om 3 uur begint de kwaliquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Hey dit duurt tot 1 uur en om 2 uur is de start van de Q; zit er normaal niet meer tijd tussen VT3 en de Q?
quote:
quote:
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bierquote:
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bier
Dat ding vliegt er zo af, zo'n onzin is dat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Rood, wat is dat nou weer voor onzin.
straatfeestquote:
Troep op baanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
De rommel moet toch opgeruimd worden? Lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Dan moet ik even kijken, er zit nu in de woonkamer zo een ding in een stopcontact gedrukt, dat moet ik dan denk ik in de meterkast zetten en dan een splitter daarop. Geen idee of ik met kabels uitkom. Ik zie wel straks. Mijn moeder snapt er geen klap vanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |