abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165387054

quote:
Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.

ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.

Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.

AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.

Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.

Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.

Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.

FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.

Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.

Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.

NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.

PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.

PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.

Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.

Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.

FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.

FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.

Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR _O_. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.

Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.

pi_165387058
TT kon wel blijven staan.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:08:18 #3
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165387063
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
TT kon wel blijven staan.
Sowieso is de bedenker van die TT best een leuke jongen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165387065
Die Joegoslaaf moet heel wat babbelen in de rust om het tij nog te keren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_165387074
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Sowieso is de bedenker van die TT best een leuke jongen
Mwah. Op zich een prima gozer, maar verkeerde club.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:09:20 #6
446803 Tagliano
pi_165387080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mwah. Op zich een prima gozer, maar verkeerde club.
Perfectie zie je zelden
pi_165387081
Er kan vandaag een jongen debuteren die pas twee maanden zestien is: Kik Pierie (SC Heerenveen) Eerste speler van het nieuwe millennium in de Eredivisie?
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:09:48 #8
446803 Tagliano
pi_165387088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Er kan vandaag een jongen debuteren die pas twee maanden zestien is: Kik Pierie (SC Heerenveen) Eerste speler van het nieuwe millennium in de Eredivisie?
Is dat niet al die gozert van Vitesse?
pi_165387089
quote:
Nieuw millenium speler hebben we toch al gehad?
pi_165387090
quote:
Dat was al tijdens Feyenoord - Excelsior.
pi_165387092
quote:
Spelertje van Vitesse was toch ook van dit millienium ?
Excelsior dus...
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:10:26 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165387094
quote:
Wat een naam zeg.
Waar komt die jongen vandaan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165387099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee, augustus 1999
pi_165387104
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat een naam zeg.
Nederland.
pi_165387107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Excelsior dus...
Utrecht mist Letchert niet toch?
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:10:52 #16
446803 Tagliano
pi_165387108
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat een naam zeg.
Oebele Schokker>
pi_165387109
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was al tijdens Feyenoord - Excelsior.
Ah.
pi_165387112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah.
Sorry. ;(
pi_165387121
Mijn dorpsgenoot pakt geel
pi_165387129
Ik mis GGMM hier.
pi_165387130
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Utrecht mist Letchert niet toch?
Is Letschert ook van dit millenium ? Anders niet rullevant.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:11:53 #22
446803 Tagliano
pi_165387133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tokkiedorp moet dat zijn
pi_165387135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef hafcfan het volgende:
Morgen wel winnen he.
pi_165387137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sorry. ;(
Mensen die me met feiten uit het raam gooien kan ik waarderen.
pi_165387152
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wat een tokkiedorp moet dat zijn
Zijn zusje forceerde altijd inkijk. Zo dat weet je ook weer
pi_165387155
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mensen die me met feiten uit het raam gooien kan ik waarderen.
:) *brofist*
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:13:00 #27
35723 crew  GGMM
pi_165387156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis GGMM hier.
Ik kijk al een tijdje hoor, ik mag dat van Stijn alleen niet zeggen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165387157
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wie was dat?
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:13:20 #29
35723 crew  GGMM
pi_165387159
(Dit was natuurlijk een beetje satire, maar dat weet Stijn ook wel)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:13:21 #30
446803 Tagliano
pi_165387160
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit zijn wel de feitjes waar ik het voor doe ja
pi_165387168
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Morgen wel winnen he.
Ik acht de kans niet groot. Viesdik Duarte ging zelfs spelen hoorde ik.
pi_165387169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kijk al een tijdje hoor, ik mag dat van Stijn alleen niet zeggen.
_O-

Gast, dat heeft ie niet gezegd he. Hij zei dat hij er niet zoveel mee had ofzo. Is vast jeugdigheid.

Ik lees nu pas je satire post.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 19:14:27 ]
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:13:56 #33
446803 Tagliano
pi_165387172
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik acht de kans niet groot. Viesdik Duarte ging zelfs spelen hoorde ik.
Hopelijk als linksback
pi_165387176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie was dat?
Anouk.
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:14:15 #35
35723 crew  GGMM
pi_165387178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:

Hij zij
Gast..
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165387184
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:13 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hopelijk als linksback
Koning van de satire jij
pi_165387191
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gast..
Wauw.

Maar de Randstad capaciteiten test zei dat ik hoog scoorde ;(. Ik ben echt wel slim hoor.

Maar ik hou me de rest van de avond wel stil, tering wat ben ik dom.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:15:36 #38
446803 Tagliano
pi_165387202
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Koning van de satire jij
Nou zo ver zou ik niet willen gaan hoor

Al zijn sommige posts van mij wel lachwekkend ja
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:16:03 #39
35723 crew  GGMM
pi_165387214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wauw.

Maar de Randstad capaciteiten test zei dat ik hoog scoorde ;(. Ik ben echt wel slim hoor.

Maar ik hou me de rest van de avond wel stil, tering wat ben ik dom.
Ik zou het erg vervelend vinden als je door deze (toegegeven, verschrikkelijk grote) blunder de rest van de avond stil zou zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165387218
Ik heb wel enorm zin in PSV fey.
pi_165387238
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zou het erg vervelend vinden als je door deze (toegegeven, verschrikkelijk grote) blunder de rest van de avond stil zou zijn.
Oké, dan post ik wel, speciaal voor jou.
pi_165387241
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Anouk.
Van die gozer? Kreeg niet mee.
  Forum Admin zaterdag 17 september 2016 @ 19:17:26 #43
35723 crew  GGMM
pi_165387242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oké, dan post ik wel, speciaal voor jou.
O+

Nou ik ga een film kijken tot ziens allemaal. :W
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165387246
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

O+

Nou ik ga een film kijken tot ziens allemaal. :W
Krijg wat.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:18:43 #45
446803 Tagliano
pi_165387264
Ik ga eens een pastaatje in elkaar flanzen
pi_165387282
Twente hoeft dus niet bang te zijn voor degradatie.

Mokotjo, de nieuwe redden van Enschede. Alles geleerd bij Feyenoord.
pi_165387293
Die PSV-Feyenoord promo is tenenkrommend.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 19:21:20 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165387301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:20 schreef Brammess het volgende:
Idd :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_165387404
Wtf een Argentijn die voor Vitesse is
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:29:10 #50
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165387415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:20 schreef Brammess het volgende:
Moraal van het verhaal : De eredivisie is geweldig
RED ONS HENNIEGOD
pi_165387659
GOLAZOOoooooo 3-0 CELINA
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:42:41 #52
446803 Tagliano
pi_165387667
DRIE NUL
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 19:43:32 #53
Rawr
pi_165387685
Celinagod _O_
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_165387698
Hafcfan heeft gelijk. We zijn massaal in de ADO-hype getrapt.
pi_165387768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hafcfan heeft gelijk. We zijn massaal in de ADO-hype getrapt.
Hoezo zijn we erin getrapt?
Oh.
pi_165387837
Roompje bijna blunder.
pi_165387961
Die Celina heeft nu al ego trekjes. Jezus he.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:55:17 #58
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165387962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo zijn we erin getrapt?

Hij trapt er nog dagelijks in
RED ONS HENNIEGOD
pi_165387977
Goddomme Unal xD
pi_165388002
Stelling: Voetballers maken het zich vaak te moeilijk op de helft van de tegenstander en lopen zich daardoor vast in de 16 meter zone.
pi_165388015
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hij trapt er nog dagelijks in
Is dit opperkleurder?
Oh.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 19:58:40 #62
Rawr
pi_165388032
Ojee, Unal eraf. Hoop dat het niet weer (bijna) fout gaat.
pi_165388036
Larsson zet Heerenveen op 0-1 bij Roda.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:58:52 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is dit opperkleurder?
Samen met Haags op de beste foto aller-tijden
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 20:02:27 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165388087
Waarom speelt Vitesse niet in het zwart/geel?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 20:05:18 #66
Rawr
pi_165388134
Twente zometeen even 6e _O_
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:05:27 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388137
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Waarom speelt Vitesse niet in het zwart/geel?
Omdat ze liever een verloren slag herdenken
RED ONS HENNIEGOD
pi_165388189
Soow. wat een knal op de lat.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:08:13 #69
446803 Tagliano
pi_165388200
Sow wat een vrije trappen vandaag
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:08:36 #70
446803 Tagliano
pi_165388210
Haast beter dan die van Ziyech :')

Ron de Rijk :r
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 20:08:51 #71
Rawr
pi_165388217
Goeiendag Hölscher, wat een knal _O_
pi_165388368
Geen Drizzt UI voor mij vandaag.
pi_165388377
3-1
Oei/
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:16:29 #74
446803 Tagliano
pi_165388384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Geen Drizzt UI voor mij vandaag.
Hadden we ook maar een poll gedaan over wanneer jij een andere UI zou krijgen

Aardige jinx overigens
pi_165388398
kom op ado.
pi_165388401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hadden we ook maar een poll gedaan over wanneer jij een andere UI zou krijgen

Aardige jinx overigens
Dat was dan wel een hele brede poll.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:18:18 #77
446803 Tagliano
pi_165388425
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:17 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dat was dan wel een hele brede poll.
Zou niks mis mee zijn
pi_165388428
Mokotjogod
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:18:43 #79
446803 Tagliano
pi_165388431
VIER EEN
pi_165388432
4-1 mokotjo. Rebound van Oosterwijk die, zoals gewoonlijk, niet het net kan vinden.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:19:00 #81
446803 Tagliano
pi_165388439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
4-1 mokotjo. Rebound van Oosterwijk die, zoals gewoonlijk, niet het net kan vinden.
Een net niet speler?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 20:19:10 #82
Rawr
pi_165388443
Mokotjo *O*
pi_165388448
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een net niet speler?
Gewoon een ''NIET SPELEN'' speler. Perfect om de bank warm te houden, maar meer ook niet.
pi_165388491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Een net niet speler?
Zijn wij als Nederland toch nummer 1 in hé
graag op anoniem
pi_165388492
Mokotjo gaat nog een transfer maken naar Engeland. Newcastle ofzo.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:22:05 #86
446803 Tagliano
pi_165388496
Dooorrrrr met de meest genottelijke wedstrijd van het weekend: Willem II-Excelsior
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2016 @ 20:22:11 #87
Rawr
pi_165388500
Genot *O*
pi_165388504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Dooorrrrr met de meest genottelijke wedstrijd van het weekend: Willem II-Excelsior
Speelt Jari Schuurman al een keer bij Willem 2?
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:22:35 #89
446803 Tagliano
pi_165388512
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zijn wij als Nederland toch nummer 1 in hé
Jammer dat niemand het woordgrapje met "net" snapt ;(

Maar inderdaad, daar hebben wij er bijzonder veel van :)
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:23:05 #90
446803 Tagliano
pi_165388529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Speelt Jari Schuurman al een keer bij Willem 2?
Vandaag niet
pi_165388559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vandaag niet
dan ga ik maar niet kijken.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:25:09 #92
446803 Tagliano
pi_165388577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

dan ga ik maar niet kijken.
Als ik wat beters te doen had zou ik het ook niet doen inderdaad :')
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:25:28 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388585
Roda gaat zo gestaakt worden
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:25:35 #94
446803 Tagliano
pi_165388587
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Roda gaat zo gestaakt worden
Hoezo?
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:26:52 #95
446803 Tagliano
pi_165388615
Foeke Booy is niet zo goed in Engels
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:27:27 #96
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hoezo?
Nijhuis heeft ze rood gegeven en nu zingen ze dat z,n ma het oudste beroep ter wereld heeft.
Stadionspeaker krijgt ze ook niet stil
RED ONS HENNIEGOD
pi_165388665
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nijhuis heeft ze rood gegeven en nu zingen ze dat z,n ma het oudste beroep ter wereld heeft.
Typisch, dat Roda JC-tuig. Alles is een complot tegen Roda vooral.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:28:58 #98
446803 Tagliano
pi_165388676
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

* Tagliano schakelt
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:29:19 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar hebben wel meer supporters in het oosten/zuiden last van
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:29:20 #100
446803 Tagliano
pi_165388685
quote:

[..]

Utrecht is erger
pi_165388691
1Lsport twitterde op zaterdag 17-09-2016 om 20:28:13 Scheids Nijhuis duidelijk geïrriteerd. Hij fluit nu opvallend vaak tegen Roda #rodhee reageer retweet
COMPLOT
pi_165388697
9 tegen 11 dus nu.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:29:43 #103
446803 Tagliano
pi_165388700
Tweede rood :D

Genot
pi_165388714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Utrecht is erger
Nee, Roda JC is echt erger. Eerlijk waar. Utrecht is kritisch op haar eigen team, Roda ziet in alles een complot van de KNVB.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:30:13 #105
446803 Tagliano
pi_165388718
Jammer dat het zo rust is
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:30:14 #106
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388719
Tijd voor rellen en vliegende stoeltjes
Yannis weet hoe het is
RED ONS HENNIEGOD
pi_165388723
haha
pi_165388741
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor rellen en vliegende stoeltjes
Yannis weet hoe het is
Yannis kreeg ooit een flesje of beker toch naar zijn hoofd en viel stijlvol op de grond, bij Panathinaikos volgens mij.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:30:54 #109
446803 Tagliano
pi_165388743
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, Roda JC is echt erger. Eerlijk waar. Utrecht is kritisch op haar eigen team, Roda ziet in alles een complot van de KNVB.
Wat dat complotdenken heb je wel gelijk ja, ik bedoelde meer dat ik dit soort spreekkoren en madness wel vaker zie in Utrecht dan Kerkrade (maar dat kan aan mij liggen)
  FOK!fotograaf zaterdag 17 september 2016 @ 20:31:18 #110
842 Zorro
Z
pi_165388756
Rooda
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:31:23 #111
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165388760
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Yannis kreeg ooit een flesje of beker toch naar zijn hoofd en viel stijlvol op de grond, bij Panathinaikos volgens mij.
Tegen Olympiakos . Ook zat keren bekogeld met vuurwerk en weet ik veel wat
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:31:46 #112
446803 Tagliano
pi_165388768
mad
pi_165388769
quote:

[..]

Weg met die club
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:32:08 #114
446803 Tagliano
pi_165388778
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Weg met die club
Als ze dit iedere wedstrijd overkomt mogen ze voor altijd blijven
pi_165388784
Genot. Deze tweede helft wil ik zien.
pi_165388787
Wat een aidswedstrijden verder wel vanavond :')
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:32:34 #117
446803 Tagliano
pi_165388788
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Genot. Deze tweede helft wil ik zien.
Roda JC redt de voetbalavond, zelden vertoond
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:32:50 #118
446803 Tagliano
pi_165388794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidswedstrijden verder wel vanavond :')
Europees weekje gehad he
pi_165388802
Dit is meer dan een wedstrijd.
Dit is zestig jaar vete.
Een nieuwe pagina in een verhaal zonder eind
Momenten van extase
Herinneringen aan oud zeer.
Dit is de kampioen.
En het legioen.
Klassieke competitie.
En rivaliteit van nu.
De eer van je kleuren.
Voor de roem van je stad.
Hand in hand kameraden.
Of.. eendracht maakt macht.
In de strijd om de schaal...
Is dit de eerste slag.
pi_165388811
60 jaar vete
pi_165388819
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Europees weekje gehad he
Ja helaas.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:34:06 #122
446803 Tagliano
pi_165388821
Ik zou FOX gerust walgelijk willen noemen

Tijd dat Ziggo de hele handel overneemt
pi_165388844
Wel mooi dat Heerenveen het weer op de rails heeft :).

Al zal Larsson wel vertrekken in de winter.
pi_165388851
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou FOX gerust walgelijk willen noemen

Tijd dat Ziggo de hele handel overneemt
Eens.

Ziggo behandelt de wedstrijdjes naar mijn mening prima.
Oh.
pi_165388856
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mooi dat Heerenveen het weer op de rails heeft :).

Al zal Larsson wel vertrekken in de winter.
Ajax mag hem wel oppikken als concurrent van Younes :@
Oh.
pi_165388883
Hahaha, en dan nog boos zijn op de scheidsrechter als Roda JC-fan _O-
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:36:55 #127
446803 Tagliano
pi_165388886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens.

Ziggo behandelt de wedstrijdjes naar mijn mening prima.
Valt weinig op aan te merken, behalve randfiguren als Zenden. Maar als ik Ziggo kijk heb ik niet het idee dat ik behandeld word als een infantiel stuk vreten
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:37:20 #128
446803 Tagliano
pi_165388893
We kunnen zeggen dat Roda gematst is
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:37:47 #129
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_165388906
Wat is er gebeurd met Roda? Twee rode kaarten al
AZ
ALKMAAR
pi_165388912
sow Larsson
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:38:09 #131
446803 Tagliano
pi_165388916
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:37 schreef Durmada het volgende:
Wat is er gebeurd met Roda? Twee rode kaarten al
Eerste rode kaart heb ik niet gezien, daarna heel veel madness
pi_165388918
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:36 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Valt weinig op aan te merken, behalve randfiguren als Zenden. Maar als ik Ziggo kijk heb ik niet het idee dat ik behandeld word als een infantiel stuk vreten
Ja Zenden en Mulder moeten ze weg bezuinigen.

Maar zie graag analyses van Bossie en KieftGOD
Oh.
pi_165388920
Harry van der Laangod met scherpe analyses.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:38:48 #134
446803 Tagliano
pi_165388928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry van der Laangod met scherpe analyses.
Die maakt even statements
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:39:08 #135
446803 Tagliano
pi_165388936
Die zien maar een kleur

Geel zwart
pi_165388960
De bal moet wel rijp zijn
pi_165388961
Wat een belachelijke kaarten van Nijhuis. Publiek gedraagd zich ook als achterlijke, maar daar geef je geen rode kaarten voor.
Of saté?
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:40:33 #138
446803 Tagliano
pi_165388967
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:40 schreef De-Hamster het volgende:
Wat een belachelijke kaarten van Nijhuis. Publiek gedraagd zich ook als achterlijke, maar daar geef je geen rode kaarten voor.
Hoezo niet?

Overigens is het twee keer 2x geel
pi_165388984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:40 schreef De-Hamster het volgende:
Deze poging komt niet goed over aangezien Christian Kum al eerder weggestuurd had moeten worden voor een smerige elleboog.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:41:49 #140
446803 Tagliano
pi_165388994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Deze poging komt niet goed over aangezien Christian Kum al eerder weggestuurd had moeten worden voor een smerige elleboog.
Dat is natuurlijk niet echt relevant voor de tweede gele kaart

Die overigens wel terecht was
pi_165389011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet echt relevant voor de tweede gele kaart

Die overigens wel terecht was
Die van Ajagun was terecht.

De eerste geel van Kum ook en dan is het dom om te blijven praten tegen de scheidsrechter.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:43:33 #142
446803 Tagliano
pi_165389027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die van Ajagun was terecht.

De eerste geel van Kum ook en dan is het dom om te blijven praten tegen de scheidsrechter.
Precies, ik bedoel alleen te zeggen dat het feit dat Kum al rood had moeten hebben niet relevant is voor of die andere kaarten van hem terecht waren. Maar we zijn het wel eens geloof ik :)
pi_165389029
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Precies, ik bedoel alleen te zeggen dat het feit dat Kum al rood had moeten hebben niet relevant is voor of die andere kaarten van hem terecht waren. Maar we zijn het wel eens geloof ik :)
Vandaag zijn we het altijd met elkaar eens.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:44:08 #144
446803 Tagliano
pi_165389033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vandaag zijn we het altijd met elkaar eens.
Ik zou haast zeggen dat dit een historische dag is
pi_165389044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zou haast zeggen dat dit een historische dag is
Dat valt wel mee, dat zou het zijn als jullie het met elkaar oneens zijn.
Oh.
pi_165389047
Zou er iemand naar de Tweede Divisie kijken?
pi_165389055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:45:18 #148
446803 Tagliano
pi_165389056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek laatst een kwartiertje op aanraden van Pascalus

Best geinig, John de Wolf en Hansie langs de lijn
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:45:28 #149
446803 Tagliano
pi_165389062
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, dat zou het zijn als jullie het met elkaar oneens zijn.
Sst
pi_165389077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johan Derksen.
Ik vind Johan Derksen een parasiet.
pi_165389083
Ik ga de tweede helft ook kijken van Roda. Nijhuis genot.
pi_165389086
Dit is meer dan een wedstrijd.
Dit is zestig jaar vete.
Een nieuwe pagina in een verhaal zonder eind
Momenten van extase
Herinneringen aan oud zeer.
Dit is de kampioen.
En het legioen.
Klassieke competitie.
En rivaliteit van nu.
De eer van je kleuren.
Voor de roem van je stad.
Hand in hand kameraden.
Of.. eendracht maakt macht.
In de strijd om de schaal...
Is dit de eerste slag.

pi_165389089
Enorm dom van de Roda leiding. Gaan ze in de rust als iedereen rustig is het publiek toespreken.

Puur olie op het vuur gooien dit.
Of saté?
pi_165389093
Kutpromo
Oh.
pi_165389102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heb ik gemist, dan is het dom.
Of saté?
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:47:41 #156
446803 Tagliano
pi_165389113
Die promo's en docu's de hele tijd :')
pi_165389118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ze moeten wat zonder de PL.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:48:12 #158
446803 Tagliano
pi_165389125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het licht uit doen lijkt me de beste optie
pi_165389127
boeeeeeeeeeeee
pi_165389130
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die lieten ze toch al links liggen.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:48:41 #161
446803 Tagliano
pi_165389139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Viel wel mee, ze zonden alles uit wat toegestaan was geloof ik
pi_165389142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het licht uit doen lijkt me de beste optie
Gewoon het stopcontact uit de stroom halen. Nog effectiever.
pi_165389146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja, redelijk schandalig hoe ze met die rechten omgingen.
pi_165389148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Viel wel mee, ze zonden alles uit wat toegestaan was geloof ik
Ja maar geen analyses ofzo.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:49:37 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Docu,s kan ik ze amper noemen , eerder pure reclame.
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389164
Ouch, een algemeen directeur die zijn eigen fans niet vertrouwt.
pi_165389177
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Docu,s kan ik ze amper noemen , eerder pure reclame.
Arena docu was wel leuk
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:50:09 #168
446803 Tagliano
pi_165389178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gewoon het stopcontact uit de stroom halen. Nog effectiever.
Opdoeken, weg ermee
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar geen analyses ofzo.
Ah ja op die fiets. Ik heb geen Foxie international dus dat zou ik niet weten :)
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:50:38 #169
446803 Tagliano
pi_165389190
Madness :9~
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:51:13 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Arena docu was wel leuk
De problemen aan het begin werden amper belicht . 410 ophemelen was ook een grove fout van ze
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ah ja op die fiets. Ik heb geen Foxie international dus dat zou ik niet weten :)
Ik ook niet meer. Zou me uberhaupt verbazen als mensen dat nog hebben, alleen Bundesliga :')
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:52:05 #172
446803 Tagliano
pi_165389219
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook niet meer. Zou me uberhaupt verbazen als mensen dat nog hebben, alleen Bundesliga :')
Ongetwijfeld, genoeg mensen die gewoon alles willen hebben
pi_165389247
Larssongod.
pi_165389249
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De problemen aan het begin werden amper belicht . 410 ophemelen was ook een grove fout van ze
Het was niet heel diepgaand nee, maar het keek wel leuk weg.
Oh.
pi_165389276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, genoeg mensen die gewoon alles willen hebben
Als je het kan missen.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:55:06 #176
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het was niet heel diepgaand nee, maar het keek wel leuk weg.
FOX zal er zo wel de stekker uittrekken , mensen dom houden werkt maar voor even
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389301
AZ - Roda was een legendarische wedstrijd met al vroeg 9 v 11 was schitterend.

Roda dat niet van 9 man kon winnen _O_
pi_165389325
pi_165389328
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

FOX zal er zo wel de stekker uittrekken , mensen dom houden werkt maar voor even
Ben benieuwd of Ziggo de Eredivisierechten wel wil hebben eigenlijk.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:57:21 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389353
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Ziggo de Eredivisierechten wel wil hebben eigenlijk.
Kunnen ze best de Schotse competitie voor dumpen
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389417
quote:
Zonder hun ging het duidelijk beter, pijnlijk dat ze nu bij Ajax zitten
pi_165389470
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kunnen ze best de Schotse competitie voor dumpen
Van de Eredivisie moet je natuurlijk wel alles uitzenden, en dat kan dan conflicteren met buitenlandse potjes.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:03:08 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389496
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van de Eredivisie moet je natuurlijk wel alles uitzenden, en dat kan dan conflicteren met buitenlandse potjes.
Misschien kan John de Mol weer Talpa uit z,n as doen herrijzen

:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het liever hebben dat ze zich richten op PD en PL
pi_165389645
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Misschien kan John de Mol weer Talpa uit z,n as doen herrijzen

:')
Terug naar Eredivisie Live.
Oh.
pi_165389653
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het liever hebben dat ze zich richten op PD en PL
Ja vind ik helemaal niks mis mee.
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:09:26 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Terug naar Eredivisie Live.
PTT Telecompetitie
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389780
Henk Veergod _O_.
pi_165389781
0-2 Henk Veergod
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:14:12 #190
446803 Tagliano
pi_165389784
Der Henk _O_
pi_165389867
Whut wat is er aan de hand in arnhem?
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:18:09 #192
446803 Tagliano
pi_165389874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:17 schreef icloud het volgende:
Whut wat is er aan de hand in arnhem?
Wat zou er aan de hand moeten zijn?
pi_165389902
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wat zou er aan de hand moeten zijn?
Vitesse zou in staat moeten zijn om g.a in de eerste helft te bgraven en cremeren.

Dit is belachelijk.
pi_165389922
Hey een rode kaart voor Heerenveen
Oh.
pi_165389926
Vandaag is rood.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:20:53 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389929
Bij Hveen lopen er ook een paar mongooltjes rond
RED ONS HENNIEGOD
pi_165389935
En toen scoorde Vitesse er 2
pi_165389949
0-3 Zeneli
Oh.
pi_165389950
Zeneligod _O_
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:22:02 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165389952
Sow
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:22:22 #201
446803 Tagliano
pi_165389958
Kooltje _O_
  Redactie Sport zaterdag 17 september 2016 @ 21:23:13 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165389978
Zeneli _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 17 september 2016 @ 21:24:34 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165390008
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Hveen lopen er ook een paar mongooltjes rond
Facey had bij z'n debuut ook al geel.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:37:54 #204
446803 Tagliano
pi_165390289
Ik beproef wat madness
pi_165390291
Wat een heerlijk cynisch duel.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:38:33 #206
446803 Tagliano
pi_165390308
Nu wel echt door met de grootste genotswedstrijd van dit weekend
pi_165390391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Nu wel echt door met de grootste genotswedstrijd van dit weekend
Nee die was om 18:30
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:46:24 #208
446803 Tagliano
pi_165390432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee die was om 18:30
Gefeliciteerd, ouwe reus
pi_165390442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, ouwe reus
Dankjewel Tag
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:47:21 #210
446803 Tagliano
pi_165390445
Juichen voor Urwin of Excelsior

Ik blijf neutraal
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:47:34 #211
446803 Tagliano
pi_165390450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:47 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dankjewel Tag
Zeer veel leuke vrije trapjes gezien
pi_165390466
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zeer veel leuke vrije trapjes gezien
Who the fuck is Ziyech
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:48:33 #213
446803 Tagliano
pi_165390477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:48 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Who the fuck is Ziyech
Nooit gekend
pi_165390587
Rutjes _O_
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:57:37 #215
436595 Sked
Zonnestraal
pi_165390717
Rickygod.
pi_165390861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:57 schreef Sked het volgende:
Rickygod.
En dan woensdag lekker de hord op bij ASV De Dijk, lekker man.
pi_165390923
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan woensdag lekker de hord op bij ASV De Dijk, lekker man.
donderdag*

En ASV gaat winnen
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:07:03 #219
436595 Sked
Zonnestraal
pi_165390960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

donderdag*

En ASV gaat winnen
Haha, goeie.
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:16:57 #220
446803 Tagliano
pi_165391195
Dit potje is niet zo boeiend he
pi_165391277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje is niet zo boeiend he
Joh
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:20:29 #222
446803 Tagliano
pi_165391286
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Joh
Ik verwachtte er ook niets van :)
pi_165391290
Jullie hebben een brute assist van Hamsik op Milik gemist, boefjes.
pi_165391293
1-1
Oh.
pi_165391299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie hebben een brute assist van Hamsik op Milik gemist, boefjes.
streamable?
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:21:32 #226
446803 Tagliano
pi_165391305
En de kool _O_
pi_165391307
Faikgod.
pi_165391311
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

streamable?
https://streamable.com/ogu2
pi_165391323
quote:
Ik verbaas me echt over hoe goed Milik het doet

Geld toch wel waard
pi_165391327
quote:
Baas.

Ik ben blij dat Milik het goed doet :) Voor de naam van Ajax en toekomstige verkopen
Oh.
pi_165391331
quote:
Pikt mooi zijn doelpuntjes mee, krijgt ook veel meer ballen en zulke lepe balletjes. Ik mis nu Christian Eriksen als nooit tevoren bij Ajax
pi_165391342
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik verbaas me echt over hoe goed Milik het doet

Geld toch wel waard
Ja bij Ajax moet hij meevoetballen en aanspeelpunt zijn, daar alleen doelpunten maken. Dat kan hij als de beste.
Oh.
pi_165391345
Hij maakt nu de 3-1.
pi_165391458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij maakt nu de 3-1.
_O_
Oh.
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:30:08 #235
446803 Tagliano
pi_165391513
Urwin die niet aanvallend durft te wisselen

Je verwacht het niet

Oh toch wel een beetje
pi_165391528
Die Rutjes voor de camera _O_ wat een baas
pi_165391533
Twente was mooi.
Noot noot.
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:35:52 #238
446803 Tagliano
pi_165391630
Het is voorbij _O_
  zondag 18 september 2016 @ 12:10:26 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400309
Komt er nog een apart topic voor PSV-Feyenoord?
Oh.
pi_165400322
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er nog een apart topic voor PSV-Feyenoord?
Ik denk het niet. Doen we al tijden niet meer.
pi_165400334
Overigens vind ik het weer schitterend hoe FOX een wedstrijd dusdanig uitmelkt dat het alleen nog maar tegen kan vallen.
  zondag 18 september 2016 @ 12:12:19 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400346
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Doen we al tijden niet meer.
Is dat niet goed voor VBL? Voor de grotere wedstrijden eigen wedstrijdtopics.
Oh.
pi_165400398
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is dat niet goed voor VBL? Voor de grotere wedstrijden eigen wedstrijdtopics.
Mja, ik ben er in ieder geval van voor ik mod werd mee gestopt. Tegenwoordig is het zo: ''Als Stijn het topic niet maakt zijn we verloren''. Ik heb ook geen zin om tegen mijn zin OP's te schrijven omdat het dan alleen maar kutOP's worden, heb je daar weer boze mensen over.
pi_165400469
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mja, ik ben er in ieder geval van voor ik mod werd mee gestopt. Tegenwoordig is het zo: ''Als Stijn het topic niet maakt zijn we verloren''. Ik heb ook geen zin om tegen mijn zin OP's te schrijven omdat het dan alleen maar kutOP's worden, heb je daar weer boze mensen over.
Wat ben je emo vandaag.
  zondag 18 september 2016 @ 12:26:33 #245
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165400591
N
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Baas.

Ik ben blij dat Milik het goed doet :) Voor de naam van Ajax en toekomstige verkopen
Zo goed als hij deze week speelde was hij bij ajax nooit
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165400609
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2016 12:26 schreef XL het volgende:
N

[..]

Zo goed als hij deze week speelde was hij bij ajax nooit
Lol
  zondag 18 september 2016 @ 12:27:18 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400612
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind jouw OP's altijd wel fijn om te lezen.
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:29:45 #249
446803 Tagliano
pi_165400662
Dit kan best een leuk potje worden

Jammer van de commentator
  zondag 18 september 2016 @ 12:29:54 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400669
SP AR TA
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:30:52 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400689
Ik ga eerst wat te eten pakken
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:32:34 #252
446803 Tagliano
pi_165400724
Erg jammer dat hier een (S)CC verplichting op zit
pi_165400744
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga eerst wat te eten pakken
DIT MAG NIET!!!!
  zondag 18 september 2016 @ 12:35:59 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400794
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2016 12:33 schreef Bolasie het volgende:

[..]

DIT MAG NIET!!!!
Dat was een voorwaarde waar ik het niet zo mee eens was.
Oh.
pi_165400820
Ik sla dit potje even over
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 12:38:39 #256
35723 crew  GGMM
pi_165400835
Ik kijk.

Alhoewel ik direct overweeg iets anders te gaan doen, want Sparta - NEC ziet er nou niet bepaald aantrekkelijk uit.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 18 september 2016 @ 12:38:56 #257
446803 Tagliano
pi_165400841
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk.

Alhoewel ik direct overweeg iets anders te gaan doen, want Sparta - NEC ziet er nou niet bepaald aantrekkelijk uit.
Zijn twee leuke ploegjes joh
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 12:39:10 #258
35723 crew  GGMM
pi_165400844
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zijn twee leuke ploegjes joh
Nou vooruit dan maar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 18 september 2016 @ 12:39:19 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400847
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk.

Je kan zo schakelen naar Man Utd.
Oh.
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 12:39:55 #260
35723 crew  GGMM
pi_165400856
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan zo schakelen naar Man Utd.
Dat kan ik helemaal niet.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 18 september 2016 @ 12:41:38 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400882
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat kan ik helemaal niet.
Heb je geen eens Ziggo Sport? Dat dit kan
Oh.
pi_165400884
Jammer genoeg moet Ziggo Sport die F1-hype weer distribueren.
pi_165400890
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je geen eens Ziggo Sport? Dat dit kan
Het is niet live op het open kanaal, Hansie.
  zondag 18 september 2016 @ 12:42:45 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400904
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is niet live op het open kanaal, Hansie.
Oh

Gelukkig heb ik betaald voor de streamkanalen
Oh.
pi_165400917
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh

Gelukkig heb ik betaald voor de streamkanalen
Ik heb nog steeds een groot computerscherm waarop ik een stream aan kan gooien.

BT Sport met Scholesgod.
  zondag 18 september 2016 @ 12:45:13 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400963
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een groot computerscherm waarop ik een stream aan kan gooien.

BT Sport met Scholesgod.
Ik stream het gewoon op mijn tv, er veranderd niks.
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:45:44 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165400974
Kan alleen de taal van het commentaar niet veranderen volgens mij, dat is wel jammer.
Oh.
pi_165400989
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan alleen de taal van het commentaar niet veranderen volgens mij, dat is wel jammer.
Watford - MU is ook de enige wedstrijd die ik wil zien uit het buitenland en niet op TV komt.
  zondag 18 september 2016 @ 12:46:48 #269
446803 Tagliano
pi_165400994
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Watford - MU is ook de enige wedstrijd die ik wil zien uit het buitenland.
Inter-Juve is ook wel aardig denk ik

Ja leuke edit
pi_165400998
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

ZAG JE MIJN EDIT VERDOMME NIET
pi_165401002
:{
  zondag 18 september 2016 @ 12:47:18 #272
446803 Tagliano
pi_165401007
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ZAG JE MIJN EDIT VERDOMME NIET
En jij de mijne niet :r
pi_165401008
VERHAARGOD _O_
  zondag 18 september 2016 @ 12:47:22 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401010
1-0 SP AR TA
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:47:25 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165401011
Sp

Ar

Ta
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 september 2016 @ 12:47:42 #276
446803 Tagliano
pi_165401020
De FOX stream loopt erg achter merk ik
  zondag 18 september 2016 @ 12:47:53 #277
446803 Tagliano
pi_165401023
Jaaa jajajajajaj Verhaargod _O_
pi_165401026
Dumfriesgod.
pi_165401028
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
De FOX stream loopt erg achter merk ik
Dat merkte ik gisteren ook al.
  zondag 18 september 2016 @ 12:48:08 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401030
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja leuke edit
Dat komt op Eurosport toch
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:48:21 #281
446803 Tagliano
pi_165401037
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat komt op Eurosport toch
:Y
  zondag 18 september 2016 @ 12:49:00 #282
446803 Tagliano
pi_165401049
Goed zonnebrilletje ook van Pastoor :')
  zondag 18 september 2016 @ 12:49:15 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401056
Heksenketel op het Kasteel
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:50:43 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401070
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:

[..]

:Y
Overlapping met Ajax wel.
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:51:18 #285
446803 Tagliano
pi_165401080
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Overlapping met Ajax wel.
Klein stukje, dat moet wel kunnen
pi_165401083
Verhaar is op de brommer vandaag.
  zondag 18 september 2016 @ 12:51:37 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401085
Verhaargod
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:51:57 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401088
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Klein stukje, dat moet wel kunnen
Halfuurtje. En daarna naar de NOS voor de samenvattingen natuurlijk.
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:52:02 #289
446803 Tagliano
pi_165401091
Verhaar is een alleraardigst ballertje
  zondag 18 september 2016 @ 12:52:36 #290
446803 Tagliano
pi_165401100
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Halfuurtje. En daarna naar de NOS voor de samenvattingen natuurlijk.
De samenvattingen laat ik wel even schieten denk ik
  zondag 18 september 2016 @ 12:54:25 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_165401131
Dumfriesgenot
Oh.
  zondag 18 september 2016 @ 12:59:11 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165401216
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:52 schreef Tagliano het volgende:
Verhaar is een alleraardigst ballertje
Speelde paar jaar geleden nog in de derde klasse lol. Wel knap.
2000 light years from home
  zondag 18 september 2016 @ 12:59:40 #293
446803 Tagliano
pi_165401221
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Speelde paar jaar geleden nog in de derde klasse lol. Wel knap.
Inderdaad ja, leuk voorbeeld van een laatbloeier
  zondag 18 september 2016 @ 13:00:48 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165401237
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Inderdaad ja, leuk voorbeeld van een laatbloeier
http://profielen.hr.nl/20(...)aller-en-hr-student/

Leuk artikeltje.
2000 light years from home
pi_165401256
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Watford - MU is ook de enige wedstrijd die ik wil zien uit het buitenland en niet op TV komt.
Waarom? Dat boeit toch echt niemand
  zondag 18 september 2016 @ 13:02:11 #296
446803 Tagliano
pi_165401263
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zet jij nu Stijn weg als nobuddy?
pi_165401275
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoezo denk jij dat het niemand wat boeit? Manchester United is niet best bezig, eigenlijk al het hele seizoen niet. Watford zou ze wel eens een nieuw tikje uit kunnen delen, die doen het niet slecht de laatste tijd.
  zondag 18 september 2016 @ 13:03:49 #298
446803 Tagliano
pi_165401286
Als man je nagels lakken is wel een beetje ernstig hoor
  Forum Admin zondag 18 september 2016 @ 13:04:21 #299
35723 crew  GGMM
pi_165401298
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo denk jij dat het niemand wat boeit? Manchester United is niet best bezig, eigenlijk al het hele seizoen niet. Watford zou ze wel eens een nieuw tikje uit kunnen delen, die doen het niet slecht de laatste tijd.
Trek je maar niks aan van die gemene jongen hoor Stijn, het boeit ons allemaal!! :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165401307
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

United kan er niks van en Watford nou geweldig daar blijven de mensen voor thuis.
pi_165401312
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Trek je maar niks aan van die gemene jongen hoor Stijn, het boeit ons allemaal!! :)
OK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')