Vrijspraak/OVAR (afhankelijk van de delictsomschrijving)quote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden de fok rechtenstudenten hier van?
Ligt Uranus in de randstad dan?quote:
die steek je zo in je zak paxquote:
1 kipnugget menu, zonder saus.quote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden de fok rechtenstudenten hier van?
Deze laat ik over aan Tag.quote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die steek je zo in je zak pax
Veel slechter kan het toch niet voor hem aflopenquote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mitch had dit in Rusland moeten proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft nog steeds geen vrijbrief om iemand medische zorg te weigeren natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat mensen begrijpen dat wanneer je aangehouden wordt, je maar beter mee kan werken, op dat moment.
Alleen mensen die Hellegiaanse spooks in Stirner's Der Einzige und sein Eigentum in de context van Kant kunnen zetten mogen nog agent worden.quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef Abed het volgende:
Als mbo'ers geen agent konden worden was dit niet gebeurd.
Ik heb respect van onze toekomstig FOK!-moderatorquote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die steek je zo in je zak pax
quote:Op maandag 19 september 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb respect van onze toekomstig FOK!-moderator
Ja maar toch niet zo bruut als de maanlander.quote:Op maandag 19 september 2016 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Soyuz genot![]()
Meest betrouwbare ruimtevaartuig dat er bestaat.
Er is een koude oorlog van Noord Korea vs Japan aanstaande.quote:
Nee dat is de Millennium Falconquote:Op maandag 19 september 2016 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Soyuz genot![]()
meh, dat ding is vaker neergestort van apollo 13quote:Op maandag 19 september 2016 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Soyuz genot![]()
En bedankt, nu zit er cola op mijn schermquote:
Hup Japan.quote:Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is een koude oorlog van Noord Korea vs Japan aanstaande.
Gogo Grote leiderquote:Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is een koude oorlog van Noord Korea vs Japan aanstaande.
What da fuck is dat?quote:Op maandag 19 september 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Komarov is wel krokant ja.
[ afbeelding ]
Krokodelquote:
50 jaar, twee ongelukken en veel meer lanceringen dan de space shuttle en all het Amerikaanse spul bij elkaar.quote:Op maandag 19 september 2016 23:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meh, dat ding is vaker neergestort van apollo 13
Die weet dat hij over 10 jaar dood is, dus nu gaat hij liever te dik in zijn kist, dan een sausje gemist.quote:Op maandag 19 september 2016 23:41 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Kuipers toen wat fitter was dan nu?
Beste onderkin wel.
Moeten ze eerst wat kraters er in slaan.quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met de volgende "maanlanding" foppen ze ons met een fake landing op zijn bats.
altijd fantastischquote:
Strakke poes, harde tiet.quote:
quote:
Gepikt van de Soviet Unie.quote:
Moderne Koreaanse muziek is toch beterquote:
Als ze toch eens mee mochten doen met het song festival.quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moderne Koreaanse muziek is toch beter
als australie mee mag doen, mag de beste Korea ook meedoenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ze toch eens mee mochten doen met het song festival.
Ze heeft echt een kut stem.quote:
Pauwquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik twijfel tussen Pauw of wachten op de samenvatting Capelle - Groningen
Ik vind heel die paralympische zooi niks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze heeft echt een kut stem.
Humberto Tanquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
En puntige knieën.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze heeft echt een kut stem.
Wow, jij hebt er kijk opquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Walgelijk mannetje die Henk Krol.
Ga weg met je propaganda.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef superniger het volgende:
Dijsselbloem nu bij Humberto Tan.
Zesquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoeveel Milfs tellen jullie aan tafel?
0ne_of_the_few heeft pas een mooie stem, echt zo'n Amerikaanse zwerver die commercials inspreekt.quote:
Nou nou, laten we haar niet meteen bij de knieën afzagenquote:
Trio met Marlou en Kim Feenstra.quote:
Wat meer respect voor je toekomstige fokmod.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:10 schreef marcodej het volgende:
Marlou lijkt me vervelend om een relatie mee te hebben.
jij doet alles met een hartslagquote:
Vergeet Britt Dekker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Trio met Marlou en Kim Feenstra.
Stemgenot.
Maar Brit Dekker zou ik niet geven.quote:
Nooit eens lekker op stap.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:10 schreef marcodej het volgende:
Marlou lijkt me vervelend om een relatie mee te hebben.
haar peert daarintegen zou je wel doenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar Brit Dekker zou ik niet geven.
Ik loop er wel warm voor.quote:
Ik denk dat de relatie slecht zou lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik loop er wel warm voor.
nee, maar wel een groot applausquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
Heeft de paralympische ploeg eigenlijk een staande ovatie gekregen?
Je kunt haar niet aan de ketting leggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik loop er wel warm voor.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zou ik bijzonder fijn vinden.
publiek had wel armen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, maar wel een groot applaus
Ze zou wel de kantjes er vanaf lopen in het huishouden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de relatie slecht zou lopen.
Ze heeft geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze zou wel de kantjes er vanaf lopen in het huishouden.
Die zag tenminste wel wat er gebeurdequote:
maar zet wel haar beste beentje voorquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lekker samen deze film kijken:quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Blade Runner.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker samen deze film kijken:
[ afbeelding ]
Ze kan dan wel niet goed op eigen benen staan maar wel goed met de benen wijd gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze heeft geen poot om op te staan.
Mehquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker samen deze film kijken:
[ afbeelding ]
#fylaxformodquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat meer respect voor je toekomstige fokmod.
Hij had gewild dat Erdogan de troonrede voorlas.quote:
Man man manquote:Miljoenennota – Prinses Amalia begint met startsalaris van 1,5 miljoen euro
Koning Willem Alexander gaat er 142.000 euro op vooruit - Ook meer belastinggeld voor Máxima en Beatrix
Je kunt ook Shownieuws kijken op 6, vrije keuze voor iedereen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:21 schreef Abed het volgende:
Er hangt weer ergens een bordje verboden te lachen.
Dat overbodige oeverloze semi serieuze gezwets na de klok van 11.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Turkse overbuurvrouw had vandaag een Turkse vlag uit haar slaapkamerraam hangen.
quasi intellectueel gespot.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je kunt ook Shownieuws kijken op 6, vrije keuze voor iedereen.
Over een paar jaar ben ik weg, dan zijn die kindjes 12-15 jaar geworden.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben ik weg, dan zijn die kindjes 12-15 jaar geworden.
Omgeving Apeldoorn vind ik wel mooi.quote:
Ik vind Jessica ook wel lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
Jessica had haar leuke dochter moeten meenemen.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:26 schreef Fylax het volgende:
Asscher ziet wel iets in bijzonder onderwijs
Alleen 's avonds. In de ochtend hoef ik haar niet te zien.quote:
Probeerde hij haar het bed in te lullen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Pauw vertelde net nog bij Sophie over zijn penis.
De Pauw doet alleen aan bed sport.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Pauw snapt werkelijk niets van sport, jammer weer
Van Rhijn werd geboren zonder kuitbenen en met vervormde voeten. Volgens de doktoren zou ze nimmer kunnen lopen. Toen ze vijf was werd de rechter en toen ze elf was de linkervoet geamputeerd.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:42 schreef luxerobots het volgende:
De 200 meter lopen in een rolstoel. Dan moet je wel een sterke rug en armen hebben om zo'n rolstoel te dragen.
Zanardi is mijn spirit animal.quote:
Ik proef bij jou een zekere frustratie jegens het koningshuisquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om ook dit programma op te doeken. Kan Koning Willem meer kjeld krijgen.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
Fijn dat ze alle kutitems aan het eind behandelen
Dan kan ik mooi naar bed
Die in het blauw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke gaat Pauw nemen na de uitzending?
Je hebt een beetje afleiding nodig als je bent getrouwd met Leon de Winter.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:51 schreef danos het volgende:
Pff die Durlacher blijft ook maar hangen in de holocaust...
Ze heeft wel een interessante dochter.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je hebt een beetje afleiding nodig als je bent getrouwd met Leon de Winter.
Jij bent de verloren zoon van Hitler?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Zonder Hitler was ik nooit geboren.
Eén van de Boys from Brazil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bent de verloren zoon van Hitler?
Zonder drank was ik nooit geboren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Zonder Hitler was ik nooit geboren.
Wel met een aidsnaam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze heeft wel een interessante dochter.
Ik ook al een tijdje niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb al een week geen Pauw gekeken, niet goed teruggekomen van de vakantie
Buma Award?quote:Op woensdag 21 september 2016 13:40 schreef Zipportal het volgende:
De gouden medaille van Daniël Abraham Gebru
André Hazes Jr. wint vier Buma Awards
Flopshow tot nu toe.
Dreetje Hazesquote:Op woensdag 21 september 2016 13:40 schreef Zipportal het volgende:
De gouden medaille van Daniël Abraham Gebru
André Hazes Jr. wint vier Buma Awards
Flopshow tot nu toe.
Dickie is altijd wel leuk imoquote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat ze direct beginnen met de APB. Man man man, wat een kutitems verder.
Rustigquote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat ze direct beginnen met de APB. Man man man, wat een kutitems verder.
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dré!
"Leef... alsof het je laatste dag is, Leef! Alsof de morgen niet besta-a-ahaat"![]()
Dus jij wil terug naar de tijd dat ik er nog niet wasquote:
Toen had de uitspraak "dat geef ik je op een briefje" nog waarde.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Toen schreven ze gewoon briefjes en lieten ze de bodes rennen.
Mooie tijden.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Toen schreven ze poep nog met de lange oe.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |