Ruim op danquote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed. Mijn huis is alleen een bende.
Ze zijn bezig met die dakopbouw. Dus opruimen heeft midden in die fase geen enkel nut.quote:
Neem je tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge onverwachtse liefdesbetuiging? Moet dit even verwerken hoor.
Okquote:Op maandag 19 september 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met die dakopbouw. Dus opruimen heeft midden in die fase geen enkel nut.
Ik nietquote:Op maandag 19 september 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
quote:
Zelf besteld toch?quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed. Mijn huis is alleen een bende.
quote:
Ik vond het tijd worden.quote:Op maandag 19 september 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je ook iets te zeggen op het eerste gedeelte?
Misschien wel maar daar was ik niet bij dus neequote:Op maandag 19 september 2016 19:36 schreef Oberkullie het volgende:
Had ik al verteld dat mijn hottiecollega is teruggeplaatst
eey manquote:
Ga jij dan ook naar bed?quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
Zon onder in tien minuten of zo. Gaat hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |