per definitie niet spontaan? Hoeveel mensen hier niet "uit nieuwsgierigheid" zich even aanmelden en er na een uurtje weer klaar mee zijn. Wie weet wat ze daarin oppikken. Best spontaan.

Mensen die in de kroeg op jacht gaan, zijn ook niet spontaan.

En vanaf wanneer is die spontaniteit er dan af? Wanneer je iemand ziet en bedenkt om diegene aan te spreken, of... (sorry, de azijnpisser in me is even bezig)
pi_165604312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ze wil jou niet en alleen daarom moet jij haar ook niet willen. En stop met nadenken over haar. Er zijn er meer hoorde ik.
Tja, dat nadenken dat ebt snel weg als je geen contact hebt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Tja kan allebei
Kan dat ze echt super slecht in haar vel zit en er achter kwam dat daten nu gewoon even niet gaat

Maar gewoon een 'ik vind mezelf te dik' terwijl die keus toch echt verder aan jou is (als jij haar lekker vind dan is het geen probleem toch? Dan ze daten en afvallen tegelijk, zolang jij geen feeder bent) vind ik niet echt heel logisch verder
Ja hier kan ik me goed in vinden. Persoonlijk vind ik het geen goed argument van haar, maar ik kan niet in haar hoofd kijken. Volgens mij is ze heel onzeker.

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan dan wel begrijpen dat je liever eerst zorgt dat je het zelf goed wilt hebben (afvallen / acceptatie / wat dan ook). Want anders werkt het vaak toch niet helemaal.
Ja dat zou ik ook hebben, maar waarom dan toch op die eerste date gaan? Dit lijkt me geen ''van de een op andere dag werk''.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:31:37 #203
416020 K44S
The bearded man
pi_165604345
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo is een datingsite per definitie niet spontaan? Hoeveel mensen hier niet "uit nieuwsgierigheid" zich even aanmelden en er na een uurtje weer klaar mee zijn. Wie weet wat ze daarin oppikken. Best spontaan.

Mensen die in de kroeg op jacht gaan, zijn ook niet spontaan.

En vanaf wanneer is die spontaniteit er dan af? Wanneer je iemand ziet en bedenkt om diegene aan te spreken, of... (sorry, de azijnpisser in me is even bezig)
Goeie reactie wel.
Ik bedoel, ik zou hypocriet zijn als ik zou zeggen: "je moet het niet doen !1! want het is niets waarD11!11!"

Tenslotte zou ik het zo weer installeren, tenminste... als ik zin had om te daten.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:33:07 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165604367
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:29 schreef SeabornLegend het volgende:
Ja dat zou ik ook hebben, maar waarom dan toch op die eerste date gaan? Dit lijkt me geen ''van de een op andere dag werk''.
Omdat ze daar eens zin in had, kijken of ze nog op de markt goed zit, misschien vriendschappelijk mogelijkheid, misschien dacht ze dat het toch niet zo'n invloed zou hebben, etc etc.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:33:31 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165604374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:31 schreef K44S het volgende:
Tenslotte zou ik het zo weer installeren, tenminste... als ik zin had om te daten.
Dat weet ik wel zeker, want volgen smij ben je hier net zo wisselvallig in als met zoveel zaken. Heb je het al tig keer gedeinstalleerd/geinstalleerd
pi_165604380
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze daar eens zin in had, kijken of ze nog op de markt goed zit, misschien vriendschappelijk mogelijkheid, misschien dacht ze dat het toch niet zo'n invloed zou hebben, etc etc.
Goed punt!
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:34:13 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_165604386
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker, want volgen smij ben je hier net zo wisselvallig in als met zoveel zaken. Heb je het al tig keer gedeinstalleerd/geinstalleerd
Daarom zou het ook hypocriet zijn om er op af te geven.

Was meer een soort vraag.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:34:57 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165604400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:34 schreef K44S het volgende:
Daarom zou het ook hypocriet zijn om er op af te geven.

Was meer een soort vraag.
Snap ik, maar vandaar mijn vraag over wanneer iets dan spontaan is. Waar ligt die grens.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:39:05 #209
416020 K44S
The bearded man
pi_165604479
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik, maar vandaar mijn vraag over wanneer iets dan spontaan is. Waar ligt die grens.
Naja. Zoals de meeste mensen wensen: Gewoon, dat er iemand op je af komt lopen.

Ik vind de app's inmiddels tijd verloederij op een saai Zondagavond of als je in de trein zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:41:20 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165604531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:39 schreef K44S het volgende:

Naja. Zoals de meeste mensen wensen: Gewoon, dat er iemand op je af komt lopen.
Spontaan als ontvanger dus
Want voor degene die loopt is het niet meer spontaan (had namelijk wss al even bedacht dat ie jouw kant op zou gaan / openingszin voorbereid evt etc etc)
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:42:15 #211
416020 K44S
The bearded man
pi_165604547
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spontaan als ontvanger dus
Want voor degene die loopt is het niet meer spontaan (had namelijk wss al even bedacht dat ie jouw kant op zou gaan / openingszin voorbereid evt etc etc)
True.

Waarschijnlijk verwacht ik te veel van de ander. Maar dat is een andere kwestie
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:56:09 #212
12888 Skull-splitter
pi_165605929
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De eigenschap van smoesjes gebruiken? :?
Nieuwe dingen proberen :')
pi_165606736
quote:

Boeit toch geen fuck wat wij denken? Het contact heb je toch niet meer... Levert dus niets op..
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:04:14 #214
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165608673
Een lekker ding bij college zit steeds oogcontact te zoeken. Het enige probleem is alleen dat ze een internationale student is en ik steenkolenengels praat. Wat nu? :')
pi_165608980
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Een lekker ding bij college zit steeds oogcontact te zoeken. Het enige probleem is alleen dat ze een internationale student is en ik steenkolenengels praat. Wat nu? :')
Met je steenkolen Engels contact maken. Wat anders?

Als ze jou ook leuk vindt boeit het haar geen fuck. En anders op naar de volgende :)
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:21:20 #216
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165609205
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met je steenkolen Engels contact maken. Wat anders?

Als ze jou ook leuk vindt boeit het haar geen fuck. En anders op naar de volgende :)
Nou ja, ik vind het moeilijk om te flirten in een taal die ik niet zo machtig ben als het Nederlands. Ik zal niet veel verder komen dan over het vak praten. 8)7
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:59:10 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165610698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:56 schreef Allures het volgende:

Toen?
pi_165611145
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het moeilijk om te flirten in een taal die ik niet zo machtig ben als het Nederlands. Ik zal niet veel verder komen dan over het vak praten. 8)7
Nou dan flirt je niet. Er is geen Gouden Magische tip hoor...

Ik had als kind al contact met buitenlandse kinderen tijdens mijn buitenlandse vakanties. Ik kon geen Frans of Duits ofzo maar kon best met hen spelen.

Met gebaren en af en toe gewoon Nederlandse en Engelse woorden kom je een eind, dus eenvoudige gesprekjes met haar houden. En vanzelf leer je woorden erbij :)
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:11:47 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165611313
Ik vind het niet zo relaxed, flirten, daten met een Engels/andertalige.
Kom dan toch minder uit m'n woorden, grapjes komen anders over. Neh niet mijn ding.
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:21:33 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165611720
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou dan flirt je niet. Er is geen Gouden Magische tip hoor...

Ik had als kind al contact met buitenlandse kinderen tijdens mijn buitenlandse vakanties. Ik kon geen Frans of Duits ofzo maar kon best met hen spelen.

Met gebaren en af en toe gewoon Nederlandse en Engelse woorden kom je een eind, dus eenvoudige gesprekjes met haar houden. En vanzelf leer je woorden erbij :)
Laat ik maar eerst beginnen met mezelf voorstellen. :@
pi_165612078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het niet zo relaxed, flirten, daten met een Engels/andertalige.
Kom dan toch minder uit m'n woorden, grapjes komen anders over. Neh niet mijn ding.
Och geen problemen mee. Geflirt met een Kroatische vakantieliefde toen ik 20 was. Haar Engels was geen hoog niveau, maar zoenen was geen probleem. Dat moet je gewoon doen :)
pi_165617884
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef yats het volgende:

[..]

Toen?
:D !
pi_165617889
Juist leuk om de 'I fok horses' grap uit te leggen _O-
  woensdag 28 september 2016 @ 07:46:17 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165618289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 02:52 schreef Faxie het volgende:
Juist leuk om de 'I fok horses' grap uit te leggen _O-
:') _O-
  woensdag 28 september 2016 @ 07:49:31 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165618314
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Och geen problemen mee. Geflirt met een Kroatische vakantieliefde toen ik 20 was. Haar Engels was geen hoog niveau, maar zoenen was geen probleem. Dat moet je gewoon doen :)
Nou oké. Flirten, zoenen, heb ik ook geen problemen mee. Zeker niet bij een avondje stappen, want dan isbmn Engels ineens geweldig :+

Maar meer dan dat hoeft niet van me, niets serieus in ieder geval.
  woensdag 28 september 2016 @ 09:14:47 #226
12888 Skull-splitter
pi_165619066
Ik zou er weinig problemen mee hebben.
pi_165627703
Op de één of andere manier date ik vaker met Engels-sprekende mannen dan Nederlandse.
  woensdag 28 september 2016 @ 17:30:47 #228
242666 BeamofLight
pi_165628039
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:18 schreef RiceCooker het volgende:
Op de één of andere manier date ik vaker met Engels-sprekende mannen dan Nederlandse.
alle Nederlandse mannen spreken Engels niet alle mensen spreken Nederlands and sometimes i cook also rice and soms not
pi_165628262
quote:
3s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

alle Nederlandse mannen spreken Engels niet alle mensen spreken Nederlands and sometimes i cook also rice and soms not
ik wil je
Niet-Nederlands-sprekende mannen.
pi_165628473
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:') _O-
True story :@
  donderdag 29 september 2016 @ 03:11:03 #231
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165639961
quote:
If you are not taking me in the maling then we must go date.
pi_165641541
quote:
Hoe zou dat nu komen, met een naam als RiceCooker (in plaats van gewoon Rijstkoker)?

Waarschijnlijk werk of studeer je ook in een internationale omgeving...
pi_165641603
Inmiddels eerste contact gelegd via paiq. Nu rustig eens kijken of het wat wordt.
Net efkes anges
  donderdag 29 september 2016 @ 10:19:18 #234
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165641704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Inmiddels eerste contact gelegd via paiq. Nu rustig eens kijken of het wat wordt.
^O^

Mijn paiq meisje heeft het nog even druk dus een keer wat drinken moet ik nog even geduld voor hebben. Contact via whatsapp is niet super veel en regelmatig op dit moment maar ze komt wel over als een leuk en lief persoon dus ik kan wel even geduld opbrengen.
  donderdag 29 september 2016 @ 10:26:55 #235
12888 Skull-splitter
pi_165641806
Hier contact met een meid via tinder die een flinke groep vrienden deelt (straatgenootjes van vroeger, klas en schoolgenoten waar ik nog contact mee heb). Woont wat verder weg maar wel in een stad waar ik dus geregeld kom omdat mijn ouders een dorp eronder wonen.

Tot nu toe leuk contact mee, maar een balletje opgegooid om samen wat te gaan doen. Nu reageerde ze sowieso al met wat vertraging, maar nu zit ik wel lichtelijk in spanning sinds dat bericht met mijn telefoonnummer de deur uit is...
pi_165665811
Heb ook wel leuk contact gevonden op Tinder. We appen veel, maar ze heeft wel issues. Daar is ze heel open over, dat is opzich goed. Ik vraag me alleen af of dit dan wel verstandig is. Je moet wel extra oppassen namelijk.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:09:50 #237
12888 Skull-splitter
pi_165665971
Never put your dick in crazy.

Iedereen heeft issues, maar ik ben er wel extra voorzichtig mee sinds ik ooit een soort van psycho gedate had en vervolgens allerhande shit in haar leven had wat ik dan maar moest oplossen na een date of vier.

Nope.

Net een tijdje iemand gedate die ik al lang ken en leuk vond, maar die zit me te complex in elkaar, polyamoreus en eigen issues... heeft ook hoge aandachtsbehoefte, geeft ze ook toe. das niks voor mij. Aardig mens hoor, maar als relatie voor mij niet wat ik wil.
  vrijdag 30 september 2016 @ 11:25:04 #238
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165666186
Polyamorie is inmiddels ook een dikke no go wat mij betreft: in theorie allemaal prachtig als iedereen het beste met elkaar in die situatie voorheeft maar wat ik heb gezien en mee heb gemaakt ben ik niet echt vrolijk van geworden. Kan ook zijn dat ik net weer een voortreffelijke bullshitster aan de haak had geslagen toendertijd :')

Anyway: de komende dagen heb ik sowieso nog niets te daten dus ik trek me weer terug.
pi_165666257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Never put your dick in crazy.

Iedereen heeft issues, maar ik ben er wel extra voorzichtig mee sinds ik ooit een soort van psycho gedate had en vervolgens allerhande shit in haar leven had wat ik dan maar moest oplossen na een date of vier.

Nope.

Net een tijdje iemand gedate die ik al lang ken en leuk vond, maar die zit me te complex in elkaar, polyamoreus en eigen issues... heeft ook hoge aandachtsbehoefte, geeft ze ook toe. das niks voor mij. Aardig mens hoor, maar als relatie voor mij niet wat ik wil.
Wat voor issues dan? Meeste meiden die ik tegenkom studeren nog, of zijn al klaar en hebben een of andere moeilijke ziekte wat je leven (fysiek) belemmert, net uit een superlange relatie of al een kind...
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:18:24 #240
12888 Skull-splitter
pi_165667122
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Wat voor issues dan? Meeste meiden die ik tegenkom studeren nog, of zijn al klaar en hebben een of andere moeilijke ziekte wat je leven (fysiek) belemmert, net uit een superlange relatie of al een kind...
Ik ben wat ouder, zij ook. Ik kom uit een lange relatie, zij ook. Daarnaast heeft zij een persoonlijke ontwikkeling te ondergaan die nogal veel los gaat maken en ik ben al hulpverlener op werk, dat moet ik thuis ook niet (te veel) willen. Verder nog wel issues maar die hoef ik hier niet neer te plempen. Ik voel me er gewoon niet OK bij en hou de boot dus af.

Meisje wat ik nu via Tinder heb leren kennen ken ik de vriendengroep al redelijk van, is een leuke groep mensen en is allemaal minder drama. Ze werkt zelf ook in de zorg dus kwa verhalen komt het de eerste keer vast wel goed, maar ik denk dat we ook gewoon wel een klik hebben. En zo niet dan hebben we iig de moeite genomen elkaar te leren kennen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:25 schreef Trashcanman het volgende:
Polyamorie is inmiddels ook een dikke no go wat mij betreft: in theorie allemaal prachtig als iedereen het beste met elkaar in die situatie voorheeft maar wat ik heb gezien en mee heb gemaakt ben ik niet echt vrolijk van geworden. Kan ook zijn dat ik net weer een voortreffelijke bullshitster aan de haak had geslagen toendertijd :')

Anyway: de komende dagen heb ik sowieso nog niets te daten dus ik trek me weer terug.
Hetzelfde hier: in theorie prachtig, in praktijk merk ik vooral dat het nogal kleine cirkels zijn en er een hoop drama en backstabbing in plaatsvindt waar ik simpelweg niet op zit te wachten. Ook niet in verhaalvorm. Ik heb al genoeg aan mijn eigen drama ;)

Ik zoek enkel iemand die een beetje in elkaar zit als ik en mijn geek accepteert en daarnaast ook wat meer wederkerig is. Verder vooral wat meer stabiliteit. Niet perfect want dat bestaat toch niet, maar gewoon, leuk.
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:39:19 #241
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165667454
Don't we all buddy :P
  vrijdag 30 september 2016 @ 12:49:58 #242
12888 Skull-splitter
pi_165667603
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:39 schreef Trashcanman het volgende:
Don't we all buddy :P
Als het goed is wel. Maar dan zit ik dus niet op additionele drama te wachten waar ik geen deel van ben.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:01:15 #243
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165681264
Hmmz, het meisje wat ik via paiq ontmoet heb en nu een dikke week mee whatsapp is niet zo'n held in gesprekken lopende houden merk ik (al is ze ook best moe van drukke werkdagen en is ze even ziek geweest). Anderzijds zoekt ook zij wel regelmatig contact en komt ze wel heel lief over.

Volgende week toch maar weer eens aansturen op een keer wat drinken. Misschien is ze in het echt wel meer extravert/een betere gesprekspartner.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:11:51 #244
12888 Skull-splitter
pi_165681427
Contact via tinder loopt hier ook met horten en stoten, zit rustig een paar dagen tussen en is ineens ook weer weg, daarom maar telefoonnummer gedropt met de vraag of ze wat wil doen dit weekend.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:23:10 #245
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165681607
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Contact via tinder loopt hier ook met horten en stoten, zit rustig een paar dagen tussen en is ineens ook weer weg, daarom maar telefoonnummer gedropt met de vraag of ze wat wil doen dit weekend.
Hoop dat ze toezegt
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 05:51:46 #246
416020 K44S
The bearded man
pi_165683905
Ik ben ziek in mn hoofd. Ik droom zelfs dat ik weer op tinder actief ben _o_
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:15:03 #247
12888 Skull-splitter
pi_165685274
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 00:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoop dat ze toezegt
Ik hoop het ook. Volgens mij echt een leuke meid, maar na een week of wat onderbroken contact kan het ook wat kort zijn, maar ik kijk liever of het in het echt ook klikt dan dat we zo maanden verder zijn ;)

Will keep you posted. ;)

Update:
Geen afwijzing, ook geen directe date, wel reactie via whatsapp. Komt haar niet direct goed uit, maar wellicht uitwaaien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Skull-splitter op 01-10-2016 22:35:38 ]
  zondag 2 oktober 2016 @ 16:34:34 #248
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_165710652
Hoe houden jullie het gesprek gaande als de tegenpartij alleen maar reageert op je vragen en verder geen wedervragen stelt? :')

En wat is het moment waarop je iemand vraagt irl te ontmoeten voor koffie of een drankje ofzo?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 2 oktober 2016 @ 16:41:53 #249
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_165710823
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2016 16:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoe houden jullie het gesprek gaande als de tegenpartij alleen maar reageert op je vragen en verder geen wedervragen stelt? :')

Waarom zou je dat gesprek nog gaande houden?
Interesse moet wederzijds zijn vind ik
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_165710830
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2016 16:34 schreef MoneyTalks het volgende:

En wat is het moment waarop je iemand vraagt irl te ontmoeten voor koffie of een drankje ofzo?
Simpel: niet!!!!!!

Enige wat je dan nog doet is meteen op date vragen, in het kader van niet geschoten is toch mis. Maar zeker geen interview gaan voeren, kans is groot dat ze dan gewoon aandacht willen
  zondag 2 oktober 2016 @ 16:47:01 #251
438527 MissButterflyy
pi_165710916
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 16:42 schreef Zolder het volgende:

[..]

Simpel: niet!!!!!!

Enige wat je dan nog doet is meteen op date vragen, in het kader van niet geschoten is toch mis. Maar zeker geen interview gaan voeren, kans is groot dat ze dan gewoon aandacht willen
Aandacht willen?
pi_165711289
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 16:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Aandacht willen?
Die vinden het leuk als mannen op datingsites lief tegen ze zijn, aan het flirten zijn. Daar krijg je een ego boost van ''ik lig goed in de markt''

Maar dus niet de intentie hebben om daadwerkelijk te gaan afspreken
  zondag 2 oktober 2016 @ 17:27:01 #253
12888 Skull-splitter
pi_165711759
Hoewel ik me prima kan uitdrukken in geschrift en berichtjes, denk ik dat een date je gemiddeld een beter beeld van iemand geeft, of je hoogte van iemand krijgt en of het in het echt ook klikt.

Als ik na korte berichtenuitwisseling iemand leuk vind stel ik vaak snel voor iets samen te gaan doen, en dat hoeft echt niet meteen groots te zijn...
  zondag 2 oktober 2016 @ 17:35:25 #254
242666 BeamofLight
pi_165711926
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoewel ik me prima kan uitdrukken in geschrift en berichtjes, denk ik dat een date je gemiddeld een beter beeld van iemand geeft, of je hoogte van iemand krijgt en of het in het echt ook klikt.

Als ik na korte berichtenuitwisseling iemand leuk vind stel ik vaak snel voor iets samen te gaan doen, en dat hoeft echt niet meteen groots te zijn...
de piel?
  zondag 2 oktober 2016 @ 17:55:09 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165712267
Nu een man op tinder, die qua foto's er goed ziet. Maar, er staat bij "vind je innerlijk belangrijker dan uiterlijk" en hij is volgens mij snel van t afspreken.
. ik weet niet. Vertrouw t niet zo :')
pi_165712409
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Nu een man op tinder, die qua foto's er goed ziet. Maar, er staat bij "vind je innerlijk belangrijker dan uiterlijk" en hij is volgens mij snel van t afspreken.
Hoezo vertrouw je het niet? Zoveel mannen die innerlijk belangrijker vinden.
pi_165712459
quote:
Je denkt een creep te hebben gevonden?
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:13:52 #258
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165712564
quote:
Zonder een leuk karakter en iets te melden is een date toch ook geen kloot aan, lijkt me niet meer dan normaal dat innerlijk erg belangrijk is.
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:27:06 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165712843
Weet niet waar het hem in zit. I Just got thag feeling. Achja, zie het vanzelf wel. Maar mocht ik hier heel lang niet meer reageren. Dan weten jullie ervan! :+
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:03:20 #260
12888 Skull-splitter
pi_165714951
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de piel?
Welk?
pi_165718298
Als ik deze maand op mezelf woon wil ik weer meer gaan daten, dan kan ik alles doen wat ik wil dus voel me een stuk vrijer dan nu nog thuiswonend. Maar zolang ik nog geen zicht heb op een vast inkomen, heb ik alle euro's nodig voor de vaste lasten (dat gaat best hard merk ik nu al ;(). Ik spendeer dan liever drie euro per 3 flessen frisdrank ipv één drankje in de kroeg bij een eerste date... ook omdat ze vaak geen vervolg krijgen. Hoe staan jullie hierin? Ik wil me niet laten kennen door die paar euro, maar elke euro is er weer een en ik snap ook wel dat de meeste meiden niet staan te springen om de eerste date thuis door te brengen. Meestal ben ik een tientje kwijt en als het in de middag is twintig als we een pizza nemen ofzo. Maar dat gaat zonder inkomen dus best hard want dat tientje is de helft van mijn internetabbo en dat is nog maar één dame... :p Als vrouw krijg je vaak van alles betaald.. als man is mij dat nog nooit overkomen...
pi_165718416
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als ik deze maand op mezelf woon wil ik weer meer gaan daten, dan kan ik alles doen wat ik wil dus voel me een stuk vrijer dan nu nog thuiswonend. Maar zolang ik nog geen zicht heb op een vast inkomen, heb ik alle euro's nodig voor de vaste lasten (dat gaat best hard merk ik nu al ;(). Ik spendeer dan liever drie euro per 3 flessen frisdrank ipv één drankje in de kroeg bij een eerste date... ook omdat ze vaak geen vervolg krijgen. Hoe staan jullie hierin? Ik wil me niet laten kennen door die paar euro, maar elke euro is er weer een en ik snap ook wel dat de meeste meiden niet staan te springen om de eerste date thuis door te brengen. Meestal ben ik een tientje kwijt en als het in de middag is twintig als we een pizza nemen ofzo. Maar dat gaat zonder inkomen dus best hard want dat tientje is de helft van mijn internetabbo :p
Dit zal wel niet gewaardeerd gaan worden, maar soit.

Tof dat je op jezelf gaat wonen, maar het lijkt me duidelijk dat daten geen enkele prioriteit bij jou zou moeten hebben.

Het zou moeten zijn:

1. Op jezelf wonen (incl. alle rompslomp)
2. Een baan zoeken om je inkomsten op orde te hebben
3. Professionele hulp zoeken voor je social skills
4. Gelukkig worden met jezelf, vrienden maken & je werk goed uitvoeren
5. Met die nieuwe vrienden activiteiten ondernemen, eens op stap gaan samen
6. Een leuke meid leren kennen, IRL of op een datingsite

Al had:

3. Professionele hulp zoeken eigenlijk 1. moeten zijn en daarna pas op jezelf wonen en de rest, maar soit.

Hoe dan ook, jij geeft al aan dat je op elke euro moet gaan letten (hence, drie euro voor drie flessen frisdrank vind je nuttiger dan een drankje voor je date te betalen.)
Dat wil zeggen dat je financieel niet in staat bent om te daten.
En laat staan een vrouw te 'onderhouden'.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 21:50:05 ]
pi_165718452
We weten wel dat je een cheap ass bent D.
pi_165718493
quote:
4s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit zal wel niet gewaardeerd gaan worden, maar soit.

Tof dat je op jezelf gaat wonen, maar het lijkt me duidelijk dat daten geen enkele prioriteit bij jou zou moeten hebben.

Het zou moeten zijn:

1. Op jezelf wonen (incl. alle rompslomp)
2. Een baan zoeken om je inkomsten op orde te hebben
3. Professionele hulp zoeken voor je social skills
4. Gelukkig worden met jezelf, vrienden maken & je werk goed uitvoeren
5. Met die nieuwe vrienden activiteiten ondernemen, eens op stap gaan samen
6. Een leuke meid leren kennen, IRL of op een datingsite

Al had:

3. Professionele hulp zoeken eigenlijk 1. moeten zijn en daarna pas op jezelf wonen en de rest, maar soit.

Hoe dan ook, jij geeft al aan dat je op elke euro moet gaan letten (hence, drie euro voor drie flessen frisdrank vind je nuttiger dan een drankje voor je date te betalen.)
Dat wil zeggen dat je financieel niet in staat bent om te daten.
En laat staan een vrouw te 'onderhouden'.
Liever had ik gewoon uitzicht op elke maand 2000 euro op mijn rekening, maar voor nu nog nergens aangenomen. Daten wil ik omdat ik al jaaaaaaren alleen ben dus van uitstel komt anders afstel ben ik bang. Het is misschien niet slim, want elke euro kan ik inderdaad ook anders besteden, maar ik wil voorkomen straks in een zwart gat te vallen als ik daadwerkelijk 'alleen' woon in de winter. Ik solliciteer ook gewoon, dus met een inkomen durf ik nóg meer te daten als ik weet dat alle basisdingen gecovered zijn.
pi_165718505
De afegelopen dates hebben bij mij thuis een bak thee gehad en een lading koekjes heeft wel tot tweemaal toe tot harder seks geleid.

Special blend my freind +
pi_165718550
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:50 schreef Jaeger85 het volgende:
We weten wel dat je een cheap ass bent D.
Dat ben ik sowieso, bovendien de meeste dames die ik nu tegenkom hebben wél werk :P Maar ik zorg gewoon liever voor veel eten/drinken in huis, dan horecaprijzen te betalen (wat ik als single nooit doe). Bereid liever een lekkere maaltijd thuis met zijn tweeën dan voor dertig euro p.p. een dinertje te houden.
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 21:54:39 #267
447051 crew  Peejtur
pi_165718566
Niet. Serieus. Op. In. Gaan!
pi_165718570
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Liever had ik gewoon uitzicht op elke maand 2000 euro op mijn rekening, maar voor nu nog nergens aangenomen. Daten wil ik omdat ik al jaaaaaaren alleen ben dus van uitstel komt anders afstel ben ik bang. Het is misschien niet slim, want elke euro kan ik inderdaad ook anders besteden, maar ik wil voorkomen straks in een zwart gat te vallen als ik daadwerkelijk 'alleen' woon in de winter. Ik solliciteer ook gewoon, dus met een inkomen durf ik nóg meer te daten als ik weet dat alle basisdingen gecovered zijn.
Niemand hoeft een boom in jou weg te leggen zeg. Je legt zelf al een compleet bos er neer tering gast, nie normal...
pi_165718572
quote:

[..]

Ja, de reden dat je wilt daten weten we allemaal. De raden dat je wilt daten is dat je eenzaam bent en koste wat het kost een relatie wilt hebben. Maakt niet uit met wie, als je maar niet meer alleen bent en erbij hoort. Ik ben nu hard hoor, maar hier komt 't wel een beetje op neer.

Je gaat sowieso kei, maar dan ook keihard in een zwart gat vallen straks. Want je hebt vrijwel geen sociale contacten. Dat zwarte gat kan je voorkomen met werk & vrienden, en dan OOIT op een dag eens een vriendin,wanneer je daar klaar voor bent. Maar daar ben jij echt nog niet klaar voor.

Hoe zie jij het eigenlijk voor je als je een relatie zou krijgen dan Deezer? Je weet niets over hoe een relatie te onderhouden of de normen en waarden ervan. Het spijt me, maar ik weet eigenlijk zeker dat die 'relatie' dan binnen een week over is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 21:55:53 ]
pi_165718626
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:54 schreef Peejtur het volgende:
Niet. Serieus. Op. In. Gaan!
Het is wel een serieuze vraag hoor. Hopelijk snel niet meer nodig, maar niet ondenkbaar. Ik zou het liefst liefdevolle feestdagen willen :P
pi_165718636
Dat is voor mij wel een probleem gewoon vrienden maken lukt mij nooit. Duik er gelijk bovenop als een hyena wat de ander partij nooit erg vind dus het leid of naar seks of naar een relatie. Polyamorie ftw.
pi_165718655
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is wel een serieuze vraag hoor. Hopelijk snel niet meer nodig, maar niet ondenkbaar. Ik zou het liefst liefdevolle feestdagen willen :P
Koop een hond/goudvis/hamster.
pi_165718711
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, de reden dat je wilt daten weten we allemaal. De raden dat je wilt daten is dat je eenzaam bent en koste wat het kost een relatie wilt hebben. Maakt niet uit met wie, als je maar niet meer alleen bent en erbij hoort. Ik ben nu hard hoor, maar hier komt 't wel een beetje op neer.

Je gaat sowieso kei, maar dan ook keihard in een zwart gat vallen straks. Want je hebt vrijwel geen sociale contacten. Dat zwarte gat kan je voorkomen met werk & vrienden, en dan OOIT op een dag eens een vriendin,wanneer je daar klaar voor bent. Maar daar ben jij echt nog niet klaar voor.

Hoe zie jij het eigenlijk voor je als je een relatie zou krijgen dan Deezer? Je weet niets over hoe een relatie te onderhouden of de normen en waarden ervan. Het spijt me, maar ik weet eigenlijk zeker dat die 'relatie' dan binnen een week over is.
Niet iedereen hoor, als ik twijfel qua uiterlijk of type ga ik daar iig niet of niet zo snel op date mee, zeker als het straks noodzakelijk is op de kleintjes te letten :p Zo wanhopig ben ik niet dat ik elke dame wil aanklampen.

Dat is een goede vraag, want ik heb nog nooit een echte relatie gehad. Dus ook geen idee wat te verwachten. Gewoon veel samen zijn, leuke tijd hebben.. veilig gevoel, dat je de wereld samen aankunt enzo. En dat werkt natuurlijk lekker als je naar elkaar uitkijkt, weet waarvoor je leeft, werk hebt om niet claimerig te worden etc.
pi_165718768
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:58 schreef BIH het volgende:

[..]

Koop een hond/goudvis/hamster.
Mwah. Ik weet dat liefde juist gebeurd als je het niet verwacht... Hopelijk geen opmaat voor de rest van mijn buren, maar mijn directe zijn twee alleenstaande mannen op leeftijd dus ik moet sowieso nieuwe mensen ontmoeten :) Ik kan altijd weer een abo nemen op de sportschool, maar we weten allemaal dat dat geen flikker heeft uitgemaakt de afgelopen drie jaar.
pi_165718791
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor, als ik twijfel qua uiterlijk of type ga ik daar iig niet of niet zo snel op date mee, zeker als het straks noodzakelijk is op de kleintjes te letten :p Zo wanhopig ben ik niet dat ik elke dame wil aanklampen.

Dat is een goede vraag, want ik heb nog nooit een echte relatie gehad. Dus ook geen idee wat te verwachten. Gewoon veel samen zijn, leuke tijd hebben.. veilig gevoel, dat je de wereld samen aankunt enzo. En dat werkt natuurlijk lekker als je naar elkaar uitkijkt, weet waarvoor je leeft, werk hebt om niet claimerig te worden etc.
Je snapt m'n punt, het is ietwat gechargeerd.

Ja ik weet dat 't een goede vraag is en ik had je antwoord eigenlijk precies zo verwacht zoals je hem nu geeft.

Weet je wat het is, stel dat jij een relatie krijgt, dan ga jij echt wel heel erg claimerig worden. Dat kan niet missen, is geen rocketscience.
Waarom?

Omdat je verder geen sociaal leven hebt en je dus 100% afhankelijk bent van je vriendin, zodra je vrij bent van eventueel werk (als je dat dan hebt) heb je verder geen fuck te doen en verlang je dus dat je vriendin tijd met je doorbrengt, virtueel of fysiek. Als zij daar dan niet de tijd voor heeft leidt dat sowieso tot hommeles.

En laten we wel wezen, zolang je geen eigen leven hebt gaat een relatie nooit werken. Je wordt dan obsessief en claimerig, en dat is een eigenschap die eigenlijk geen enkele vrouw waardeert of volhoudt in een relatie.
pi_165718862
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Mwah. Ik weet dat liefde juist gebeurd als je het niet verwacht... Hopelijk geen opmaat voor de rest van mijn buren, maar mijn directe zijn twee alleenstaande mannen op leeftijd dus ik moet sowieso nieuwe mensen ontmoeten :) Ik kan altijd weer een abo nemen op de sportschool, maar we weten allemaal dat dat geen flikker heeft uitgemaakt de afgelopen drie jaar.
Honden zijn fijn om te hebben en zijn een ideaal maatje in het vinden van vrienden. Sportschhol dar ga je heen om te sporten.
pi_165718872
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Neem dat abo maar en wees dan ook zo mans om drie keer per week te gaan en full body te trainen (ga ik niet te diep op in, het is hier een datingtopic en geen BB-topic, die vind je in SPT.)

Trainen is goed voor je. Maak je weer stofjes mee aan waar je je beter door gaat voelen en als je fysiek wat sterker en breder wordt kan dat ook positief bijdragen aan je zelfverzekerdheid. En dat kan je wel gebruiken me dunkt.

Tevens kun je in de sportschool ook mooi wat contacten opdoen, zolang je het tactisch doet, want de meeste mensen komen om er te sporten en niet voor chitchat. Maar je kan iemand vragen je te spotten bij een oefening of zelf iemand helpen en zo wat contact maken. Overal is een beginnetje nodig.
pi_165718937
Charisma je hebt het of je hebt het niet. Een mooi lichaam is leuk maar dat brengt je maar zover. Je moet goed kunnen praten en versieren. En als handelaar weet ik wel hoe je honing op de lippen van een leuk ding kunt smeren. En gewoon tijdens de daad het licht uit pas in de ochtend hebben ze door wat er bovenop ze lag en dan zijn ze tam. Is niet zo moeilijk hoor, hoef je niet rijk/Knap/slim voor te zijn.
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:51:58 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165720097
quote:

[..]

Goh, kom je er nu achter dat de arbeidsmarkt toch iets lastiger is dan gedacht en er een overschot is aan 'jounalisten'? En 2000 euro elke maand op je rekening? Begin eerst maar eens met het minimumloon...EN verder? Tja, iets met prioriteiten...
pi_165720600
Had vandaag eigenlijk een date, maar de laatste 2 weken kwam ik er achter dat ik continue het voortouw moest nemen in beginnen van gesprekken. Van de week was ik dat beetje beu,
gevraagd, is de interesse weg? nee gewoon druk bla bla (natuurlijk maar dan echt nooit een momentje tijd hebben om even een app te sturen.) daarna afwachten gewacht of er misschien toch een reactie uit haar zelf kwam. NEE... ook vandaag op onze (date) dag niet.
is het raar dat ik nu een fuck you zoek het lekker uit gedachte heb? en haar ook echt niet meer uit mijzelf ga appen?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_165720742
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:09 schreef BIH het volgende:
Charisma je hebt het of je hebt het niet. Een mooi lichaam is leuk maar dat brengt je maar zover. Je moet goed kunnen praten en versieren. En als handelaar weet ik wel hoe je honing op de lippen van een leuk ding kunt smeren. En gewoon tijdens de daad het licht uit pas in de ochtend hebben ze door wat er bovenop ze lag en dan zijn ze tam. Is niet zo moeilijk hoor, hoef je niet rijk/Knap/slim voor te zijn.
pi_165720855
quote:
18s.gif Op zondag 2 oktober 2016 23:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Had vandaag eigenlijk een date, maar de laatste 2 weken kwam ik er achter dat ik continue het voortouw moest nemen in beginnen van gesprekken. Van de week was ik dat beetje beu,
gevraagd, is de interesse weg? nee gewoon druk bla bla (natuurlijk maar dan echt nooit een momentje tijd hebben om even een app te sturen.) daarna afwachten gewacht of er misschien toch een reactie uit haar zelf kwam. NEE... ook vandaag op onze (date) dag niet.
is het raar dat ik nu een fuck you zoek het lekker uit gedachte heb? en haar ook echt niet meer uit mijzelf ga appen?
Ze heeft wat beters gevonden...
pi_165720973
Wat kan ik zeggen ben net Lassie hartstikke schattig en likken boh dat kan ik goed likken. Just wtf maar goed. Likken.
  maandag 3 oktober 2016 @ 00:09:27 #284
12888 Skull-splitter
pi_165721515
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ga zorgen dat je op jezelf ook overleefd, de rest komt echt wel. Week je los van ouders, solliciteer (maar reken niet meteen op 2000 netto zou ik zeggen), spreek met vrienden af en verken gewoon. Daten is geen must he. En een relatie voor de feestdagen, tjah... daar moet je het niet om willen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 00:11:27 #285
12888 Skull-splitter
pi_165721530
quote:
das balen idd.
En als je wacht, komt er dan ook wat van haar uit?
pi_165722514
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:09 schreef BIH het volgende:
Charisma kun je aanleren, zie het boek The Charisma Myth. Hoewel het voor iemand met autisme waarschijnlijk te moeilijk is om die vaardigheden onder de knie te krijgen.
pi_165722526
quote:

[..]

2000 euro netto als startsalaris met jouw studie kun je wel vergeten. Je mag je handen al dichtknijpen als je dat bruto krijgt.
  maandag 3 oktober 2016 @ 07:28:18 #288
12888 Skull-splitter
pi_165722551
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Charisma kun je aanleren, zie het boek The Charisma Myth. Hoewel het voor iemand met autisme waarschijnlijk te moeilijk is om die vaardigheden onder de knie te krijgen.
Dat ligt aan compleet andere dingen dan enkel vaardigheid, bovendien ken ik autisten met prima charisma maar hebben ze vask het zelfvertrouwen van een vaatdoek.
pi_165723018
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

2000 euro netto als startsalaris met jouw studie kun je wel vergeten. Je mag je handen al dichtknijpen als je dat bruto krijgt.
Traineeships zitten rond de 1600, de rest eigenlijk allemaal rond de 2000 bruto. En met dat traineeship heb ik alle kosten gedekt, maar blijft er niet veel over ;(
pi_165723060
quote:
Lijkt me dat ze er niet zoveel zin meer in heeft maar de ballen... Eierstokken :')? Niet heeft om het zo letterlijk aan je te vertellen nu of later :@

Ik heb precies zoiets meegemaakt toen ik jonger was (nu 28 nogsteeds jong imo :') )

Ik zou dan idd denken fffffuuuu! En zoek het uit, is ze echt zo leuk dat ze die bullshit die ze je nu al geeft waard is :')?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_165723079
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 23:31 schreef BIH het volgende:
Wat kan ik zeggen ben net Lassie hartstikke schattig en likken boh dat kan ik goed likken. Just wtf maar goed. Likken.
Ik ben nieuw hier wat is deze :')?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_165723168
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Liefdevolle feestdagen is voor jou alleen mogelijk als je eeb vriendin hebt? Wat cheesy sorry :{ Als je zo gaat denken ben je wel een klein beetje wanhopig..

Ik dacht dat de feestdagen om samen te zijn met vrienden en familie ook of juist heel liefdevol kan zijn en het niet perse nodig is om met de feestdagen elleboogdiep in een chick te zitten die je hebt gehosseld speciaal voor de feestdagen zodat je je liefdevol kunt voelen bij wijze van dan.
  maandag 3 oktober 2016 @ 09:38:25 #293
47102 Elvi
miemkwien
pi_165723489
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Oh bedankt voor de tip! Lijkt me wel interessant; ik zoek m op :)
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:00:21 #294
12888 Skull-splitter
pi_165723746
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Iets minder op de man mag he.

Maar startsalaris ligt netto vaak rond de 1200. Kom je ook een eind mee overigens.
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:18:16 #295
141482 Q.
JurassiQ
pi_165723951
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Traineeships zitten rond de 1600, de rest eigenlijk allemaal rond de 2000 bruto. En met dat traineeship heb ik alle kosten gedekt, maar blijft er niet veel over ;(
Startsalaris is laag, pas over een paar jaar ga je wat geld overhouden. Wen maar aan het idee. Als je begint met werken heb je eerder minder te besteden dan met je studie dan meer.
For great justice!
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:19:53 #296
438527 MissButterflyy
pi_165723974
quote:
Zoek het lekker uit omdat ze je niet Appt? Jullie zien elkaar toch dezelfde dag?

Niet iedereen heeft dezelfde behoefte aan appen. Wil je daar verder nu echt alles van af laten hangen?
  maandag 3 oktober 2016 @ 10:30:37 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165724149
Kan het weer over daten gaan, godsamme D., kap eens met dat offtopic geneuzel }:|.
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:24:43 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165725060
Aah tinderman is een masseur en zoekt nog oefenpersonen :')
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:28:19 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165725118
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Aah tinderman is een masseur en zoekt nog oefenpersonen :')
Goh, toevallig :P.
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:36:05 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165725265
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:28 schreef Samzz het volgende:

Goh, toevallig :P.
Hij had nog wel als toevoeging "als we elkaar een beetje kennen"

pi_165725415
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij had nog wel als toevoeging "als we elkaar een beetje kennen"

En dat is al zo in zijn ogen na een half uur?
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')