Ik ga fucking met een mobiel in m'n hand rondjes rijden in de auto om een locatie te gokken en jij komt je bed niet uit terwijl je weet waar ie isquote:Op maandag 19 september 2016 23:14 schreef DJKoster het volgende:
Nog steeds spijt dat ik eergisteren niet uit bed ben gegaan voor die Snorlax twee straten verderop.
Ik was nog luier dan die Snorlax.quote:Op maandag 19 september 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga fucking met een mobiel in m'n hand rondjes rijden in de auto om een locatie te gokken en jij komt je bed niet uit terwijl je weet waar ie is
Ik ga zelfs helemaal kapot van een zware training achter een Dratini aan, terwijl ik graag naar huis wildequote:Op maandag 19 september 2016 23:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik was nog luier dan die Snorlax.
Bij de Vlierstraat in de buurt?quote:Op maandag 19 september 2016 23:16 schreef DJKoster het volgende:
Nu wel een Charmander/Bulbasaur spot ontdekt. Daar binnenkort maar eens een paar uur rondhangen.
Ai. Sommige dingen kun je beter niet wetenquote:Op maandag 19 september 2016 23:28 schreef Igen het volgende:
O ja, bij mij thuis was nog een lapras.
Alleen zag ik dat op zo'n verklikker-app terwijl ik bij vrienden was.
Ik zou het doen, maar ik ben dan ook geen stardust opspaarder. Je gaat waarschijnlijk niet snel veel betere vinden, en het zijn prima gym-pokemon. Candy is bij mij trouwens meer het probleem bij die twee dan stardust.quote:Op maandag 19 september 2016 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Vraagje: is het een dom idee om nu al mijn stardust te spenderen aan mijn ultieme Lapras en wat minder ultieme Snorlax?
Lvl14
20 Lapras-candy, komt wel goedquote:Op maandag 19 september 2016 23:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou het doen, maar ik ben dan ook geen stardust opspaarder. Je gaat waarschijnlijk niet snel veel betere vinden, en het zijn prima gym-pokemon. Candy is bij mij trouwens meer het probleem bij die twee dan stardust.
Haha, check! Ervaring daar?quote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij de Vlierstraat in de buurt?
Als je een Farfetchd of Kangaskhan hebt ben je welkomquote:Op maandag 19 september 2016 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als de ruilfunctie komt wil ik vrienden met jou worden
Je krijgt meer. iets van 6 items ipv de gebruikelijke 3/4.quote:
Als je binnen een half uur 10 verschillende Pokestops bezoekt, krijg je minimaal 6 items van de 10e stop en 100XP in plaats van 50quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef Valerie. het volgende:
Is dat waarom je soms 6 krijgt? Ik dacht dat sommige stops gewoon iets meer geven...
oh! Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef Valerie. het volgende:
Is dat waarom je soms 6 krijgt? Ik dacht dat sommige stops gewoon iets meer geven...
Dat verklaard dus waarom ik steeds bij dezelfde pokestop 7 items krijg op terugweg van me werk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je binnen een half uur 10 verschillende Pokestops bezoekt, krijg je minimaal 6 items van de 10e stop en 100XP in plaats van 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |