zou ten minste 2gb nemenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel MB/GB je per maand er doorjaagt met Pokémon Go?
Ik ben namelijk aan het kijken naar een abonnement via GSM (i.p.v. iPad).
Oké, dus een abo van ten minste 2 GB.quote:
Ik kom toe met 1 gig per maand, en dan heb ik eigenlijk de app bijna constant aanstaan. Misschien dat het meer is als je de hele dag verplaatst? Of misschien komt het doordat ik geen facebook op mn mobiel hebquote:
Het is ongeveer 10mb/u.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel MB/GB je per maand er doorjaagt met Pokémon Go?
Ik ben namelijk aan het kijken naar een abonnement via GSM (i.p.v. iPad).
Geen last van op mijn iPhonequote:Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Pokemongo update 1.7.1 van vandaag die crasht alleen maar of ligt dat aan mij?
Uiteraard. Minimaal twee per dag is mijn doel, 125 candy is zo veel.quote:
En Wiggly, ook een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Minimaal twee per dag is mijn doel, 125 candy is zo veel.
Heeft nu de tweede plek in mijn CP lijstquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Wiggly, ook een van mijn favorieten
Even meldingen uitzetten, bekende bugquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Pokemongo update 1.7.1 van vandaag die crasht alleen maar of ligt dat aan mij?
Van mij ook! Mijn Wiggly met hyperbeam weet best wat schorriemorrie aan te pakken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Wiggly, ook een van mijn favorieten
ben ook fan van mijn Wigglytough, ook met hyperbeam, helaas geen pound. Ik kan hem vanaf hier in de gym zien zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Van mij ook! Mijn Wiggly met hyperbeam weet best wat schorriemorrie aan te pakken.
Is dat het beste? Mijne even gecheckt die heeft pound en hyper beam. CP 1338/IV88/HP184quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
ben ook fan van mijn Wigglytough, ook met hyperbeam, helaas geen pound. Ik kan hem vanaf hier in de gym zien zitten.
Pound en hyperbeam is het beste jaquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:11 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Is dat het beste? Mijne even gecheckt die heeft pound en hyper beam. CP 1338/IV88/HP184
Oh yesquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pound en hyperbeam is het beste ja.
http://www.pogomoves.com/(...)nd&charge=Hyper+Beam
Ik heb er een met feintattack, scheelt toch wel weer maar het blijft een lieve doddie.
Maar jij hebt toch nog vet veel te vangen? Ik ben 25 net, dan mag ik toch wel 1 Pokemon met de beste movesquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch nog vet veel te vangen? Ik ben 25 net, dan mag ik toch wel 1 Pokemon met de beste moves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |