SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Mag ik iets zeggen?
Dolberg is dé spits van Ajax.
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Dijks-Sánchez-Veltman-Tete
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Best armoedig, met dit middelmatige materiaal kan je gewoon geen basiself bedenken die het goed zouden doenDijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, allemaal ondermaats.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Slechte trollquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Best armoedig, met dit middelmatige materiaal kan je gewoon geen basiself bedenken die het goed zouden doenDijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, allemaal ondermaats.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
hier kan ik me ook aardig in vindenquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.![]()
Die voegt aanvallend niets toe. Als Bosz dat wel verlangt van zijn backs dan is Tete niet de geschikte man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 06:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft Tete Bosz een keer genomen of zo?![]()
Daar is volgens mij iedereen het over eens Hansquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.![]()
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:21 schreef BobW het volgende:
Frank heeft gezegd dat ze tot de 0-1 de wedstrijd controleerdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat was niet zo moeilijk te voorspellen, maar ondertussen zie ik bij Ajax ook geen verbeteringquote:Op vrijdag 16 september 2016 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaat![]()
Grote kans dat ze zondag van Juventus verliezen en dan zou het zomaar al klaar kunnen zijn voor Frank. Overigens wel een kutclub om te trainen dat Inter, al jaren in een negatieve spiraal en dat ga je als nieuweling echt niet even veranderen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaatAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zeker niet zonder normale voorbereidingquote:Op vrijdag 16 september 2016 07:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote kans dat ze zondag van Juventus verliezen en dan zou het zomaar al klaar kunnen zijn voor Frank. Overigens wel een kutclub om te trainen dat Inter, al jaren in een negatieve spiraal en dat ga je als nieuweling echt niet even veranderen.![]()
Mwah, we winnen tenminste weer in Europa. En dit maal verdiend ook. NIet dat het goed was uiteraard maar als ze tegen Standard Luik thuis winnen (wat ook wel gaat lukken denk ik) dan moet het gek lopen als ze zich niet plaatsten voor de KO fase. Maar er valt zeker nog heel veel te verbeteren, zeker op de backposities.quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was niet zo moeilijk te voorspellen, maar ondertussen zie ik bij Ajax ook geen verbeteringAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is het positieve maar voetballend is het nog hetzelfde, nog steeds de verkeerde mensen aan de balquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, we winnen tenminste weer in Europa. En dit maal verdiend ook. NIet dat het goed was uiteraard maar als ze tegen Standard Luik thuis winnen (wat ook wel gaat lukken denk ik) dan moet het gek lopen als ze zich niet plaatsten voor de KO fase. Maar er valt zeker nog heel veel te verbeteren, zeker op de backposities.![]()
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het positieve maar voetballend is het nog hetzelfde, nog steeds de verkeerde mensen aan de bal
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.![]()
dat is dus ook het probleem wat je vorig seizoen ook al hadquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.![]()
Daarom moet Tete er in staan want die kan wel opbouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.
Ow wacht![]()
![]()
backs moeten helemaal niet opbouwenquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom moet Tete er in staan want die kan wel opbouwen.
Ow wacht![]()
Oké.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
backs moeten helemaal niet opbouwen![]()
Ik weet niet wat erger is, reageren op Sunrise of die gast zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
backs moeten helemaal niet opbouwen![]()
Hoop dat Klaassen veel blijft scoren en dan in de winter verkocht wordt.. wat is die man slecht voor ons middenveld.![]()
Verdedigers hoeven niet op te bouwen? Wie moet de bal aan het middenveld geven dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
backs moeten helemaal niet opbouwen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: