Hier heb ik er zelfs al drie of vier gevangen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb twee Mr. Mime's in het wild gevangen.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2016 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik idd ook achter. Scheelt nogal wat punten als je een lage neemt om te trainne.
Alleen heb ik in t begin alle lage monsjes weggegooid, zo van "Lage cp, heb ik niks aan!"
Is dat Amerikaans grondgebied of exterritoriaal grondgebied?quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Zelf werk ik op een Amerikaanse basis in Geilenkirchen (Awacs). We hebben hier 7 stops en ik heb al -tig eieren uitgebroed. Geen Taurus gezien tot dusverre...
Onzin. Heb een tauros uit een ei zien komen.quote:Op maandag 19 september 2016 09:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Regio beestjes komen gewoonweg niet uit eieren. Er zijn al mensen die dat hebben geclaimd, maar het is gewoon niet waar. Als je zo'n beest hebt ben je of op vakantie geweest naar zo'n land, of een cheater.
Veendam is hetquote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar ben je geweestDat is bijna Kijkduinish :-)
quote:Op maandag 19 september 2016 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin. Heb een tauros uit een ei zien komen.
Ja, die kreeg ik dus niet... heb bij de 10e stop specifiek gelet op de items en XP en dat was minder dan voorheen... misschien probeer ik het vanavond nog een keer om te checken of het dan wel werkt.quote:
Ik heb vanmiddag een filmpje gekeken en gezien dat je het binnen een half uur moet doen, dus misschien daarom niet?quote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik dus niet... heb bij de 10e stop specifiek gelet op de items en XP en dat was minder dan voorheen... misschien probeer ik het vanavond nog een keer om te checken of het dan wel werkt.
Nee, het was tussen 17:13 en 17:37. Het enige wat misschien kan zijn mis gegaan is dat ik tussendoor nog een Pokemon heb gevangen, maar dat maakte de vorige keer ook niks uit volgens mijquote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een filmpje gekeken en gezien dat je het binnen een half uur moet doen, dus misschien daarom niet?
Lekker is dat hč.quote:Op maandag 19 september 2016 19:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kreeg vandaag gewoon mijn 10stopsbonussen.
Dikke moves.quote:
jammer dat hij geen vine whip heeft, IV is ook laag, maar dat is volgens mij standaard met die startersquote:
Zou ik ook wel willenquote:Op maandag 19 september 2016 20:51 schreef Alexis7 het volgende:
ik was een gym aan het overnemen en ineens verscheen 'ie, echt bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |