33, geen rimpels, maar alles hangt welquote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Wel een beetje hangtieten maarja ... je kan niet alles hebben
[..]
36
EN JIJJJJJJJJJJJJJJJ?
Neuh ik ga wel een tshirt maken met I might don't look 30, but I am 30.quote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn we allebei volgend jaar oud. Heb je je rolator al gereserveerd?
Ja, mannen rijpen, vrouwen verleppenquote:Op maandag 19 september 2016 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wist dat vrouwen anders ouder worden dan mannen?
Krimpen jullie piemols ?quote:Op maandag 19 september 2016 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wist dat vrouwen anders ouder worden dan mannen?
Jij weet.quote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, mannen rijpen, vrouwen verleppen
Ik zie toch weer die matchquote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn we allebei volgend jaar oud. Heb je je rolator al gereserveerd?
Koop er ook een voor mijquote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh ik ga wel een tshirt maken met I might don't look 30, but I am 30.
Ik ben alles behalve verlept...quote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, mannen rijpen, vrouwen verleppen
Als ie niet staat, dan hangt ie, logisch.quote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krimpen jullie piemols ?
hangpiemols ja?
Jeetje wat rot
elke dagquote:Op maandag 19 september 2016 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krimpen jullie piemols ?
hangpiemols ja?
Jeetje wat rot
Whehehequote:Op maandag 19 september 2016 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke dag
daarna wel
nee, niet rot
ik heb je al ff niet gezien maar eensquote:Op maandag 19 september 2016 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verlept...
Ik compenseer dat voor jouquote:Op maandag 19 september 2016 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verlept...
quote:
Meer van hetzelfde vinden de meeste deernes maar niks. Liever iemand die tegenovergesteld is zodat je elkaar aanvult ipv kopieertquote:
Verandering in brengen...quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb je al ff niet gezien maar eens
Ik denk dat het allemaal wel mee valtquote:
Of gewoon een goeie broekquote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon skinny jeans aantrekken, dan is er geen ruimte om te gaan hangen.
Ik moet iemand hebben die mij bezig houdt en uit mijn comfortzone trekt.quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde vinden de meeste deernes maar niks. Liever iemand die tegenovergesteld is zodat je elkaar aanvult ipv kopieertTenminste dat hoor ik wel vaker.
Soms, niet altijd en soms is het een kutsmoesquote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde vinden de meeste deernes maar niks. Liever iemand die tegenovergesteld is zodat je elkaar aanvult ipv kopieertTenminste dat hoor ik wel vaker.
brrr uit je comfortzone is engquote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet iemand hebben die mij bezig houdt en uit mijn comfortzone trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |