Er staat toch: "tja vindt dit geen probleem" ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
tja77 is tompsv18?
Je reageert op een reactie die niet op jou was? Cloon-verwarring?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
tja77 is tompsv18?
Je reageert op een reactie die niet op jou was? Cloon-verwarring?
Tja, Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er staat toch: "tja vindt dit geen probleem" ?
Nee geen punt, gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, Daar heb je een punt.
Volwassen reactie weer, had ook niet anders van jou verwacht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond het al gek. Al zijn jullie wel allebei debielen, dus het had gekund.
Niemand overtreft het schandalige niveau van jou hoor, wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond het al gek. Al zijn jullie wel allebei debielen, dus het had gekund.
groningen Feyenoord en atleticoquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
En trouwens zolang je wint, maakt dat inderdaad geen fuck uit.
Groningen, Feyenoord en Atletico werden toch niet gewonnen? Dan maakt het natuurlijk wel uit slimpie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
groningen Feyenoord en atletico
Fijn dat Excelsior wel gewoon lukt maar das uit
stelde helemaal niks voor neusjequote:Op zaterdag 24 september 2016 23:54 schreef Syntix het volgende:
Lampjes lieten zich weer kennen met hun spreekkoren?
Ik vind het nogal overtrokken, maargoed.quote:Op zondag 25 september 2016 08:21 schreef Buitendam het volgende:
Twee mensen mochten gisteren na de wedstrijd hun seizoenskaart inleveren vanwege de spreekkoren. Lekker eerlijk, wel.
zeker maar als je het doet pak ze dan allemaalquote:Op zondag 25 september 2016 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het nogal overtrokken, maargoed.
Er moet gewonnen worden. Anders zie ik het somber in voor een europees vervolg.quote:Op zondag 25 september 2016 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Toch wel erg benieuwd naar die wedstrijd tegen Rostov. In uitwedstrijden bakken ze er niet al te veel van, maar thuis zijn die gasten al sinds 2 mei 2015 ongeslagen. Dat is een flinke periode.
quote:Op zondag 25 september 2016 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
KNVB rekent af met 'foute' supporters, maar wat doet de KNVB met 'foute' scheidsrechters? Helemaal niks
En door dit soort reacties krijgen PSV supporters het calimero predicaat opgespijkerd....quote:Op zondag 25 september 2016 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
KNVB rekent af met 'foute' supporters, maar wat doet de KNVB met 'foute' scheidsrechters? Helemaal niks
Eens, het kan niet zijn dat die 2 zohard konden schreeuwen, daar zaten meer mensen achter.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar als je het doet pak ze dan allemaal
Waarschijnlijk de gangmakers. Wat overigens niet betekent dat de meezingers minder infantiele mongolen zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, het kan niet zijn dat die 2 zohard konden schreeuwen, daar zaten meer mensen achter.
Geen geld op basis van zijn eerste 337 minuten.quote:Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef Lemming22 het volgende:
Ramselaar kostte PSV dus 4 miljoen + 10% doorverkooppercentage. Hier heeft Brands gewoon weer goed gehandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |