Dadelijk ga je me nog condoleren.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is nu een lapje voor het bloeden en in de toekomst komt er wel wat weer anders, maar huilen zal ze vermoedelijk wel doen ja..
Ik wens jullie sterkte!
Of het werkt of niet, dat is aan jou.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:23 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Maw je denkt dat ik niet wil dat dit terug gaat werken?
Dat zie je verkeerd. Ik kan er vandaag mee kappen als ik dat wil.
Ik denk wel dat het moeilijk zal zijn bij momenten, mede door mijn gebrekkige emotionele intelligentie en autistische neigingen.
Maar ik wil het wel proberen
De emoties zijn echt, maar ze kunnen verdwijnen.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef Allures het volgende:
Dus je probeert nu de emoties die je wel degelijk voelde af te doen als niet echt omdat je ze nu voelde en niet eerder?
Ik vind jou hierin echt heel raar, een van de redenen dat ik denk dat je hulp nodig hebt
Je lijkt alle emoties steeds uit te schakelen en dan ontploffen ze eens in de zoveel tijd
Zoals je houding tegen alle mensen die volgens jou jaloers op je zijn
Je creëert en nepwereld voor jezelf
Ik vind het echt heel raar dat je hier een vergelijking in ziet en weet ook niet zo goed hoe over dit onderwerp met je te praten omdat ik je een robot vindquote:Op donderdag 22 september 2016 19:26 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
De emoties zijn echt, maar ze kunnen verdwijnen.
Een voorbeeld. Haar Engels is niet perfect maar we communiceren zo om het te verbeteren.
Toen we eergisteren discussie hadden omdat ze berichten negeerde, zei ze "You are so disgusting"
Wat ik uiteraard heel beledigend vond en me diep kwetste. Gisteren hebben we gepraat en bleek dat zij denkt dat disgusting van het woord "to discuss" komt. Ze wilde dus aangeven dat ik een (boze) discussie aanging en niet beweren dat ik er walgelijk uitzie.
Uiteindelijk voel ik die emotie dus niet meer, omdat ze iets anders bedoelde. Dus niet dat mijn emoties ad random komen en gaan zoals je stelt.
Net zoals andere gedragingen van haar (het niet openlijk tonen van emoties) niet betekenen dat ze niet om me geeft. Dus ben ik daar niet meer triest over.
Ik vind dit heel normale logica en waar je idee over "raar" en "een nepwereld" vandaan komt vind ik irrationeel
Ik weet niet wat je bedoelt met een kerel die ik zou willen slaan in een hostel. Moet zelf eens terug kijken. Ik herinner me wel iemand die 4 jaar geleden anderen achter de rug zwart maakte zodat hij zelf vrouwen tegen persoon x kon opzetten.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel raar dat je hier een vergelijking in ziet en weet ook niet zo goed hoe over dit onderwerp met je te praten omdat ik je een robot vind
Je bent een jaloers persoon. Je reactie op die andere mannen geeft dat aan, situaties die je vertelde in andere topics (en nee ik ga niet al je kloons opzoeken om de voorbeelden te vinden. Ik herinner me iets in een hostel met een kerel die veel seks kreeg en volgens jou ook achter jouw date aan zat en dat je hem wilde slaan of zoiets?). Het is een patroon
Ja het specifieke gevoel van jaloezie kan worden weg genomen als blijkt dat het op een misverstand berust maar dat het steeds terug komt bij je is een patroon
En dat laatste concludeer ik op basis van je lange lange en euhm verontrustende post geschiedenis
Nu hang je je eigen waarde er aan. Ik vind helemaal niet dat jaloezie per definitie slecht is. Wel als het een patroon is dat je in de weg zit en je het niet kunt relativeren (en nee dat is niet het zelfde als wegpoetsen)quote:Op donderdag 22 september 2016 20:03 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een kerel die ik zou willen slaan in een hostel. Moet zelf eens terug kijken. Ik herinner me wel iemand die 4 jaar geleden anderen achter de rug zwart maakte zodat hij zelf vrouwen tegen persoon x kon opzetten.
Mij best dat je me een robot vindt, maar wel een met emotie.
Ik vind het altijd zo hypocriet als mensen op een forum iemand betichten van jaloezie en onzekerheid terwijl het zeer menselijke emoties zijn. Alsof niemand hier daar vatbaar voor is en niemand patronen heeft.
Alsof het raar is dat iemand op een moeilijk moment in een relatie in een totaal andere cultuur, onzeker kan worden over een groep kerels die je vriendin willen neuken.
Is het al uit? Kom je weer terug naar NL?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:03 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een kerel die ik zou willen slaan in een hostel. Moet zelf eens terug kijken. Ik herinner me wel iemand die 4 jaar geleden anderen achter de rug zwart maakte zodat hij zelf vrouwen tegen persoon x kon opzetten.
Mij best dat je me een robot vindt, maar wel een met emotie.
Ik vind het altijd zo hypocriet als mensen op een forum iemand betichten van jaloezie en onzekerheid terwijl het zeer menselijke emoties zijn. Alsof niemand hier daar vatbaar voor is en niemand patronen heeft.
Alsof het raar is dat iemand op een moeilijk moment in een relatie in een totaal andere cultuur, onzeker kan worden over een groep kerels die je vriendin willen neuken.
Nee hoor, we gaan trouwen en ik heb een kind verwekt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is het al uit? Kom je weer terug naar NL?
Je kan wel huilie doen, maar daar schiet je geen reet mee op.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:16 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan trouwen en ik heb een kind verwekt.
Jij, Scary_Mary en Allures zijn uitgenodigd op het huwelijksfeest als dank voor je constructieve feedback
Met alle moeilijke momenten die nog zullen komen, gaan we deze 3 ervaren topcoaches nog hard nodig hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |