Ah da's leuk om te lezen Sunshinequote:Op maandag 26 september 2016 16:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ook even een leuk bericht.
Dit weekend wezen eten bij De Beren Oosterhout.
Ik zou raar opkijken als dit project vroegtijdig strandt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in plaats dat hij vervroegd aflost omdat het heel goed gaat, was het toch wat minder goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:58 schreef Murene het volgende:
Nog een vervroegde aflossing bij CollinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in plaats dat hij vervroegd aflost omdat het heel goed gaat, was het toch wat minder goed nieuws.Nette oplossing voor een probleem, en binnen de contractvoorwaarden van Collin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 26-09-2016 18:01:53 ]
Was dat houten?quote:Op maandag 26 september 2016 18:46 schreef crowdiefunder het volgende:
Blij dat jullie beren goed lopen, "mijn" bezorgbeer is inmiddels gesloten en is ook niet meer op de site van de beren terug te vinden.
heb een heerlijke vakantie gehad! dank.quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hoop dat je een goede vakantie hebt gehad!
3285 is nieuw en hier nog niet besproken dat die failliet is. Zou jij me de gegevens van de lening kunnen geven per PM. Als ik het nummer bkijk is het al een oude lening uit 4 e kwartaal 2014.
Ten aanzien van die gasboer ben ik wel benieuwd of die gladde eigenaar al persoonlijk op HA aangesproken is? Of zijn daar geen mogelijkheden toe? Hij is volgens mij wel al doorgestart met dezelfde business in een nieuwe B.V.
Waarom altijd snel willen groeien, die fitness tenten, 2e vestigingen etc, eerst stabiliseren ,continuïteit waarborgen, en zorgen dat je de winst een paar jaar vasthoudt. Dan heb je reserves en cash om desnoods een 2e tent te beginnen of te kopen 50k per halfjr is prima, maar kan allicht beter, eerst bestaande tent optimaliseren dan uitbreidenquote:Op maandag 26 september 2016 18:41 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op FNC: https://www.fundingcircle(...)parentHorizontalTab2 fitness
quote:Collin is gevraagd ook deze funding te doen. Collin geeft aan dat ze ondanks de financiële ruimte dit op deze korte termijn niet willen doen omdat ze bang zijn dat hun investeerders vreemd opkijken en gaan denken dat Collin de eerste funding niet grondig genoeg heeft beoordeeld.
Idem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:51 schreef marathon2000 het volgende:
Ik ben bij Collin niet ingestapt, nu al helemaal niet.
"Stapelfinancieringquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:26 schreef dubbeltjez het volgende:
Subsidieadvieskantoor De Breed & Partners neemt meerderheidsbelang in Investormatch
https://www.investormatch(...)ng-in-investormatch/
Precies. Bij twijfel niet oversteken, dus ik pas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:28 schreef Incitatus3 het volgende:
Ik blijf hier van weg. Als IVM was ik hier toch kritischer op geweest, zelfs als het financieel allemaal kan. Persoonlijk vind ik dit toch een beetje overkomen alsof IVM hier de leftovers oppikt van iets dat zelfs Collin niet wil doen. Twee keer zo snel achter elkaar een lening oogt niet sterk.
Dat is wel heel snel!!. Vraag me af wat die hoofdelijke aansprakelijkheid in privé nog waard is. 75K + 80Kquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:51 schreef marathon2000 het volgende:
Kan ik me goed voorstellen van Collin, die andere lening is vorige maand pas gefund!
(75K 7.5%, https://www.collincrowdfund.nl/it-university/).
Ik ben bij Collin niet ingestapt, nu al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |