quote:
Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Ach, aan de andere kant geloof je ook dat Hillary Clinton dood was, vervangen was door een body double en dat de maker van BadSelfEater daarvan op de hoogte was en dat middels allerlei occulte verwijzingen duidelijk probeerde te maken.
Maar dat ging uiteindelijk ook even anders, dus ik weet niet precies waar jij allemaal wel en niet in gelooft qua BNW-gedoe.
Die body double is nog steeds mogelijk.
Laatste speech van Clinton was gewoon voor een greenscreen, en daar is bewijs van omdat er in een aantal frames verkeerd was geknipt.
Er is in elk geval iets goed mis met Clinton, een eerlijke partij had wel gewoon laten weten wat er aan de hand is of een alternatief geboden.
Verder was badselfeater natuurlijk ook gewoon een show maar goed het was wel gaaf.
Verder probeer ik de BNW dingen wel goed uit te zoeken voordat ik ze blaat. En ik pretendeer ook niet de waarheid in pacht te hebben. Maar dat blijft toch altijd mijn woord tegenover die van jullie. Maakt me ook niet zo veel uit als het uiteindelijk maar als resultaat heeft dat mensen eens gaan nadenken voordat ze iets geloven. Aan alle kanten.