abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 september 2016 @ 12:55:02 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165448835
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

ja en die onzin doe ik dus niet aan mee :P

Net als bijbelversen trouwens
Het staat je vrij de MSM te geloven, maar die zijn op de hand van Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165448913
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

ja en die onzin doe ik dus niet aan mee :P

Net als bijbelversen trouwens
Ach, aan de andere kant geloof je ook dat Hillary Clinton dood was, vervangen was door een body double en dat de maker van BadSelfEater daarvan op de hoogte was en dat middels allerlei occulte verwijzingen duidelijk probeerde te maken.

Maar dat ging uiteindelijk ook even anders, dus ik weet niet precies waar jij allemaal wel en niet in gelooft qua BNW-gedoe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:02:17 #53
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165448990
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het staat je vrij de MSM te geloven, maar die zijn op de hand van Trump.
Geloof zo ongeveer 0 van de MSM. Het zou me ook niets verbazen als het allemaal twee handen op een buik blijkt te zijn.
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:05:38 #54
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165449051
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant geloof je ook dat Hillary Clinton dood was, vervangen was door een body double en dat de maker van BadSelfEater daarvan op de hoogte was en dat middels allerlei occulte verwijzingen duidelijk probeerde te maken.

Maar dat ging uiteindelijk ook even anders, dus ik weet niet precies waar jij allemaal wel en niet in gelooft qua BNW-gedoe.
Die body double is nog steeds mogelijk.

Laatste speech van Clinton was gewoon voor een greenscreen, en daar is bewijs van omdat er in een aantal frames verkeerd was geknipt.

Er is in elk geval iets goed mis met Clinton, een eerlijke partij had wel gewoon laten weten wat er aan de hand is of een alternatief geboden.

Verder was badselfeater natuurlijk ook gewoon een show maar goed het was wel gaaf.

Verder probeer ik de BNW dingen wel goed uit te zoeken voordat ik ze blaat. En ik pretendeer ook niet de waarheid in pacht te hebben. Maar dat blijft toch altijd mijn woord tegenover die van jullie. Maakt me ook niet zo veel uit als het uiteindelijk maar als resultaat heeft dat mensen eens gaan nadenken voordat ze iets geloven. Aan alle kanten.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 september 2016 @ 13:20:15 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_165449296
Maar uh, voor het supersamenzweringsgedoe hebben we BNW toch? :+

Is er nog nieuws over de bommen in NY en NJ? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165464688
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Maar uh, voor het supersamenzweringsgedoe hebben we BNW toch? :+

Is er nog nieuws over de bommen in NY en NJ? :P
quote:
Federal officials filing charges against suspect in New York-area bombings, including using a weapon of mass destruction - NBC News
◢◤
pi_165464694
◢◤
pi_165464742
_O- Reacties op de aanklacht.....

@ABC WMDs huh .....are we sure he doesn't own some oil fields the govt would like 2 steal under guise of freedom ?

◢◤
pi_165464947
quote:
Ahmad Khan Rahami's father told FBI his son was a 'terrorist' in 2014, but agency determined he was 'clean'
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')