Overlapping met Barça - Atléti die potquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk debuut Nouri in Ajax 1.
Ajax gaat voor bij mij. Altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overlapping met Barça - Atléti die pot
Ik klikte op "nee" en toen kwam er "ja" uit.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik klikte op "nee" en toen kwam er "ja" uit.
Minachting van de stemmer.
quote:AZ heeft besloten Alireza Jahanbakhsh niet in de selectie op te nemen voor beide duels met Maccabi Tel Aviv. De club is tot dat besluit gekomen door de politieke spanningen tussen Iran, het land waar Jahanbakhsh vandaan komt, en Israël, het land waar Maccabi vandaan komt.
Mocht Jahanbakhsh wél in actie komen tegen Maccabi, dan bestaat de kans dat hij niet meer mag uitkomen voor de nationale ploeg van Iran. Daarom zal AZ hem niet inzetten tijdens het eerste duel in Alkmaar op donderdag 20 oktober en het tweede duel in Israël op 3 november.
"Het is een lastige situatie", zegt technisch directeur Max Huiberts via de officiële kanalen. "We hebben ons laten informeren en hebben overleg gehad met het management van Alireza. Uiteindelijk hebben we besloten hem niet te selecteren voor beide wedstrijden tegen Maccabi. We kennen de gevoeligheiden tussen beide landen en het risico dat Ali loopt om eventueel in de toekomst niet meer uit te komen voor het nationale team is iets wat wij niet willen nemen."
Zou Jahanbakhsh wél tegen Maccabi spelen, en zeker als het om de wedstrijd in Israël gaat, dan bestaat de kans dat hij Iran niet meer in mag omdat hij een Israelisch stempel in zijn paspoort heeft.
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#rUEZyq0Jlu0FYWOI.99
quote:Trainer Mircea Lucescu van Zenit Sint-Petersburg vermoedt dat AZ zijn ploeg donderdagavond (aftrap 21.05 uur) danig op de proef zal stellen. De ervaren oefenmeester denkt dat de spelers van de Alkmaarders in de Europa League misschien extra gemotiveerd zijn.
'Veel spelers zien dit soort duels toch als het ideale podium om zich in de kijker te spelen van grote clubs', zei Lucescu woensdag op de persconferentie in de aanloop naar de tweede poulewedstrijd in Europa's een na belangrijkste toernooi voor clubs. 'Wij moeten het duel ingaan met het idee dat we aan de bak moeten. AZ speelt heel verzorgd voetbal.'
Lucescu stipte aan dat AZ in Rusland een minder grote naam heeft dan bijvoorbeeld Ajax, PSV en Feyenoord. 'Maar daarin schuilt ook een gevaar. AZ is een team dat in de afgelopen seizoenen veel ervaring heeft opgedaan in Europa. Verder spelen ze typisch Nederlands, met bijvoorbeeld snelle, behendige spelers op de flanken.'
De oefenmeester ziet zich geconfronteerd met een volle ziekenboeg. Onder anderen Danny en Viktor Fayzulin zijn uit de roulatie. 'Van de 24 spelers in mijn selectie zijn er maar zeventien inzetbaar. De rest is ziek, zwak en misselijk. Ik kan veel minder wisselen dan ik zou wensen.'
Er komt nog een United - Feyenoordquote:Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Word niet zo warm van de wedstrijden vanavond, wachten tot KO-fase
Lees ik nu pas maar dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie thuis niet mag spelen is écht lachwekkend
Fenerbahçe - Feyenoord vind ik lang geen saai affiche.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er komt nog een United - Feyenoord
Volgende speelronde Southampton - Inter en United - Fenerbahce die wel aardig zijn. Verder natuurlijk gewoon alle Nederlandse clubs
Tuurlijk niet, maar ik had zo het idee dat F-A doelde op de wedstrijden van niet-Nederlandse clubsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fenerbahçe - Feyenoord vind ik lang geen saai affiche.
Ah, zo.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik had zo het idee dat F-A doelde op de wedstrijden van niet-Nederlandse clubs
Dat is echt extreem kinderachtig.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:43 schreef KingRadler het volgende:
Volgens Iran bestaat Israël niet.
Zeg dat even tegen Hassan Rohaniquote:Op donderdag 29 september 2016 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt extreem kinderachtig.
Mensen die een sprookjesboek te serieus nemen probeer ik het liefst zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Hassan Rohani
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die een sprookjesboek te serieus nemen probeer ik het liefst zoveel mogelijk te ontwijken.
Op Fox. Vind je het heel gek dat RTL Fener-Feyenoord uitzendt?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:03 schreef Nober het volgende:
Zenit - AZ niet live?
Bestuur tegen de muur!
Krul nog steeds niet fit?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, Viergever, Sinkgraven; Schöne, Klaassen, Gudelj; Traoré, Dolberg, Younes
Opstelling Standard Luik: Gillet, Dossevi, Raman, Scholz, Enoh, Edmilson Junior, Trebel, Andrade, Fai, Laifas, Belfodil
Eyong Tarkang Enohquote:Op donderdag 29 september 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, Viergever, Sinkgraven; Schöne, Klaassen, Gudelj; Traoré, Dolberg, Younes
Opstelling Standard Luik: Gillet, Dossevi, Raman, Scholz, Enoh, Edmilson Junior, Trebel, Andrade, Fai, Laifas, Belfodil
We hebben volgens mij een extra El-topicquote:Op donderdag 29 september 2016 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik mag hier zeker niet over Celta posten?
eensquote:Op donderdag 29 september 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: ik kijk vanavond ook
VBL / [2016/17] Europa League #8 Weinig doelpuntenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik mag hier zeker niet over Celta posten?
Bedankt, spuit elf.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Europa League #8 Weinig doelpunten
Dus jij neemt Sol Wortelboer niet serieus?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Dat is niet waar beste RTL Sports Update. De kans wordt dan alleen kleiner dat ze geen WT rijden.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een leuke kwis gevonden jongons
https://www.voetbalflitse(...)e-hendriks-quiz.html
Je hebt 69 van de 10 vragen goed beantwoord.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Pascalus het volgende:
7 van de 10, zou dat genoeg zijn voor een aanzoek?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt 69 van de 10 vragen goed beantwoord.
Jullie winnen allebei een dolle duikavond met Helene.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
7 van de 10, zou dat genoeg zijn voor een aanzoek?
Aan die bezigheid onttrek ik me.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Kingflopland".
Je antwoord opsturen naar mijn DM.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan ik meedoen aan deze quiz?
Ik ben benieuwd of ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je antwoord opsturen naar mijn DM.
Ik ben wel benieuwd van wie Helene spannende verzoekjes krijgt.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Jullie winnen allebei een dolle duikavond met Helene.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het goed heb.
In dat geval is de Arena nu gevuld met een hoop liefdequote:Op donderdag 29 september 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals Johannes zijn nasi.
Riedewald die er geen reet van kenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
#exitbosz
#bringbacktete
#wewantriedewald
Dan tellen uitdoelpunten niet dubbel.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Waarom wordt dit op neutraal terrein gespeeld?
Haha, absoluut toptalentquote:Op donderdag 29 september 2016 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Riedewald die er geen reet van ken
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Ze zijn weer verkleed als stoeltje haha
bij Tiesquote:Op donderdag 29 september 2016 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen naar het oosten.
Maar ook een kutbalk onderin beeld.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOX heeft wel een fijnere commentator.
Dan vind ik jou vandaag een walgelijk persoon.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vandaag zelfs een beetje voor Amsterdam.
Jodenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Doe het dak dan open voordat ze daar worden vergast
Bedankt, we nemen het meequote:Op donderdag 29 september 2016 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan vind ik jou vandaag een walgelijk persoon.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Doe het dak dan open voordat ze daar worden vergast
De stad zelf is net Berlijn na de oorlog.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:05 schreef Ferdii het volgende:
Lijkt net een Oostblok wedstrijd uit de jaren 50
Ik vond m zowaar best leuk.quote:
Misschien regent het?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is dat dak überhaupt dicht?
Last van mazelen, tetanus of rode hond?quote:
Regen?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is dat dak überhaupt dicht?
Dan pakken we je maar achter in die kontquote:Op donderdag 29 september 2016 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien regent het?
Ik kan informeren dat het in Groningen erg hard regende vandaag en toen was ik gruwelijk nat.
Haha, hier is het 31 graden.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien regent het?
Ik kan informeren dat het in Groningen erg hard regende vandaag en toen was ik gruwelijk nat.
Gezelligquote:Op donderdag 29 september 2016 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan pakken we je maar achter in die kont
Haha, hier sneeuwde het zondagquote:Op donderdag 29 september 2016 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, hier is het 31 graden.
Ik maak 1 grap en gelijk is het weer mis hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand Mexicanobakker ff tot de orde roepen?
We hebben het wel over een stel verwende kindsterretjes hèquote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar doen ze het dak toch niet voor dicht?
Komt door die waalse debielen.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef timmmmm het volgende:
wtf is dit voor baggerzooi joh. Niks van te zien. Te debiel voor woorden.
Ja. Het viel ook in een vak op de eerste ring.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Wie heeft er vuurwerk afgestoken? Belgies?
Mongolen daar dat ze het zo ver laten komen joh, dat het veld onzichtbaar is.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dak is op een kiertje gegaan
Dat vroeg ik al ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dak is op een kiertje gegaan
Die grap kon écht nietquote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak 1 grap en gelijk is het weer mis hoor
Als Caland hier was zou hij nu een misplaatst grapje over Enschede maken.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Wie heeft er vuurwerk afgestoken? Belgies?
Walloniëquote:Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt door die waalse debielen.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net als de baard van je moeder
Gelukkig sta jij daarbovenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Caland hier was zou hij nu een misplaatst grapje over Enschede maken.
Je zou zeggen dat jij een soort van goed voorbeeld moet gevenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net als de baard van je moeder
Ha ha ha heel gevat en goed bedacht!!!quote:Op donderdag 29 september 2016 19:09 schreef Sunri5e het volgende:
Door de mist rijden de treinen niet vandaag?
Tegen Ajax spelen is sowieso al een straf.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Nu zal dat Standaard wel een extra straf krijgen van de UEFA.
Ik dacht altijd dat de Groene hel in brand stond?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helemaal niks met het eigen stadion in brand steken.
Precies, zo erg vernederd worden wil niemand.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Ajax spelen is sowieso al een straf.
Precies. Hans Nijland heeft dat onder controle.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel met keukenrollenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fifa 10quote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heerlijk FIFA 14 oid, EYONG TARKAN ENOH
HIJ ZET DE TACKLE IN!quote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heerlijk FIFA 14 oid, EYONG TARKAN ENOH
vuurwerkquote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is het zo mistig in de arena?
PSvCLquote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je het nog even uitlegt voor PSVCL.
Ja, leuk, een antiek plaatjequote:
En hoe heet Pelé ook alweer in het echt?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Past zo in het rijtje van Ronaldo Nazario da Lima en Romario de Souza Faria
Grazianoquote:Op donderdag 29 september 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En hoe heet Pelé ook alweer in het echt?
Geen idee, moet je aan tong vragen.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mr. Plakhaar of Gladjanusquote:Op donderdag 29 september 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Imca Marinaquote:Op donderdag 29 september 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan tong vragen.
ik las visslechtquote:Op donderdag 29 september 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frans de Boer is echt viesslecht.
Johannes was hem voorquote:Op donderdag 29 september 2016 19:17 schreef Pascalus het volgende:
Het is wachten op de eerste woordgrap van Mexicanobakker over Gillette.
Neuh, geen zin in.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:17 schreef Pascalus het volgende:
Is dat inclusief de voorwaarde dat iemand het grappig moet vinden (behalve hijzelf)?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:17 schreef Pascalus het volgende:
Gillet is messcherp in de openingsfase?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:17 schreef Pascalus het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Is dat de Belfodil van Parma vroeger ?
Alleen bij Standardsituaties.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de Belg is Sanchez gelukkig een verdediger.
Dan zal ie inderdaad vast niet veel scoren.
Je kan tegenwoordig ook tweets embeddenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/JeroenElshoff/status/781538926733488128
Jeroen elshoffgod
bohhhquote:Op donderdag 29 september 2016 19:20 schreef Pascalus het volgende:
die tuinkabouter kan wel ballen hè
Word je vaak uitgelachen op facebook omdat je daar Ties02 heet?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:18 schreef Ties02 het volgende:
Goedenavond Ties02!
Het zou morgen koeler moeten zijn in Groningen. In het weerbericht wordt een laagste temperatuurgrens van 8 ° voorspeld.
Ok bedankt facebook
Dat heb ik aangepast grapjasquote:Op donderdag 29 september 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Word je vaak uitgelachen op facebook omdat je daar Ties02 heet?
Ik dacht eigenlijk dat hij sowieso al als Ties02 door het leven gaatquote:Op donderdag 29 september 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Word je vaak uitgelachen op facebook omdat je daar Ties02 heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |