Wat is FoBo, en waar?quote:Op woensdag 21 september 2016 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pm, Dm en FoBo zijn genoeg mogelijkheden om met Fok!kers in contact te komen.
En anders heb je inderdaad datingsites/-apps.
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 21 september 2016 15:31 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja Vera, je hebt wel (zeker voor een deel) gelijk. Maar dat weet ie zelf ook wel, wat jij zegt. Dat wordt geschreven in het vuur en de frustratie van de discussie hier, dan laat je je even meeslepen en hopla, het staat er voor eeuwig op het internet. De soep wordt niet zo heet gegeten als dat ie gekookt en opgediend wordt. Gelukkig maar!
![]()
Vera ik weet dat vrouwen de BAAS zijn over seks. Jullie bepalen. Een vrouw hoeft niet knap, aantrekkelijk of aardig te zijn. Een vrouw hoeft alleen vrouw en ze heeft seks wanneer ze wil. Niet elke man hapt, maar bosjes mannen die haar willen doen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien is dit onderdeel van je probleem...
Ik kan me best indenken dat het voor mannen verschrikkelijk moet knagen als je erg lang geen seks hebt, en dat het frustreert etc etc.
Maar die zin die ik van je heb gequote, dat gaat gewoon niet op. En dat is ongetwijfeld ook heel erg kut om te horen enz, maar vrouwen hebben het voor het kiezen. Als een vrouw op een avond gaat stappen, hoeft ze niet blij te zijn met jouw aandacht, want het is bij de persoon die naast je staat ook wel te krijgen.
Je moet denk ik wel achterlijk lekker zijn voordat bovenstaande quote op gaat.
Ik probeer niet te zeggen dat dat een eerlijke 'procedure' is, maar zo werkt het. Dus misschien moet je de mindset loslaten dat je een lot uit de loterij bent, ook als je dat daadwerkelijk wel bent.
Dat wordt niet gedaan door Fok! omdat er voldoende mogelijkheden voor contact zijn voor Fok!kers onderling en buiten Fok! genoeg mogelijkheden zijn om wel een datingprofiel op te zetten. Hei is duizenden keren geopperd en opperhoofd Danny (eigenaar Fok!) zit dit niet zitten, dus het komt er ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:37 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Wat is FoBo, en waar?
Ik bedoel waar je een beschrijving van jezelf, je wensen en je "eisenpakket" kunt zetten, eventueel met foto.
Zou best kunnen werken, van veel mensen hier kun je door het lezen van hun posts toch wel al een heel goede indruk krijgen hoe ze denken en voelen, wat hen interesseert en wat niet.
![]()
Al die rare vrouwenhatende narcistische bullshit die je in je kop hebt gekregen omdat je het leven niet kan handelen achterwege laten en die warme deken vol zelfmedelijden van je afwerpen is denk ik een beetje stap één.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef nop123 het volgende:
Ik hoor graag van je wat je wil horen van mannen. Wat ik moet doen, voordat je interesse krijgt? Ik wil alles namelijk doen en leren om meer bij jullie in the picture te komen.
Die vlotte babbel is er alleen maar, omdat dergelijke mannen precies weten wat ze kunnen en hun seksueel verlangen niet teveel opdringen (wel benoemen maar in relatie tot de ander, zoals: jij bent zo leuk, je wind mij op ipv: ik moet neuken!).quote:Op woensdag 21 september 2016 16:12 schreef nop123 het volgende:
Ik probeer overigens alleen uit te leggen dat ik er van overtuigd ben dat het niet ligt aan dat ik te lelijk ben. Dat ik daar niet onzeker over ben.
Ik ben alleen onzeker over het contact. Die vlotte babbel mist. En die is zo verschrikkelijk veel belangrijker dan hoe goed je eruit ziet.
De vlotte babbel is niet een onderdeel. Die vlotte babbel bepaalt alles.
I.p.v. een redelijk sportief lichaam was graag 40 kilo zwaarder als ik daar een vlotte babbel bij kreeg. Ik zou het er direct voor opgeven.
Hangt ook af wat je doelgroep is.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:20 schreef meIIyou het volgende:
Een vlotte babbel is best wel aan te leren, net als je 40 kilo eraf kan trainen.....
Qua tijd en inspanning misschien ook nog wel semi-vergelijkbaar. Doen, oefenen, zweten, herhalen!
40 kilo eraf trainen is voor mij een makkie in vergelijk met die vlotte babbel. Maar dat is omdat bewegen en gezonde voeding voor mij net zo makkelijk is als adem halen.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:20 schreef meIIyou het volgende:
Een vlotte babbel is best wel aan te leren, net als je 40 kilo eraf kan trainen.....
Qua tijd en inspanning misschien ook nog wel semi-vergelijkbaar. Doen, oefenen, zweten, herhalen!
Gatver. Dit hele verhaal is zo onaantrekkelijk. Vrouwen zijn ook maar mensen, geen aliens waar je op je knietjes voor aandacht om moet smeken.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef nop123 het volgende:
[..]
Vera ik weet dat vrouwen de BAAS zijn over seks. Jullie bepalen. Een vrouw hoeft niet knap, aantrekkelijk of aardig te zijn. Een vrouw hoeft alleen vrouw en ze heeft seks wanneer ze wil. Niet elke man hapt, maar bosjes mannen die haar willen doen.
Ik ben geen lot uit de loterij. Ik ben man. Ik weet dat ik ondanks dat veel me mee lijkt te zitten ik kei en keihard zal moeten werken om ook maar een klein kansje bij jullie te maken. Ontelbaar veel mannen die makkelijker contact hebben met vrouwen dan ik. Er zijn klootzakken van mannen die spuuglelijk zijn, maar ik ben qua concurrentie kansloos tegen hen.
Helaas ben ik niet als vrouw geboren, dus ik zal me suf moeten knokken voor iets waar een vrouw haar hand niet voor omdraait zelfs niet als ze verlegen is, lelijk is en een slecht karakter heeft.
Dat er voor mij 1000 anderen zijn snap ik ook wel.
Ik hoor graag van je wat je wil horen van mannen. Wat ik moet doen, voordat je interesse krijgt? Ik wil alles namelijk doen en leren om meer bij jullie in the picture te komen.
Dit is wel een mooi hoogtepunt in dit topic.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef nop123 het volgende:
[..]
Vera ik weet dat vrouwen de BAAS zijn over seks. Jullie bepalen. Een vrouw hoeft niet knap, aantrekkelijk of aardig te zijn. Een vrouw hoeft alleen vrouw en ze heeft seks wanneer ze wil. Niet elke man hapt, maar bosjes mannen die haar willen doen.
Ik ben geen lot uit de loterij. Ik ben man. Ik weet dat ik ondanks dat veel me mee lijkt te zitten ik kei en keihard zal moeten werken om ook maar een klein kansje bij jullie te maken. Ontelbaar veel mannen die makkelijker contact hebben met vrouwen dan ik. Er zijn klootzakken van mannen die spuuglelijk zijn, maar ik ben qua concurrentie kansloos tegen hen.
Helaas ben ik niet als vrouw geboren, dus ik zal me suf moeten knokken voor iets waar een vrouw haar hand niet voor omdraait zelfs niet als ze verlegen is, lelijk is en een slecht karakter heeft.
Dat er voor mij 1000 anderen zijn snap ik ook wel.
Goh, wat Fok! jij graagquote:Op woensdag 21 september 2016 17:11 schreef meIIyou het volgende:
Bijna alles is te trainen, dat wil ik ermee zeggen. Of je het makkelijk vind is persoonlijk.
"Hey, weet jij toevallig tot hoelaat de kroeg hier open is?"
"Goedenavond, mag ik wat aan je vragen? Is er nog een leuk feestje hier in de stad"
En dan:
"Kom je hier vaker?"
"Vind je ook dat de muziek zo hard staat?"
"Goh, wat drink jij graag"
Allemaal open deuren voor een leuk gesprek!
En jij weet wat ik al dan niet heb meegemaakt omdat..?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:33 schreef nop123 het volgende:
[..]
Ik heb al meer tegenslagen overwonnen dan jij ooit aan tegenslagen mee zal maken. Je praat zo verwend en arrogant omdat je nooit wat hebt meegemaakt. Alles heeft je mee gezeten en nergens geen begrip voor.
Je bent gewoon een intens naar en verwaand mens. Hoeren heeft niet mijn voorkeur, maar 10.000 maal liever een hoer dan jij.
Doe me een lol en blijf hier weg ontzettende ego en enorme kortzichtigheid.
Laatste wat ik ooit tegen je zeg hier op Fok:
Ga ergens anders mensen vervelen met je akelige persoonlijkheid!
Maar de verhouding is wel compleet zoek. Ik weet dat je een vrije relatie hebt. Ik weet niet hoe jij en je man eruit zien, maar ga maar eens naar een normaal café en ga allebei maar eens kijken met hoeveel mensen jullie seks zouden kunnen hebben. Je zal zien dat jij ze echt voor het uitzoeken hebt en dat dit voor je man echt niet het geval zal zijn.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:55 schreef Koettie het volgende:
[..]
Gatver. Dit hele verhaal is zo onaantrekkelijk. Vrouwen zijn ook maar mensen, geen aliens waar je op je knietjes voor aandacht om moet smeken.
Je hebt ook geen ongelijk hoor, in de essentie. Maar dat slijmerige en onderdanig is gewoon echt nul aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:31 schreef nop123 het volgende:
[..]
Maar de verhouding is wel compleet zoek. Ik weet dat je een vrije relatie hebt. Ik weet niet hoe jij en je man eruit zien, maar ga maar eens naar een normaal café en ga allebei maar eens kijken met hoeveel mensen jullie seks zouden kunnen hebben. Je zal zien dat jij ze echt voor het uitzoeken hebt en dat dit voor je man echt niet het geval zal zijn.
Ik ben helemaal niet slijmerig en dat wil ik ook niet worden. Gewoon aanspraak en gesprekken met vrouwen heb ik trouwens ook wel. Maar niet gesprekken die leiden tot meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je hebt ook geen ongelijk hoor, in de essentie. Maar dat slijmerige en onderdanig is gewoon echt nul aantrekkelijk.
Overigens heeft mijn vriend (niet man) meer aanspraak op straat dan ik. Als ik moeite ga doen en lief ga lachen haal ik dat wel in, maar gewoon plain jean heeft hij het vaker.
Weet je wat het is. Iedereen is goed in andere dingen. Als ik 60 kilo moet afvallen weet ik wat ik moet doen. Ik heb mezelf gewoontes aangeleerd om "makkelijk" te kunnen afvallen. Ik ken mensen die het daadwerkelijk 60 kilo zijn afgevallen. Ik weet wat ze ervoor gedaan en gelaten hebben. Ik doe dagelijks dingen die heel veel mensen niet doen. Toch ben ik er zeker niet extreem mee bezig. Ik ben hierin vaardig en bedreven, terwijl dit voor veel mensen wel buiten hun bereik en buiten hun comfortzone ligt. Ik zeg overigens niet dat ik snel 60 kilo af zou vallen, maar wel dat ik het kan. (Andere zaak wordt het natuurlijk als je medische of lichamelijke ongemakken hebt)quote:Op woensdag 21 september 2016 16:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Ach Noppie, die 40 kilo dien jij erbij wilt hebben, heb ik. En dan nog 60 extra. Wat denk je dat makkelijker is, 60 kilo afvallen of wat makkelijker leren praten. Want dom ben je niet!
En waarom meen jij dat te moeten weten?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Fatoeman het volgende:
Dit is een kloon, maar ik weet alleen nog even niet van wie![]()
Klinkt enerzijds als ven1972, anderzijds als aquapur ofzoiets
Vrouwen geen aliens? Toch wel, heb een boek dat heet:quote:Op woensdag 21 september 2016 16:55 schreef Koettie het volgende:
[..]
Gatver. Dit hele verhaal is zo onaantrekkelijk. Vrouwen zijn ook maar mensen, geen aliens waar je op je knietjes voor aandacht om moet smeken.
-Ik sta op een datingsite. 1 keer een date gehad. Maar is verder niks geworden nu weinig nieuwe profielen daarquote:Op donderdag 22 september 2016 22:04 schreef faf het volgende:
TS heb je topic maar half gelezen, maar wat heb je zelf al ondernomen van onderstaande stappen:
- daten via een datingsite.
- speeddate avond bezoeken.
- uitgaan/naar de kroeg
- vrouwen in je omgeving mee flirten (werk, sportschool, buurt, sportschool, bieb etc.)
Als je met bovenstaande problemen hebt, praat erover met vrienden, werk aan je zelfvertrouwen en blijf doen!
Je ziet het allemaal veel te serieus... contact/sex met een vrouw is niet veel anders als een diepzinnige vriendschap die goed klikt en vervolgens een stapje verder gaat met plagen, uitdagen en uiteindelijk...
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:26 schreef nop123 het volgende:
Dus volgens jou kunnen vriendschappen uitkomen op relaties en seks? Loop je niet teveel risico op de friedszone?
Juist !!quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Overigens is de friendzone wel uitermate geschikt om met vrouwen te leren praten en te achterhalen wat ze bezig houdt
Daar heb je wel een goed punt. Hoe meer ik praat en contact heb met vrouwen hoe groter de kans is dat ik leer hoe er meer van kan komen. Ik moet er alleen voor waken dat ik geen vriendin wordt. Anders ben ik die relaxte jongen waar ze gewoon mee om kan gaan zonder dat ie op seks of een relatie uit is. Een goede vriend van mij is hier namelijk wereldkampioen in, hoeveel hij ook met vrouwen omgaat, hij blijft altijd een goede vriend, nooit meer. Maar ik denk dat dit voor mij niet opgaat omdat ik veel meer de drive heb om het meer te laten worden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:04 schreef Godshand het volgende:
Overigens is de friendzone wel uitermate geschikt om met vrouwen te leren praten en te achterhalen wat ze bezig houdt
Dat is toch geen probleem, de "vriendin" status? Die hou je, ondertussen houdt je je ogen open voor andere vrouwen waar je dan niet in de Friendszone beland.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:46 schreef nop123 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. Hoe meer ik praat en contact heb met vrouwen hoe groter de kans is dat ik leer hoe er meer van kan komen. Ik moet er alleen voor waken dat ik geen vriendin wordt. Anders ben ik die relaxte jongen waar ze gewoon mee om kan gaan zonder dat ie op seks of een relatie uit is. Een goede vriend van mij is hier namelijk wereldkampioen in, hoeveel hij ook met vrouwen omgaat, hij blijft altijd een goede vriend, nooit meer. Maar ik denk dat dit voor mij niet opgaat omdat ik veel meer de drive heb om het meer te laten worden.
Ik geloof niet zo in friendzone... of je vindt elkaar leuk en flirt al na een aantal weken dat jullie elkaar kennen of er is geen klik en bent te laat begonnen met flirten (zogenaamde friendzone). Maar in eerste instantie probeer ik luchtig in contact te stappen.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:26 schreef nop123 het volgende:
[..]
-Ik sta op een datingsite. 1 keer een date gehad. Maar is verder niks geworden nu weinig nieuwe profielen daar
-uitgaan doe ik genoeg, maar hier komen weinig gesprekken met dames van. Misschien moet ik eens naar andere cafés of plekken.
-Op het werk heb ik nu contact met 1 dame. Daar kan ik mee daten/afspreken sinds m'n app contact. Maar voel niet meer voor haar dan vriendschap. Ik denk dat ik gewoon wat met haar moet doen voor de training.
-Vrouwen firten in omgeving is een goed idee, ik ga nadenken hoe en waar hier maximaal kansen te halen zijn.
Dus volgens jou kunnen vriendschappen uitkomen op relaties en seks? Loop je niet teveel risico op de friedszone?
Als je je door een vrouw laat kleden vragen vrienden of je homoseksueel geworden bentquote:Op vrijdag 23 september 2016 14:48 schreef meIIyou het volgende:
Die vriendin kan jou echt wel datingtips geven! Plus info over andere vrouwendilemma's!
En ik zag nog een voordeel, neem haar mee shoppen. Goed geklede mannen scoren vaak ook een puntje!
Daar ben ik ook bang voor. Maar ik denk serieus dat ik haar kan krijgen. Ik kan me eigenlijk de luxe niet veroorloven om vrouwen niet te willen die er redelijk goed uitzien en mij willen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:54 schreef faf het volgende:
De vrouwelijke collega kan veel drama en plakken worden als je er te diep mee gaat experimenteren
Als ik daarna beter contact met vrouwen zou hebben en met hen heteroseksuele contacten zou hebben zou mij het koud laten wat m'n vrienden zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je je door een vrouw laat kleden vragen vrienden of je homoseksueel geworden bent
Je loopt er daarna niet typisch mannelijk meer bij
Ik lees echt zoveel tegenstrijdige dingen hier...quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:39 schreef nop123 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar ik denk serieus dat ik haar kan krijgen. Ik kan me eigenlijk de luxe niet veroorloven om vrouwen niet te willen die er redelijk goed uitzien en mij willen.
Ik hoop dat er iets seksueels uit kan voortkomen, maar ben bang dat ze iets meer serieus zoekt. IK wil haar ook niet kwetsen.
Probleem is dus, ik wil haar niet kwetsen en geen vervelende situaties. Maar na zo weinig te hebben meegemaakt ben ik mezelf en m'n lichaam eigenlijk verplicht er alles aan te doen om voor seks te gaan indien mogelijk. Als ik haar niet via het werk kende zou alles veel makkelijker zijn.
Probleem zijn de intenties. Bij haar wil ik geen relatie maar wel seks. Zij hoopt op een relatie, dus ik moet haar misleiden om te laten overkomen dat het meer kan worden. Als ik eerlijk zeg dat ik waarschijnlijk niks met haar wil is m'n kans op seks waarschijnlijk ook verkeken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:19 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Ik lees echt zoveel tegenstrijdige dingen hier...
Niet zo bang zijn hoor...
Je hebt gelijk. Ik denk altijd overal teveel over na. Ze is al 45 is, terwijl ik mij aardig wat jonger voel dan mijn werkelijke leeftijd. Ze heeft al kinderen, bij een serieuze relatie krijg je die erbij, dat vind ik behoorlijk heftig. En al die collega's, die kijken er zich ermee bemoeien hou ik niet van. Zeker als niet als ik nog niet weet hoe serieus het is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Ken er best veel Noppie, die verwachten weinig, gewoon 3 tientjes. En als je 5 tientjes geeft kennen ze je na een half jaar nog bij je voornaam!
ER zitten nogal wat tegenstrijdigheden bij jou. Jij bent een moeilijk mannetje, VOORAL VOOR JEZELF. Supergeil maar een betaalde dame: nee. Een vrouwelijke collega die op je valt: neen. Ales zo negatief. want ALS het niks wordt, en ... ALS ....
En als het nou wel wat wordt? Voor sommige mannen (en vrouwen misschien ook, weet ik niet, zou best kunnen) is goede sex het belangrijkste in een relatie. Misschien is ze supergoed in bed en zie je haar daardoor straks met andere ogen, met verliefd-geile oogjes.
En zo is nu eenmaal het leven, vaak loopt het heel anders als je verwacht. En wat zou er vreemd zijn als een 38 jarige man een tijd een relatie heeft met een vrouwelijke collega van op het werk, die ook de leeftijd ervoor heeft (vanaf 25?). Zou alleen op het werk zelf (en dat met haar afspreken) proberen het wat zakelijk en collegiaal te houden en niet haar buro vol te zetten met bloemen, doosjes chocolade en lingeriesetjes.
Durf eens wat. Je durft en doet best veel, maar nu ook eens BUITEN je comfortzone. Dan ga je niet met stapjes vooruit, maar met sprongen!
Count your blessings en .... geef het een kans.
Zukzes![]()
Als we het dan toch over open en eerlijk hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:41 schreef LeesFoknl het volgende:
Noppie, dit zou wel eens je grote kans van het jaar 2016 kunnen zijn. Spreek eerlijk en open met die vrouw:
- Ik wil graag neuken
Mag ik vragen hoe oud/jong jij bent? Dat lekkere jonge ding is je vaste relatie?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:54 schreef LeesFoknl het volgende:
Je schrijft, zij is al 45 terwijl ik mij een stuk jonger voel dan de 38 die ik ben.
Nou, dat hebben de meeste mensen, zich veel jonger voelen. Dat is normaal voor iedereen boven de 30, zolang als je nog kan lopen en alleen kan gaan poepen en plassen heb je dat idee!
Maar alle ge-argumenteer op een hoop geveegd, denk nou niet teveel waarom NIET maar probeer het nou gewoon.
Ik heb deze week met een lekker jong ding van 50 het bed gedeeld. Lekker, om wat ze deed, hoe ze lief voor mij was, mij genot gunde (prostaatmassage en blowjob). Daarna nam ze me in bed in de armen en heeft enkele Thaise liedjes voor me gezongen. Denk slaapliedjes of liefdesliedjes want ik werd er wel erg rustig en relaxed van. Kortom, laat het op je afkomen, je weet het maar nooit.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:11 schreef nop123 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud/jong jij bent? Dat lekkere jonge ding is je vaste relatie?
Veel mensen zeggen inderdaad dat ze zich jonger voelen. Ik heb alleen een levensfase gemist, Ik heb wel eens het idee dat ik die fase gewoon achter lig. en heb een conditie die zeker niet onder doet voor iemand die 10 jaar jonger is.
-Ik ben 69, dat lekkere jonge ding is 50 en een relatie die ik regelmatig af en toe eens bezoek.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:11 schreef nop123 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud/jong jij bent? Dat lekkere jonge ding is je vaste relatie?
Veel mensen zeggen inderdaad dat ze zich jonger voelen. Ik heb alleen een levensfase gemist, Ik heb wel eens het idee dat ik die fase gewoon achter lig. en heb een conditie die zeker niet onder doet voor iemand die 10 jaar jonger is.
Je hebt het over open en eerlijk zijn en komt met een verhaal aan dat er eigenlijk alleen naar omheen draait. Uit dit hele topic valt alleen maar op te maken dat TS seksueel gefrustreerd is en enkel op zoek is naar seks. Als je open en eerlijk wilt zijn moet je dat dan ook zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, Achterhoker, dat heb ik niet geschreven, dat heb jij in het citaat gezet (ik wil graag neuken).
Maar dat hoeft een man toch ook niet te zeggen. Een single hetero man van 38 hoeft tegen een 45 jarige vrouw met kinderen niet te zeggen, ik wil neuken. dat weet die heus wel! Dat hoopt die zelfs, vermoedelijk wil ze dat zelf ook graag, en anders is sex toch nog altijd een bounding, een bindmiddel, in een relatie. Als het nou een na-ief meisje van 16 was (mits die nog bestaan) .....
Noppie heeft zo weinig evaring, dus op relationeel gebied, bedoel niet eens sexueel, dat ie zelfs niet kan zeggen of ie dat wil. ja, hij heeft een idee in zijn hoofd over een relatie, maar in de meeste gevallen is je eerste relatie toch heel anders als je je dat gedacht had.
IK zie het niet als liegen, of misleiden. Hij weet het gewoon niet! daarom ook zeggen, ik heb weinig vriendinnen gehad en nog helemaal geen relatie. dan weet een vrouw met kinderen en een beetje verstand genoeg. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig !!
Wel seksueel gefrustreerd, maar NIET ALLEEN seksueel gefrustreerd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je hebt het over open en eerlijk zijn en komt met een verhaal aan dat er eigenlijk alleen naar omheen draait. Uit dit hele topic valt alleen maar op te maken dat TS seksueel gefrustreerd is en enkel op zoek is naar seks. Als je open en eerlijk wilt zijn moet je dat dan ook zeggen.
Ik schreef meer iets als, de vrouwen bepalen wanneer er seks komt. Zoals het er nu voor staat wil ik namelijk altijd.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Noppie, weet je nog, de vrouwen kiezen toch de mannen !? Schrijf jij zelf! Ben ik ook volledig met je eens. Nu, je bent verkozen. IK zeg alweer; dus ...........
Waar twijfel je eigenlijk aan bij de vrouwelijke collega?quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:39 schreef nop123 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar ik denk serieus dat ik haar kan krijgen. Ik kan me eigenlijk de luxe niet veroorloven om vrouwen niet te willen die er redelijk goed uitzien en mij willen.
Ik hoop dat er iets seksueels uit kan voortkomen, maar ben bang dat ze iets meer serieus zoekt. IK wil haar ook niet kwetsen.
Probleem is dus, ik wil haar niet kwetsen en geen vervelende situaties. Maar na zo weinig te hebben meegemaakt ben ik mezelf en m'n lichaam eigenlijk verplicht er alles aan te doen om voor seks te gaan indien mogelijk. Als ik haar niet via het werk kende zou alles veel makkelijker zijn.
Ja, en als de vrouwen bepalen wanneer ze sex hebben is dat toch ook met wie !! Want anders hebben ze geen sex (met die) . Tjonge jonge .....quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:09 schreef nop123 het volgende:
[..]
Ik schreef meer iets als, de vrouwen bepalen wanneer er seks komt. Zoals het er nu voor staat wil ik namelijk altijd.
Dus als zij seks wil zal ze bij mij nooit teleurgesteld worden. Voor geen enkel eten mag iemand me 's nachts wakker maken. Maar als een leuke dame seks wil ben ik 24 uur per dag beschikbaar.
Met 24 uur per dag bedoel ik dat ik op elk moment van de dag wel wil(niet 24 uur achter elkaar door). Ook 's nachts, nooit moe nooit hoofdpijn, nooit geen zin. Het verlangen is niet wegebt of minder geworden in al die jaren weinig seks, maar het is allemaal opgehoopt. Ik voel met net als die nymfomanen waar jij het over hebt alleen dan met noodgedwongen seksonthoudingquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:40 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, en als de vrouwen bepalen wanneer ze sex hebben is dat toch ook met wie !! Want anders hebben ze geen sex (met die) . Tjonge jonge .....
En dat tweede: ... voor een leuke dame die sex wil ben ik 24 uur per dag beschikbaar. Pfff, grootspraak. De eerste 2 dagen 4-5 keer. dan 2-3. dan 1-2 en na een week zeg je, het is zondag, rustdag, geen sex vandaag schat, heb een recovery of recuperatie periode nodig.
Of je treft een echte nymphomane, die 20 x op een dag wil (en een vrouw kan dat !!). Zag er zo een in een docu, haar man was wanhopig!
Wat een grootspraak. Voor straf zouden ze je eens een week moeten opsluiten met 2 nymphomanes (schrijf ik dat wel goed?) met een zweep![]()
met alleen blikjes Red Bull, doosjes Viagra en 3 gros condooms.
Hou eens op met denken en volg je mannelijk testosteron oer-instinct en laat het gebeuren. Die collega heeft jou verkozen, maar dat houdt misschien geen maanden, dan zwakt de interesse en de zin weer af! Smeed het ijzer (je collega) als het (ze) heet is hehehe!
![]()
![]()
![]()
Wat wil je hiermee nu precies zeggen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:48 schreef Faeroer het volgende:
Pak die milf gewoon, beetje muscles bouwen en dan beetje kip eten ja tog
Als jij vanavond een oproepje doet op een seksdatingsite dat je seks wil, stroomt binnen een uur je mailbox helemaal vol en kan je de hele week dates plannen wals je dat wil. Je kan per avond diverse mannen inplannen om te ontmoeten(gaat even om het voorbeeld niet of je dat daadwerkelijk zou doen). Als ik een oproep zet op een seksdatingsite en ik maak van mijn oproep 20 keer zoveel werk als jij, dan reageert er niemand. Vrouwen zoeken daar geen man, de mannen liggen "voor het oprapen" voor ze.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:21 schreef erodome het volgende:
Ondanks wat de heren hier zeggen dit advies. Wil je geen relatie met die collega, lieg haar dan het bed niet in. Hoe leuk seks ook is en hoe groot je dat ook gemaakt hebt in je hoofd, het is het gezeik op je werk niet waard als er gedoe komt tussen jou en haar omdat je haar gebruikt en gekwetst hebt.
En neem ook geen genoegen met een vrouw alleen omdat ze beschikbaar is, als je het niet echt voelt voel je het niet en dan is verder kijken altijd beter, ook in jouw situatie.
Wil je het graag proberen ga er dan voor, maar dan wel omdat je het echt wil proberen (of een relatie opbouwen erin zit) en niet omdat je dan seks denkt te krijgen.
See ya in jail!quote:Op zondag 25 september 2016 02:20 schreef nop123 het volgende:
[...]
Ik moet er namelijk niet aan denken om de komende 38 jaar net zo weinig seks te hebben als de eerste 38 jaar. Ik zal er alles aan doen om dat te voorkomen.
Je klinkt een beetje als een Ted Bundy.quote:Op zondag 25 september 2016 02:20 schreef nop123 het volgende:
Ik zie er best aardig uit, ben aardig, leuk gezelschap en praat heus niet alleen maar over seks en ben ook heus geen engerd.
Je hele post druipt van de frustratie, dus je laat ze gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:26 schreef nop123 het volgende:
Ik laat never nooit meer de kwaliteit van m'n leven verzieken door een stel ziekelijke debielen
Helemaal niet. Ik ben alleen maar bezig met m'n seksleven en aantrekkingskracht op vrouwen te verbeteren nu. De frustratie gaat over aan de kant staan qua seksleven en relaties. Niet over m'n verleden. In het verleden zit m'n oorzaak. Voor het pesten kon ik namelijk veel onbevangener met mensen omgaan.quote:Op zondag 25 september 2016 09:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hele post druipt van de frustratie, dus je laat ze gewoon doorgaan.
Doordat ik vaak problemen had thuis was ik wat rustiger dan de gemiddelde in m'n nieuwe schoolomgeving. Ik had iets meer tijd nodig om te wennen. Ik had niet direct een grote mond als iemand lastig deed tegen me, ik verweerde me wat minder. Hey dachten de pesters, easy target, kapot maken die gast.quote:
Hoe begin ik dat gesprek dan? En een gesprek beginnen zal nog wel lukken, maar na een paar zinnen weet ik geen onderwerpen meer. En als ik diep ga nadenken over wat te zeggen gaat het fout. En ik wil geen gesprek om over koetjes en kalfjes te babbelen ik wil haar laten weten dat ik geïnteresseerd ben en m'n kansen verbeteren op relatie en of seks.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef meIIyou het volgende:
Gast.... Ga gewoon oefenen aan je social skills. Van praten met mensen ga je niet dood.
In je eerste gesprek een vrouw laten weten dat je een relatie wilt zal 9 van de 10 keer fout gaan. Of je treft een crazy. Seks hangt van de omgeving af, genoeg vrouwen in clubs die wel eens in zijn voor een ONS.quote:Op zondag 25 september 2016 12:25 schreef nop123 het volgende:
[..]
Hoe begin ik dat gesprek dan? En een gesprek beginnen zal nog wel lukken, maar na een paar zinnen weet ik geen onderwerpen meer. En als ik diep ga nadenken over wat te zeggen gaat het fout. En ik wil geen gesprek om over koetjes en kalfjes te babbelen ik wil haar laten weten dat ik geïnteresseerd ben en m'n kansen verbeteren op relatie en of seks.
Geef me eens voorbeelden van zulke gesprekken. Hoe begint het? waar gaat het over? Hoe krijg je een gesprek wat langer duurt dan 5 minuten met iemand die je niet kent? Hoe kan het gesprek gestuurd worden om te polsen of er interesse is? Doel is namelijk niet om over koetjes en kalfjes te praten.
Wat voor soort clubs bedoel je?quote:Op zondag 25 september 2016 14:04 schreef wvsnl het volgende:
Of je treft een crazy. Seks hangt van de omgeving af, genoeg vrouwen in clubs die wel eens in zijn voor een ONS.
Ik geef dat ook helemaal never nooit toe dat ik in feite met elke vrouw naar bed zou willen. In RL zou je dit nooit van me weten of vermoeden. We zouden rustig een biertje kunnen drinken zonder dat je ooit dat vermoeden had. Maar ooh wat wil ik graag seks. Kieskeurig kan ik mij nog niet veroorloven.quote:Op zondag 25 september 2016 14:04 schreef wvsnl het volgende:
Laatste punt, stop jezelf zo naar beneden halen met dat je in feite met elke vrouw naar bed wilt. Je komt zo desperate over dat ik in RL gek van je zou worden vrees ik. Zorg dat je idd leuk gezelschap bent, met je huidige houding ben je dat zover ik kan zien niet. Maar dat kan je veranderen. Maar stop bovenal met die zelfmedelij, ieder mens heeft zijn bagage namelijk.
Ik bedoel geen seksclubs als dat je vermoeden is. Ik bedoel gewoon clubs waar mensen heen gaan om te dansen. Niet elke vrouw daar is er overigens voor in niets is zwart/wit.quote:Op zondag 25 september 2016 14:13 schreef nop123 het volgende:
[..]
Wat voor soort clubs bedoel je?
[..]
Ik geef dat ook helemaal never nooit toe dat ik in feite met elke vrouw naar bed zou willen. In RL zou je dit nooit van me weten of vermoeden. We zouden rustig een biertje kunnen drinken zonder dat je ooit dat vermoeden had. Maar ooh wat wil ik graag seks. Kieskeurig kan ik mij nog niet veroorloven.
Nah, je wordt echt niet gepest als je wat stiller bent dan de rest.quote:Op zondag 25 september 2016 11:49 schreef nop123 het volgende:
Ik was gewoon iets stiller, en daar moest ik voor boeten. Dat was de reden dus.
Ik krijg eerder het vermoeden dat jij een pester bent geweest. Zo begripvol als jij naar de pesters toe bent. Want het moet wel een reden hebben nietwaar? Net zoals verkrachtingen, roofovervallen en andere mishandelingen, daar is namelijk ook altijd een goede reden voor toch? Pesters zijn gewoon laffe klootzakken die diegene eruit pakken waar ze het makkelijkst mee weg komen. Die "redenen" zijn gewoon belachelijke argumenten om iemand te mogen treiteren. En ze komen met meerdere tegelijk zodat hun slachtoffer kansloos is. Nou wat een helden zeg. Enorme losers!quote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nah, je wordt echt niet gepest als je wat stiller bent dan de rest.
Sommige mensen hebben gewoon zo'n punchable face en irritante uitstraling en lichaamshouding. Dit terwijl ze niks fout doen, behalve aanwezig zijn.
Als ik vroeger iemand gepest zag worden kon ik dat eigenlijk wel begrijpen waarom nou net diegene gepest werd.
Het zou mij niet verbazen dat jij ook zo'n 'type' bent (geweest), geboren om gepest te worden, zeker gezien de 'tough attitude' die je hier ten toon spreid.
Ga je pestgedrag nou goedpraten?quote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nah, je wordt echt niet gepest als je wat stiller bent dan de rest.
Sommige mensen hebben gewoon zo'n punchable face en irritante uitstraling en lichaamshouding. Dit terwijl ze niks fout doen, behalve aanwezig zijn.
Als ik vroeger iemand gepest zag worden kon ik dat eigenlijk wel begrijpen waarom nou net diegene gepest werd.
Het zou mij niet verbazen dat jij ook zo'n 'type' bent (geweest), geboren om gepest te worden, zeker gezien de 'tough attitude' die je hier ten toon spreid.
Dat is niet het geval. Dat is gewoon zoals het is.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien moeten de autistjes hierboven even wat beter leren begrijpend lezen.
Je zegt zelf dat je het kan begrijpen. Wij begrijpen donders goed dat jij vind dat een gepeste het er zelf naar heeft maakt en het eigenlijk z'n eigen schuld is. En dat jij de slappe "redenen" van de pester zeer serieus neemt. De echte reden is dat de pester ervan geniet om z'n de wereld van z'n slachtoffer te verwoesten.quote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben trouwens al aan de slag. Ik praat al meer met dames. Ik verwoord hier m'n gevoel dat wil niet zeggen dat ik stil blijf zitten.quote:Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef meIIyou het volgende:
Lekkerre reactie Dima.... Jij stond zeker altijd boven in de pikorde :/
OP, lees je eigen topic nog eens door zou ik zeggen.
Verder: leren doe je door te doen. Spieren moet je trainen, uithoudingsvermogen moet je trainen, en surprise... Een gesprek voeren kan je trainen!
Je hebt er alles voor over, good for you... Dan ga je nu aan de slag!
Loop naar de avondwinkel en ga niet naar huis voor je een gesprekje hebt gemaakt over de tien soorten kattengrit in gang 6!
En als je ff geen onderwerpen weet:
http://allysrandomage.blo(...)m-questions.html?m=1
Ja hebt nou eenmaal mensen die 'gemaakt' zijn om gepest te worden, ze roepen het over zichzelf en ze kunnen hier verder niets aan doen. Zodra je afwijkt van de kudde (lelijk, dik, (sociale)stoornis), de maatschappelijke norm, maak je kans om gepest te worden door onzekere pipo's die te koste van iemand anders populair proberen te doen / worden. Ik juich de pesters ook totaal niet toe om zulke mensen te pesten, dat is jouw invulling. Zoek hulp hiervoor.quote:
Dat is nou net het probleem van autisten, exact lezen...quote:Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef nop123 het volgende:
Dus wij autistjes lezen exact wat jij typt.
Nou zeg, die arme collega. Ze is 7 jaar ouder als ts-er, heeft kinderen, zij wil een relatie met hem. Ik vind dat je (erodome) in heel veel dingen gelijk hebt, dat je denkt zoals ik, maar dit vind ik toch wel erg ver gezocht, in de zin van niet helemaal van deze wereld en deze tijd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:21 schreef erodome het volgende:
Ondanks wat de heren hier zeggen dit advies. Wil je geen relatie met die collega, lieg haar dan het bed niet in. Hoe leuk seks ook is en hoe groot je dat ook gemaakt hebt in je hoofd, het is het gezeik op je werk niet waard als er gedoe komt tussen jou en haar omdat je haar gebruikt en gekwetst hebt.
Juist !!quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:48 schreef Faeroer het volgende:
Pak die milf gewoon, beetje muscles bouwen en dan beetje kip eten ja tog
Dank je mellyou. Dit is precies zoals het is!quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:07 schreef meIIyou het volgende:
Joh, genoeg mannen die zeggen ik vind je leuk. Zullen we 'daten' en na een nacht of hooguit een paar is de interesse over.
Dat is de cultuur nu, dus leef je uit....
Wow. Ik lees hier een hoop frustratie, haat en bitterheid. Misschien is het wijs om eerst je pestverleden te gaan verwerken, met hulp van een psycholoog, voordat jij je gaat storten op seks en relaties. Voor zover ik uit je posts kan opmaken zit het nog erg diep.quote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef nop123 het volgende:
[..]
Ik krijg eerder het vermoeden dat jij een pester bent geweest. Zo begripvol als jij naar de pesters toe bent. Want het moet wel een reden hebben nietwaar? Net zoals verkrachtingen, roofovervallen en andere mishandelingen, daar is namelijk ook altijd een goede reden voor toch? Pesters zijn gewoon laffe klootzakken die diegene eruit pakken waar ze het makkelijkst mee weg komen. Die "redenen" zijn gewoon belachelijke argumenten om iemand te mogen treiteren. En ze komen met meerdere tegelijk zodat hun slachtoffer kansloos is. Nou wat een helden zeg. Enorme losers!
Dat jij begrip hebt dat dat tuig levens verwoest, ongelooflijk zeg.
Ik heb toen inderdaad wat verkeerd gedaan. Maar ik heb hier wel van geleerd. Als iemand mij namelijk ooit nog weer zo schandalig wenst te behandelen (wat uiteraard mijn eigen schuld is) sla ik wel direct op z'n neus, en ik beloof je dat ie in 1 klap gebroken is. En als ie klachten heeft volgen op diezelfde neus nog een paar klappen.
Voor de rest zou ik nooit agressief zijn, en geen vlieg kwaad doen. Maar voor dat tuig maak ik graag een uitzondering.
Voor de rest hoeven we het niet meer over dat laffe tuig te hebben. Het is duidelijk dat jij pro pesten bent en ik extreem anti. We komen qua mening hierover toch niet dichter na elkaar.
Laten we het hebben over aantrekkingskracht bij dames. Daar hebben we meer aan.
Juist! Vanmiddag bij bolcom voor goed 20 euro 3 (gebruikte) boeken gekocht van Allan en barbara Pease.quote:Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef meIIyou het volgende:
Gast.... Ga gewoon oefenen aan je social skills. Van praten met mensen ga je niet dood.
Ik weet het niet. Voorheen ook wel versiertips op internet gezocht, maar ja dan ga je dingen forceren en wordt het onnatuurlijk. Ain't gonna workquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist! Vanmiddag bij bolcom voor goed 20 euro 3 (gebruikte) boeken gekocht van Allan en barbara Pease.
Ik zweer je dat als je die goed bestudeert je "problemen" qua communicatie en kontakten leggen met zowel man als vrouw, flirten, waar kikken vrouwen op, en wat net niet, voor 90 % zijn ogelost.
Dan is ts-er ook nog: slank, in een zeer goede conditie, in een leeftijd dat er heel veel vrouwen een fatsoenlijke man zoeken, baan en opleidig bezittend enz. Het is gewoon niet mogelijk dat het ts-er NIET zou lukken.
Tja, moet je natuurlijk wel wat voor doen. Bolcom, die boeken zoeken, bestellen, 25 euro overmaken, en dan ook nog die boeken lezen, bestuderen! Soms knelt het daar an, dat doen, dat ergens naar toe werken!
Ja, en dan zeker nog eens 10 jaar verklooien. Een psycholoog, staat ie om te beginnen een jaar op een wachtlijst. Echt niet! De beste therapie voor ts-er is een fijne relatie met een vrouw die echt om hem geeft, met alles wat bij zo een relatie hoort.quote:Op zondag 25 september 2016 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow. Ik lees hier een hoop frustratie, haat en bitterheid. Misschien is het wijs om eerst je pestverleden te gaan verwerken, met hulp van een psycholoog, voordat jij je gaat storten op seks en relaties. Voor zover ik uit je posts kan opmaken zit het nog erg diep.
Als ik het 1 keer per maand had was het al heel veel minder belangrijk.quote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Queller het volgende:
Geen grap: je doet me aan een collega denken
Je bent zo gericht op seks. Dát is je probleem.
Ja, maar omdat je zo gericht bent op seks, ben je voor de gemiddelde loslopende vrouw waarschijnlijk nagenoeg niet interessant.quote:Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef nop123 het volgende:
Als ik het 1 keer per maand had was het al heel veel minder belangrijk.
Vrouwen hebben niet eens door dat ik gericht ben op seksquote:Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je zo gericht bent op seks, ben je voor de gemiddelde loslopende vrouw waarschijnlijk nagenoeg niet interessant.
Dat denk je....quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef nop123 het volgende:
Vrouwen hebben niet eens door dat ik gericht ben op seks
Oeeeew..quote:
Als ik bovenstaand gequote lees, moet ik denken aan het volgende:quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:04 schreef nop123 het volgende:
[..]
Die 2 nymfomanen een week lang? Alsjeblieft laat ze op me los. Ze mogen me helemaal hebben. Lijkt me heerlijk als ze me echt totaal helemaal uitputten totdat ik absoluut niet meer kan. En als het aan het einde van de week niet meer zo leuk is en pijn gaat doen, dan heb ik toch een fantastische ervaring gehad. Het lijkt me heerlijk om zo ontzettend veel seks te hebben gehad dat ik het gevoel heb dat ik zeker niets fijns gemist heb op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |