Ik weet zo niet van welke gelegenheid die 2 foto's zijn, maar Cathay kwam wel op 26 oktober 1986 voor het eerst met de 747 naar Amsterdam.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef tripel7 het volgende:
Als de 747-400 in 1989 in dienst kwam, lijkt het het me niet dat Cathay er in '86 ermee deze kant op kwam, of de 400 moet een tijdreis functie hebben.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef FredvZ het volgende:
Er gloort weer wat hoop voor de liefhebbers van de 747 (en Boeing):
UPS Airlines bestelt veertien 747-8F's (met optie voor nog eens 14)
UPS doet dan ook niet aan regulier vrachttransport.quote:Vraag me wel af wat ze er mee gaan doen, gaat volgens mij nog steeds niet denderend in het vrachttransport.
Wordt vervangen door een A330?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:26 schreef Iemand91 het volgende:
Morgenmiddag landt voor de allerlaatste keer een KLM Boeing 747-400 op Princess Juliana International Airport op Sint-Maarten.
Vlucht KL785 vertrekt morgenochtend om 08:25 uur en landt om 10:45 uur plaatselijke tijd. (16:45 uur NL tijd).
Is hier live te zien: http://www.mahobeachcam.com/
Helaas moet ik iemand helpen dus kan het zelf niet volgen.
[ afbeelding ]
Dat is niet uitgesloten. Waar ze heen gaan vliegen vanaf Amsterdam is nog niet bekend, sterker nog: Schiphol schijnt nog niet eens op te hoogte te zijn en er zijn nog geen slots aangevraagd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gaat Norwegian het "gat" van Malaysian en China Airlines naar resp. KUL en BKK dan opvullen? Je zou het kunnen verwachten want het zijn binnekort bij elkaar toch een dikke 500 stoelen per dag die niet meer opgevuld worden middels een directe vlucht.
Hij is er bijna, nog een kwartier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:26 schreef Iemand91 het volgende:
Morgenmiddag landt voor de allerlaatste keer een KLM Boeing 747-400 op Princess Juliana International Airport op Sint-Maarten.
Vlucht KL785 vertrekt morgenochtend om 08:25 uur en landt om 10:45 uur plaatselijke tijd. (16:45 uur NL tijd).
Is hier live te zien: http://www.mahobeachcam.com/
Helaas moet ik iemand helpen dus kan het zelf niet volgen.
[ afbeelding ]
Moet die wel doorvliegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is er bijna, nog een kwartier.
Waar dat "succes" van Sint Maarten vandaan komt is voor mij echter een grote vraag. Dat eiland is in geen enkel opzicht bijzonder voor de toerist. Aruba, Bonaire en Curacao hebben wat dat betreft echt veel meer te bieden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:31 schreef FredvZ het volgende:
Tja, Sint Maarten is in zekere zin slachtoffer van het eigen succes. Door de groei in vraag aan tickets kan de gecombineerde vlucht met Curaçao nu vervangen worden door een rechtstreekse vlucht met dezelfde frequentie.
Het is voor mij ook een groot raadsel. Misschien dat het ook steeds meer een overstapstation wordt voor de kleinere bovenwindse eilanden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar dat "succes" van Sint Maarten vandaan komt is voor mij echter een grote vraag. Dat eiland is in geen enkel opzicht bijzonder voor de toerist. Aruba, Bonaire en Curacao hebben wat dat betreft echt veel meer te bieden.
Dat klopt. Waarschijnlijk een hype door de leuke verhalen die reisorganisaties op het internet zetten. In werkelijkheid is er echt niets aan daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het is voor mij ook een groot raadsel. Misschien dat het ook steeds meer een overstapstation wordt voor de kleinere bovenwindse eilanden?
Feit is wel dat vorig jaar TUI óók op Sint Maarten is gaan vliegen en KLM nu sinds jaren (voor het eerst) zowel op de heen als de terugweg non-stop vliegt.
Het gat naar KUL wordt nu al gedeeltelijk gevuld door KLM die nu wekelijks met 10 777's vliegt, ipv 7.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gaat Norwegian het "gat" van Malaysian en China Airlines naar resp. KUL en BKK dan opvullen? Je zou het kunnen verwachten want het zijn binnekort bij elkaar toch een dikke 500 stoelen per dag die niet meer opgevuld worden middels een directe vlucht.
Nog een paar:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje: https://twitter.com/Kryptonlogic/status/792092732294651904
Een van de oudste DC-10's die nog rond vloog, met de respectabele leeftijd van 44 jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:30 schreef airportmadness het volgende:
En in FLL een DC-10 van Fedex
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |