Ze hebben allemaal een bepaalde kans om te ontsnappen. Sommigen ontsnappen duidelijk wat sneller (veel Charmanders, maar ook wel Pidgeys), anderen kun je 10x laten ontsnappen uit je pokebal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Waarom wordt zo'n Pokemon nu een wolkje? Ga naar buiten voor een Dratini die er nog 12 minuten zit, gaat uit mijn bal en vervolgens poef weg. Ik dacht dat je een wolkje kreeg als zijn tijd voorbij was
Deze site is ook wel handig om een keertje te kijken:quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Waarom wordt zo'n Pokemon nu een wolkje? Ga naar buiten voor een Dratini die er nog 12 minuten zit, gaat uit mijn bal en vervolgens poef weg. Ik dacht dat je een wolkje kreeg als zijn tijd voorbij was
wait whut?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn broekzak is niet zo goed in goldeens vangen
20 pokeballs en 16 great balls foetsie
Gelijk maar weer aangevuld. Was toevallig in de binnenstad.
broekzakdon'tcatch'mall bedoel jequote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommige mensen broekzakbellen, ik broekzakcatch'mall
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kwam er gister pas achter dat er een scrollbar zit in dat menu met al je pokemon...
Al maanden swipe ik keihard naar boven als ik een pokemon zocht.
Ik heb uit 10 km-eieren een Jynx, een Omanyte, 3x een Scyther, een Chansey en een Electabuzz gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb enkel mooie dingen uit een 10km ei gehad, met als hoogtepunt de Lapras met killer-IV en de beste moves.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan broekzakperongelukjesterkepokemondeleten of zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is fpm?quote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie is; als fpm eerder kapot was,
60 sowieso. Schijnt dat als je de app afsluit en opnieuw opstart tijdens de animatie dat je er meer kan redden, dit heb ik echter niet uitgeprobeerd en durf ik dus ook niet aan te raden. Geen idee of de evolutie dan goed gaat namelijk en of het daadwerkelijk sneller is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:42 schreef Renesite het volgende:
Wat is de max-evolve met een lucky egg? Zit nu op 50 waarvan twee noeuwe (aangezien ik de allerhande evoluties hier vind)
Ik vang die evoluties juist niet nuquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:42 schreef Renesite het volgende:
Wat is de max-evolve met een lucky egg? Zit nu op 50 waarvan twee noeuwe (aangezien ik de allerhande evoluties hier vind)
Dat is best slim, zeker in het begin was dat verstandig geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vang die evoluties juist niet nu
Meerdere keren een Dragonair en Hypno laten schieten
Ik vang ze ook niet. Meestal zijn ze vrij zwak of de kans is te groot dat ze vluchten. Beetje zonde van de pokéballen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vang die evoluties juist niet nu
Meerdere keren een Dragonair en Hypno laten schieten
Je kunt beter alles vangen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vang ze ook niet. Meestal zijn ze vrij zwak of de kans is te groot dat ze vluchten. Beetje zonde van de pokéballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |