Er staat toch: "tja vindt dit geen probleem" ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
tja77 is tompsv18?
Je reageert op een reactie die niet op jou was? Cloon-verwarring?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
tja77 is tompsv18?
Je reageert op een reactie die niet op jou was? Cloon-verwarring?
Tja, Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er staat toch: "tja vindt dit geen probleem" ?
Nee geen punt, gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, Daar heb je een punt.
Volwassen reactie weer, had ook niet anders van jou verwacht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond het al gek. Al zijn jullie wel allebei debielen, dus het had gekund.
Niemand overtreft het schandalige niveau van jou hoor, wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond het al gek. Al zijn jullie wel allebei debielen, dus het had gekund.
groningen Feyenoord en atleticoquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
En trouwens zolang je wint, maakt dat inderdaad geen fuck uit.
Groningen, Feyenoord en Atletico werden toch niet gewonnen? Dan maakt het natuurlijk wel uit slimpie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
groningen Feyenoord en atletico
Fijn dat Excelsior wel gewoon lukt maar das uit
stelde helemaal niks voor neusjequote:Op zaterdag 24 september 2016 23:54 schreef Syntix het volgende:
Lampjes lieten zich weer kennen met hun spreekkoren?
Ik vind het nogal overtrokken, maargoed.quote:Op zondag 25 september 2016 08:21 schreef Buitendam het volgende:
Twee mensen mochten gisteren na de wedstrijd hun seizoenskaart inleveren vanwege de spreekkoren. Lekker eerlijk, wel.
zeker maar als je het doet pak ze dan allemaalquote:Op zondag 25 september 2016 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het nogal overtrokken, maargoed.
Er moet gewonnen worden. Anders zie ik het somber in voor een europees vervolg.quote:Op zondag 25 september 2016 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Toch wel erg benieuwd naar die wedstrijd tegen Rostov. In uitwedstrijden bakken ze er niet al te veel van, maar thuis zijn die gasten al sinds 2 mei 2015 ongeslagen. Dat is een flinke periode.
quote:Op zondag 25 september 2016 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
KNVB rekent af met 'foute' supporters, maar wat doet de KNVB met 'foute' scheidsrechters? Helemaal niks
En door dit soort reacties krijgen PSV supporters het calimero predicaat opgespijkerd....quote:Op zondag 25 september 2016 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
KNVB rekent af met 'foute' supporters, maar wat doet de KNVB met 'foute' scheidsrechters? Helemaal niks
Eens, het kan niet zijn dat die 2 zohard konden schreeuwen, daar zaten meer mensen achter.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar als je het doet pak ze dan allemaal
Waarschijnlijk de gangmakers. Wat overigens niet betekent dat de meezingers minder infantiele mongolen zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, het kan niet zijn dat die 2 zohard konden schreeuwen, daar zaten meer mensen achter.
Geen geld op basis van zijn eerste 337 minuten.quote:Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef Lemming22 het volgende:
Ramselaar kostte PSV dus 4 miljoen + 10% doorverkooppercentage. Hier heeft Brands gewoon weer goed gehandeld.
Jammer, maar Ramselaar is wel een stuk dynamischer op die positie. Je zou bijna Guardado opofferen, zodat Hendrix achter Propper en Ramselaar kan.quote:
Ja het is een beetje calimero, maar eerlijk is eerlijk. Scheidsrechters worden helemaal beschermt door de KNVB. Dus dat klapje en het duimpje zal gewoon niks mee gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En door dit soort reacties krijgen PSV supporters het calimero predicaat opgespijkerd....
boeiendquote:Op zondag 25 september 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En door dit soort reacties krijgen PSV supporters het calimero predicaat opgespijkerd....
Het middenveld voor volgend seizoen is al klaar. Nu hopen dat Cocu Hendrix wel genoeg speeltijd en toekomstperspectief geeft, zodat hij wil blijven.quote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer, maar Ramselaar is wel een stuk dynamischer op die positie. Je zou bijna Guardado opofferen, zodat Hendrix achter Propper en Ramselaar kan.
Pröpper heeft er nooit een geheim van gemaakt graag eens naar het buitenland te gaan en is over een jaar al 26. Vrees dat PSV z'n best moet gaan doen om hem te behouden.quote:Op zondag 25 september 2016 19:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het middenveld voor volgend seizoen is al klaar. Nu hopen dat Cocu Hendrix wel genoeg speeltijd en toekomstperspectief geeft, zodat hij wil blijven.
PSV hoeft niks te vrezen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Pröpper heeft er nooit een geheim van gemaakt graag eens naar het buitenland te gaan en is over een jaar al 26. Vrees dat PSV z'n best moet gaan doen om hem te behouden.
Oke man top goedzo ga zo door.quote:
Maar ook dat hij geen haast heeft. Veel zal daarin uiteraard afhangen van de eindstand op de ranglijst. En daar heb ik vooralsnog gewoon vertrouwen in als trouwe supporterquote:Op zondag 25 september 2016 19:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Pröpper heeft er nooit een geheim van gemaakt graag eens naar het buitenland te gaan en is over een jaar al 26. Vrees dat PSV z'n best moet gaan doen om hem te behouden.
Een fitte Arias mag het in Rusland weer laten zien ,daar is ie harder nodig.quote:Op zondag 25 september 2016 14:57 schreef tompsv18 het volgende:
Is toch heerlijk zo'n ruime selectie? Kun je voor iedere wedstrijd kiezen wat je nodig hebt.
Arias laten banken slaat dan weer nergens op, die was de beste tegen Roda en Willems mag maar blijven aanklooien. Gewoon Brenet en Arias als backs, maar dat lijkt Cocu niet te durven.
Ik zou er idd bijna voor willen pleitenquote:Op zondag 25 september 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer, maar Ramselaar is wel een stuk dynamischer op die positie. Je zou bijna Guardado opofferen, zodat Hendrix achter Propper en Ramselaar kan.
Die heeft zich echt beestachtig ontwikkeld. Vorig jaar in de CL was hij ook heel erg sterk toen hij Willems moest vervangen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat hele geëmmer met Guardado en de weigering van PSV om hem naar Rio te laten gaan doet z'n spel in ieder geval geen goed. Hij is alleen te goed om te banken.
Brenet is op dit moment met kop en schouders de beste back in de selectie. In geen 100 jaar verwacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, trouwens.
twitter:LaursenNikolai twitterde op maandag 26-09-2016 om 12:57:51New car🏎 https://t.co/izdcpOC8YV reageer retweet
Brenet toonde al veel langer potentie, hij heeft Arias al eerder uit de basis weten te houden. Hij kon echter ook heel diep wegzakken.quote:Op maandag 26 september 2016 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat hele geëmmer met Guardado en de weigering van PSV om hem naar Rio te laten gaan doet z'n spel in ieder geval geen goed. Hij is alleen te goed om te banken.
Brenet is op dit moment met kop en schouders de beste back in de selectie. In geen 100 jaar verwacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, trouwens.
Dat, hij speelde destijds ook broertje Hazard compleet naar de klote in de voorronde CL. Maar vervolgens speelde hij tegen tegenstanders die 5 klassen minder waren als een C-junior.quote:Op maandag 26 september 2016 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brenet toonde al veel langer potentie, hij heeft Arias al eerder uit de basis weten te houden. Hij kon echter ook heel diep wegzakken.
Wie?quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:LaursenNikolai twitterde op maandag 26-09-2016 om 12:57:51New car🏎 https://t.co/izdcpOC8YV reageer retweet
Ik vind dat een leuk talentje van Jong PSV. Natuurlijk gun ik hem een prima auto, maar dit lijkt me toch niet meer helemaal wat je zou moeten willen als gesponsorde auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |