Ik heb nog niets van City gezien (kon niet kijken tegen Unitedquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liverpool speelt leuk ja. Maar ik vind toch wat Pep van City gemaakt heeft wel een. Wat spelen zij leuk voetbal.
Pep kan ieder elftal aan de praat krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van City gezien (kon niet kijken tegen United), maar heb veel positiefs over ze gehoord idd.
Werd ook wel eens tijd dat dat team gebruik ging maken van zijn potentie tho, al is Pep wel een trainer van absolute wereldklasse natuurlijk.
Eraf sodemieteren is juist het leukst. Wow, verborgen talenten van Frank.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn moeder komt natuurlijk uit Australië, haar familie woont ver afgelegen. Deed je praktisch alles ter paard. Grootste angst was dat als een paard ergens van schrok en je dan eraf gesodemieterd werd, lang geleden, maar ik weet er nog wel wat van.
Als klein kind heb ik heel veel paard gereden.
Hoop ook dat het goed komtquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja dat is wel gestoord
Nee, niet van mij, maar ik zorg er altijd voor. 28 is ie. Hoop het wel.
Ik houd er niet zo van willow. Je schrikt je de pleuris en en je ligt - gunstig geval - in de modder. Geen fan van.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eraf sodemieteren is juist het leukst. Wow, verborgen talenten van Frank.
Thx.quote:
KOOPDANquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het leven van een drugsbaas gaat niet over rozen
Meestal wel, geen flauw idee waar 'ie nu is.quote:
Je moet er gewoon de lol van inzien. Dom dier is je gewoon te slim af.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van willow. Je schrikt je de pleuris en en je ligt - gunstig geval - in de modder. Geen fan van.
Uithuilen vermoed ik.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal wel, geen flauw idee waar 'ie nu is.
'Dom dier', daar heb ik echt mijn twijfels over hoor. Het is vooral dat ze je accepteren of niet heb ik het idee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet er gewoon de lol van inzien. Dom dier is je gewoon te slim af.
Je hebt ook mensen die boos worden op het paard als ze eraf pleuren, ook geen zin.
Klopt, maar het waren er gelukkig maar 4.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
5 om je oren is ook niet best
5-1 toch?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar het waren er gelukkig maar 4.
het is hboquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar het waren er gelukkig maar 4.
Hallo hoor jij nu niet in de dancing te staan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Frank kijk eend is aan het dealen
Oh ja, dat klopt. Dat is waar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
4-1.
Misschien ben je in de war met de 1-5 van FC Utrecht - FC Groningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nja, het is vooral duidelijkheid naar zo'n dier toe. Ik vind nooit dat je moet handelen uit boosheid, maar vooral consequent moet blijven en geduld hebben als ze iets niet in een keer snappen. Maar tegelijkertijd ook niet met alles laten wegkomen, anders kan het ook gevaarlijk worden in sommige gevallen. Je werkt wel met een groot dier.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Dom dier', daar heb ik echt mijn twijfels over hoor. Het is vooral dat ze je accepteren of niet heb ik het idee.
Heb echt het idee dat ze soms denken 'joh, krijg jij de klere' en dan lig je op de grond. Kun je ze wellicht afleren maar ja, als hij of zij me niet moet, even goede vrienden.
Nee ben te burgerlijkquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hallo hoor jij nu niet in de dancing te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |