abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165560103
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nah, je wordt echt niet gepest als je wat stiller bent dan de rest.

Sommige mensen hebben gewoon zo'n punchable face en irritante uitstraling en lichaamshouding. Dit terwijl ze niks fout doen, behalve aanwezig zijn.

Als ik vroeger iemand gepest zag worden kon ik dat eigenlijk wel begrijpen waarom nou net diegene gepest werd.

Het zou mij niet verbazen dat jij ook zo'n 'type' bent (geweest), geboren om gepest te worden, zeker gezien de 'tough attitude' die je hier ten toon spreid.
Ik krijg eerder het vermoeden dat jij een pester bent geweest. Zo begripvol als jij naar de pesters toe bent. Want het moet wel een reden hebben nietwaar? Net zoals verkrachtingen, roofovervallen en andere mishandelingen, daar is namelijk ook altijd een goede reden voor toch? Pesters zijn gewoon laffe klootzakken die diegene eruit pakken waar ze het makkelijkst mee weg komen. Die "redenen" zijn gewoon belachelijke argumenten om iemand te mogen treiteren. En ze komen met meerdere tegelijk zodat hun slachtoffer kansloos is. Nou wat een helden zeg. Enorme losers!

Dat jij begrip hebt dat dat tuig levens verwoest, ongelooflijk zeg.

Ik heb toen inderdaad wat verkeerd gedaan. Maar ik heb hier wel van geleerd. Als iemand mij namelijk ooit nog weer zo schandalig wenst te behandelen (wat uiteraard mijn eigen schuld is) sla ik wel direct op z'n neus, en ik beloof je dat ie in 1 klap gebroken is. En als ie klachten heeft volgen op diezelfde neus nog een paar klappen.

Voor de rest zou ik nooit agressief zijn, en geen vlieg kwaad doen. Maar voor dat tuig maak ik graag een uitzondering.

Voor de rest hoeven we het niet meer over dat laffe tuig te hebben. Het is duidelijk dat jij pro pesten bent en ik extreem anti. We komen qua mening hierover toch niet dichter na elkaar.

Laten we het hebben over aantrekkingskracht bij dames. Daar hebben we meer aan.
pi_165560302
quote:

[..]

Nah, je wordt echt niet gepest als je wat stiller bent dan de rest.

Sommige mensen hebben gewoon zo'n punchable face en irritante uitstraling en lichaamshouding. Dit terwijl ze niks fout doen, behalve aanwezig zijn.

Als ik vroeger iemand gepest zag worden kon ik dat eigenlijk wel begrijpen waarom nou net diegene gepest werd.

Het zou mij niet verbazen dat jij ook zo'n 'type' bent (geweest), geboren om gepest te worden, zeker gezien de 'tough attitude' die je hier ten toon spreid.
Ga je pestgedrag nou goedpraten? :')
pi_165560601
Misschien moeten de autistjes hierboven even wat beter leren begrijpend lezen.
pi_165561692
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:00 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ga je pestgedrag nou goedpraten? :')
Dat is niet het geval. Dat is gewoon zoals het is.
En ja, ik ben niet onzeker meer ofzo, maar gisteren probeerde iemand mij te pesten om te kijken of ie mij uit de tent kon lokken. Zegt ie na een tijdje of ik het nog wel trok :') Ik zeg zo, jongen, moet jij allemaal lekker zelf weten wat jij zegt. Ik heb wel wat beters te doen dan me druk maken om jouw woorden.

Kijk, ik hecht dus niet veel waarde meer aan iemands mening. Lekker pesten als iemand dat lachen vind, ik maak me niet meer zo druk. En dat is gewoon zo. Niet zo zwaar aan tillen en dan maakt het ook niet zo heel veel uit allemaal.

Pesten komt dus omdat iemand zijn houding onzeker is, of omdat iemand zich verveelt en hoopt te kunnen lachen.
pi_165561710
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien moeten de autistjes hierboven even wat beter leren begrijpend lezen.
quote:
Je zegt zelf dat je het kan begrijpen. Wij begrijpen donders goed dat jij vind dat een gepeste het er zelf naar heeft maakt en het eigenlijk z'n eigen schuld is. En dat jij de slappe "redenen" van de pester zeer serieus neemt. De echte reden is dat de pester ervan geniet om z'n de wereld van z'n slachtoffer te verwoesten.

Deze mentaliteit is DE reden dat scholen een pestprotocol hebben en het slachtoffer weerbaarder maken (tegen de rest v/d klas?) en de boel laten aanmodderen i.p.v. er echt wat tegen te DOEN.

Pesten is misdadig en dient ook zo bestraft te worden. Waarschuwingen, van school trappen en direct de politie erbij halen. Zo moeten ze worden aangepakt. Want bedreigingen, intimidatie en stalking zijn namelijk zeer gangbare gebeurtenissen bij pesten. Als volwassenen dat onderling bij elkaar flikken wordt de politie er wel bijgehaald. Maar dat debiele schoolpersoneel laat de boel maar rustig jaren escaleren en de slachtoffers worden rustig aan hun lot overgelaten.

Dus wij autistjes lezen exact wat jij typt. En dat is jouw begrip richting de pesters. Heb je ook begrip voor andere criminelen of staan bij jou alleen pesters onder en boven de wet?
pi_165562060
Sorry hoor maar ik dacht tot aan het einde van de OP dat ik het verhaal van een 15, 18 of 21 jarige aan het lezen was, en dan blijkt het om een man van 38 te gaan. In jouw case kan ik er heel kort en simpel over zijn: man the fuck up!

Geen enkele vrouw zit te wachten op dit gezanik.
pi_165562549
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef meIIyou het volgende:
Lekkerre reactie Dima.... Jij stond zeker altijd boven in de pikorde :/

OP, lees je eigen topic nog eens door zou ik zeggen.

Verder: leren doe je door te doen. Spieren moet je trainen, uithoudingsvermogen moet je trainen, en surprise... Een gesprek voeren kan je trainen!
Je hebt er alles voor over, good for you... Dan ga je nu aan de slag!

Loop naar de avondwinkel en ga niet naar huis voor je een gesprekje hebt gemaakt over de tien soorten kattengrit in gang 6!

En als je ff geen onderwerpen weet:
http://allysrandomage.blo(...)m-questions.html?m=1
Ik ben trouwens al aan de slag. Ik praat al meer met dames. Ik verwoord hier m'n gevoel dat wil niet zeggen dat ik stil blijf zitten.

Ik heb me aangemeld bij een e-cursus van een versiercoach. Ik zal alles wat hij aanbied leert extreem goed bestuderen. En alles zo enorm veel oefenen totdat m'n onderbewustzijn zelfs niet anders meer weet. Ik zal z'n gretigste leerling ooit worden.

Ik wil het maximale resultaat eruit halen wat erin zit. Het zal enorm knokken worden voor mij, en het zal zeker niet makkelijk zijn, maar ik ga er 100% voor.

Bedankt voor je random lijst. Ik zal kijken of er wat leuke tussen zitten die ik kan gebruiken.
pi_165562700
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef nop123 het volgende:
Je zegt zelf dat je het kan begrijpen
Ja hebt nou eenmaal mensen die 'gemaakt' zijn om gepest te worden, ze roepen het over zichzelf en ze kunnen hier verder niets aan doen. Zodra je afwijkt van de kudde (lelijk, dik, (sociale)stoornis), de maatschappelijke norm, maak je kans om gepest te worden door onzekere pipo's die te koste van iemand anders populair proberen te doen / worden. Ik juich de pesters ook totaal niet toe om zulke mensen te pesten, dat is jouw invulling. Zoek hulp hiervoor.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef nop123 het volgende:
Dus wij autistjes lezen exact wat jij typt.
Dat is nou net het probleem van autisten, exact lezen... :W
  zondag 25 september 2016 @ 21:30:54 #184
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165563032
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 19:21 schreef erodome het volgende:
Ondanks wat de heren hier zeggen dit advies. Wil je geen relatie met die collega, lieg haar dan het bed niet in. Hoe leuk seks ook is en hoe groot je dat ook gemaakt hebt in je hoofd, het is het gezeik op je werk niet waard als er gedoe komt tussen jou en haar omdat je haar gebruikt en gekwetst hebt.

Nou zeg, die arme collega. Ze is 7 jaar ouder als ts-er, heeft kinderen, zij wil een relatie met hem. Ik vind dat je (erodome) in heel veel dingen gelijk hebt, dat je denkt zoals ik, maar dit vind ik toch wel erg ver gezocht, in de zin van niet helemaal van deze wereld en deze tijd.
Je kunt het ook omdraaien, ts-er is zeer kwetsbaar en manipuleerbaar. Hij is stuk jonger, stuk minder ervaren zowel in sex als in relaties en als in het leven zelf, vergeleken met deze oudere vrouw met kinderen. Je zou zelfs kunnen zeggen, zij maakt misbruik van de frustrerende situatie waarin ts-er zit. De jongen wordt gek door het egbrek aan sex en zij wil ... een relatie. En dan (pas) krijgt ie ook sex. MACHTSMISBRUIK; UITBUITEN VAN DE SITUATIE !! Niks voor niks, kutje verkoop je zo duur mogelijk. Als ze wat voor die jongen voelde, en zo dacht als ik, zou ik zeggen, kom maar eens lekker vrijen. En niet een keer, maar tig keren. En dan, als die frustratie weg zou ebben, en dan zouden beiden veel meer van mekaar weten, zouden ze eens erover na kunnen denken een relatie te beginnen. Of misschien hoeven ze daar niet meer over te beginnen, is het duidelijk, zijn ze al een paar of hebben ze ontdekt dat het niet klikt.

Of kan dat niet, eens lekker vrijen met hem. Is dat dan zo een straf? Ze wil hem graag als relatie, als levens partner, maar voor sex zou ie niet goed genoeg zijn als ie niet ook een relatie aangaat. Dus ze wil geen sex met hem, vindt hem niet aantrekkelijk? Maar wel een relatie?

:N :N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 25 september 2016 @ 21:43:19 #185
450228 LeesFoknl
pi_165563449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:48 schreef Faeroer het volgende:
Pak die milf gewoon, beetje muscles bouwen en dan beetje kip eten ja tog
Juist !!

^O^ :Y
  zondag 25 september 2016 @ 21:46:18 #186
450228 LeesFoknl
pi_165563524
Dan
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:07 schreef meIIyou het volgende:
Joh, genoeg mannen die zeggen ik vind je leuk. Zullen we 'daten' en na een nacht of hooguit een paar is de interesse over.

Dat is de cultuur nu, dus leef je uit....
Dank je mellyou. Dit is precies zoals het is!

_O_ ^O^
  zondag 25 september 2016 @ 22:06:01 #187
450228 LeesFoknl
pi_165564180
Ik citeer (deelcitaat) van erodome:
.............. En neem ook geen genoegen met een vrouw alleen omdat ze beschikbaar is, als je het niet echt voelt voel je het niet en dan is verder kijken altijd beter, ook in jouw situatie.
Wil je het graag proberen ga er dan voor, maar dan wel omdat je het echt wil proberen (of een relatie opbouwen erin zit) en niet omdat je dan seks denkt te krijgen.
..........................

Ik begrijp erodome, zit beslist iets in. Maar .... als ik in Azie ben dan tref ik allemaal mensen die willen mij bedriegen, die bedelen, die noemen mij boss, die kruipen voor me, vrouwen die zich verkopen, ouders die zelfs hun kinderen verkopen. Politie die vraagt voor een tip zodat ze iets kunnen gaan eten, zakkenrollers, paar keer beroofd enz. Dan denk ik ook, hoe is het toch mogelijk hebben die lui dan helemaal geen fatsoen, geen eergevoel, geen empathie.
Nu, dat zijn daar voor 90 % van de mensen een luxe die ZIJ ZICH HELAAS NIET KUNNEN PERMITEREN !!
Kijk, het is makkelijk praten over eer en geweten en zo als je in de airconditioned lounge je capucino drinkt, maar als je buiten in de hitte staat, met niets, en alleen ongezuiverd water kunt drinken omdat je geen drinkwater kunt kopen. Dan is - bv. niet bedelen - een luxe die je je niet kan permitteren.

Volgens Maslow (piramide van Maslow) behoort sex tot de primaire levensbehoeftes, dus net zoals eten, zuiver water, dak tegen zon en regen, veiligheid. Begrijp goed dat ie wat verder wil gaan, wat meer riskeert, om sex te krijgen, dan iemand (vrouwen dus) die op iedere straat bhoek sex kunnen krijgen. Wier probleem eigenlijk is, wie zal ik eens nemen, en zal ik er wel een nemen vanavond, misschien heb ik morgen meer zin.

8)7 8)7 8)7 8)7

En, wat ik al schreef, mbt topicstarter en zijn vrouwelijke collega, ik zie eerder ts-er als het gemanipuleerde en uitgebuite slachtoffer als die vrouwelijke collega. Maar ik zie beiden überhaupt niet als slachtoffer.
~O> ~O> ~O>

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 25-09-2016 22:12:42 ]
  zondag 25 september 2016 @ 22:15:35 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165564416
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef nop123 het volgende:

[..]

Ik krijg eerder het vermoeden dat jij een pester bent geweest. Zo begripvol als jij naar de pesters toe bent. Want het moet wel een reden hebben nietwaar? Net zoals verkrachtingen, roofovervallen en andere mishandelingen, daar is namelijk ook altijd een goede reden voor toch? Pesters zijn gewoon laffe klootzakken die diegene eruit pakken waar ze het makkelijkst mee weg komen. Die "redenen" zijn gewoon belachelijke argumenten om iemand te mogen treiteren. En ze komen met meerdere tegelijk zodat hun slachtoffer kansloos is. Nou wat een helden zeg. Enorme losers!

Dat jij begrip hebt dat dat tuig levens verwoest, ongelooflijk zeg.

Ik heb toen inderdaad wat verkeerd gedaan. Maar ik heb hier wel van geleerd. Als iemand mij namelijk ooit nog weer zo schandalig wenst te behandelen (wat uiteraard mijn eigen schuld is) sla ik wel direct op z'n neus, en ik beloof je dat ie in 1 klap gebroken is. En als ie klachten heeft volgen op diezelfde neus nog een paar klappen.

Voor de rest zou ik nooit agressief zijn, en geen vlieg kwaad doen. Maar voor dat tuig maak ik graag een uitzondering.

Voor de rest hoeven we het niet meer over dat laffe tuig te hebben. Het is duidelijk dat jij pro pesten bent en ik extreem anti. We komen qua mening hierover toch niet dichter na elkaar.

Laten we het hebben over aantrekkingskracht bij dames. Daar hebben we meer aan.
Wow. Ik lees hier een hoop frustratie, haat en bitterheid. Misschien is het wijs om eerst je pestverleden te gaan verwerken, met hulp van een psycholoog, voordat jij je gaat storten op seks en relaties. Voor zover ik uit je posts kan opmaken zit het nog erg diep.

En voordat de beschuldigingen komen, ik ben zelf ook slachtoffer geweest van pesters. Maar je moet het echt verwerken, anders blijft het een demoon op je schouder, om het even zo te zeggen. Het blijft je dan belemmeren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165564558
Ben benieuwd hoe hij zou omgaan met een afwijzing :')___

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2016 22:20:20 ]
  zondag 25 september 2016 @ 22:26:00 #190
450228 LeesFoknl
pi_165564760
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:47 schreef meIIyou het volgende:
Gast.... Ga gewoon oefenen aan je social skills. Van praten met mensen ga je niet dood.
Juist! Vanmiddag bij bolcom voor goed 20 euro 3 (gebruikte) boeken gekocht van Allan en barbara Pease.
Ik zweer je dat als je die goed bestudeert je "problemen" qua communicatie en kontakten leggen met zowel man als vrouw, flirten, waar kikken vrouwen op, en wat net niet, voor 90 % zijn ogelost.
Dan is ts-er ook nog: slank, in een zeer goede conditie, in een leeftijd dat er heel veel vrouwen een fatsoenlijke man zoeken, baan en opleidig bezittend enz. Het is gewoon niet mogelijk dat het ts-er NIET zou lukken.

Tja, moet je natuurlijk wel wat voor doen. Bolcom, die boeken zoeken, bestellen, 25 euro overmaken, en dan ook nog die boeken lezen, bestuderen! Soms knelt het daar an, dat doen, dat ergens naar toe werken!

o|O
pi_165564924
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Juist! Vanmiddag bij bolcom voor goed 20 euro 3 (gebruikte) boeken gekocht van Allan en barbara Pease.
Ik zweer je dat als je die goed bestudeert je "problemen" qua communicatie en kontakten leggen met zowel man als vrouw, flirten, waar kikken vrouwen op, en wat net niet, voor 90 % zijn ogelost.
Dan is ts-er ook nog: slank, in een zeer goede conditie, in een leeftijd dat er heel veel vrouwen een fatsoenlijke man zoeken, baan en opleidig bezittend enz. Het is gewoon niet mogelijk dat het ts-er NIET zou lukken.

Tja, moet je natuurlijk wel wat voor doen. Bolcom, die boeken zoeken, bestellen, 25 euro overmaken, en dan ook nog die boeken lezen, bestuderen! Soms knelt het daar an, dat doen, dat ergens naar toe werken!

o|O
Ik weet het niet. Voorheen ook wel versiertips op internet gezocht, maar ja dan ga je dingen forceren en wordt het onnatuurlijk. Ain't gonna work
  zondag 25 september 2016 @ 22:35:15 #192
450228 LeesFoknl
pi_165565025
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 22:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Wow. Ik lees hier een hoop frustratie, haat en bitterheid. Misschien is het wijs om eerst je pestverleden te gaan verwerken, met hulp van een psycholoog, voordat jij je gaat storten op seks en relaties. Voor zover ik uit je posts kan opmaken zit het nog erg diep.
Ja, en dan zeker nog eens 10 jaar verklooien. Een psycholoog, staat ie om te beginnen een jaar op een wachtlijst. Echt niet! De beste therapie voor ts-er is een fijne relatie met een vrouw die echt om hem geeft, met alles wat bij zo een relatie hoort.
Het tweede beste is als ie een (of meerdere) sexpartners zou vinden.
Weet je nog, sex is een primaire behoefte, en ik denk het willen van een relatie voor de meeste mensen ook super belangrijk is. Als dat goed zit, dan slijt de frustratie over dat pesten snel weg!

:)

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 25-09-2016 22:57:17 ]
pi_165565129
Geen grap: je doet me aan een collega denken :X

Je bent zo gericht op seks. Dát is je probleem.
pi_165565168
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Queller het volgende:
Geen grap: je doet me aan een collega denken :X

Je bent zo gericht op seks. Dát is je probleem.
Als ik het 1 keer per maand had was het al heel veel minder belangrijk.
pi_165565210
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:39 schreef nop123 het volgende:
Als ik het 1 keer per maand had was het al heel veel minder belangrijk.
Ja, maar omdat je zo gericht bent op seks, ben je voor de gemiddelde loslopende vrouw waarschijnlijk nagenoeg niet interessant.
pi_165565294
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:41 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, maar omdat je zo gericht bent op seks, ben je voor de gemiddelde loslopende vrouw waarschijnlijk nagenoeg niet interessant.
Vrouwen hebben niet eens door dat ik gericht ben op seks :{
pi_165565372
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef nop123 het volgende:
Vrouwen hebben niet eens door dat ik gericht ben op seks :{
Dat denk je.... _O-
pi_165565465
Ik denk eerder dat ze denken dat ik helemaal geen seks heb en er ook geen behoefte aan heb. Maar misschien heb je wel gelijk. Ik probeer m'n mindset wat aan te passen op dit gebied.
pi_165565544
Het is ook altijd zo dat je 3x zoveel sjans hebt als je in een relatie zit, in vergelijking met daarbuiten. Het gaat gewoon om uitstraling en zelfvertrouwen. Rug recht, vrolijke uitdrukking op je smoel, ondeugd in je ogen en hoi zeggen bij toevallig oogcontact met een leuke dame/meid/vrouw.

Alleen dat kan mijn dag al helemaal goed maken. Zo'n lekkere vrolijke 'hoi' terug.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat denk je.... _O-
Oeeeew..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 25 september 2016 @ 22:55:15 #200
450228 LeesFoknl
pi_165565593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:04 schreef nop123 het volgende:

[..]
Die 2 nymfomanen een week lang? Alsjeblieft laat ze op me los. Ze mogen me helemaal hebben. Lijkt me heerlijk als ze me echt totaal helemaal uitputten totdat ik absoluut niet meer kan. En als het aan het einde van de week niet meer zo leuk is en pijn gaat doen, dan heb ik toch een fantastische ervaring gehad. Het lijkt me heerlijk om zo ontzettend veel seks te hebben gehad dat ik het gevoel heb dat ik zeker niets fijns gemist heb op dat gebied.
Als ik bovenstaand gequote lees, moet ik denken aan het volgende:
In Duitsland heb je zeker een 100 gelegenheden waar je een all in prijs betaalt voor eten, drinken, wellness en !!!!! ONBEPERKT SEX met vrouwen! Als je een goede zaak (goed eten, hygiene, mooie vrouwen) kiest betaal je 150 euro voor een dag (15 uren lang open!). Kan ook goedkoper, heb het hier over de top. Hier kun je dus letterlijk !!! 10 x sex hebben met verschillende of dezelfde vrouwen. Lees je hierover in, weet de naam niet precies, meestal iets als Partytreff, of FKK (hier loopt men naakt) en zo. Heb je interesse, zoek ik wel wat adressen en zo op!
Tussen die vrouwen zitten ook genoeg nymphomanes, vrouwen die gewoon een dag sex zoeken (paar 100 km van huis) en ook vrouwen die betaald worden door het "Haus" waar het zich afspeelt. Of is dit voor jouw gevoel te zeer ordinair of op prostittutie lijkend?

Tis maar een idee. Jullie weten maar zo weinig!

:X

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 25-09-2016 23:04:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')