Ik voel me ook wel eens 80 hoorquote:Op maandag 19 september 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat het ook heel persoonlijk is.
Tsk tskquote:
daarbij denk ik niet dat wok in 2 uur tijd zoveel produceert krijgt dat je meerdere bakjes nodig hebtquote:
Zelden, ben wel eens brak, maar dat is na een dag weer voorbij.quote:Op maandag 19 september 2016 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel eens 80 hoor
in 2 uur kan ik heel wat voer verstouwen hoorquote:Op maandag 19 september 2016 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om onbeperkt twee uur te wokken?
Wok onderschattenquote:Op maandag 19 september 2016 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarbij denk ik niet dat wok in 2 uur tijd zoveel produceert krijgt dat je meerdere bakjes nodig hebt
quote:Op maandag 19 september 2016 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarbij denk ik niet dat wok in 2 uur tijd zoveel produceert krijgt dat je meerdere bakjes nodig hebt
En die ga je dan lekker gewoon NIET doen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij 30 houdt het leven op. Dan gaat het alleen maar bergafwaarts. Je tieten gaan hangen, je krijgt rimpels. Mensen gaan dingen van je verwachten.
Ah, nu springt ze op van haar stoel.quote:
o ja,ik moet pien inruilen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij 30 houdt het leven op. Dan gaat het alleen maar bergafwaarts. Je tieten gaan hangen, je krijgt rimpels. Mensen gaan dingen van je verwachten.
Ja, daar heb ik ook ernstig last vanquote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent dan ook gewoon een vuilnisbak met zonder bodemquote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in 2 uur kan ik heel wat voer verstouwen hoor
Geen rimpels hier nog.. althans nog niet eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 19 september 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen rimpels hier nog.. althans nog niet eigenlijk
Geloof het of niet maar ik heb ze amper, vraag me al jaren af waar ze blijven.quote:Op maandag 19 september 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen rimpels hier nog.. althans nog niet eigenlijk
Je wist dat vrouwen anders ouder worden dan mannen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Wel een beetje hangtieten maarja ... je kan niet alles hebben
[..]
36
EN JIJJJJJJJJJJJJJJJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |