Richting Arnhem of Utrecht? Ik zal 'm onthouden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aan de snelweg vlak voor Tiel eerst heb je een benzinestation en dan iets verder een trucker restaurant er stond vorige week al een charizard in heb mijn Lapras erbij gezet en nu dus al minimaal een week geel.
Vanuit Arnhem richting Rotterdam hoor ik net van de bestuurder.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Richting Arnhem of Utrecht? Ik zal 'm onthouden.
Wisselbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:22 schreef wdn het volgende:
Vraag: die buddy is die permanent of is die uitwisselbaar?
Dankquote:
Bulbasaur heb je richting Losser en Zuid nog wel eens zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik moet nu alleen nog charizard en venosaur voor mijn pokedex. Met uitzondering van regionale en legendaries.
Ik overweeg nu een platenspeler te kopen die ik voor ¤15 zag staan bij de kringloop om candy te kunnen verzamelen. Anders moet ik zo'n 300km gaan lopen met mijn huidige candy hoeveelheid. En charmander en bulbasaur spawnt hier vrijwel nergens.
Thanks, zal eens kijken op mijn scannerquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bulbasaur heb je richting Losser en Zuid nog wel eens zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:56 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Yessss, nu kan ik eindelijk die ratata vinden die ik al zo lang zoek
Pokemesh mopje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
wat is nou voor android gebruikers een fijne app oid om te kijken welke pokemons, waar in je omgeving zitten?
Is het wat? Ik heb gehoord dat ze heel erg under-powered zijn... terwijl ze zo moeilijk zijn om te krijgen / vangen!quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanmorgen zomaar een alakazam gevangen tijdens de rit naar huis van het boodschappen doen
wooooowwwquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanmorgen zomaar een alakazam gevangen tijdens de rit naar huis van het boodschappen doen
Wat een kutapp als dat kanquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef Igen het volgende:
Wij hebben ons gisteren laten trollen. Volgens zo'n app was ergens in de buurt een Charizard gespawned, maar toen we daar halsoverkop aan kwamen waren het een paar kinderen die in de tuin aan het spelen waren en een valse spot in die app hadden gezet.![]()
Gebruik dan fa.st.po.ke.ma.p.se zonder de punten (uitgezonderd bij .se).quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef Igen het volgende:
Wij hebben ons gisteren laten trollen. Volgens zo'n app was ergens in de buurt een Charizard gespawned, maar toen we daar halsoverkop aan kwamen waren het een paar kinderen die in de tuin aan het spelen waren en een valse spot in die app hadden gezet.![]()
Hahahaha ik vind het helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef Igen het volgende:
Gister twee gevangen. 23 en 72CPquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:50 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb gehoord dat ze heel erg under-powered zijn... terwijl ze zo moeilijk zijn om te krijgen / vangen!
Ik was daar dusquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]'
Jaja, daar trappen we niet in
Stiekem gebruik makend van het feit dat ik alles in Leiden al de hele dag beschikbaar stel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:38 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik was daar dusNiks gevonden.
Maar er verschijnt al een tijdje helemaal niets meer bij mij.. iemand anders ook last daarvan? Nog niet eens een magikarp of pidgey zien verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |