Op fok wel. Andersom ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anti-Trump is meteen pro-Hilary ?
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op fok wel. Andersom ook trouwens.
Kijk voor de grap eens in POL. Nodigt niet uit voor inhoudelijke discussie in elk geval. Verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.
Alleen denk ik wel dat er hier meer overtuigde Trump-aanhangers zijn dan overtuigde Hillary-aanhangers.
Hoe kom je erbij dat er geld is verduisterd?quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat velen hen beiden gewoon kut vinden, maar dat eentje marginaal minder kut is dan de ander.
Alleen denk ik wel dat er hier meer overtuigde Trump-aanhangers zijn dan overtuigde Hillary-aanhangers.
Verder; dat ze veel geld verduisteren van die stichting was allang duidelijk.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geld is verduisterd?
Het is kiezen tussen 2 kwaden. Wat dat betreft is de VS nog meer fucked up dan Europa. Maar hey, ze vragen er zelf om.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zijn de Hillary-aanhangers of anti-Trumpers nog steeds zo positief (of naïef) over de Clinton Foundation?
Deze verkiezingen geven toch wel aan dat de VS moreel failliet is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen 2 kwaden. Wat dat betreft is de VS nog meer fucked up dan Europa. Maar hey, ze vragen er zelf om.
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
enz enz enz enz.
En de OP is ook wel redelijk opvallend.
wee wee wee punt fucking google punt fucking comquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.
Want YouTube filmpjes kunnen nooit de waarheid spreken? Toegegeven, het merendeel op yt is bagger, maar om het meteen als onzin af te doen want YouTube is ook een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders dan YT-filmpjes.
Dat er rednecks zijn die op Trump stemmen, begrijp ik nog wel. Zijn retoriek vind natuurlijk een gewillig oor bij dat soort volk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deze verkiezingen geven toch wel aan dat de VS moreel failliet is.
Is het echt zo moeilijk om een artikel van een betrouwbare bron op te snorren?quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
wee wee wee punt fucking google punt fucking com
Als ik YT mag geloven is Obama een reptiel. Doe mij maar gewoon een artikel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want YouTube filmpjes kunnen nooit de waarheid spreken? Toegegeven, het merendeel op yt is bagger, maar om het meteen als onzin af te doen want YouTube is ook een beetje kinderachtig.
Voor jou blijkbaar wel. Ik neem aan dat ongeacht welke bron ik zou googlen, dat je weer gaat roepen dat het niet betrouwbaar is. Ik weet niet wat jouw criteria zijn voor een betrouwbare bron, dus ga lekker zelf aan de slag!quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om een artikel van een betrouwbare bron op te snorren?
Je lult dus maar gewoon wat? Duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar wel. Ik neem aan dat ongeacht welke bron ik zou googlen, dat je weer gaat roepen dat het niet betrouwbaar is. Ik weet niet wat jouw criteria zijn voor een betrouwbare bron, dus ga lekker zelf aan de slag!
Tja, ondanks al het onderzoek is er nog steeds geen echt bewijs gevonden. Dat gaf de auteur van Clinton Cash zelf aan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
enz enz enz enz.
En de OP is ook wel redelijk opvallend.
Dat zeg ik, er staat veel bagger op YouTube maar niet alles is factfree geneuzel. Het is alleen niet zo zinnig in een discussie omdat bijna niemand alLe filmpjes helemaal uitkijkt en tot zich neemt. Wat dat betreft is een artikel handiger.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik YT mag geloven is Obama een reptiel. Doe mij maar gewoon een artikel.
Ja, Clinton is 100% betrouwbaar en heeft alleen het beste voor met het Amerikaanse volk en is geweldig in het betrouwbaar beheren van geld! Hihi, ik maakte een grapje dat ze wel eens een boefje kan zijn hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult dus maar gewoon wat? Duidelijk.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Anti-Trump is meteen pro-Hilary ?
Handiger ja, maar sommigen vinden filmpjes weer prettiger. Vooral bijvoorbeeld als je mensen specifiek dingen zelf hoort zeggen i.p.v. dat je dingen in tekstvorm krijgt waarbij je niet zeker weet of het in het juiste context is geschreven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er staat veel bagger op YouTube maar niet alles is factfree geneuzel. Het is alleen niet zo zinnig in een discussie omdat bijna niemand alLe filmpjes helemaal uitkijkt en tot zich neemt. Wat dat betreft is een artikel handiger.
Ik ben helemaal geen fan van Clinton. Echter, als je zware beschuldigingen doet moet je ook sterk bewijs hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, Clinton is 100% betrouwbaar en heeft alleen het beste voor met het Amerikaanse volk en is geweldig in het betrouwbaar beheren van geld! Hihi, ik maakte een grapje dat ze wel eens een boefje kan zijn hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |