Wie moet eruit zodat de Grote Siem de Jong in het elftal kan?quote:Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef tompsv18 het volgende:
Luuk: 'kan niet wachten tot Siem naast me staat in het veld'
Moet er niet aan denken zeg, twee van dezelfde in het veld bij PSV. Het had Luuk gesierd als hij had gezegd 'kan niet wachten tot Siem op mijn positie in het veld staat'.
Hendrix natuurlijk. Die kan er niet zoveel van.quote:Op maandag 19 september 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moet eruit zodat de Grote Siem de Jong in het elftal kan?
Oké kenner.quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Hendrix natuurlijk. Die kan er niet zoveel van.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 18-09-2016 om 15:27:39100% - Jorrit Hendrix completed all 16 of his passes in the 1st half v Feyenoord, creating more chances (3) than any other player. Maestro. reageer retweet
442 met Siem en Pereiro in de spits zolang Luuk niets klaarmaakt. En Bergwijn verdient weer een kans ten koste van Narsingh. Wat een schande voor het PSV shirt is dat zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Luuk naast Pereiro met Siem of Ramselaar op '10'. Propper en Hendrix daarachter en Guardado op '6'.quote:Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
442 met Siem en Pereiro in de spits zolang Luuk niets klaarmaakt. En Bergwijn verdient weer een kans ten koste van Narsingh. Wat een schande voor het PSV shirt is dat zeg.
Luuk.quote:Op maandag 19 september 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nounounounou. Narsingh is geen grootse speler maar verdient het niet om zo afgezeken te worden. Heeft zich altijd als goede prof gedragen en is ook vaker dan één keer belangrijk geweest voor PSV.quote:Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
442 met Siem en Pereiro in de spits zolang Luuk niets klaarmaakt. En Bergwijn verdient weer een kans ten koste van Narsingh. Wat een schande voor het PSV shirt is dat zeg.
Beste speler van het veld gisteren (nouja Jones kun je ook een case voor maken, maar een keeper en een speler vergelijken is lastig.)quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik gedraag me op mijn werk ook professioneel, maar als ik steeds onder de maat presteer dien ik uiteindelijk ook mijn koffers te pakken. Een schande is idd wat zwaar uitgedrukt, maar ik kan me verdomd weinig wedstrijden herinneren waarin hij wel van toegevoegde waarde was. En ik heb gisteren wederom met verbazing gekeken hoeveel simpele dingen hij keer op keer weet te vernaggelen. Dat had ik ook met Luuk gisteren, maar bij Narsingh is het gewoon stelselmatig falen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nounounounou. Narsingh is geen grootse speler maar verdient het niet om zo afgezeken te worden. Heeft zich altijd als goede prof gedragen en is ook vaker dan één keer belangrijk geweest voor PSV.
Van zijn kwaliteiten word ik ook niet dolenthousiast maar zoals al zo vaak gezegd: haal als PSV zijnde maar eens iemand die significant beter is.
Ik moet zeggen dat ik Narsingh eigenlijk aanvallend nog het meest dreigend vond. Maar zijn knulligheid doet altijd wel veel pijn.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gedraag me op mijn werk ook professioneel, maar als ik steeds onder de maat presteer dien ik uiteindelijk ook mijn koffers te pakken. Een schande is idd wat zwaar uitgedrukt, maar ik kan me verdomd weinig wedstrijden herinneren waarin hij wel van toegevoegde waarde was. En ik heb gisteren wederom met verbazing gekeken hoeveel simpele dingen hij keer op keer weet te vernaggelen. Dat had ik ook met Luuk gisteren, maar bij Narsingh is het gewoon stelselmatig falen.
Dat was toch echt El Ahmadi.quote:Op maandag 19 september 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste speler van het veld gisteren (nouja Jones kun je ook een case voor maken, maar een keeper en een speler vergelijken is lastig.)
Zonder Hendrix had PSV kansloos verloren, serieus.
Het is allemaal niet wereldschokkend wat Narsingh laat zien nee. Maar dat is een beetje het niveau van de ED geworden helaas. Spelers die een niveau boven Narsingh zitten kan je als PSV gewoon nauwelijks meer halen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gedraag me op mijn werk ook professioneel, maar als ik steeds onder de maat presteer dien ik uiteindelijk ook mijn koffers te pakken. Een schande is idd wat zwaar uitgedrukt, maar ik kan me verdomd weinig wedstrijden herinneren waarin hij wel van toegevoegde waarde was. En ik heb gisteren wederom met verbazing gekeken hoeveel simpele dingen hij keer op keer weet te vernaggelen. Dat had ik ook met Luuk gisteren, maar bij Narsingh is het gewoon stelselmatig falen.
Een betere speler dan Narsingh moet je echt wel kunnen vinden met een beetje scouting hoor, kom op zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is allemaal niet wereldschokkend wat Narsingh laat zien nee. Maar dat is een beetje het niveau van de ED geworden helaas. Spelers die een niveau boven Narsingh zitten kan je als PSV gewoon nauwelijks meer halen.
Hoeveel buitenspelers lopen er in de Eredivisie rond die beter zijn dan? En als ze zo makkelijk te vinden zijn, waarom zijn ze er dan niet?quote:Op maandag 19 september 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een betere speler dan Narsingh moet je echt wel kunnen vinden met een beetje scouting hoor, kom op zeg.
Waarom dat kijken in de Eredivisie? Hordes landen waar je kan scouten.quote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoeveel buitenspelers lopen er in de Eredivisie rond die beter zijn dan? En als ze zo makkelijk te vinden zijn, waarom zijn ze er dan niet?
De enige in Nederland die beter is (bij vlagen) is Youness. Jongens als Berghuis, El Ghazi, Larsson, etc etc zijn in ieder geval van hetzelfde bedenkelijke niveau.
Ik noem de ED omdat kennelijk de beschikbaarheid van alternatieven tegenvalt. Niet voor niets dat Ajax uiteindelijk de hoofdprijs betaalt voor een middenvelder om die vervolgens op de flank te gebruiken. Net als PSV, trouwens.quote:Op maandag 19 september 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat kijken in de Eredivisie? Hordes landen waar je kan scouten.
En ze zijn er niet omdat niet alle clubs het geld hebben om overal maar te scouten of de pareltjes te betalen. Die kans hebben PSV en Ajax wel met hun begroting, dus dat moet prima kunnen.
Dat Ajax dat deed is omdat Overmars en Flappie wanbeleid voeren.quote:Op maandag 19 september 2016 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik noem de ED omdat kennelijk de beschikbaarheid van alternatieven tegenvalt. Niet voor niets dat Ajax uiteindelijk de hoofdprijs betaalt voor een middenvelder om die vervolgens op de flank te gebruiken. Net als PSV, trouwens.
Ook in Jong PSV staan er op de flanken doorgaans middenvelders of spitsen die worden omgeturnd. Het punt dat ik wil maken is dat echte buitenspelers vrijwel niet meer bestaan, omdat je in het hedendaagse voetbal Robbensiaanse kwaliteiten moet hebben om nog een man voorbij te kunnen tegen het beton voetbal dat 95% van de clubs speelt.
Samen met Jones en Isimat.quote:
Het verhaal wat jij van Bruma denkt te weten, klopt niet. PSV bood 8, Gala wilde toen al meer dan 10. Voor een speler die op dat moment ook niets meer was dan een beloftevolle speler die het niet liet zien.quote:Op maandag 19 september 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ajax dat deed is omdat Overmars en Flappie wanbeleid voeren.
Maar die Bruma van Galatasaray kon ook naar PSV eerder in het seizoen (voor hij een goede voorbereiding had) voor volgens mij 8 miljoen, dat is een prima prijs. Of zo een Lozano had PSV ook interesse in. Kan me niet voorstellen dat die slechter zijn dan Narsingh of Jozefzoon.
Dat mag het criterium niet zijn. 'We kunnen geen goede rechtsbuiten vinden dus dan nemen we er maar een die eigenlijk niet het niveau heeft".quote:Op maandag 19 september 2016 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is allemaal niet wereldschokkend wat Narsingh laat zien nee. Maar dat is een beetje het niveau van de ED geworden helaas. Spelers die een niveau boven Narsingh zitten kan je als PSV gewoon nauwelijks meer halen.
Als dat het criterium niet mag zijn, wat is dan de oplossing?quote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag het criterium niet zijn. 'We kunnen geen goede rechtsbuiten vinden dus dan nemen we er maar een die eigenlijk niet het niveau heeft".
Kom op man. Dit doet gewoon pijn aan de ogen.
10 miljoen kan je ook best uitgeven voor een goede aanvaller. PSV heeft toch ook flink geld nu ze twee jaar lang alles vangen uit de CL.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het verhaal wat jij van Bruma denkt te weten, klopt niet. PSV bood 8, Gala wilde toen al meer dan 10. Voor een speler die op dat moment ook niets meer was dan een beloftevolle speler die het niet liet zien.
Lozano staat inmiddels trouwens ook op de radar van de topclubs, gaat ook echt niet voor minder dan 10 miljoen weg.
Allemaal heel leuk, die VZ wandelgangen-geruchten, maar zo simpel is het allemaal niet. Bovendien heeft PSV een verantwoord salarisbeleid en was er pas ruimte voor versterkingen op de flank als er spelers waren vertrokken.
Wat..?quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Desnoods pas je je systeem aan of geef je er op een andere manier invulling aan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat het criterium niet mag zijn, wat is dan de oplossing?
Als je geen betere speler kunt krijgen dan je hebt en degene die je hebt voldoet niet? Dan moet je maar met 10 man spelen?
Alles kan, maar verantwoord beleid is het niet.quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
10 miljoen kan je ook best uitgeven voor een goede aanvaller. PSV heeft toch ook flink geld nu ze twee jaar lang alles vangen uit de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |