quote:
Klopt en dat kan je enkel zeggen omdat:quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat Feyenoord bijzonder weinig heeft laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk leer je daarvan.quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel dom van mij om in te gaan op Mani.
Uh ja want Mani trollt er altijd op los.. ofzo.quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daaruit blijkt je frustratie.quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en dat kan je enkel zeggen omdat:
A. Je er to-taal geen kijk op hebt.
B. Je nog erg boos bent.Is er geen D. Alle bovenstaande opties mogelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2016 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en dat kan je enkel zeggen omdat:
A. Je er to-taal geen kijk op hebt.
B. Je nog erg boos bent.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik leer nog elke dagquote:Op zondag 18 september 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk leer je daarvan.
Toch wel echt B.quote:Op zondag 18 september 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leek mij toch aannemelijk dat een 0-0 deze walgelijke wedstrijd het meeste eer aan had gedaan.
Toch bijzonder dat mensen Feyenoord goed hebben zien spelen.
Doe niet zo passief agressief, je lijkt wel een vrouw.quote:Op zondag 18 september 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leek mij toch aannemelijk dat een 0-0 deze walgelijke wedstrijd het meeste eer aan had gedaan.
Toch bijzonder dat mensen Feyenoord goed hebben zien spelen.
Moet Siem wel langer dan 3 weken achtereenvolgend niet geblesseerd zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Siem de Jong uiteindelijk Luuk de Jong gaat vervangen in de spits.
quote:Op zondag 18 september 2016 19:13 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dik verdiend.
Ajaxquote:Op zondag 18 september 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd waar Vermeer heen gaat in de winterstop.
Luuk ookquote:Op zondag 18 september 2016 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Gio gaat Cillessen achterna qua wallen onder de ogen.
Het zit diep bij je.quote:Op zondag 18 september 2016 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Raar dat Mexicano zo zat te janken om dit doelpunt. Die jongen is wel echt heel mad hoor
quote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Wie is een grotere hufter Weghorst of Lurling?
GGMM.quote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Lurling sowieso.quote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Lulringquote:Op zondag 18 september 2016 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 18 september 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd tijd, bij die aids club.
Kloptquote:Op zondag 18 september 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent het daar sowieso mee eens.
quote:Op zondag 18 september 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam!!
Ik heb een heerlijk avondje gehad gisterquote:Op zondag 18 september 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit minder prettig.
Ik ook, maar niet vanwege het voetbal...quote:Op zondag 18 september 2016 19:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk avondje gehad gister
Zonder begeleider naar buiten?quote:Op zondag 18 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet vanwege het voetbal...
Lekker gescheten?quote:Op zondag 18 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet vanwege het voetbal...
Ik doe gezellig met je mee, want ik heb nauwelijks wat gezienquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, twee en een half uur broek uit voor samenvattinggenot.
Ik heb negen van de 13 wedstrijden niet gezien die vanavond in samenvatting zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee, want ik heb nauwelijks wat gezien
Ik heb United gezien en Ajax een groot deel van de tweede helft, dus ik laat mij graag verrassenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb negen van de 13 wedstrijden niet gezien die vanavond in samenvatting zijn.
Ik heb MUFC-LCFC//Gijon - Barcelona//Swansea - City // Arsenal - Chelsea // Ajax - PEC // Las Palmas - Real Madrid gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb United gezien en Ajax een groot deel van de tweede helft, dus ik laat mij graag verrassen
Dat klinkt als een prima voetbaldagje. Ik ben maar pizza gaan eten en bier gaan drinkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb MUFC-LCFC//Gijon - Barcelona//Swansea - City // Arsenal - Chelsea // Ajax - PEC // Las Palmas - Real Madrid gezien.
Dat klinkt helemaal primaquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima voetbaldagje. Ik ben maar pizza gaan eten en bier gaan drinken
Ik ook, op die laatste wedstrijd na. Maar wel Excelsior-PSV gekekenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb MUFC-LCFC//Gijon - Barcelona//Swansea - City // Arsenal - Chelsea // Ajax - PEC // Las Palmas - Real Madrid gezien.
Zidane's geluk raakt een beetje op. 2-2 op Gran Canaria, voor de rest allemaal zeer leuke wedstrijdjes gezien. Ik ben een meer dan tevreden mens.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima voetbaldagje. Ik ben maar pizza gaan eten en bier gaan drinken
Mja op zich niks mis meequote:
Dat klinkt werkelijk dolletjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zidane's geluk raakt een beetje op. 2-2 op Gran Canaria, voor de rest allemaal zeer leuke wedstrijdjes gezien. Ik ben een meer dan tevreden mens.
Hij wisselde Ronaldo ook een kwartier voor tijd of zo. Karma is een bitch.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt werkelijk dolletjes
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
In minuut 7 al spreekkoren?
Of was dit nog Ajax-Utrechtgerelateerd
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Ook geen voetballiefhebbers dus dat ze dat even opgezet hadden?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja op zich niks mis mee
Helaas waren het geen FOK!ers dus ik moest me inhouden soms
Hopelijk gaat ie nu niet ineens domme penalties aan Excelsior toekennen ofzoquote:
Calimerofans.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Jawel, vandaar dat ik nog een groot deel van Ajax gezien hebquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen voetballiefhebbers dus dat ze dat even opgezet hadden?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie nu niet ineens domme penalties aan Excelsior toekennen ofzo
Dat was het voetbal waar we naar uitgekeken hebben, beste Taglianoquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, vandaar dat ik nog een groot deel van Ajax gezien heb
Raar dat liefhebbers ajax opzetten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, vandaar dat ik nog een groot deel van Ajax gezien heb
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het voetbal waar we naar uitgekeken hebben, beste Tagliano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus inslagenreuring zal wel viesmad zijn nuMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]Nou we misten wel POWER en GIF op het middenveld hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus inslagenreuring zal wel viesmad zijn nuOh.
Jóh.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, uit dat standpunt lijkt het toch een terechte penalty.
Davy (verrassend genoeg).quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Brammess het volgende:
PSV fans vonden dit echt geen penalty?
Als het over PSV-fans en scheidsrechters in één zin gaat, tsja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Brammess het volgende:
Er zijn standpunten waaruit Willems de bal WEL lijkt te spelen (al kun je voor het vasthouden nog steeds fluiten maar dat vind ik wel aan de zware kant)quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Brammess het volgende:
Uit welk niet danquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, uit dat standpunt lijkt het toch een terechte penalty.
Maar hij speelt de bal niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn standpunten waaruit Willems de bal WEL lijkt te spelen (al kun je voor het vasthouden nog steeds fluiten maar dat vind ik wel aan de zware kant)
Nou, ik heb dit standpunt nog niet 1 keer gezien, dus het leek mij alsof hij de bal gewoon speelde.quote:
Ik las vandaag weer geen inhoudelijke post van je.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Dolberg beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |