quote:
Zware games draaien of 4K video schieten lijken je beste optiesquote:Op maandag 19 september 2016 09:58 schreef XL het volgende:
Heb dat geluid nog niet gehoord, hoe kan ik de telefoon goed stresstesten?
Van wat ik lees, is het vooral de 7 Plus die het sissende geluid maakt. Krijg net van T-Mobile de melding dat de levertijd is opgelopen tot 3-4 weken, dus het zal waarschijnlijk nog even duren tot ik het zelf kan uittesten.quote:Op maandag 19 september 2016 13:29 schreef XL het volgende:
-edit- ook voor jou dus! -
Deze is wel aardig, hoe diep gaat de iPhone voor hij echt kapot gaat. Directe test tegen de Samsung S7 die op papier de betere waterdichtheid heeft. Wat op papier staat halen ze allebei, eentje gaat er kapot.
Kan overigens mijn 7 niet laten sissen.
Ach inderdaad, wat dat betreft is het natuurlijk geen enkel probleem.quote:Op maandag 19 september 2016 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ach ja, het zou geen iPhone release zijn zonder een "gate":
Wat bedoel je met SoC?quote:Op maandag 19 september 2016 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Van wat ik lees, is het vooral de 7 Plus die het sissende geluid maakt. Krijg net van T-Mobile de melding dat de levertijd is opgelopen tot 3-4 weken, dus het zal waarschijnlijk nog even duren tot ik het zelf kan uittesten.
Ach ja, het zou geen iPhone release zijn zonder een "gate":
iPhone 4: antenna gate
iPhone 4S: Siri en Apple Maps
iPhone 5: kwam bekrast uit de doos
iPhone 5S: ??
iPhone 6: bendgate
iPhone 6S: SoC-gate
Ik heb een gloednieuwe bekraste iPhone 5 gehad, een 6S met de "inferieure" SoC, en toestellen vervangen vanwege problemen met WiFi en vlekken in het scherm. Nooit problemen gehad met de garantie claimen. Geen enkel toestel is perfect, en als je zulke achterlijk grote hoeveelheden verkoopt als van de iPhone verkocht worden, zullen er ongetwijfeld exemplaren tussen zitten waar wat aan schort. Het is elektronica, daarmee gaan dingen mis. Het is een gebruiksvoorwerp, wees blij dat de fabrikant het op lost voor je, en ga niet zitten huilen dat je daardoor langer op je gloednieuwe toestel moet wachten of even moet overbruggen met je "zwaar verouderde" last gen toestel.
Ik zie het wel wanneer ik hem binnen krijgGrote kans dat mijn toestel wel dat sissende geluid heeft. Als er een probleem is, is het bij mij altijd wel raak.
bronnen en veel meer leesvoer:quote:DisplayMate Technologies has declared iPhone 7 has the "best LCD display" it has ever tested, calling it "truly impressive" and a "major upgrade" over the iPhone 6 based on a series of advanced viewing tests and measurements.
iPhone 7 achieved the highest color accuracy, peak brightness, and contrast rating in bright light of any smartphone display, the highest contrast ratio of any IPS LCD display, and the lowest screen reflectance of any smartphone display.
Apple's latest flagship smartphone also has image contrast and intensity described as "visually indistinguishable from perfect," and the smallest color variation when viewing the screen at an angle of any smartphone display.
Yep, dat is iOS zoals ik het ken.quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef truthortruth het volgende:
Real life speedtest?
Verschil is wel bizar groot.
Een smartphone in de werkelijkheid tov wat de specgeeks altijd menenquote:Op maandag 19 september 2016 17:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Yep, dat is iOS zoals ik het ken.
Wow, dat is wel echt een enorm verschil zegquote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef truthortruth het volgende:
Real life speedtest?
System on a chip, grofweg de CPU/GPU-combinatie. De A10 Fusion dusquote:Op maandag 19 september 2016 16:20 schreef Funkel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met SoC?
Iemand trouwens een prachtige 4S kopen met iOS7?
V&A / [TK] iPhone 4S 16GB met iOS7
Maar.. Maar.. Octacores! 6Gb RAM!quote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef truthortruth het volgende:
Real life speedtest?
Zo'n video kun je ook in de andere richting maken als je even zoekt naar apps waarbij android voordelen heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Octacores! 6Gb RAM!
Deze video zal wel Apple propaganda zijn
Het gaat juist om gewoon random veelgebruikte functies waarbij juist de timelapse de technisch "sterkere" samsung de das om doet, terwijl dat vooral iets is van brute rekenkracht.quote:Op maandag 19 september 2016 18:28 schreef XL het volgende:
[..]
Zo'n video kun je ook in de andere richting maken als je even zoekt naar apps waarbij android voordelen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |