Echt zo'n top Oss shirtjequote:Op woensdag 21 september 2016 17:40 schreef PSVCL het volgende:
Het nieuwe thuisshirt is trouwens fucking lelijk ,die van vorig seizoen was 1 van de mooiste ooit.
Waar slaat die rode balk onder aan het shirts op?
Uitshirt is wel mooi.
En dan roept v.d. Sarquote:
quote:Ajax is van alle markten thuis. "Daarnaast maken we ook vlogs vanuit de opleiding zoals de afgelopen dagen met Appie Nouri", vervolgt Van der Sar. "In Nederland loopt Ajax voorop met zulke dingen, in het buitenland hebben we bij grote clubs dergelijke projecten ook al gezien. Daar moet je in meegaan."
quote:
De reden dat PSV dat niet gedaan heeft is omdat het wacht tot fifa 17 uit is en om dan te zien wie de beste is. De gozer die ajax koos kan dus ook flink falen met 17.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cringeworthy.
Overigens heeft PSV nog geen e-sporter onder contract dus wat Sar daarover zegt klopt. Ze lopen daarmee voorop.
Piep piep halloquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
Vanavond PSV op Fox 3. Tamelijk dom van Fox.
quote:
Ik zit weer op het punt, zolang we maar 3 punten halen elke wedstrijdquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan het nou maar 1-2 staan? Ik heb wel 6 100% kansen gezien. Matig hoor.
Het spel is overigens wel uitstekend, nou een keer die kansen afmaken.
Hoezo? Het spel is erg goed, er worden genoeg kansen gecreëerd en Excelsior heeft geen kans gehad op die discutabele penalty na. De 100% moeten gewoon eens afgemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit weer op het punt, zolang we maar 3 punten halen elke wedstrijd
13 Hansquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:35 schreef tja77 het volgende:
![]()
![]()
12 uitduels op rij gewonnen
![]()
![]()
![]()
Wat een weelde...
13quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:35 schreef tja77 het volgende:
![]()
![]()
12 uitduels op rij gewonnen
![]()
![]()
![]()
Wat een weelde...
13quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:35 schreef tja77 het volgende:
![]()
![]()
13 uitduels op rij gewonnen
![]()
![]()
![]()
Wat een weelde...
tja vindt dit geen probleemquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan het nou maar 1-2 staan? Ik heb wel 6 100% kansen gezien. Matig hoor.
Het spel is overigens wel uitstekend, nou een keer die kansen afmaken.
?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tja vindt dit geen probleem
tja77 is tompsv18?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
En trouwens zolang je wint, maakt dat inderdaad geen fuck uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |