Hmmm we kunnen onderhandelen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppas voor je kat kost op maandbasis 350 euro en dan kun je onbeperkt gebruik maken van de service.
Dat is positiefquote:Op maandag 19 september 2016 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat de huidige tijdelijke medewerker die de functie nu vervuld ook gesolliciteerd had en logischerwijs van uitzendkracht naar vaste kracht wordt gepromoveerd.![]()
Maar zodra mijn contract afloopt neemt de afdelingschef van de afdeling waar de functie onder valt nogmaals contact op met mijn afdelingsleider. Er ligt genoeg werk dus wie weet wat er dan uit komt rollen. Ik sta iig in het systeem als eerstvolgende op de lijst.![]()
Nee dan krijg je hem nie meer terug ja gebakken ofzoquote:
Drie weken wordt wat lastiger.quote:Op maandag 19 september 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onzin, katten zijn zelfstandige beesten, die kan je makkelijk een paar dagen alleen laten, als het echt moet.
Oh really?quote:Op maandag 19 september 2016 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dan krijg je hem nie meer terug ja gebakken ofzo
Dat klopt, maar een weekendje kan best.quote:
Klopt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een weekendje kan best.
Want die grap zal ze nog niet eerder gehoord hebbenquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb elders een collega die Kitty heet, moet me altijd inhouden als ze belt niet 'Hello Kitty' te zeggen
Gewoon doenquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb elders een collega die Kitty heet, moet me altijd inhouden als ze belt niet 'Hello Kitty' te zeggen
vandaar ook, ik wil geen mosterd verkopenquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die grap zal ze nog niet eerder gehoord hebben
Mag ook nog niet want nog geen abrahamquote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaar ook, ik wil geen mosterd verkopen
Hoeveel kost het om onbeperkt twee uur te wokken?quote:
bovendien hebben we hier MPG al voor de mosterdquote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ook nog niet want nog geen abraham
ofzo
slecht garpje
Koen heeft nog 2 mndn en 1 dag te gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ook nog niet want nog geen abraham
ofzo
slecht garpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |