We beginnen met een weblog van Paul.quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
ik vindt
Hoe moet ik dit aan mijn toekomstige kinderen straks gaan uitleggen?
niedtquote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
ik vindt
Ga jij kinderen krijgen ja?quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
ik vindt
GGMM is meestal 3 minuten weg als hij een spelfout maakt.quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
ik vindt
Zoquote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM is meestal 3 minuten weg als hij een spelfout maakt.
Dus eigenlijk is hij er vrij weinig.
Hm?quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We beginnen met een weblog van Paul.
zag het ook als eerste dat Janssen en Pelle topspitsen waren en hij tipte PSV destijds dat ze van Nistelrooij moesten kopenquote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hansie heeft eigenlijk altijd gelijk.
Ik zou je periode al FP-kracht in zijn geheel verzwijgen wat dat betreft.quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
ik vindt
Ajax lieten punten tegen ze liggen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC thuis
Willem II uit
''STEL DAT HET GOED BLIJFT GAAN MET FEYENOORD''
[ afbeelding ]
Van Roda en Willem II win je niet zomaar.quote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC thuis
Willem II uit
''STEL DAT HET GOED BLIJFT GAAN MET FEYENOORD''
[ afbeelding ]
ik weet nog wel de laatste keer dat Feyenoord 6 wedstrijden punten verloorquote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even iets anders, wat was de laatste keer dat Feyenoord de eerste 6 wedstrijden won?
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Jones is beter dan Vermeer.
Poll: Jones is beter dan Vermeer
• Ja
• Nee
• kingflopland
• "ik vindt"
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is 11 tegen 11quote:Op zondag 18 september 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Roda en Willem II win je niet zomaar.
OK.quote:Op zondag 18 september 2016 22:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax lieten punten tegen ze liggen.
quote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Marwijk was ooit echt een held maar wat een onzin.
Toen de Gulden werd geïntroduceerd.quote:Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even iets anders, wat was de laatste keer dat Feyenoord de eerste 6 wedstrijden won?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |