Met dat nichterige goudgekleurde ding idd.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer
Maar hopelijk wel z'n matties met die boksbeugel en taserapparaat!
Satire..quote:
Ik zit even wat tweets van hem te lezen over de raadsvergadering van vanavond maar wat een kneuzenkermis daar man, man, manquote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:14:12.@povharrie brengt nu de vechtpartij bij de Vomar in. Wethouder: 'Ik verzeker u dat de vlogger Ilgun daar niet bij was betrokken'. #zaandam reageer retweet
Dat mag ik wel hopen jaquote:
het is gemeente politiek.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zit even wat tweets van hem te lezen over de raadsvergadering van vanavond maar wat een kneuzenkermis daar man, man, manEcht een stel onbekwame idioten met Faber voorop. De enige die nog wat zinnigs weet te melden is voorzitter van de Partij voor de Ouderen.
miesjelquote:
Nee, pit pit pit en anaalconda zitten ook vast, die zijn vandaag opgepakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer
Maar hopelijk wel z'n matties met die boksbeugel en taserapparaat!
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, pit pit pit en anaalconda zitten ook vast, die zijn vandaag opgepakt.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 21:38:29GL wil de 'rotzakjes' ook bij de wijk Poelenburg betrekken. 'Itt. tot mensen in Den Haag die maar wat roepen, is dit ook hun wijk'. #zaandam reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 21:30:56CU-dame met rare bijdrage: “mevr Rot, doe niet net alsof u Poelenburg een warm hart toedraagt en wij niet. Dat doet u net zo min” #zaandam reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 22:28:33"Dat het zo zou escaleren zondag dat hadden we niet kunnen denken'," zegt Faber over de intimidatie van @JulietteRot #zaandam reageer retweet
Wat een kneuzenkermistwitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:06:31Volgens wethouder Olthof (PvdA) van Jeugd en Zorg is er in de wijken 'heel veel gedaan en deze groep is al jaren in beeld'. #zaandam reageer retweet
Hoe weten ze dat nu zo zeker?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:14:12.@povharrie brengt nu de vechtpartij bij de Vomar in. Wethouder: 'Ik verzeker u dat de vlogger Ilgun daar niet bij was betrokken'. #zaandam reageer retweet
Dan moet ie dus nog wel vastzitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat nu zo zeker?
Ze weet nu wat vloggen is dus kan ze beter op de hoogte blijven ook. Wat een circus dit.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ze blijft zitten wrs.
Geen burgemeester wegsturen, die weet wat er speelt, zegt VVD.
Ja, echt hard optreden zal er niet in zitten vrees ik toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ze weet nu wat vloggen is dus kan ze beter op de hoogte blijven ook. Wat een circus dit.
Dubbelganger net als Hillary heeft-ie, volgens de wethouder.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat nu zo zeker?
Volgens mij kun je hier dus geen bon voor uitschrijven.quote:
Moet toch maar een keer die wheelies gaan proberen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hier dus geen bon voor uitschrijven.
Jammer dat ze niet keihard tegen een boom aanknallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |