Nee deze schudt ook op rechte stukken.quote:
Winkelen...dus beiden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Veel plezier, of sterkte wat je ook gaat doen
Ga je weer in bad ja?quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga er ook vandoor. lekker de wilde natuur in
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hen het droog gehouden. Wel verbrand
Ik zit in de trein....het omroepbericht was weer te vaag. Als ik in Maastricht eindig, mag ik jouw bank dan lenenquote:
Je mag zelfs mijn logeerbed gebruiken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit in de trein....het omroepbericht was weer te vaag. Als ik in Maastricht eindig, mag ik jouw bank dan lenen
The Bridge op Canvas.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken jongens
Den Haag, maar er was enigzins onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag zelfs mijn logeerbed gebruiken.
Wat was de beoogde bestemming?
Vettel wordt denk ik al lastig.quote:Op zondag 18 september 2016 13:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil VES, RIC, RAI, VET, anders heb ik mijn manager deze race verneukt
Mwah, die auto is snel.. die komt echt nog wel goed naar voren. Dan moet er nog even iemand de muur in, een mercedes of zo.. SC, komt goed.quote:
ja...itt mijn F1-twin, kan ik nog niet rentenieren volgend jaarquote:
Ik geef Max een betere kans.quote:
Was het verder een beetje om aan te gluren?quote:Op zondag 18 september 2016 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet echt meer eigenlijk
Beetje saai, wel een mooie inhaalactie van Raikonen op Hamilton.quote:Op zondag 18 september 2016 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het verder een beetje om aan te gluren?
Dan ga ik ook niet terugkijkenquote:Op zondag 18 september 2016 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje saai, wel een mooie inhaalactie van Raikonen op Hamilton.
Lekker stuiteren.quote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Bestel je een cola. Krijg je fucking Frits cola.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 18 september 2016 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Bestel je een cola. Krijg je fucking Frits cola.
En extra veel cafeïne.quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hipster cola. En dan nog zeggen dat het echt lekker is.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hipster cola. En dan nog zeggen dat het echt lekker is.
Ja, mijn vader had het wel eens meegenomen, vind het niks.quote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ken je het?
Het is een beetje pepsi achtig vind ik.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, mijn vader had het wel eens meegenomen, vind het niks.
Misschien zien ze hem aan voor een bizon en houden ze hem.quote:
Zijn laatste post was vanuit Death Valley.. dus ik denk dat hij nu ergens in een soort Area51 achtig complex onderzocht wordt.quote:Op zondag 18 september 2016 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien zien ze hem aan voor een bizon en houden ze hem.
ik denk eerder dat hij hoopt dat wij dat nu denken, zodat hij gniffelend kan toekijken hoe onze theoriëen zich ontvouwen.quote:Op zondag 18 september 2016 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn laatste post was vanuit Death Valley.. dus ik denk dat hij nu ergens in een soort Area51 achtig complex onderzocht wordt.
quote:Op zondag 18 september 2016 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn laatste post was vanuit Death Valley.. dus ik denk dat hij nu ergens in een soort Area51 achtig complex onderzocht wordt.
Hij jankt wel.quote:
Als die Amerikanen maar wel snappen dat hij andersom de kist in moet.quote:Op zondag 18 september 2016 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Yoki en ik zijn tot de conclusie gekomen dat die dood is
Hey wat leuk. Ik ookquote:Op zondag 18 september 2016 20:30 schreef Uccie het volgende:
ik kijk HHB, ik ga volgende week vers brood maken!
Ik ook.quote:Op zondag 18 september 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey wat leuk. Ik ook
Ik heb nu al honger
Die kwam ik tegen op gezichtjesboek, niet dat ik op zoek ben naar een borstvergroting of zo hoor.quote:
gelukkig, yokipoes klinkt toch een beetje raarquote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen op gezichtjesboek, niet dat ik op zoek ben naar een borstvergroting of zo hoor.
Ja, en make-up staat mij ook al niet.quote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, yokipoes klinkt toch een beetje raar
Nou...met de juiste kleuren...quote:Op zondag 18 september 2016 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en make-up staat mij ook al niet.
quote:Op zondag 18 september 2016 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en make-up staat mij ook al niet.
quote:
quote:
Nee, ik hoef jouw reactie niet.quote:Op zondag 18 september 2016 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Kap jij dan eens met je gezeik in FB als je weet dat ik daar niet mag reageren, wees een vent en kom in de topics klagen....
quote:Op zondag 18 september 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Fitties graag buiten deze deur uitvechten.
Er is hier geen deur, geloof me.quote:Op zondag 18 september 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
Fitties graag buiten deze deur uitvechten.
Jij bent degene die heropvoeding nodig heeft, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 23:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Dit is geen fittie, hier wordt opgevoed.
quote:Op zondag 18 september 2016 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent degene die heropvoeding nodig heeft, ja.
quote:Op zondag 18 september 2016 23:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Dit is geen fittie, hier wordt opgevoed.
Kappen, allebei.quote:Op zondag 18 september 2016 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent degene die heropvoeding nodig heeft, ja.
Nog geneukt?quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 19 september 2016 02:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet recentelijk, ... en jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |