Op fok wel. Andersom ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anti-Trump is meteen pro-Hilary ?
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op fok wel. Andersom ook trouwens.
Kijk voor de grap eens in POL. Nodigt niet uit voor inhoudelijke discussie in elk geval. Verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.
Alleen denk ik wel dat er hier meer overtuigde Trump-aanhangers zijn dan overtuigde Hillary-aanhangers.
Hoe kom je erbij dat er geld is verduisterd?quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.
Alleen denk ik wel dat er hier meer overtuigde Trump-aanhangers zijn dan overtuigde Hillary-aanhangers.
Verder; dat ze veel geld verduisteren van die stichting was allang duidelijk.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geld is verduisterd?
Het is kiezen tussen 2 kwaden. Wat dat betreft is de VS nog meer fucked up dan Europa. Maar hey, ze vragen er zelf om.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zijn de Hillary-aanhangers of anti-Trumpers nog steeds zo positief (of naïef) over de Clinton Foundation?
Deze verkiezingen geven toch wel aan dat de VS moreel failliet is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen 2 kwaden. Wat dat betreft is de VS nog meer fucked up dan Europa. Maar hey, ze vragen er zelf om.
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
enz enz enz enz.
En de OP is ook wel redelijk opvallend.
wee wee wee punt fucking google punt fucking comquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.
Want YouTube filmpjes kunnen nooit de waarheid spreken? Toegegeven, het merendeel op yt is bagger, maar om het meteen als onzin af te doen want YouTube is ook een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.
Dat er rednecks zijn die op Trump stemmen, begrijp ik nog wel. Zijn retoriek vind natuurlijk een gewillig oor bij dat soort volk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deze verkiezingen geven toch wel aan dat de VS moreel failliet is.
Is het echt zo moeilijk om een artikel van een betrouwbare bron op te snorren?quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
wee wee wee punt fucking google punt fucking com
Als ik YT mag geloven is Obama een reptiel. Doe mij maar gewoon een artikel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want YouTube filmpjes kunnen nooit de waarheid spreken? Toegegeven, het merendeel op yt is bagger, maar om het meteen als onzin af te doen want YouTube is ook een beetje kinderachtig.
Voor jou blijkbaar wel. Ik neem aan dat ongeacht welke bron ik zou googlen, dat je weer gaat roepen dat het niet betrouwbaar is. Ik weet niet wat jouw criteria zijn voor een betrouwbare bron, dus ga lekker zelf aan de slag!quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om een artikel van een betrouwbare bron op te snorren?
Je lult dus maar gewoon wat? Duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar wel. Ik neem aan dat ongeacht welke bron ik zou googlen, dat je weer gaat roepen dat het niet betrouwbaar is. Ik weet niet wat jouw criteria zijn voor een betrouwbare bron, dus ga lekker zelf aan de slag!
Tja, ondanks al het onderzoek is er nog steeds geen echt bewijs gevonden. Dat gaf de auteur van Clinton Cash zelf aan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
enz enz enz enz.
En de OP is ook wel redelijk opvallend.
Dat zeg ik, er staat veel bagger op YouTube maar niet alles is factfree geneuzel. Het is alleen niet zo zinnig in een discussie omdat bijna niemand alLe filmpjes helemaal uitkijkt en tot zich neemt. Wat dat betreft is een artikel handiger.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik YT mag geloven is Obama een reptiel. Doe mij maar gewoon een artikel.
Ja, Clinton is 100% betrouwbaar en heeft alleen het beste voor met het Amerikaanse volk en is geweldig in het betrouwbaar beheren van geld! Hihi, ik maakte een grapje dat ze wel eens een boefje kan zijn hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult dus maar gewoon wat? Duidelijk.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anti-Trump is meteen pro-Hilary ?
Handiger ja, maar sommigen vinden filmpjes weer prettiger. Vooral bijvoorbeeld als je mensen specifiek dingen zelf hoort zeggen i.p.v. dat je dingen in tekstvorm krijgt waarbij je niet zeker weet of het in het juiste context is geschreven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er staat veel bagger op YouTube maar niet alles is factfree geneuzel. Het is alleen niet zo zinnig in een discussie omdat bijna niemand alLe filmpjes helemaal uitkijkt en tot zich neemt. Wat dat betreft is een artikel handiger.
Ik ben helemaal geen fan van Clinton. Echter, als je zware beschuldigingen doet moet je ook sterk bewijs hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, Clinton is 100% betrouwbaar en heeft alleen het beste voor met het Amerikaanse volk en is geweldig in het betrouwbaar beheren van geld! Hihi, ik maakte een grapje dat ze wel eens een boefje kan zijn hoor!
Ik heb FOKtopics voorbij zien komen waarin sommige FOKkers lieten merken niet overtuigd te zijn van verduistering etc.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
Verder; dat ze veel geld verduisteren van die stichting was allang duidelijk.
Dat is al wel een heel andere toon dan "Hoe kom je DAAAAAAAR nou weer bij?!?"quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van Clinton. Echter, als je zware beschuldigingen doet moet je ook sterk bewijs hebben.
En haar hele wandaden en corruptie weg denkt, vind ik helemaal een brainfreeze.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat er rednecks zijn die op Trump stemmen, begrijp ik nog wel. Zijn retoriek vind natuurlijk een gewillig oor bij dat soort volk.
Maar dat 'links' dan kiest voor een debiele marionet van het grootkapitaal vind ik moeilijker te bevatten.
Het is voor iedereen anders, maar om dan meteen filmpjes af te doen als slechte bron vind ik ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Handiger ja, maar sommigen vinden filmpjes weer prettiger. Vooral bijvoorbeeld als je mensen specifiek dingen zelf hoort zeggen i.p.v. dat je dingen in tekstvorm krijgt waarbij je niet zeker weet of het in het juiste context is geschreven.
Tja als je mensen in dienst hebt om goede dingen te doen moet je ze ook salaris betalen. De artsen van artsen zonder grenzen krijgen ook salaris.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
De Clinton Foundation heeft volgens haar eigen belastingaangifte $ 91.200.000 uitgegeven.
$ 5.200.000: "grants"
$ 34.800.000: "salaries, other compensation and employee benefits".
$ 50.400.000: “other expenses,”
$ 851.000: “professional fundraising fees.”
http://thefederalist.com/(...)ritable-grants-2014/
===
Zijn de Hillary-aanhangers of anti-Trumpers nog steeds zo positief (of naïef) over de Clinton Foundation?
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is voor iedereen anders, maar om dan meteen filmpjes af te doen als slechte bron vind ik ook een beetje jammer.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen 2 kwaden. Wat dat betreft is de VS nog meer fucked up dan Europa. Maar hey, ze vragen er zelf om.
Niet helemaal mee eens. Dat het moreel FOKked up is, is duidelijk, maar failliet is het nog niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deze verkiezingen geven toch wel aan dat de VS moreel failliet is.
Maar vind je de verhoudingen proportioneel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tja als je mensen in dienst hebt om goede dingen te doen moet je ze ook salaris betalen. De artsen van artsen zonder grenzen krijgen ook salaris.
Daar kan ik niet over oordelen ik weet vrij weinig van die foundation en dus ook niet wat voor personeel ze hebben en wat ze doen. Over het algemeen vind ik de verhouding bij goede doelen (ook in Nederland vaak behoorlijk scheef). Volgens mij is het in de VS nog veel erger en is er ook minder toezicht en zijn de regels helemaal erg vrij. Die Clinton foundation schijnt een groot vermogen te hebben en het beheer van dat vermogen kost vaak ook een vermogen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar vind je de verhoudingen proportioneel?
Mwah, ik denk dat het antwoord wel helder zou moeten zijn als je 85 miljoen uitgeeft om 5 miljoen aan goede doelen te geven. (Als deze getallen kloppen).quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen ik weet vrij weinig van die foundation en dus ook niet wat voor personeel ze hebben en wat ze doen. Over het algemeen vind ik de verhouding bij goede doelen (ook in Nederland vaak behoorlijk scheef). Volgens mij is het in de VS nog veel erger en is er ook minder toezicht en zijn de regels helemaal erg vrij. Die Clinton foundation schijnt een groot vermogen te hebben en het beheer van dat vermogen kost vaak ook een vermogen.
Yup, de voorkeur draait puur en alleen om hoe efficiënt ze zijn met financieel beheer!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hillary's goede doel gaat slecht om met geld. Nou, dan zal ik maar de openlijk narcistische, racistische, misogyne maniak gaan steunen die ook niet met geld om kan gaan.
Dat kun je niet uit de cijfers halen volgens mij. Ze geven 5 miljoen aan subsidie maar wat de 50 miljoen overige uitgaven zijn weet je niet en hoeveel salaris is uitgegeven aan mensen die goed werk verrichten ook niet; op basis van de OP natuurlijk want meer heb ik niet gelezen. In Nederland valt bijv. voorlichting ook onder besteding aan een goed doel dus mensen die ze in dienst hebben om voorlichting te geven wordt ook gezien als besteed aan goed doel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het antwoord wel helder zou moeten zijn als je 85 miljoen uitgeeft om 5 miljoen aan goede doelen te geven. (Als deze getallen kloppen).
Zelfs dat niet. Als het om financieel beheer gaat, heeft Trump ook geen indrukwekkende geschiedenis. Tenzij je het systematisch naaien van aandeelhouders, investeerders en schuldeisers indrukwekkend vindt (en FOK! kennende zitten er hier vast mensen die dat prachtig vinden).quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, de voorkeur draait puur en alleen om hoe efficiënt ze zijn met financieel beheer!
Het artikel in de link van de OP heeft het er over dat maar 6% naar de doelen gaat waar het geld voor bedoeld is. Ik denk dat er weinig eerlijke fondsen zijn waar het percentage zo laag ligt, anders was dat artikel waarschijnlijk ook niet gemaakt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat kun je niet uit de cijfers halen volgens mij. Ze geven 5 miljoen aan subsidie maar wat de 50 miljoen overige uitgaven zijn weet je niet en hoeveel salaris is uitgegeven aan mensen die goed werk verrichten ook niet; op basis van de OP natuurlijk want meer heb ik niet gelezen. In Nederland valt bijv. voorlichting ook onder besteding aan een goed doel dus mensen die ze in dienst hebben om voorlichting te geven wordt ook gezien als besteed aan goed doel.
Ja Trump is gewoon een domme klootzak met te veel geld, die er niet fatsoenlijk mee om weet te gaan. What else is new? Genoeg info te vinden over dat hij achterlijke beslissingen neemt, en gewetenloos is als het gaat om geld.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Als het om financieel beheer gaat, heeft Trump ook geen indrukwekkende geschiedenis. Tenzij je het systematisch naaien van aandeelhouders, investeerders en schuldeisers indrukwekkend vindt (en FOK! kennende zitten er hier vast mensen die dat prachtig vinden).
Het antwoord is helder voor heldere mensen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het antwoord wel helder zou moeten zijn als je 85 miljoen uitgeeft om 5 miljoen aan goede doelen te geven. (Als deze getallen kloppen).
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het antwoord is helder voor heldere mensen.
Alleen de idioten denken dat ze dan goed bezig zijn.
Maar de getallen lijken kloppen, en is het misschien toch echt hun eigen aangifte.
http://www.guidestar.org/(...)80204-0c3ee98d-9.pdf
Tja dat kan natuurlijk maar dat is een vrij vreemde conclusie. Ze kijken ook alleen naar de donaties naar andere goede doelen. Er zijn vrij veel goede doelen die geen geld doneren aan andere stichtingen en alles zelf uitgeven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het artikel in de link van de OP heeft het er over dat maar 6% naar de doelen gaat waar het geld voor bedoeld is. Ik denk dat er weinig eerlijke fondsen zijn waar het percentage zo laag ligt, anders was dat artikel waarschijnlijk ook niet gemaakt.
Wespensteek heeft hier vast ook een goede verklaring voor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:26 schreef SeLang het volgende:
Even wat willekeurige charities ter referentie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:26 schreef SeLang het volgende:
Even wat willekeurige charities ter referentie:
[ afbeelding ]
Wat heeft dit te maken met de Clinton Foundation?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
'Hartstochtelijke filantroop' gaf bijna niets
Zo kan het ook.
Ja het zijn totaal andere cijfers en er worden zo appels en peren vergeleken. Je weet ook niet hoeveel van dat geld die stichtingen uitgegeven hebben aan salaris van mensen die ze in dienst hebben of weer weggegeven hebben aan andere stichtingen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wespensteek heeft hier vast ook een goede verklaring voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |