abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165435191
Dit is no_pain_no_gain

Omdat ik in het buitenland ben kan ik het wachtwoord van mijn eigen FOK account niet meer opzoeken via hotmail.

Lang geleden opende ik eens een topic omdat ik me afvroeg of mijn vriendin (toen net samen) van twee walletjes eet. Ze woont in Latijns Amerika en ik ben daar maar de helft van het jaar. Ik vroeg me dat af omdat ik merk dat heel veel kerels bij haar proberen. Ze is aantrekkelijk en Latinos staan bekend als players. Er werd zelfs geplayed op haar facebookprofiel.

Inmiddels ken ik haar beter en vertrouw ik haar voor 100%. Ze is niet geinteresseerd in de doorsnee Latino playboy die zijn vriendin bedriegt. Haar moeder is ook erg religieus en zo´n kerels komen het huis niet in. Ik ben de eerste

Ik ben nu voor de tweede keer op het continent en moet wennen aan de cultuur hier.
Ik weet dat mensen elkaar hier hartelijk begroeten, maar mannelijke vrienden van haar zijn zodanig hartelijk dat ik er achterdochtig van werd. Dat geknuffel en gezoen is hier intenser dan in Nederland.

Toen ik op een avond wat te veel gedronken had, heb ik haar erover aangesproken.
Ze zei dat al haar mannelijke beste vrienden (5) ooit geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze ze alle 5 heeft afgewezen en dat het bij vriendschap blijft.
Mijn voorgevoel over dat intense geknuffel was dus juist.

Toen ik de eerste keer het land moest verlaten (visum vervallen) hebben een paar jaloerse vrouwen beweerd dat onze relatie voorbij was.
Mijn vriendin zei dat er toen onmiddellijk ´vrienden´ geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze er niet op in is gegaan.

Ik vertrouw haar voor 100%, maar ik kan moeilijk wennen aan het idee dat alle kerels waar we mee uitgaan met haar naar bed willen. Deel van de cultuur hier

1 van de 5 kon niet accepteren dat ik met haar samen ben, en heeft definitief de groep verlaten. Met de andere 4 kan ik goed plezier maken, maar ik vertrouw ze niet. Zodra ik het continent verlaat proberen ze met haar.

Hoe zouden jullie hier op reageren?
Ik vertrouw haar, maar die kerels niet. We gaan wekelijks uit, maar ik kan moeilijk echt vrienden worden met kerels die ik niet kan vertrouwen.
pi_165435278
Gewoon niet op reageren, het enige wat van belang is of je haar vertrouwd.

En zeker als dat "normaal" is in die cultuur lijkt het me voor jou handig als je het gewoon accepteert, ermee leert leven en het vooral niet te zwaar opneemt. Dat je van haar trouw verwacht is niets mis mee, dat mag je gewoon verwachten. Maar zolang je haar vertrouwd is er dus niets aan de hand.
Ga gewoon normaal met die kerels om, zorg dat je goed bent voor je vriendin en dat je ze allemaal het nakijken geeft daarmee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165435306
Het is wachten totdat betere schoenen langs komen voor haar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165435446
Een (mooie) vrouw die goede mannelijke vrienden heeft... Een illussie :')
Kssstt niet zo kittig!
  maandag 19 september 2016 @ 20:20:34 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165435700
Ik denk eerlijk gezegd dat je vriendin dagelijks/wekelijks/maandelijks een hete Giovanni, Juan, en/of Miguel over de vloer krijgt...
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_165435821
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
pi_165435965
Hoort nou eenmaal bij een knappe vriend(in) hebben.

Haar vertrouwen en genoeg zelfvertrouwen hebben is de enige optie.
pi_165436015
Dubbel
pi_165436329
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
pi_165436371
tl;dr Lieve Fok!, Ik vertrouw haar voor 100%. Maar ik vertrouw haar totaal niet. Hoe hiermee om te gaan? Oké bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 20:41:13 ]
pi_165436418
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:24 schreef Allures het volgende:
Dit topic hebben we toch al eens gehad?
Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.

Dit gaat echt over de groep waar we wekelijks mee uitgaan.
Zijn echt leuke kerels, ik heb er een hoop lol mee. Maar in dat opzicht vertrouw ik ze niet.
1 ervan had 2 jaar een relatie, en zoent een week nadat het uit is met een andere vrouw in de groep. Stel je eens voor dat jouw vriendin het uit maakt en dat vervolgens jouw ´vriend´ haar probeert te verleiden. Ik denk dat er in heel Nederland een vechtpartij zou uitbreken.

Ik probeer er mee om te gaan en vroeg aan 1 van die kerels om vandaag overdag samen weg te gaan om een soort vriendschapsband te maken. Hij stemt telkens in als mijn vriendin erbij is (hij is zogenaamd haar beste vriend) maar uiteindelijk blaast hij het steeds af.
Nu 4 keer na elkaar
pi_165436453
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef Stratotanker het volgende:
tl;dr Lieve Fok!, Ik vertrouw haar voor 100%. Maar ik vertrouw haar totaal niet. Hoe hiermee om te gaan? Oké bedankt.
Haar vrienden vertrouw ik niet.

Ga jij wekelijks bier drinken met mensen die proberen om jouw vriendin te neuken?
Vrienden maken met mensen die hun slag proberen te slaan zodra je het land uit bent?

Al is dat zonder succes, het gaat me om het idee
pi_165436498
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ga jij wekelijks bier drinken met mensen die proberen om jouw vriendin te neuken?
Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...
pi_165436578
Ze is wel erg naïef als ze echt denkt dat dat met die andere gasten een "vriendschap" is, maar ik denk wel dat je haar echt volledig moet vertrouwen anders gewoon breken met haar.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165436646
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je haar vertrouwt, vertrouw je ook dat ze op de juiste manier reageert. Ongeacht de situatie. Dan maakt simpelgezegd niet uit wat die vrienden allemaal doen...
Er is zo´n songtext van the spice girls

If you wanna be my lover, you gotta go with my friends

Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.

Is dat kortzichtig van me?
pi_165436702
En hier kan je verder weinig - niets - aan doen.

Het is aan je vriendin om het gedrag van die gasten wel of niet te accepteren. Als zij het prima vindt, kun je er verder niets aan doen dan haar volledig te vertrouwen. Dat houdt in dat je wéét dat ze zich altijd zal gedragen, en hoef je je geen zorgen te maken.

Maar zo werkt het natuurlijk niet. :P. Weet ze hoe je hierover denkt en dat je het eigenlijk helemaal niet fijn vindt hoe haar omgang met die gasten is?
pi_165436809
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:48 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik zou er graag ook mijn vrienden van willen maken. Het zijn doorgaans allemaal topkerels.
Maar dat ze het bij haar proberen, maakt voor mij dat we nooit echt vrienden kunnen zijn.

Nee hoor, wat mij betreft niet. Dit is geheel persoonlijk, sommige mannen zullen het prima vinden, anderen niet.

Het ligt er ook aan hoe 'compatibel' en 'eensgezind' je bent. Maar ja, verschilt per relatie, cultuur, normen en waarden, noem het maar op...
pi_165436889
quote:

[..]

:') :') :') :')
pi_165436894
Die kerels worden pas een bedreiging als je vriendin ze een bedreiging maakt.
Zolang zij niet toehapt hoef je je geen zorgen te maken.
Life is a highway...let's ride it!
pi_165436917
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
Met "ik vertrouw haar, maar die kerels niet" spreek je jezelf tegen, hopelijk besef je dat.
mwuah.
pi_165436934
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mwuah.
Mwuah?
pi_165437038
quote:

[..]

je snapt in ieder geval de tekst niet
pi_165437088
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:41 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Eerder zag ik van die player achtige berichten op haar facebook profiel verschijnen toen ik in het buitenland was. Kerels die haar OVERAL in taggen, of die van die aanbidder - achtige verklaringen posten en zelfs God erbij betrekken. Telkens zonder reactie. Nu ik hier ben druipen ze af, maar over 2 maanden moet ik weer tijdelijk naar eigen land.

Dit gaat echt over de groep waar we wekelijks mee uitgaan.
Zijn echt leuke kerels, ik heb er een hoop lol mee. Maar in dat opzicht vertrouw ik ze niet.
1 ervan had 2 jaar een relatie, en zoent een week nadat het uit is met een andere vrouw in de groep. Stel je eens voor dat jouw vriendin het uit maakt en dat vervolgens jouw ´vriend´ haar probeert te verleiden. Ik denk dat er in heel Nederland een vechtpartij zou uitbreken.

Ik probeer er mee om te gaan en vroeg aan 1 van die kerels om vandaag overdag samen weg te gaan om een soort vriendschapsband te maken. Hij stemt telkens in als mijn vriendin erbij is (hij is zogenaamd haar beste vriend) maar uiteindelijk blaast hij het steeds af.
Nu 4 keer na elkaar
wat maakt dit uit in relatie tot mijn post :')
Je opent steeds het zelfde topic. Dat gaat tot niks nieuws leiden
  maandag 19 september 2016 @ 21:02:07 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165437118
quote:
Dit. Tenzij je bang bent dat ze haar iets aandoen of zo, maar dat lijkt me niet. :{

Zolang je vriendin gewoon haar grenzen aangeeft is er toch niets aan de hand? Ook al snap ik dat het voor jou erg ongemakkelijk voelt. Het zal waarschijnlijk ook een cultuurverschil zijn. Misschien hebben ze weinig respect voor je en nemen ze jou niet al te serieus als haar vriend.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165437133
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwuah?
Ja, ben het gevoelsmatig niet helemaal met je eens.
pi_165437181
quote:

[..]

Vrienden maken met mensen die hun slag proberen te slaan zodra je het land uit bent?

Zolang je haar vertrouwd doet dit er dus geen ene kut toe, dat het er wel toe doet verteld dat je haar eigenlijk toch niet helemaal vertrouwd.

Als het je irriteert wat die gasten doen dan ga je er niet mee om, dan negeer je ze gewoon. Je hoeft niet lelijk te doen tegen ze/over ze, maar je hoeft er ook geen bff's mee te worden. Maar aangezien dit blijkbaar bij haar cultuur hoort zal je er toch tegenaan blijven lopen voor een deel, daar moet je mee leren leven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165437283
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 21:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Dit. Tenzij je bang bent dat ze haar iets aandoen of zo, maar dat lijkt me niet. :{
Lijkt me niet dat die vriendin dan nog met die gasten zou omgaan. :P.

q]Zolang je vriendin gewoon haar grenzen aangeeft is er toch niets aan de hand? Ook al snap ik dat het voor jou erg ongemakkelijk voelt. Het zal waarschijnlijk ook een cultuurverschil zijn. Misschien hebben ze weinig respect voor je en nemen ze jou niet al te serieus als haar vriend.
[/quote]
Nou ja, hij is denk ik vooral bang dat één van die gasten dichterbij haar kan komen op een zwak moment van haar. Of iets met alcohol en grenzen die vervagen...

Maar ja, hoe je het wendt of keert: hij moet het bespreken met haar en zij zou twijfels weg moeten kunnen halen.
pi_165437340
quote:
Jij bedoelt dat ik vrees dat ze toch gaat toegeven aan die pogingen van ´vrienden´en dat ik haar dus niet vertrouw.

Dat is niet zo. Trouwens, haar diepgelovige moeder kent me intussen en zou die vrienden nooit accepteren. De positie van de moeder van een Latina kan je niet onderschatten.

We gaan wekelijks weg met die zelfde groep. Zijn leuke mensen, en er zou normaal gezien een echte band ontstaan. Maar dit zit me dwars. Ik probeer ook alleen met die kerels af te spreken. Ze stemmen in als ze erbij is, maar komen niet opdagen als het erop aan komt.

Ze vragen ook naar ons seksleven. Zogezegd uit interesse, maar daar zet ik vraagtekens bij als het komt van iemand die het zelf heeft geprobeerd.

Is trouwens de eerste keer dat ik een vriendin heb die zo mooi is dat mensen dagelijks proberen. Je kan je voorstellen dat je eraan moet wennen
pi_165437343
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, ben het gevoelsmatig niet helemaal met je eens.
Ik snap je ergens ook wel hoor. :P.

Maar het is toch echt je eigen onzekerheid als je 'maar' plaatst bij 'ik vertrouw haar'.
  maandag 19 september 2016 @ 21:10:10 #30
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165437432
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat die vriendin dan nog met die gasten zou omgaan. :P.
Als ze dat zelf doorheeft natuurlijk niet. Maar ik ken mensen die snel achterdochtig zijn en die kant op kunnen gaan denken. Wellicht dat TS ook teveel piekert.

quote:
Nou ja, hij is denk ik vooral bang dat één van die gasten dichterbij haar kan komen op een zwak moment van haar. Of iets met alcohol en grenzen die vervagen...

Maar ja, hoe je het wendt of keert: hij moet het bespreken met haar en zij zou twijfels weg moeten kunnen halen.
Ja, maar dan vertrouwt hij haar dus niet. Vandaar dat ik het met je eens was.

En tsja, in hoeverre moet zij die twijfels wegnemen? Op een gegeven moment is er ook weinig meer wat zij kan zeggen of doen. TS zal het op een gegeven moment toch moeten accepteren. Of niet en er een punt achter zetten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165437455
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap je ergens ook wel hoor. :P.

Maar het is toch echt je eigen onzekerheid als je 'maar' plaatst bij 'ik vertrouw haar'.
Ik ben zelf van mening als je de vrije omgang tussen de geslachten 'met rust laat' verleiding een natuurlijke gevolg is en mensen die denken verleiding te kunnen weerstaan nooit echt verleid zijn. Betekent het dat je een facebook/whatsapp stalker moet worden? Nee, maar de kansen liggen wmb toch wel wat groter als er een 'vrije' omgang is, dat geld zowel voor de man als voor de vrouw, voor mij als voor haar overigens. Ik denk een beetje de natuur van de mens.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 21:11:51 ]
pi_165437506
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:07 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat ik vrees dat ze toch gaat toegeven aan die pogingen van ´vrienden´en dat ik haar dus niet vertrouw.
Ja, de aanhouder wint en zo, toch? :s).

quote:
Dat is niet zo.
Wat is nou het echte probleem? Waar zit je mee? Je vertrouwt haar, je weet dat ze niet vreemdgaat. Wat is dan het probleem?

quote:
Trouwens, haar diepgelovige moeder kent me intussen en zou die vrienden nooit accepteren. De positie van de moeder van een Latina kan je niet onderschatten.
Ze is volwassen en maakt haar eigen keuzes. Als ze vreemd wil gaan, gaat ze vreemd.

quote:
We gaan wekelijks weg met die zelfde groep. Zijn leuke mensen, en er zou normaal gezien een echte band ontstaan. Maar dit zit me dwars.
Wat zit je precies dwars?

quote:
Ze vragen ook naar ons seksleven. Zogezegd uit interesse, maar daar zet ik vraagtekens bij als het komt van iemand die het zelf heeft geprobeerd.
En wat zeg je dan? Wat geef je voor een antwoord? Hoe reageer je daarop?

quote:
Is trouwens de eerste keer dat ik een vriendin heb die zo mooi is dat mensen dagelijks proberen. Je kan je voorstellen dat je eraan moet wennen
Het probleem is dan ook niet hoe zij zich gedraagt of wat die gasten of anderen allemaal proberen, het probleem is dat jij onzeker bent. Daar is niets geks aan en wellicht zelfs normaal, maar hoe eerder je dat beseft, hoe eerder je eraan kunt werken.
pi_165437558
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben zelf van mening als je de vrije omgang tussen de geslachten 'met rust laat' verleiding een natuurlijke gevolg is en mensen die denken verleiding te kunnen weerstaan nooit echt verleid zijn. Betekent het dat je een facebook/whatsapp stalker moet worden? Nee, maar de kansen liggen wmb toch wel wat groter als er een 'vrije' omgang is, dat geld zowel voor de man als voor de vrouw, voor mij als voor haar overigens. Ik denk een beetje de natuur van de mens.
Ben persoonlijk van mening dat als je vrije omgang beperkt omdat, het juist sneller misgaat juist omdat er dan veel meer gewicht wordt gegeven aan normale vrije omgang met. De grens tussen vrije, normale, omgang met heeft dan al gelijk een lading, dat terwijl als je normale vrije omgang wel ok vindt het die lading niet hebt, de grens veel duidelijker is.
pi_165437643
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:05 schreef zarGon het volgende:

De nagel op de kop!

En die mindere momenten zijn er soms, dat we ruzie hebben. Tot nu toe 3 keer, en telkens uitgepraat. Maar die gasten liggen te wachten tot het eens fout gaat om hun slag te kunnen slaan. Zoals ze het probeerden toen ik het land de eerste keer verliet.

1 keer gingen we uit, veeeel te laat. Ik wilde om 4u weg, maar zij niet. Uiteindelijk allemaal te veel gedronken en dan zeg ik schromeloos wat ik denk.
Dat geknuffel en die kusjes gaan ver als er alcohol in het spel is. En als het dan komt van een ´vriend van haar´waarvan de hele groep weet dat hij 2 vrouwen bedriegt die niet van elkaars bestaan af weten, dan word ik inderdaad heel kwaad. Ze ging een keer bier met hem halen. Ik had zodanig veel gedronken dat ik niet kon beoordelen wat er gebeurde, maar ik werd kwaad. Waarschijnlijk een aanraking die me niet aanstond.

We kregen die avond ruzie omdat ze maar niet naar huis wilde gaan, en uiteindelijk bracht ik het ter sprake dat ik hem niet vertrouw en dat ik me afvraag waarom ze vrienden met hem is.

Toen zei ze wat van ´Dat meisje waar hij mee is weet dat ze geen relatie hebben en dat het alleen om seks draait´

Ik vind dat wel wat gemakkelijk en heb mijn twijfels bij die uitleg.
Dat meisje dat hij bedriegt weet niet dat hij ook een ander heeft, en ze wil een relatie met hem. En die tweede van hem weet ook niet van de ander.
Hij is een bedrieger pure sang, en daarmee uit.

Dat mijn vriendin vrienden wil zijn met zo iemand, daar heb ik vragen bij.

En dat wetende, ben ik niet 100% gerust
pi_165437689
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, we blijven mensen. Mensen die veel tijd met elkaar doorbrengen, kunnen gevoelens voor elkaar ontwikkelen. Daarom ontstaan er veel relaties op school en op werk...

Dat is ook de reden waarom ik net 'compatibel' en 'eensgezind' zei. Als jij iemand bent die rekening houdt met de gevoelens van je partner, en weet dat het verstandiger is om gepaste afstand te houden van die ene persoon, dan kun 'vrij' zijn én je partner laten merken dat je betrouwbaar bent.

Praten, praten, praten. Ook wanneer het verkeerd dreigt te gaan.

Tja, als beide partners goed beseffen dat het gras altijd groener aan de overkant is en dat ze over alles moeten kunnen praten, blijft het goed.
pi_165437691
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben persoonlijk van mening dat als je vrije omgang beperkt omdat, het juist sneller misgaat juist omdat er dan veel meer gewicht wordt gegeven aan normale vrije omgang met. De grens tussen vrije, normale, omgang met heeft dan al gelijk een lading, dat terwijl als je normale vrije omgang wel ok vindt het die lading niet hebt, de grens veel duidelijker is.
Als jij een vriendenkring hebt van mannen die het liefst jou het bed in willen hebben en jij blijft daarmee willens en wetens, actief, vrijelijk en intiem mee omgaan terwijl je in een relatie met een ander man bent is het maar de vraag in hoeverre je vent respecteert denk ik dan, gezien je weet dat zij dan het liefst jouw relatie kapot zien gaan en of ondanks je relatie je nog steeds het bed in willen hebben. Ik redeneer even vanuit de man, maar gaat het wmb 1-1 ook op voor de vrouw uiteraard.
pi_165437850
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

De nagel op de kop!

En die mindere momenten zijn er soms, dat we ruzie hebben. Tot nu toe 3 keer, en telkens uitgepraat. Maar die gasten liggen te wachten tot het eens fout gaat om hun slag te kunnen slaan. Zoals ze het probeerden toen ik het land de eerste keer verliet.

1 keer gingen we uit, veeeel te laat. Ik wilde om 4u weg, maar zij niet. Uiteindelijk allemaal te veel gedronken en dan zeg ik schromeloos wat ik denk.
Dat geknuffel en die kusjes gaan ver als er alcohol in het spel is. En als het dan komt van een ´vriend van haar´waarvan de hele groep weet dat hij 2 vrouwen bedriegt die niet van elkaars bestaan af weten, dan word ik inderdaad heel kwaad. Ze ging een keer bier met hem halen. Ik had zodanig veel gedronken dat ik niet kon beoordelen wat er gebeurde, maar ik werd kwaad. Waarschijnlijk een aanraking die me niet aanstond.

We kregen die avond ruzie omdat ze maar niet naar huis wilde gaan, en uiteindelijk bracht ik het ter sprake dat ik hem niet vertrouw en dat ik me afvraag waarom ze vrienden met hem is.

Toen zei ze wat van ´Dat meisje waar hij mee is weet dat ze geen relatie hebben en dat het alleen om seks draait´

Dat meisje dat hij bedriegt weet niet dat hij ook een ander heeft, en ze wil een relatie met hem. En die tweede van hem weet ook niet van de ander.

dus je bent wel bang dat ze wat doet dus je vertrouwt haar niet

Het leven word een stuk simpeler als je eerlijk naar jezelf kunt kijken. Echt waar
pi_165437926
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als jij een vriendenkring hebt van mannen die het liefst jou het bed in willen hebben en jij blijft daarmee willens en wetens, actief, vrijelijk en intiem mee omgaan terwijl je in een relatie met een ander man bent is het maar de vraag in hoeverre je vent respecteert denk ik dan, gezien je weet dat zij dan het liefst jouw relatie kapot zien gaan en of ondanks je relatie je nog steeds het bed in willen hebben. Ik redeneer even vanuit de man, maar gaat het wmb 1-1 ook op voor de vrouw uiteraard.
Ik denk dat jij begrijpt hoe ik me voel

Langs de andere kant wil ik niet dat ze contact breekt met de hele groep.
Het gebeurt ook wel eens dat ik zie dat een vriend van mij een knappe vriendin heeft, en dat ik denk ´godverdomme daar zou ik wel eens mee naar bed willen gaan´

Maar hitten op vriendinnen, of zelfs ex vriendinnen van vrienden van mij is NOT done. Daar blijf ik weg van.

Hier is dat totaal anders. Zodra iemand vrij is, komen de kerels er op af. Ook als het ´vrienden´van me zijn

Als ik avances maak op een ex vriendin van een Belgische vriend van mij, vallen er doden (bij wijze van spreken)

Hier is dat blijkbaar normaal. En ik heb daar veel moeite mee.
pi_165437954
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, we blijven mensen. Mensen die veel tijd met elkaar doorbrengen, kunnen gevoelens voor elkaar ontwikkelen. Daarom ontstaan er veel relaties op school en op werk...

Dat is ook de reden waarom ik net 'compatibel' en 'eensgezind' zei. Als jij iemand bent die rekening houdt met de gevoelens van je partner, en weet dat het verstandiger is om gepaste afstand te houden van die ene persoon, dan kun 'vrij' zijn én je partner laten merken dat je betrouwbaar bent.

Praten, praten, praten. Ook wanneer het verkeerd dreigt te gaan.

Tja, als beide partners goed beseffen dat het gras altijd groener aan de overkant is en dat ze over alles moeten kunnen praten, blijft het goed.
Praten en een middenweg vinden lijkt mij inderdaad een gezonde houding die beide kanten dienen in te nemen dat voorop, mijn bezwaar is meer van het is niet zo zwart-wit. Vele voorbeelden te vinden wat mij betreft waarbij de maar geen blijk geeft van wantrouwen, ik vertrouw je achter het stuur, maar heb toch liever dat je bij ijzige wegen gepaste afstand en snelheid neemt. ik vertrouw je met mijn pas, maar heb toch liever dat je goed om je heen kijkt als je aan het pinnen bent etc, praktische voorbeelden in mijn ogen waarbij geen afbreuk wordt gedaan aan een persoonlijke vertrouwensband, maar wel de omstandigheden een dominantere rol spelen dan je eigen houding. Echte verleiding is wat mij betreft ook zo, heb je niet altijd in de hand en kan je overkomen zoals jij hierboven ook al aangaf ( tenminste, zo begreep ik je woorden)
pi_165438055
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:22 schreef Allures het volgende:

[..]

dus je bent wel bang dat ze wat doet dus je vertrouwt haar niet

Het leven word een stuk simpeler als je eerlijk naar jezelf kunt kijken. Echt waar
Vertrouwen en niet vertrouwen is niet zo zwart wit als jij het hier stelt.
Zoals Zargon het stelt ben ik bang voor een zwak moment, en ik denk dat dat heel menselijk is. Een zwak moment heeft in een doorsnee relatie geen gevolgen, maar wel in zo?n land met een macho cultuur als het om een mooie vrouw gaat. Een naief emand die dicht staat bij 5 kerels die haar willen neuken.

Iedereen weet dat na meerdere maanden samen de liefde stilaan bedaart, en dan kunnen er dingen gebeuren.
Daar ben ik bang voor, en ik denk niet dat dat komt door een gebrek aan vertrouwen.
Zoals Zargon zegt. Ruzie, alcohol.. die zaken

Als een van die kerels iets met haar probeert en ik kom erachter, wordt er gevochten.

Maakt dat van mij een jaloerse paranoide mafkees?
Ik denk dat dat normaal is. Ik hou niet van schijnheilige kerels die zich als vrienden opstellen terwijl hun intenties anders zijn.
pi_165438108
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef sweet_symphony het volgende:
Toen ik de eerste keer het land moest verlaten
Gestopt met lezen.
Pics van je vriendin trouwens.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165438155
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

De nagel op de kop!

Afstand geeft je het gevoel van machteloos, hm?

Als de gevoelens wederzijds zijn, overleef je het..Je kunt er een proza over schrijven, maar daar komt het op neer. Als jullie relatie sterk is, blijft het overeind bij ruzies.

quote:
Weet je zeker dat jullie bij elkaar passen?

Jij wil niet dat ze zo omgaat met die gasten; ik neem aan dat je dat duidelijk tegen haar hebt gezegd. Ze kan daar op twee manieren op reageren: er rekening mee houden en minder intiem zijn óf aangeven dat je er maar mee moeten leren omgaan en dat ze het prima vindt. Wat geldt er in dit geval?

quote:

Je zegt constant dat je haar vertrouwt, maar dat doe je dus niet... Het zegt ook veel dat ze ondanks je ongenoegen ermee door blijft gaan.

Voor jou komt dat neer op 'suck it up'.
pi_165438172
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:23 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik denk dat jij begrijpt hoe ik me voel

Langs de andere kant wil ik niet dat ze contact breekt met de hele groep.
Het gebeurt ook wel eens dat ik zie dat een vriend van mij een knappe vriendin heeft, en dat ik denk ´godverdomme daar zou ik wel eens mee naar bed willen gaan´

Maar hitten op vriendinnen, of zelfs ex vriendinnen van vrienden van mij is NOT done. Daar blijf ik weg van.

Hier is dat totaal anders. Zodra iemand vrij is, komen de kerels er op af. Ook als het ´vrienden´van me zijn

Als ik avances maak op een ex vriendin van een Belgische vriend van mij, vallen er doden (bij wijze van spreken)

Hier is dat blijkbaar normaal. En ik heb daar veel moeite mee.
Wat meer afstand nemen lijkt mij idd ook niet meteen het contact te hoeven breken in het geheel, denk dan dat je daaruit zelf als verliezer komt en misschien je onzekerheid zou afnemen als je niet op een ander werelddeel zou wonen, haar genegenheid en loyaliteit actief zou ervaren. Ik kan mij er iig wel wat bij voorstellen.
pi_165438240
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Zoals Zargon het stelt ben ik bang voor een zwak moment, en ik denk dat dat heel menselijk is. Een zwak moment heeft in een doorsnee relatie geen gevolgen, maar wel in zo?n land met een macho cultuur als het om een mooie vrouw gaat. Een naief emand die dicht staat bij 5 kerels die haar willen neuken.
Is ze echt zo naïef ja of wil je daar je jezelf mee sussen?
Hoe lang hangen die kerels al om haar heen eigenlijk? Waren zij er niet ook al voor jou?
pi_165438289
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:27 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Iedereen weet dat na meerdere maanden samen de liefde stilaan bedaart, en dan kunnen er dingen gebeuren.
Daar ben ik bang voor, en ik denk niet dat dat komt door een gebrek aan vertrouwen.
Zoals Zargon zegt. Ruzie, alcohol.. die zaken

Als een van die kerels iets met haar probeert en ik kom erachter, wordt er gevochten.

Maakt dat van mij een jaloerse paranoide mafkees?
Ik denk dat dat normaal is. Ik hou niet van schijnheilige kerels die zich als vrienden opstellen terwijl hun intenties anders zijn.
Het gaat eigenlijk ook helemaal niet om hoe die gasten zich opstellen. Jij hebt geen relatie met ze, jij hebt geen afspraken met ze, zij hoeven geen rekening met jou te houden.

Diegene waar je dit allemaal mee moet regelen is je vriendin. Zij hoort zich 'gepast' op te stellen en zij hoort rekening met jou te houden.

Van die gozers kun je niet verwachten, wel van je vriendin.
pi_165438432
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is ze echt zo naïef ja of wil je daar je jezelf mee sussen?
Hoe lang hangen die kerels al om haar heen eigenlijk? Waren zij er niet ook al voor jou?
Ik denk dat. Misschien houdt ze van de aandacht, ik weet het niet.

Maanden geleden heb ik het al ter sprake gebracht, dat ik mijn bedenkingen heb bij dat intensief knuffelen van die zogenaamde beste vriend van haar.

Ik heb geen schrik van hem. Vooral ook niet omdat hij lelijk is (no disrespect)
Maar hij gaat elke keer lopen als ik met haar aan het zoenen ben, en hij wil geen vrienden met me worden als ik vraag om eens met hem af te spreken. Ik wilde vrienden met hem worden. Hij beweert hetzelfde als mijn vriendin erbij is, maar blijft weg als het erop aan komt.

Een aantrekkelijke vriendin hebben op een zuiders continent is echt wennen voor me
pi_165438506
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef zarGon het volgende:

Wat verwachten?

Ik ben niet boos om een lange knuffel en een kusje.
Maar zoals je net schreef ben ik bang dat het bij alcohol of ruzie een keer fout gaat.

Dat is volgens mij inherent aan een mooie vriendin hebben in Latijns Amerika, en dat is nieuw terrein voor me
pi_165438514
Wat wennen voor je is het idee dat je niet voldoende kan zijn en dat ze zich prima vermaakt zonder jou.
pi_165438712
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:36 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik denk dat. Misschien houdt ze van de aandacht, ik weet het niet.
Natuurlijk houdt ze van die aandacht, wie is hier nou naïef?

quote:
Maanden geleden heb ik het al ter sprake gebracht, dat ik mijn bedenkingen heb bij dat intensief knuffelen van die zogenaamde beste vriend van haar.

Ik heb geen schrik van hem. Vooral ook niet omdat hij lelijk is (no disrespect)
Maar hij gaat elke keer lopen als ik met haar aan het zoenen ben, en hij wil geen vrienden met me worden als ik vraag om eens met hem af te spreken. Ik wilde vrienden met hem worden. Hij beweert hetzelfde als mijn vriendin erbij is, maar blijft weg als het erop aan komt.
Wat bedoel je met gaat lopen als jullie aan het zoenen zijn?
Waarom zou hij vrienden met jou moeten worden dan? Je vertrouwt hem niet en lijkt vooral een band te willen creëren zodat hij hopelijk zogenaamd jou zal respecteren en afstand houdt. Mogelijk doet hij gewoon beleefd als zij erbij is, net als jij omgekeerd. Maar ondertussen weten jullie beide heus wel dat die vork anders in de steel zit, dus ook hier lijkt het me vrij naïef van je om hier zo in te willen blijven staan.

quote:
Een aantrekkelijke vriendin hebben op een zuiders continent is echt wennen voor me
Dat blijkt ja, maar deze relatie is al langer gaande dus waarom komt dit nu pas echt omhoog? Had je je ogen voor de cultuur in het algemeen en die rondom je vriendin in het bijzonder niet zo open? Of wil je eigenlijk helemaal niet wennen aan deze shizzle? Zoek je misschien zelfs een uitweg?
  maandag 19 september 2016 @ 21:45:04 #50
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165438740
Ken je dat, dat je zit te eten en je huisdier zit naast je te wachten tot je wat laat vallen.
En door die intens starende blik op je vork gericht laat je juist shit vallen.

Daar doet dit me een beetje aan denken, bon appetit!
Verstuurd vanaf mijn Horloge
  maandag 19 september 2016 @ 21:53:30 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165439047
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Diegene waar je dit allemaal mee moet regelen is je vriendin. Zij hoort zich 'gepast' op te stellen en zij hoort rekening met jou te houden.

Hier sluit ik me bij aan. Kennelijk ontmoedigt jouw vriendin haar vrienden niet genoeg. Dat kan heel subtiel gaan.

Verder zegt het ook wat over haar dat ze voor jou onbetrouwbare figuren, als vrienden heeft.
pi_165439437
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Wat verwachten?
Dat ze rekening gaat houden met je. En als gevolg daarvan op een 'gepaste' manier met die gozer omgaat. Dus minder intiem (op zo'n manier waar zij en jij allebei mee tevreden zijn).

quote:
Ik ben niet boos om een lange knuffel en een kusje.
Je vindt het niet fijn. Dat hoef je heus niet te downplayen. Logisch ook, je wil niet dat anderen aan je vriendin zitten. :s).

quote:
Maar zoals je net schreef ben ik bang dat het bij alcohol of ruzie een keer fout gaat.
En dus vertrouw je haar niet... Je bent bang dat ze de waarde van jullie relatie op zo'n moment uit het oog verliest en yada yada yada.

Dan wordt het dus daarover praten. Of minder alcohol drinken (en niet zo ver laten komen), of geen ruzies voeren, of... tja, gewoon beseffen dat jullie anders denken over de omgangsvormen met het andere geslacht.

Ze is wie ze is, haar karakter is zoals het is en die moet je nemen zoals het is. Als zij mooi is, heeft ze altijd wel aandacht gekregen. Ze kijkt er dus waarschijnlijk anders naar dan jij. En iedereen vindt aandacht wel fijn, maar het moet geen belemmering vormen in de relatie.

quote:
Dat is volgens mij inherent aan een mooie vriendin hebben in Latijns Amerika, en dat is nieuw terrein voor me
Ik krijg eigenlijk sterk het idee dat dit geen toekomst heeft. Jij wel? Het lijkt me namelijk allesbehalve fijn om op duizenden kilometers afstand constant zorgen te maken...
pi_165441855
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef sweet_symphony het volgende:
Dit is no_pain_no_gain

Omdat ik in het buitenland ben kan ik het wachtwoord van mijn eigen FOK account niet meer opzoeken via hotmail.

Lang geleden opende ik eens een topic omdat ik me afvroeg of mijn vriendin (toen net samen) van twee walletjes eet. Ze woont in Latijns Amerika en ik ben daar maar de helft van het jaar. Ik vroeg me dat af omdat ik merk dat heel veel kerels bij haar proberen. Ze is aantrekkelijk en Latinos staan bekend als players. Er werd zelfs geplayed op haar facebookprofiel.

Inmiddels ken ik haar beter en vertrouw ik haar voor 100%. Ze is niet geinteresseerd in de doorsnee Latino playboy die zijn vriendin bedriegt. Haar moeder is ook erg religieus en zo´n kerels komen het huis niet in. Ik ben de eerste

Ik ben nu voor de tweede keer op het continent en moet wennen aan de cultuur hier.
Ik weet dat mensen elkaar hier hartelijk begroeten, maar mannelijke vrienden van haar zijn zodanig hartelijk dat ik er achterdochtig van werd. Dat geknuffel en gezoen is hier intenser dan in Nederland.

Toen ik op een avond wat te veel gedronken had, heb ik haar erover aangesproken.
Ze zei dat al haar mannelijke beste vrienden (5) ooit geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze ze alle 5 heeft afgewezen en dat het bij vriendschap blijft.
Mijn voorgevoel over dat intense geknuffel was dus juist.

Toen ik de eerste keer het land moest verlaten (visum vervallen) hebben een paar jaloerse vrouwen beweerd dat onze relatie voorbij was.
Mijn vriendin zei dat er toen onmiddellijk ´vrienden´ geprobeerd hebben om haar te verleiden, maar dat ze er niet op in is gegaan.

Ik vertrouw haar voor 100%, maar ik kan moeilijk wennen aan het idee dat alle kerels waar we mee uitgaan met haar naar bed willen. Deel van de cultuur hier

1 van de 5 kon niet accepteren dat ik met haar samen ben, en heeft definitief de groep verlaten. Met de andere 4 kan ik goed plezier maken, maar ik vertrouw ze niet. Zodra ik het continent verlaat proberen ze met haar.

Hoe zouden jullie hier op reageren?
Ik vertrouw haar, maar die kerels niet. We gaan wekelijks uit, maar ik kan moeilijk echt vrienden worden met kerels die ik niet kan vertrouwen.
Dat maakt niet deel uit van de cultuur. Ik had ook Latijns-Amerikaanse vrienden en die zaten niet aan mijn meisje. Die weten wel beter. Volgens mij ben jij zo'n soft type. Als je zo'n macho geweest zou zijn dan hadden ze dat niet gedurfd. De volgende keer dat je hen tegenkomt doe dan dit: sla een lege fles tegen de rand van de tafel en vertel hen dat niemand aan je dame komt. Als je dit niet doet dan zal je chick je als een pussy zien en ben je haar sowieso kwijt.
pi_165442882
Complimentje toch
pi_165442926
Vreemdgaan is echt volstrekt normaal in Zuid Amerika
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165443391
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat maakt niet deel uit van de cultuur. Ik had ook Latijns-Amerikaanse vrienden en die zaten niet aan mijn meisje. Die weten wel beter. Volgens mij ben jij zo'n soft type. Als je zo'n macho geweest zou zijn dan hadden ze dat niet gedurfd. De volgende keer dat je hen tegenkomt doe dan dit: sla een lege fles tegen de rand van de tafel en vertel hen dat niemand aan je dame komt. Als je dit niet doet dan zal je chick je als een pussy zien en ben je haar sowieso kwijt.
Jaoh, en vergeet niet om haar af en toe mee te sleuren naar je grot om haar te laten zien wat voor machoman je bent.
  dinsdag 20 september 2016 @ 14:21:50 #57
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165450343
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef Topgozer1 het volgende:
Dubbel
Nee hoor je postte maar 1x. Ik denk dat je eerder bedoelde 'oeps verkeerde kloon'. :+
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  dinsdag 20 september 2016 @ 14:38:21 #58
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165450706
Wat me eraan doet denken, je bent helemaal niet van de monogamie, dus waar maak jij je druk om. Gun elkaar dan die vrijheid.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:36 schreef Topgozer1 het volgende:
Sinds enkele maanden heb ik een relatie. Ik blijf bij mijn idee dat monogaam zijn onnatuurlijk is (ik heb nog steeds zin om andere vrouwen te neuken) maar zo lang ze goed voor me is, blijf ik haar trouw.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
pi_165450737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
Wat me eraan doet denken, je bent helemaal niet van de monogamie, dus waar maak jij je druk om. Gun elkaar dan die vrijheid.

[..]

Waarschijnlijk geldt het niet voor chickies

TS heeft trouwens echt 0 zelfinzicht. Elk topic, discussie en gesprek gaat praten tegen een muur zijn
pi_165450852
quote:

[..]

Waarom quote je Topgozer1? Dat is de TS toch niet?
  dinsdag 20 september 2016 @ 14:45:57 #61
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165450861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zie mijn reactie erboven. Ik denk dus van wel.
pi_165450914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jawel
Ga maar eens in de PH
pi_165450978
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef Atak het volgende:

[..]

De volgende keer dat je hen tegenkomt doe dan dit: sla een lege fles tegen de rand van de tafel en vertel hen dat niemand aan je dame komt. Als je dit niet doet dan zal je chick je als een pussy zien en ben je haar sowieso kwijt.
:D Grandioze posts toch ook weer op Fok!

Ga het overigens absoluut een keertje uitproberen!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165451327
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jaoh, en vergeet niet om haar af en toe mee te sleuren naar je grot om haar te laten zien wat voor machoman je bent.
Ik wilde je een PM sturen maar ben hier nog niet lang genoeg.
Je hebt waarschijnlijk een punt dat ik niet helemaal eerlijk tegen mezelf ben als ik zeg dat ik haar 100% vertrouw. Ik voel vertrouwen op het moment dat we goeie gesprekken hebben, bijvoorbeeld als ze zegt dat vrienden vroeger bij haar probeerden. En dat ze ze allemaal heeft afgewezen. Ik geloof dat. Ze had het ook kunnen achterhouden, maar deed dat niet.

Maar de laatste tijd hebben we regelmatig ruzie, en dan sluipt de twijfel erin.
Soms twijfel ik of ze wel van me houdt, en anderen staan klaar om hun slag te slaan.
Als ik het heb over mijn gevoelens, maakt ze me soms lelijke verwijten die getuigen van weinig respect.

Wil het je wel uitleggen, maar liever via PM
pi_165451350
Waarom zo moeilijk doen met een vriendin in Latijns-Amerika? Neem gewoon een Nederlandse vriendin die weet wat ze wil en nuchter is, maar dat zal wel weer niet spannend genoeg zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165451405
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:09 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Wil het je wel uitleggen, maar liever via PM
Ah je opent een topic (voor de zoveelste keer over het zelfde) en als het een beetje verder in gaat op hoe en wat wil je alleen nog in PM
Zinvol
pi_165451625
quote:

[..]

Hier is het niet anders hoor...

Dergelijke mannen zijn veroordeeld tot de Friendzone. Ze zullen hier alleen minder voor uit komen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165451656
Trouw die vriendin van je en koop haar een niqaab.
pi_165451669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef Allures het volgende:

[..]

Ah je opent een topic (voor de zoveelste keer over het zelfde) en als het een beetje verder in gaat op hoe en wat wil je alleen nog in PM
Zinvol
Ik heb de neiging om te reflecteren over dingen die moeilijk voor me zijn. Heb daar behoefte aan, om te weten hope andere mensen tegen een situatie aankijken.
Liefst met vrienden, maar ik ben hier alleen. De situatie is nieuw voor me, en ik kan het er met haar eigen vrienden niet over hebben omdat die met haar wat geprobeerd hebben.

Op een forum is het niet altijd constructief. Dan discussieer ik liever met mensen die wat rustiger van aard zijn, zoals Zargon. En sommige dingen zijn echt te prive om openlijk op het internet te plaatsen
pi_165451763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:23 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik heb de neiging om te reflecteren over dingen die moeilijk voor me zijn.
Liefst met vrienden, maar ik ben hier alleen. De situatie is nieuw voor me, en ik kan het er met haar eigen vrienden niet over hebben omdat die met haar wat geprobeerd hebben.

Op een forum is het niet altijd constructief. Dan discussieer ik liever met mensen die wat rustiger van aard zijn, zoals Zargon
Je bedoeld mensen die je topics al niet 19329009 keer voorbij hebben zien komen en die het beu zijn om kusjekroel te doen naar iemand die alleen bevestiging wil

Daarnaast ben je af en toe best onaardig geweest in je eigen topics. Iets met zaaien en oogsten
pi_165451788
Die vriendin zit al vol met Pablo zaad
pi_165451797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Je bedoeld mensen die je topics al niet 19329009 keer voorbij hebben zien komen en die het beu zijn om kusjekroel te doen naar iemand die alleen bevestiging wil

Daarnaast ben je af en toe best onaardig geweest in je eigen topics. Iets met zaaien en oogsten
Conclusie:

Als je behoefte hebt om te reflecteren over iets dat moeilijk is, post het vooral niet op een forum
pi_165451819
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Conclusie:

Als je behoefte hebt om te reflecteren over iets dat moeilijk is, post het vooral niet op een forum
nee sta er dan ook voor open ipv steeds het zelfde zeggen en onaardig doen tegen mensen die een andere kant belichten
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:29:55 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165451827
Als je jouw vriendin voor de volle 100% vertrouwd boeit de rest niet. Tenzij je bang bent dat ze aangerand (of erger) gaat worden door die mensen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165451843
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:29 schreef Allures het volgende:

[..]

nee sta er dan ook voor open ipv steeds het zelfde zeggen en onaardig doen tegen mensen die een andere kant belichten
Jouw andere kant van het verhaal is heel welkom voor me, Allures.
Excuses als ik je ooit beledigd heb. Ik kan nogal bitsig worden
pi_165451878
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Jouw andere kant van het verhaal is heel welkom voor me, Allures.
Excuses als ik je ooit beledigd heb. Ik kan nogal bitsig worden
Maar waarom pak je dan niet een van je oude topics? Daar staat alles al in
Waarom het dansje opnieuw
pi_165452139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar waarom pak je dan niet een van je oude topics? Daar staat alles al in
Waarom het dansje opnieuw
Ik kan me geen topic herinneren over mijn vriendin.
Eentje toen we net samen waren, maar dat stond los van die hele vriendengroep waar ik wekelijks contact mee heb.

Inmiddels ken ik haar beter. We hebben hele mooie momenten, gevolgd door nare discussies zonder enig respect. Zo ervaar ik het ten minste.

Zondag nog met de hele groep weg geweest, was een topdag. Hele dag gelachen en geknuffeld.
Maandag stuur ik een whatsapp bericht over een belangrijke vakantie die we samen moeten plannen, en ik krijg de hele dag geen antwoord. Ze werkt die dag altijd langer.
Uiteindelijk kwam ik daar aan, bleek dat ze al uren thuis was en me niets heeft laten weten.
Omdat ze aan het werk was, zei ze. Duurt letterlijk 10s en anders zit ze altijd op whatsapp tijdens het werk. Ze had mijn bericht wel gezien maar wilde gewoon niet reageren en liet niet weten dat ze thuis was. Ik woon daar ook, en ben in de stad tot ze er is.

Ook geen zoen of knuffel, niks.
Het is wisselvallig en ik twijfel dan. Ik wilde erover praten maar dan komt ze met lelijke en onzinnige verwijten, bijvoorbeeld dat ik haar moeder niet zou respecteren en dat is niet waar. De ene dag loopt alles prima, de andere lijkt het alsof ze niet van me houdt
pi_165452173
TS, wat wil je nou eigenlijk? Je wilt dus niet horen dat we zeggen dat je je vriendin moet vertrouwen en die kerels links moet laten liggen. Dat je het moet accepteren is het devies, maar dat wil je niet horen. Je wilt dus eigenlijk dat we met je meelullen: ja wat die kerels doen kan echt niet. Wat wil je dus? Dat je vriendin het contact verbreekt met die kerels? Je kan moeilijk je vriendin verbieden om met vrienden om te gaan.

Dus of als je het idee hebt dat je vriendin er uiteindelijk aan die kerels toegeeft: kap de relatie af. Of geef haar het vertrouwen en zoek de oplossing in de acceptatie bij jezelf.
pi_165452228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:43 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik kan me geen topic herinneren over mijn vriendin.
Eentje toen we net samen waren, maar dat stond los van die hele vriendengroep waar ik wekelijks contact mee heb.
Wat je beschrijft in je OP daar heb je echt al eerder een topic over gemaakt. Meerdere keren
quote:
Inmiddels ken ik haar beter. We hebben hele mooie momenten, gevolgd door nare discussies zonder enig respect. Zo ervaar ik het ten minste.

Zondag nog met de hele groep weg geweest, was een topdag. Hele dag gelachen en geknuffeld.
Maandag stuur ik een whatsapp bericht over een belangrijke vakantie die we samen moeten plannen, en ik krijg de hele dag geen antwoord. Ze werkt die dag altijd langer.
Uiteindelijk kwam ik daar aan, bleek dat ze al uren thuis was en me niets heeft laten weten.
Omdat ze aan het werk was, zei ze. Duurt letterlijk 10s en anders zit ze altijd op whatsapp tijdens het werk. Ze had mijn bericht wel gezien maar wilde gewoon niet reageren en liet niet weten dat ze thuis was. Ik woon daar ook, en ben in de stad tot ze er is.

Ook geen zoen of knuffel, niks.
Het is wisselvallig en ik twijfel dan. Ik wilde erover praten maar dan komt ze met lelijke en onzinnige verwijten, bijvoorbeeld dat ik haar moeder niet zou respecteren en dat is niet waar. De ene dag loopt alles prima, de andere lijkt het alsof ze niet van me houdt
En dit is toch iets heel anders dan waar je de eerste pagina's zo aan vast houdt?
Dus eigenlijk voel je je niet gerespecteerd door je vriendin en ben je bang dat er iets niet goed zit en daardoor ben je ook niet zo zeker dat ze altijd alle avances af zou wijzen?
pi_165452250
[..]

En dit is toch iets heel anders dan waar je de eerste pagina's zo aan vast houdt?
Dus eigenlijk voel je je niet gerespecteerd door je vriendin en ben je bang dat er iets niet goed zit en daardoor ben je ook niet zo zeker dat ze altijd alle avances af zou wijzen?
[/quote]
Exact omschreven ^O^
pi_165452253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
TS, wat wil je nou eigenlijk? Je wilt dus niet horen dat we zeggen dat je je vriendin moet vertrouwen en die kerels links moet laten liggen. Dat je het moet accepteren is het devies, maar dat wil je niet horen. Je wilt dus eigenlijk dat we met je meelullen: ja wat die kerels doen kan echt niet. Wat wil je dus? Dat je vriendin het contact verbreekt met die kerels? Je kan moeilijk je vriendin verbieden om met vrienden om te gaan.

Dus of als je het idee hebt dat je vriendin er uiteindelijk aan die kerels toegeeft: kap de relatie af. Of geef haar het vertrouwen en zoek de oplossing in de acceptatie bij jezelf.
Ik twijfel soms aan haar gevoelens voor mij, en ik probeer er dan met haar over te praten.
De laatste maand een keer of 4.
En elke keer als ik mijn gevoelens op tafel gooi bij een discussie, zijn er respectloze verwijten.
90% van de tijd gaat alles prima, en 10% gaat het goed mis.
Uiteindelijk bedaart de storm, en gaan we verder. Maar ik zie het niet goed zitten om wekelijks erge ruzies te hebben.

Of dat een reden moet zijn om er een punt achter te zetten, don´t know.
Iedereen maakt wel eens ruzie. Maar uiteindelijk vinden mensen elkaar, en dat is bij ons niet altijd zo
pi_165452333
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:50 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ik twijfel soms aan haar gevoelens voor mij, en ik probeer er dan met haar over te praten.
De laatste maand een keer of 4.
En elke keer als ik mijn gevoelens op tafel gooi bij een discussie, zijn er respectloze verwijten.
90% van de tijd gaat alles prima, en 10% gaat het goed mis.
Uiteindelijk bedaart de storm, en gaan we verder. Maar ik zie het niet goed zitten om wekelijks erge ruzies te hebben.

Of dat een reden moet zijn om er een punt achter te zetten, don´t know.
Iedereen maakt wel eens ruzie. Maar uiteindelijk vinden mensen elkaar, en dat is bij ons niet altijd zo
Ik zou er persoonlijk ook gestoord van worden als mijn vriendin mij elke keer zou betichten van het feit dat ik misschien een keer zou toegeven aan avances van vrouwen die zich om mij heen bewegen. Dat jij blijkbaar niet te overtuigen bent daarin, terwijl ze aangeeft niks met die jongens te willen of te doen, ligt dus aan jouw mate van vertrouwen in haar en jouw onzekerheid.

Wij begrijpen hier allemaal echt wel dat het een stuk moeilijk te controleren is op het moment dat je 2-3duizend kilometer van haar verwijderd bent. Maar je weet dat als je aan zo'n lange afstandsrelatie begint, dat dit gaat komen. Waarom heb je hier dan voor gekozen? Waarom ben je er mee in zee gegaan? Het feit dat jij constant met haar in discussies gaat over deze zaken geeft haar de zekerheid dat jij niet met anderen bezig zou zijn op het moment dat je hier in Nederland(?)/België(?) bent. Want andersom zou het dus ook zo kunnen zijn, maar waarom maakt zij hier geen probleem van? Waarschijnlijk omdat ze je vertrouwt.
pi_165452372
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:49 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat je beschrijft in je OP daar heb je echt al eerder een topic over gemaakt. Meerdere keren

[..]

Ik heb lang rotsvast vertrouwen in haar gehad.
Toen ik in Europa was chatten we elke dag.
Ook hier hebben we soms goeie gesprekken, denk ik dat ik haar door en door ken. Dat voelt dan heel goed en dan denk ik dat ik met haar verder wil.

Maar we hebben nu 4 keer in 4 weken flink ruzie gehad. Vaak over dingen die met respect te maken hebben. Niet alleen tov mij. Haar moeder zegt dat ook

Als ik over mijn gevoelens praat, maakt ze regelmatig heel lelijke verwijten die blijk geven van geen enkel respect.

Bvb, het lag moeilijk voor me dat haar moeder steeds praat over het huwelijk terwijl onze relatie nog pril is. Op een keer werd ik kwaad over de 20ste opmerking over het huwelijk en ik heb mijn vriendin er over aangesproken. Dit is mijn eerste lange relatie en na 2 weken had moeder het al over een huwelijk.

Ze begreep mijn gevoelens niet, werd kwaad en zei tegen moeder dat ze niet meer tegen mij mocht praten. Dat vond ik waanzinnig aggressief, en getuigen van geen respect voor mij.

Uiteindelijk heb ik met de moeder alles uitgepraat. De trad me bij en vertelde dat ze bij momenten geen respect toont

Het ligt op mijn lever dat ze niet naar de luchthaven wilde komen toen ik hier opnieuw arriveerde (dit terwijl ik problemen kon krijgen met de migratiedienst). En bij ons eerste afscheid was ik erg emotioneel, en zij compleet onbevangen.

Ik twijfel dan heel erg, dus okay als ik hier stel dat ik 100% vertrouwen heb maak ik mezelf waarschijnlijk wat wijs. Ik zou het wel graag zo willen
pi_165454919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:57 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ook hier hebben we soms goeie gesprekken, denk ik dat ik haar door en door ken. Dat voelt dan heel goed en dan denk ik dat ik met haar verder wil.

Maar we hebben nu 4 keer in 4 weken flink ruzie gehad. Vaak over dingen die met respect te maken hebben. Niet alleen tov mij. Haar moeder zegt dat ook

Als ik over mijn gevoelens praat, maakt ze regelmatig heel lelijke verwijten die blijk geven van geen enkel respect.

Bvb, het lag moeilijk voor me dat haar moeder steeds praat over het huwelijk terwijl onze relatie nog pril is. Op een keer werd ik kwaad over de 20ste opmerking over het huwelijk en ik heb mijn vriendin er over aangesproken. Dit is mijn eerste lange relatie en na 2 weken had moeder het al over een huwelijk.

Ze begreep mijn gevoelens niet, werd kwaad en zei tegen moeder dat ze niet meer tegen mij mocht praten. Dat vond ik waanzinnig aggressief, en getuigen van geen respect voor mij.

Uiteindelijk heb ik met de moeder alles uitgepraat. De trad me bij en vertelde dat ze bij momenten geen respect toont

Het ligt op mijn lever dat ze niet naar de luchthaven wilde komen toen ik hier opnieuw arriveerde (dit terwijl ik problemen kon krijgen met de migratiedienst). En bij ons eerste afscheid was ik erg emotioneel, en zij compleet onbevangen.

Ik twijfel dan heel erg, dus okay als ik hier stel dat ik 100% vertrouwen heb maak ik mezelf waarschijnlijk wat wijs. Ik zou het wel graag zo willen
Gefeliciteerd, je hebt een golddigger :)

Overigens daar volkomen normaal om zo snel over huwelijk te hebben, hoewel het ook een beetje als een half geintje wordt opgegooid :)

Maar relaties die je niet serieus beschouwt, neem je daar ook niet mee naar je moeder.

Hier doen mensen dat wel:
"Ja dit is Hans mam, maar vraag hem maar niets, we gamen en seksen alleen. Wat eten we vandaag? "
pi_165455496
Als je haar wel vertrouwt maar die andere mannen niet, dan is dat gewoon bullshit :') Daar hoef je je dan niet druk om te maken, want anders hebben we het erover dat ze verkracht wordt en ik denk dat je aan mijn kant staat als ik zeg dat ze daar dan niets aan kan doen (wel een ernstig uiterste though). En dan heb je andere dingen aan je hoofd.

Dus.

Accepteren 8-) komt wel goed als ze daadwerkelijk te vertrouwen is en je hebt een heel aantal x genoemd in je topics dat ze dat is :) .
pi_165455619
Wist ze dat je problemen kon krijgen op de luchthaven?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165455624
quote:

[..]

:D lol
pi_165455697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:57 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Het was nuttiger geweest als je hier een topic over had geopend ipv over die andere boys, maar misschien denk je een beetje naïef dat slikken of stikken is ofzo.
Anyway, ze toont ook weinig respect naar moeder als zij haar verbiedt tegen jou te praten. Dan vind ik het best een veeg teken dat mamma jou nog moet gaan zitten vertellen dat zij bij momenten geen respect toont.

Ik denk dat je misschien iets te graag 'iets' wil. Dusdanig graag dat je je daar op blindstaart en daarmee jezelf een beetje buiten de praktijk stelt van hoe het er nu voor staat zonder te roeien met de riemen die je hebt. Dit is geen kwestie van dan maar 100% vertrouwen hebben, want ook als je die wel zou hebben haalt het de rest van de issues niet weg.
Daarnaast klink je een beetje clingy als je vertelt over dat appen wat betreft de vakantie en haar eerder thuiskomen enzo. Ben je misschien niet een beetje de te afhankelijke boy aan het worden, omdat je buiten haar om nog te weinig daar hebt opgebouwd?

Misschien ook nog eens kijken naar jullie verwachtingen (zowel algemeen als wat betreft jullie relatie) en de onderlinge communicatie. Hoe jullie dingen tegen elkaar zeggen en de reacties daar op enzo..
pi_165455856
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef vaduz het volgende:
Trouw die vriendin van je en koop haar een niqaab.
_O-
pi_165456212
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:29 schreef jogy het volgende:
Als je jouw vriendin voor de volle 100% vertrouwd boeit de rest niet. Tenzij je bang bent dat ze aangerand (of erger) gaat worden door die mensen.
Het boeit wel als TS het bespreekt met zijn vriendin en zij trekt zich er geen kut van aan en gaat vrolijk door met omhelzen en zoenen en flirten en weet ik wat al dies meer zij als hij er niet is.

Dat getuigt imo van weinig respect naar je vent toe.

Als mijn vriendin vrolijk klef gaat lopen doen met anderen en ik weet dat die maar een ding willen en dat is haar keihard neuken dan krijgt ze de keuze; of die kerels aan de kant zetten of ik ben weg.

Komop zeg. Dat halfbakken gelul van als je haar vertrouwt is er niks aan de hand }:|
Zodra TS weg is proberen ze stuk voor stuk haar het bed in te lullen. Zij weet dat, TS weet dat en die kerels al helemaal.

Je mag imo van je vrouw in zo een situatie gewoon vragen om daar mee te kappen. En als ze dat weigert dan trek de stekker er maar uit, want dit gaat vroeg of laat gewoon een keer mis.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 20 september 2016 @ 22:25:41 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165461579
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het boeit wel als TS het bespreekt met zijn vriendin en zij trekt zich er geen kut van aan en gaat vrolijk door met omhelzen en zoenen en flirten en weet ik wat al dies meer zij als hij er niet is.

Dat getuigt imo van weinig respect naar je vent toe.

Als mijn vriendin vrolijk klef gaat lopen doen met anderen en ik weet dat die maar een ding willen en dat is haar keihard neuken dan krijgt ze de keuze; of die kerels aan de kant zetten of ik ben weg.

Komop zeg. Dat halfbakken gelul van als je haar vertrouwt is er niks aan de hand }:|
Zodra TS weg is proberen ze stuk voor stuk haar het bed in te lullen. Zij weet dat, TS weet dat en die kerels al helemaal.

Je mag imo van je vrouw in zo een situatie gewoon vragen om daar mee te kappen. En als ze dat weigert dan trek de stekker er maar uit, want dit gaat vroeg of laat gewoon een keer mis.
Waarschijnlijk is dit nu een typisch dingetje cultuurverschil denk ik. Maar ondanks alles, als TS zegt 'ik vertrouw haar' dan moet hij het ook doen. Of het uitmaken en het laten voor wat het is want controleren kan hij haar nu toch niet. Of haar naar Nederland moeten laten komen, of ervoor zorgen dat hij daar wel mag blijven. Of haar echt vertrouwen en die gasten gewoon uitlachen voor de stumpers dat het zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165462738
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dit nu een typisch dingetje cultuurverschil denk ik. Maar ondanks alles, als TS zegt 'ik vertrouw haar' dan moet hij het ook doen. Of het uitmaken en het laten voor wat het is want controleren kan hij haar nu toch niet. Of haar naar Nederland moeten laten komen, of ervoor zorgen dat hij daar wel mag blijven. Of haar echt vertrouwen en die gasten gewoon uitlachen voor de stumpers dat het zijn.
Dit, gewoon dit.

Waarbij ik het kan nu niet controleren zou willen veranderen naar kan niet controleren, zou niet moeten willen controleren. Ook dus niet als ze naar hier komt of ts permanent daar is.
Is iemand, cultuurverschil of niet, te 'vrij' voor je, probeer dan dat persoon niet te controleren, maar besef je dat het geen match made in heaven is. Want op de langere termijn levert het alleen maar ellende en pijn op. Vraag iemand niet hun wezen te veranderen, zoek iemand wiens wezen bij jou past. Heel cliché geblaat natuurlijk, maar oh zo waar.
Dus fijn dat het zo'n mooie meid is, maar voor de ts, besef je dat wat haar zo mooi maakt naast haar uiterlijk haar karakter is, beperk dat, sla dat neer en er blijft een leeg omhulsel over, frustratie en verbittering liggen dan op de loer. Dus accepteer haar zoals ze is, of neem afscheid in liefde en koester de tijd die je samen hebt gedeeld.
pi_165463200
Als daar allemaal 'jagers' zijn moet je wat beter je best doen jezelf te onderscheiden? Iets met aantrekkingskracht enzo.

Jaloezie en claimgedrag zal waarschijnlijk eerder averechts werken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_165463339
Waarom gaan jullie ervan uit dat vreemdgaan in Zuid Amerika vaker voorkomt of normaler wordt gevonden dan in NL ?

Volgens mij is er echt geen verschil.
zonnig Brasil
pi_165465223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 18:49 schreef Vimbavimba het volgende:
Wist ze dat je problemen kon krijgen op de luchthaven?
Ja, daar hebben we het lang over gehad. Ik ben te lang gebleven op mijn vorige visum en er was kans dat de migratiedienst me zou weigeren bij aankomst. Daarom vond ik het belangrijk dat ze er was, om met hen te praten.

Maar haar antwoord was ''Denk jij nu echt dat het voor de politie een verschil maakt of we samen zijn of niet?"

Ze heeft 3 weken aangegeven niet te komen, en deed het uiteindelijk toch omdat haar moeder het zei. Ze waren daar samen, last minute beslist.

Stel je eens voor dat je je vriendin 3 maanden niet gezien hebt, aankomt op de luchthaven en daar moederziel alleen staat. Verantwoording afleggen tegen een migratiedienst in een taal die je amper machtig bent.

Zegt dat niet alles over haar?
Moeder zei dat ze niet alleen wilde komen, maar dat maakt het nog steeds niet oke. Als mijn vriendin na 3 maanden op gelijk welk uur aankomt in Europa, dan BEN ik daar. Ongeacht of er problemen kunnen zijn met de politie of niet. Dan wil ik haar in de armen vliegen.

En dat beeld heb ik niet met haar.
Bij mijn eerste afscheid was ik erg emotioneel en zij had zoiets van ''Nou, tot de volgende keer''.

Gisteren ben ik met haar moeder gaan praten. Ik ben eergisteren weg gegaan omdat ze de hele dag niet antwoordde op mijn berichten en niet liet weten dat ze eerder thuis was.

Moeder zei dat ze een premenstrueel syndroom heeft en daarom zich de hele dag barslecht voelde. Dat ze daarom niet liet weten dat ze thuis was.
Mij best, maar dat maakt voor mij niet dat ze me de hele dag kan negeren en me vreselijke verwijten maakt als ik haar er over aanspreek. Haar moeder beweert dat ze van me houdt, maar ik ben niet overtuigd. Ik ben het vaak die intimiteit in gang zet. Zij vooral als we ruzie hebben gehad om het weer goed te maken.

Liefde is voor mij iets anders dan dat. Ik denk dat moeder gewoon graag wil dat we samen zijn omdat ik een rijke gringo ben

Misschien ben ik gewoon een safe bet.

Maar ''in nood kent men zijn vrienden'' zeggen ze bij ons. Dat geldt ook voor je partner denk ik.

En als het er op aankomt, ben ik nog niet overtuigd dat ik er echt wat aan heb.

Zoals eerder vermeld, misschien wil ik dit te graag en maak ik mezelf wat wijs.

Ze is bloedmooi, zo'n vrouw waar alle mannen naar kijken als ze binnenkomt. En ik kan er goed lol mee maken.
Maar om echte een goeie relatie te hebben is er meer nodig dan dat.

[ Bericht 7% gewijzigd door sweet_symphony op 21-09-2016 07:32:41 ]
pi_165465337
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 07:06 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we het lang over gehad. Ik ben te lang gebleven op mijn vorige visum en er was kans dat de migratiedienst me zou weigeren bij aankomst. Daarom vond ik het belangrijk dat ze er was, om met hen te praten.

Maar haar antwoord was ''Denk jij nu echt dat het voor de politie een verschil maakt of we samen zijn of niet?"

Ze heeft 3 weken aangegeven niet te komen, en deed het uiteindelijk toch omdat haar moeder het zei. Ze waren daar samen, last minute beslist.

Stel je eens voor dat je je vriendin 3 maanden niet gezien hebt, aankomt op de luchthaven en daar moederziel alleen staat. Verantwoording afleggen tegen een migratiedienst in een taal die je amper machtig bent.

Moeder zei dat ze niet alleen wilde komen, maar dat maakt het nog steeds niet oke. Als mijn vriendin na 3 maanden op gelijk welk uur aankomt in Europa, dan BEN ik daar. Ongeacht of er problemen kunnen zijn met de politie of niet. Dan wil ik haar in de armen vliegen.

Bij mijn eerste afscheid was ik erg emotioneel en zij had zoiets van ''Nou, tot de volgende keer''.

Gisteren ben ik met haar moeder gaan praten. Ik ben eergisteren weg gegaan omdat ze de hele dag niet antwoordde op mijn berichten en niet liet weten dat ze eerder thuis was.

Moeder zei dat ze een premenstrueel syndroom heeft en daarom zich de hele dag barslecht voelde. Dat ze daarom niet liet weten dat ze thuis was.
Mij best, maar dat maakt voor mij niet dat ze me de hele dag kan negeren en me vreselijke verwijten maakt als ik haar er over aanspreek. Haar moeder beweert dat ze van me houdt, maar ik ben niet overtuigd. Ik ben het vaak die intimiteit in gang zet. Zij vooral als we ruzie hebben gehad om het weer goed te maken.

Liefde is voor mij iets anders dan dat. Ik denk dat moeder gewoon graag wil dat we samen zijn omdat ik een rijke gringo ben

Maar ''in nood kent men zijn vrienden'' zeggen ze bij ons. Dat geldt ook voor je partner denk ik.

Ze is bloedmooi, zo'n vrouw waar alle mannen naar kijken als ze binnenkomt. En ik kan er goed lol mee maken.
Je claimt haar teveel. Zelfs golddiggers kan dat tegen gaan staan.

Kap er gewoon mee, bloedmooi of niet, zulke mooie dames heb je hier ook. Zelfs uit Zuid-Amerika (er zijn nogal veel mensen uit dat continent geadopteerd en ook een aantal expats uit dat continent).
pi_165465412
Is haar moeder ook bloedmooi? :') :+

Dochter is blijkbaar niet wie je ervan had verwacht. Ligt dat aan je verwachtingen of aan haar?
pi_165465500
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 07:52 schreef Koral het volgende:

Dochter is blijkbaar niet wie je ervan had verwacht. Ligt dat aan je verwachtingen of aan haar?
Er zijn momenten dat we intiem in bed liggen te knuffelen en te zoenen, dat ze seks wil. Dit terwijl ik haar eerste vriend ben (zeggen zij en haar moeder) terwijl ze een eind in de 20 is en haar hele vriendengroep haar wil neuken.

Dan denk ik bij mezelf ''ik moet toch iets goeds doen''. Dat ze van me houdt omdat ik eerlijk ben en voor haar klaar sta. En ik zie er zelf ook niet verkeerd uit.

Maar als ze me in de steek laat of van die lelijke verwijten maakt, raak ik het vertrouwen kwijt.

Moeder verwacht dat ik vandaag gezellig mee kom eten en dat we samen probleemloos verder gaan. Ik ben niet overtuigd en heb zin om een tijd alleen te reizen. Als ik zeg dat ik me niet meer zeker voel over de relatie komen er wsl nog meer verwijten, maar dat is dan maar zo
pi_165465952
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:06 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Er zijn momenten dat we intiem in bed liggen te knuffelen en te zoenen, dat ze seks wil. Dit terwijl ik haar eerste vriend ben (zeggen zij en haar moeder) terwijl ze een eind in de 20 is en haar hele vriendengroep haar wil neuken.

Dan denk ik bij mezelf ''ik moet toch iets goeds doen''. Dat ze van me houdt omdat ik eerlijk ben en voor haar klaar sta. En ik zie er zelf ook niet verkeerd uit.

Maar als ze me in de steek laat of van die lelijke verwijten maakt, raak ik het vertrouwen kwijt.

Moeder verwacht dat ik vandaag gezellig mee kom eten en dat we samen probleemloos verder gaan. Ik ben niet overtuigd en heb zin om een tijd alleen te reizen. Als ik zeg dat ik me niet meer zeker voel over de relatie komen er wsl nog meer verwijten, maar dat is dan maar zo
En jij hebt als buitenlander daar niet een hele horde vrouwen achter je aan?

Je relaas dat sommige momenten mooi zijn neemt trouwens niet weg dat ze misschien niet is dan het beeld dat je van dr hebt.
pi_165467315
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 07:06 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Kan er een andere reden zijn dat ze het vliegveld liever mijdt? En heb je haar eerst gevraagd om erheen te gaan om haar zo snel mogelijk weer te kunnen zien? Of heb je dat niet vermeldt, omdat jij dat logisch vindt en heb je vooral uitgesproken dat ze daar zou moeten zijn om shit met officials te voorkomen?

quote:
Iedereen gaat anders met emoties om. Dat zij ze niet zo toont als verwacht, hoeft niet per se te betekenen dat ze er ook totaal niet zijn.

quote:

Ondertussen is het ook weer niet heel erg raar dat zij zich liever barslecht gaat zitten voelen in d'r eentje als dit je reactie is hè. Zo begripvol kom je niet over zo en je geeft wel duidelijk aan waar jouw prioriteiten liggen. Heb je omgekeerd ook wat minder in de melk te brokkelen..

quote:

Hoe probeer jij intimiteit in gang te zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')