Dieren die je in principe zonder al te veel moeite je dood kunnen maken moet je altijd voorzichtig mee zijn,quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, het is vooral duidelijkheid naar zo'n dier toe. Ik vind nooit dat je moet handelen uit boosheid, maar vooral consequent moet blijven en geduld hebben als ze iets niet in een keer snappen. Maar tegelijkertijd ook niet met alles laten wegkomen, anders kan het ook gevaarlijk worden in sommige gevallen. Je werkt wel met een groot dier.
Ben jij al aan het daten?quote:
Ohja, angst kan je beter ook niet hebben, nee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dieren die je in principe zonder al te veel moeite je dood kunnen maken moet je altijd voorzichtig mee zijn,
Als kind was ik daar wel aardig in, maar laatst - inclusief strakke broek, net pakje en laarzen, aan de outfit lag het niet- heb ik nog gereden en ik merkte wel dat het hun voorwaarden waren en niet de mijne
. Dat ik zeven kleuren in mijn broek scheet hielp ook niet.
Overmorgen ga ik misschien nog wel rijden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, angst kan je beter ook niet hebben, nee.
Ik wil met je mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overmorgen ga ik misschien nog wel rijden.
Neuh maar als kind sprong ik er op en het boeide me niet, als ik er nu af wordt geflikkerd dan breek ik wellicht iets. En dat is het euvel eigenlijk.
Hee, lichamelijk ben ik gewoon 24 anders hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil met je mee.
Ohja, je lichaam kan ook niet zoveel meer hebben nee
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Heb het niet zo op dates, en jij?
Jaja, je botten vallen bijna uit elkaar man.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, lichamelijk ben ik gewoon 24 anders hoor
Ik ga morgen naar Engeland en die heeft ook allerlei paarden, vroeg nog of ik kon rijden. Dus waarschijnlijk gaan we een mooi tochtje maken daar.
Wat is dit voor vraag?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
In welke sector zitten die banen waarbij je zes maanden tien uur werkt en andere helft vrij hebt?
Hoorde daar iets over, vgm op boorplatform ofzo, werk je helft van het jaar veel en andere helft niet, veel geld.quote:
Studeren is leukquote:
Zie het meer als je werkt de ene helft van het jaar extreem veel, en de andere helft van het jaar gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoorde daar iets over, vgm op boorplatform ofzo, werk je helft van het jaar veel en andere helft niet, veel geld.
Nu niet meer natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaja, je botten vallen bijna uit elkaar man.
Oh niceIk wil ook
Randzaken wellicht maar theorie bestuderen is saai, bij rechten.Wil wellicht duaal studeren, puur theoretisch is saai.quote:
Je weet dus over welke sector/baan het gaat?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zie het meer als je werkt de ene helft van het jaar extreem veel, en de andere helft van het jaar gewoon normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |