PIcs van je tuinbroekquote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets mis met mijn tuinbroek.
Ik niet, maar geeft nietquote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verandering in brengen...
[..]
Ik denk dat het allemaal wel mee valt
Ik heb in principe niemand nodig, red mezelf prima.quote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet iemand hebben die mij bezig houdt en uit mijn comfortzone trekt.
Zo kun je het ook noemen. Komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Integendeel! Elk jaar 10 cm erbij, als het niet meer is!quote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krimpen jullie piemols ?
hangpiemols ja?
Jeetje wat rot
Fixedquote:Op maandag 19 september 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in principe niemand nodig, trek mezelf prima.
Bel me als ie 30 cm isquote:Op maandag 19 september 2016 12:04 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Integendeel! Elk jaar 10 cm erbij, als het niet meer is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de pindakaas?quote:Op maandag 19 september 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige wat ik nodig heb is een hond. Klaar. Moet je verplicht naar buiten.
Je wil niet weten hoeveel eelt ik aan mijn rechterhand heb.quote:
Ja dit zei Ieni gisteren nogquote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Meer van hetzelfde vinden de meeste deernes maar niks. Liever iemand die tegenovergesteld is zodat je elkaar aanvult ipv kopieertTenminste dat hoor ik wel vaker.
Of jezelf een goede schop geven af en toequote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al moet ik niet iemand hebben die compleet het tegenovergestelde is, want dan word ik denk ik gek.quote:
Op de wasmachine dan?quote:Op maandag 19 september 2016 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezelschap. Geen honden in bed.
ik ben in bed een ander beest.quote:Op maandag 19 september 2016 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezelschap. Geen honden in bed.
Ik ging gisteren tijdens het winkelen al ver uit mijn comfortzonequote:Op maandag 19 september 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of jezelf een goede schop geven af en toe
Ditquote:Op maandag 19 september 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in principe niemand nodig, red mezelf prima.
tegenvaller ditquote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben in bed een ander beest.
een wezel
herman finkers
Inclusief bh foto's en al...quote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren tijdens het winkelen al ver uit mijn comfortzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |