quote:Op zondag 18 september 2016 14:34 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben, zoals gewoonlijk, niet gerust op een goed resultaat
Da's ook weer waar ja... Deze mag je verliezenquote:Op zondag 18 september 2016 14:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Nja tegen PSV is dat ook niet zo vreemd.
Is die weggeweest dan?quote:
Denk dat het handig is om PSV een beetje uit te laten razen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord is niet helemaal scherp en overal net een stap te laat.
Hij moet dus nodig mondjes snoerenquote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef Wicky15 het volgende:
Ondanks dat Jan-Arie puike wedstrijden heeft gespeeld, blijf ik toch denken:
Jan-Arie
Misschien zijn er Feyenoorders die wel altijd vertrouwen in hem hebbenquote:Op zondag 18 september 2016 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij moet dus nodig mondjes snoeren
De coach, blijkbaarquote:Op zondag 18 september 2016 14:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien zijn er Feyenoorders die wel altijd vertrouwen in hem hebben
Ja, doe mij toch maar Kongolo/Woudenberg ipv Heijden/Kongolo.quote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef Wicky15 het volgende:
Ondanks dat Jan-Arie puike wedstrijden heeft gespeeld, blijf ik toch denken:
Jan-Arie
Eensquote:Op zondag 18 september 2016 14:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, doe mij toch maar Kongolo/Woudenberg ipv Heijden/Kongolo.
Angst?quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef asco het volgende:
Waarom zo gehaast als ze bij de 16 zijn, neem de tijd.
Klopt. Jammer dat de rest zoveel minder speelt. Vilhena speelt als de krant die hij bezorgt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:50 schreef Jihawti het volgende:
Ahmadi is weer goed bezig hoor, scherp!
Inderdaad, PSV oogt veel en veel sterker. Feyenoord tot niet meer in staat dan met man en macht tegenhouden en af en toe wat speldenprikjes.quote:
Idd. Botteghin is ook goed trouwens. Verder heel ongecontroleerd en clueless allemaal. Tactisch dingetje vrees ik. Gaat niet goed komen als het zo blijft hoor...quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat de rest zoveel minder speelt. Vilhena speelt als de krant die hij bezorgt.
Het probleem is dat PSV zo veel beter speeltquote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord speelt zoals ze tegen Manchester 2e helft ook deden, zie het probleem niet
Op kosmische schaal? Ja. Anders duurt het nog twintig minuten.quote:
Vind ik niet. Veel minder geconcentreerd en veel minder nauwkeurig.quote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord speelt zoals ze tegen Manchester 2e helft ook deden, zie het probleem niet
Lekker belangrijk. Als jij wel scoort uit een spaarzame counter en je houdt hun verder van scoren af is er niks aan de Hansquote:Op zondag 18 september 2016 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem is dat PSV zo veel beter speelt
De eredivisie zoals die al jaren isquote:
Zoals Feyenoord de laatste 10 minuten speelde tegen Manchester United ja. Alle hens aan dek.quote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef Bombvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |