SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je ouders zijn zeker tussen de 50 en 60 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jou moeder is ongeveer net zo oud als mijn oma"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Bijna goed, mijn pa gaat al richting de 70 en mijn ma is 60. Heb oude ouders.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En je ouders zijn zeker tussen de 50 en 60 jaar.![]()
Ga je gang, ik heb alvast het geluid uitgedaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb heulemaal geen oma meer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook geen beppe, mijn beppe hield 20+ jaren dementie uiteindelijk niet meer vol en is vorig jaar overleden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik al sinds 35+ jaar geen vader meer.....quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Recalcitrant heurquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik moet of er hoort helemaal niets, dat bepaal ik lekker zelf.![]()
Die stamp ik graag nog even aan, die van mij dan he? Niet die van jouquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik al sinds 35+ jaar geen vader meer.....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet echt, maar ga wel altijd gewoon mijn eigen gang, zal me worst wezen wat anderen vinden.quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
oudje dat spel.quote:
Nou wil ik die weer eens spelen, denk alleen niet dat die het nog doet, 5 computers laterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die van mij was een goede kerel, veel te jong overleden, hij heeft zich letterlijk kapot gewerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Die stamp ik graag nog even aan, die van mij dan he? Niet die van jou
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Als je nog een windows 7 bak hebt staan is het geen probleem. 8 of 10 weet ik niet of wil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
oudje dat spel.
Nou wil ik die weer eens spelen, denk alleen niet dat die het nog doet, 5 computers later![]()
Ik heb nog ergens een Vista bak staan, loopt nog prima.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je nog een windows 7 bak hebt staan is het geen probleem. 8 of 10 weet ik niet of wil."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Vistaquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een Vista bak staan, loopt nog prima.krijg er nog rillingen van als ik er aan terug denk
![]()
Ja kan wel, moet je laten draaien onder een eerdere windows versie. Is een optie in Windows tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je nog een windows 7 bak hebt staan is het geen probleem. 8 of 10 weet ik niet of wil.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog meer dingen die mensen deden in RCT
https://www.buzzfeed.com/(...)omw2pmYWA#.tsJBmVPkvTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is meer omdat ik het nog niet geprobeerd hebquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kan wel, moet je laten draaien onder een eerdere windows versie. Is een optie in Windows tegenwoordig.. PC is win7 en daar game ik op.
![]()
Mijn computers crashen omstebeurten. Dus oude bak werkt niet meer, net deze zomer hield die ermee op.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je nog een windows 7 bak hebt staan is het geen probleem. 8 of 10 weet ik niet of wil.
ipv vakantie werd het een nieuwe computer en beeldscherm, beeldscherm is overigens wel erg tof, en groot!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Valt reuze mee, ding heeft ruim 6 jaar probleemloos gelopen en dat doet ie nog, maar ding is gewoon niet krachtig genoeg voor 2016.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vistakrijg er nog rillingen van als ik er aan terug denk
Heb ze allemaal gehad, van Windows 3,11 tot en met Windows 10."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: