Geef dan een linkquote:Op zondag 18 september 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Elton John - Live at Hyde Park op BBC2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Geïnspireerd door Hopper's Nighthawksquote:
Ja ik ken het, Nighthawksquote:Op zondag 18 september 2016 23:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geïnspireerd door Hopper's Nighthawks![]()
Ik kwam deze laatst tegen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nighthawks uiteraard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 18 september 2016 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik ken het, NighthawksHopper een fav. van mij. Wat hij met licht doet en het thema eenzaamheid zo acuut neerzet. Deze is ook zo mooi:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nighthawks uiteraard:Hm, voor mij is het niet zozeer eenzaamheid. Meer solitude dan loneliness, weet het niet in het Nederlands uit te drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Je hebt gelijk solitude is een betere term. De Nederlandse uitdrukking kan ik ook niet zo goed vindenquote:Op zondag 18 september 2016 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hm, voor mij is het niet zozeer eenzaamheid. Meer solitude dan loneliness, weet het niet in het Nederlands uit te drukken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fijne nacht
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 18 september 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt gelijk solitude is een betere term. De Nederlandse uitdrukking kan ik ook niet zo goed vindenSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fijne nacht![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:I have a huge amount of trouble
Fitting my hand inside of a Pringle can
I can get my hand like four inches into the can
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |