Bijzondere constructie? Ze plukken jouw host-IP adres uit een mailheader en gebruiken die voor geo-verificatie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:15 schreef Poepz0r het volgende:
Postcode invullen bij SDC.com is wel kut natuurlijk. Is daar omheen te werken? Valse postcode pakt hij niet (komt niet overeen met ip emailadres)

quote:
Ehhm..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stel ja maar geen zin in dat er dalijk louche figuren aan de deur staan. Beetje vreemd dat postcode verplicht is en je geen valse op kunt geven.

Wij stonden op SDC en werden een beetje moe van de hele dag blote konten kijken. Natuurlijk snappen we waar het om gaat, maar om daar herkenbaar tussen te gaan staan (zeker met het beroep van mijn vrouw) is echt geen optie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Magic_City het volgende:
[..]Verkeerde woordkeuze
[..]
Ehhm..Postcode is niet zichtbaar op je profiel. Voor zover ik weet staat er alleen een locatie op je profiel en deze kun je (jammer genoeg) vals invullen. Het is bij SDC de truc om de mannen die zich als stel voordoen te scheiden van de echte stellen. Ze zouden bij SDC moeten overgaan op een registratiesysteem met herkenbare foto's. De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.

Is dat niet dezelfde valkuil waar parenclubs ook in vallen? Single mannen toelaten maar ze de hoofdprijs laten betalen, maar dat de mannen daardoor meer verwachten want ze hebben er flink geld voor neergelegd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Magic_City het volgende:
[..]
De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.

Klopt, je kunt je lokatie zelf invullen, los van de postcode die je bij registratie hebt gebruikt. Door validaties kun je veel fakers en echte stellen uit elkaar houden, maar een 100% zekerheid geeft het niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Magic_City het volgende:
[..]Verkeerde woordkeuze
[..]
Ehhm..Postcode is niet zichtbaar op je profiel. Voor zover ik weet staat er alleen een locatie op je profiel en deze kun je (jammer genoeg) vals invullen. Het is bij SDC de truc om de mannen die zich als stel voordoen te scheiden van de echte stellen. Ze zouden bij SDC moeten overgaan op een registratiesysteem met herkenbare foto's. De beperking (zonder betaling maar deels toegang tot content) helpt niet echt.

Validatie is de grootste farce ooit. We ontvingen een validatie van een Amerikaans koppel. Nog nooit gezien of gesproken. Na de validatie kregen we een email of we hen ook wilde valideren. Yeah right!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:10 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Klopt, je kunt je lokatie zelf invullen, los van de postcode die je bij registratie hebt gebruikt. Door validaties kun je veel fakers en echte stellen uit elkaar houden, maar een 100% zekerheid geeft het niet.

Fijn; het voelde dus goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Koettie het volgende:
Vorige week leuke date gehad, eerste leuke date in maanden en maanden. Gebleven bij zoenen maar ga binnenkort eens langs.

Nee sorry. Prive feestjes met 2 of 3 deelnemers hebben de voorkeur, zonder camera's in de buurt..quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:28 schreef clixplicity het volgende:
Mensen hier die wel eens de feestjes van BackToBasic in Bananas in Den Haag bezoeken?

Kleiner gezelschap heeft ook mijn voorkeur. En de camera blijft meestal thuis, ook afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:00 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Nee sorry. Prive feestjes met 2 of 3 deelnemers hebben de voorkeur, zonder camera's in de buurt..

mja ik ben zelf bi en heb er wel met gematigd succes kunnen scoren. Overigens ook frappant dat er een aantal bekenden uit de buurt op staan (met dergelijke fotoś dat ik ze kan herkennen). Aan de andere kant; het is 2017, we leven niet meer in het sex voor de buch tijdperkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erop wil gaan, maar sdc is oorspronkelijk bedoeld als swingerssite, dus voor stellen..helaas wordt het nu overspoeld door single mannen die denken daar easy te kunnen scoren.

quote:Op zondag 16 juli 2017 00:34 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar dat kan niet.

Tof; veel plezier. Waar Zwinderen al niet goed voor isquote:Op zondag 16 juli 2017 07:37 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Wij gaan naar Eroroma in Zwinderen en het gaat volgende week al gebeuren. Super spannend. Nog een weekje werken, hoop dat ik daar de aandacht bij kan houden ;-)
Laat zeker weten hoe het was.

Zo herkenbaar! Vooraf en zeker ná ons eerste bezoek jaren geleden... een onstopbare grijns die dagen heeft aangehouden....quote:Op zondag 16 juli 2017 00:34 schreef WijsamenDrenthe het volgende:
Hier al jaren actief op het forum maar voor dit soort berichten toch maar even een nieuw account aangemaakt.
Wij zijn al jaren bij elkaar en twee jaar geleden de stap in het diepe genomen. We zijn gaan daten. Echt super leuk en super geil. Na een paar geslaagde en een paar niet geslaagde dates helaas door omstandigheden even gestopt met daten.
We hebben nu sinds kort de draad weer opgepakt en gaan nu zeer binnenkort voor het eerst naar een parenclub. We hebben er erg veel zin in maar zijn ook super zenuwachtig.
We zijn niet echt van die die hard uitgaanstypes. Gelukkig wel date ervaring dus dat is niet nieuw voor ons maar in deze setting wel.
En dan begint het, wat moeten we aan, hoe zal het gaan. Zijn we niet te dik, zijn we leuk genoeg, zijn we niet te oud of juist te jong. Zal het zo worden als we hopen. Tja angst voor het onbekende zal het zijn. Maakt niet uit, de datum is geprikt, we gaan..
Alleen het idee al worden we super geil van.
Tja moest het even van me afschrijven. Ik kan het met niemand delen behalve met mijn partner. Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar dat kan niet.
Dus deel het hier maar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |