Lijst Pim Fortuyn??? ![]()
Wálgelijk, daar ga ik dus echt niet op stemmen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 03-12-2002 21:51]
Hoe krijg ik dat nou voor mekaar?!? (Dat van die PVDA dan..)
quote:Test nogmaals gedaan, nu kom ik uit op Leefbaar Nederland...
Op dinsdag 3 december 2002 21:44 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX gaat nu ook even de "test" doenLijst Pim Fortuyn???
Wálgelijk, daar ga ik dus echt niet op stemmen
Zou deze test nou echt een goed beeld geven? ![]()
Voor mij is maar 1 onderwerp echt belangrijk bij het bepalen naar welke partij mijn stem gaat en dat is de partij die het het best voorheeft met de mensen die nu in de wao zitten. Dit omdat ik zelf (helaas) in de wao zit.
quote:Dat had ik nou ook:
Op dinsdag 3 december 2002 21:44 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX gaat nu ook even de "test" doenLijst Pim Fortuyn???
Wálgelijk, daar ga ik dus echt niet op stemmen
Waar slaat deze lijst op??? ![]()
Ik stemde eerst altijd PvdA, was dat nu ook van plan. En nu zegt die stomme stemwijzer dat ik LPF moet stemmen.
Dat wordt dus weer gewoon PvdA, want die kunnen hun ideeen tenminste waar maken. Dat zie ik de LPF niet snel doen.
quote:De LPF is een zootje ongeregeld, een lachertje!
Op dinsdag 3 december 2002 22:00 schreef Miwe het volgende:[..]
Dat had ik nou ook:
1. LPF
2. PvdA
3. VVDWaar slaat deze lijst op???
Ik stemde eerst altijd PvdA, was dat nu ook van plan. En nu zegt die stomme stemwijzer dat ik LPF moet stemmen.
Dat wordt dus weer gewoon PvdA, want die kunnen hun ideeen tenminste waar maken. Dat zie ik de LPF niet snel doen.
En dan gaat het er niet om of ik (deels) voor of tegen hun stellingen en idealen ben, maar ik vind het een beetje eng dat die partij zo gauw groeit. Ik vraag me af of ze daar mee overweg kunnen.
Ik weet het... Het zou geen reden mogen zijn om een 'gevestigde' partij te stemmen, maar da's *toch* wat ik ga doen. Gut feeling, zullen we maar zeggen. (En natuurlijk een stukje lering uit LPF / LN)
*zucht* Ik weet het nog niet hoor, ik denk iig niet dat ik op GroenLinks ga stemmen!
En helemaal onderaan:
Ja hoor
SP
Groenlinks
Verrassend?
Nee hoor!

Kvind het alleen wel moeilijk om te antwoorden op vragen over auto's en andere dingen waar ik geen moer mee te maken heb.
quote:Vul je daar toch "geen mening" in. Daarvoor zit die knop er ook.
Op woensdag 4 december 2002 11:08 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... ongeveer hetzelfde alsie was eigenlijkKvind het alleen wel moeilijk om te antwoorden op vragen over auto's en andere dingen waar ik geen moer mee te maken heb.
Alhoewel LPF bovenaan staat ga ik nu voor òf de VVD òf het CDA. Moet naar mijn mening namelijk een meerderheidskabinet komen, en met 7 zetels in de peiling voor de LPF kun je niet zoveel.
Denk trouwens dat bij mij de LPF vooral hoog staat omdat ik vooral het asielbeleid en de migratie heb aangevinkt
Stem dus weer op LPF!
GO GO NAWIJN!!!
quote:Correctie.
Op dinsdag 3 december 2002 22:08 schreef Antikal het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om de SP.En dan gaat het er niet om of ik (deels) voor of tegen hun stellingen en idealen ben, maar ik vind het een beetje eng dat die partij zo gauw groeit.
Het is alleen eng als het een partij ter rechterzijde betreft. Alleen dan ook worden de motieven en geestelijke vermogens van betreffende stemmers in twijfel getrokken, eventueel gevolgd door een aanbeveling tot intrekken van het stemrecht voor genoemde stemmers.
Dat diezelfde stemmers nu opeens en masse op een partij ter linkerzijde stemmen heeft hen bovendien een opmerkelijke metamorfose doen ondergaan. Van lui, dom, ongeinteresseerd sociaal maatschappelijk afval, gestuurd door onderbuikgevoelens en met een nauwelijks meetbaar iq tot sociaal maatschappelijk verlichte lieden.
Lijst Pim Fortuyn
16926 27%
Leefbaar Nederland
8974 15%
VVD
7938 13%
GroenLinks
7677 12%
SP
6467 10%
PvdA
5771 9%
SGP
3107 5%
D66
2014 3%
CDA
1627 3%
ChristenUnie
1189 2%
Totaal 61690 100%
LoL @ CDA...... gewoon enalaaste en wel ruim 40 zetels
quote:Dat lijkt op het eerste gezicht grappig, maar zo verwonderlijk is het helemaal niet. Je moet ook even bedenken welke mensen op CDA stemmen (gemiddelde arbeider bijv, teleurgesteld in PvdA/GL) en dat over het algemeen zijn nou niet bepaald de mensen die veel internet gebruiken.
Op woensdag 4 december 2002 16:47 schreef Jorn_Z het volgende:
Verstrekte Adviezen Stemwijzer Tweede Kamer
Tot nu toe 61690 stemadviezen verstrekt. [4-12-02 16:44:32]...
LoL @ CDA...... gewoon enalaaste en wel ruim 40 zetels
Grotendeels in lijn met mijn verwachtingen, op het opvallend hoog scorende LPF bij mij na. Het wordt bij mij overigens toch GroenLinks. VVD zit kennelijk helemaal aan de onderkant en dat verbaast me niets.
Hoewel zelfs ik nog liever VVD zou stemmen dan SGP, als ik echt totaal geen andere keus zou hebben. (Brrrr... De gedachte alleen al...
)
Denk dat het ook wel ongeveer klopt voor mij...
Verstrekte Adviezen Stemwijzer Tweede Kamer
Tot nu toe 79109 stemadviezen verstrekt. [5-12-02 0:35:58]
Lijst Pim Fortuyn
20277 26%
Leefbaar Nederland
12001 15%
VVD
10085 13%
GroenLinks
9743 12%
SP
8356 11%
PvdA
8034 10%
SGP
4237 5%
D66
2542 3%
CDA
2197 3%
ChristenUnie
1637 2%
Totaal 79109 10
Maar ik denk dat ik voor LPF ga, zij kunnen nu wel wat steun gebruiken. Tenzij VVD en CDA net wel/geen meerderheid hebben, dan stem ik op VVD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |