Opnemenquote:Op zondag 18 september 2016 06:19 schreef Ulx het volgende:
Het is gewoon erg toevallig. De MSM zal het wel weer opnemen voor Trump/Pence maar het is erg verdacht allemaal.
Goed lezen.. geen enkele dooie gevallen..29 gewondenquote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of is er echt heel weinig aandacht hiervoor (relatief)
Toch gewoon 29 doden in New York...., zijn we murw geslagen?
Oh, verdomd. Sorryquote:Op zondag 18 september 2016 13:01 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Goed lezen.. geen enkele dooie gevallen..29 gewonden
Ik denk een false flag. Trump heeft veel aan wat ontploffingen. Hij zal geen doden willen, maar was "gevonden" pijpbommen en een gesloopte container zijn erg goed voor zijn kansen.quote:Op zondag 18 september 2016 13:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik voorspel dat dit niets met de islam te maken heeft !
Het TV-journaal opende er mee.quote:Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of is er echt heel weinig aandacht hiervoor (relatief)
Toch gewoon 29 doden in New York...., zijn we murw geslagen?
quote:Op zondag 18 september 2016 07:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Schei toch uit met je 'ziet er gezellig uit'. Rot toch op naar een IS-forum.
quote:Op zondag 18 september 2016 13:01 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Goed lezen.. geen enkele dooie gevallen..29 gewonden
quote:Op zondag 18 september 2016 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stelt niks voor, de kliko is niet kapot genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
◢◤
Dat was iets anders. Dat was in New Jersey, dit is in New York.quote:Op zondag 18 september 2016 11:39 schreef -mosrednA het volgende:
Dit was toch dat incidentje met dat rotje in die kliko, die volgens FOK niet kapot genoeg was om het een aanslag te noemen?
Ah oke, geen verband tussen neem ik aan?quote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat was iets anders. Dat was in New Jersey, dit is in New York.
Geen idee. Wel toevallig dat het op dezelfde dag gebeurt. Niemand heeft het nog opgeëist, dus er valt nog niet zoveel over te zeggen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ah oke, geen verband tussen neem ik aan?
Oke, bedankt voor de update.quote:Op zondag 18 september 2016 17:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Geen idee. Wel toevallig dat het op dezelfde dag gebeurt. Niemand heeft het nog opgeëist, dus er valt nog niet zoveel over te zeggen.
Er was in Minnesota wel een steekpartij gisterenavond die opgeëist is door IS. Dus ik ga er vanuit dat het gedoe in New Jersey en New York geen IS geweest is, anders hadden ze dat ook wel opgeëist.quote:
Dan blijft er maar 1 optie over.quote:Op zondag 18 september 2016 17:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Er was in Minnesota wel een steekpartij gisterenavond die opgeëist is door IS. Dus ik ga er vanuit dat het gedoe in New Jersey en New York geen IS geweest is, anders hadden ze dat ook wel opgeëist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan blijft er maar 1 optie over.Klinkt nog niets eens zo heel gek. Het gebeurde allemaal wel op het goede moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs voor de VS iets te doorzichtig in mijn ogen, maar het is inderdaad wel heel toevallig allemaal.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt nog niets eens zo heel gek. Het gebeurde allemaal wel op het goede moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |