Ahw..quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
![]()
ik had een fucking eevee die "catch my attention" is
Heb net by night gelopen 😁quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:24 schreef Devv het volgende:
Ik ga morgen eens kijken of ik iets bijzonders kan vangen op de hardlooproute van Amsterdam naar Zaandam.
X is waardeloze IV maar bewaar hem omdat hij de hoogste cp heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Wat is X?
En waarom hou je ook de lage IV-waardes bij?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Het zal de meligheid zijn, dit blijft leuk.
Dan doet een bot dat voor ze.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
Level 33 spelers die zeggen "zoveel speel ik eigenlijk niet".
Haha, dit filmpje is schitterend.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Het zal de meligheid zijn, dit blijft leuk.
En Slowpokequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:59 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik moest lachenVooral vanwege Haunter eigenlijk..
Hoezo?quote:
Mijn telefoon ging gisteren opeens automagisch PoGo updaten.quote:
Een lure is maar 30 minuten actief hč...quote:Op zondag 18 september 2016 10:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Klein vraagje nog. Heeft iemand toevallig een radar waar je ook de actieve lures kan zien?
Zou mij een reis van 20 min via trein besparen mocht er dan maar 2 actief zijn bijvoorbeeld.
Maar als er veel volk is in het park worden die automatisch terug geactiveerd door iemand.quote:Op zondag 18 september 2016 10:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een lure is maar 30 minuten actief hč...
De echte.quote:Op zondag 18 september 2016 11:41 schreef Piperidine het volgende:
Naar welke IV kijken jullie om onderling pokemon te vergelijken? Min, Avg of Max?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |